ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΜΕΛΕΤΗ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΦΑΝΑΡΙΩΝ και ΚΟΜΒΟΥ ,ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ του ΠΙΚΕΡΜΙΟΥ

Δευτέρα, 13 Νοεμβρίου 2017 18:39 | Τοπικά νέα | 356

Γράφει η Δημοτική Σύμβουλος Αμαλία Τόκα

Πρόσφατα λήφθηκε  απόφαση από το Δημοτικό Συμβούλιο Ραφήνας-Πικερμίου περί της κατάργησης των φαναριών σε κεντρικό  κόμβο του Πικερμίου Λ.Μαραθώνος ,κατόπιν εισήγησης της  Δ/νσης   Διαχείρισης   Μητροπολιτικών Υποδομών  της  Περιφέρειας Αττικής . Η απόφαση λήφθηκε με το σκεπτικό να μην προκαλούνται καθυστερήσεις των οχημάτων επί της Λ. Μαραθώνος από τους  των συμβάλλοντες δρόμους .

 Οι συμβάλλοντες δρόμοι των δύο κόμβων  είναι οι  Αδαμοπούλου - Αγίου Χριστιφόρου  και Ξηντάρα- Ευθίππου , είναι οι μόνοι  οι οποίοι διασταυρώνουν  την Λ. Μαραθώνος σε κόμβο με φωτεινούς σηματοδότες προκειμένου πρωτίστως οι κάτοικοι των οικισμών Πικερμίου –Διώνης –Ντράφι να οδηγούνται προς τις κατευθύνσεις    Σπάτα, Ραφήνα ,Αθήνα και το αντίθετο . Είναι επίσης οι μόνοι έξοδοι των κατοίκων προς το κέντρο του Πικερμίου ,  όπου βρίσκονται όλες οι δραστηριότητες ( ένθεν και ένθεν  της Λ. Μαραθώνος) όπως σχολεία, φροντιστήρια , σούπερ μάρκετ , φαρμακεία ,γιατροί, εκκλησία, τράπεζες κλπ

Είναι απαραίτητο και χρήσιμο να υπάρχουν  και οι δύο κόμβοι έτσι ώστε να διασπάται και να  μην παρακωλύεται  η παροχέτευση  του μεγάλου  όγκου των αυτοκινήτων , των χιλιάδων κατοίκων των οικισμών μας, η οποία γίνεται ιδιαίτερα προβληματική  στις ώρες αιχμής προσέλευσης και αναχώρησης των μαθητών από τις   σχολικές μονάδες οι οποίες βρίσκονται  και στις δυο πλευρές   της Λ.Μαραθώνος

Η κατάργηση του κόμβου Λ.Μαραθώνος –Ξηντάρα-Ευθύπου με  κλείσιμο  και του διαζώματος στη Λ. Μαραθώνος θα επιδεινώσει δραματικά την μετακίνηση των κατοίκων μας , αλλά   θα διευκολύνει   τους διερχόμενους  οι οποίοι κινούνται στη  Λ. Μαραθώνος . Αλήθεια; Με βάση ποια συνολική κυκλοφοριακή μελέτη του Πικερμίου λήφθηκε αυτή η  απόφαση ;;;  Ξεχνούν ότι η  τοποθέτηση φωτεινών σηματοδοτών έχει ως  πεδίο εφαρμογής  

• σε ισόπεδους  κόµβους  µε μεγάλους φόρτους κυκλοφορίας ή χωρίς ασφαλή διαμόρφωση, ή κόµβους  όπου επιθυµείται επενεργούµενη σηματοδότηση λόγω υψηλού φόρτου στη µία διεύθυνση και χαµηλού στην άλλη

• Σε διαβάσεις µε αυξημένο φόρτο πεζών

 • Σε περιπτώσεις εφαρμογής αντίθετης κατεύθυνσης λωρίδων, για υπόδειξη των επιτρεπόμενων λωρίδων κίνησης.

 Ποια λοιπόν  από τα παραπάνω πεδία   δεν ισχύουν για τον  εν λόγω  κόμβο και αποφασίζουν  να τον καταργήσουν; Επιπλέον,  είναι δυνατόν  να μην αντιλαμβάνονται  ότι η ύπαρξη  των  φαναριών  λειτουργεί και ως αμορτισερ στην μείωση της ταχύτητας των οδηγών που κινούνται στην ταχείας κυκλοφορίας Λ. Μαραθώνος ;; Τι επιζητούν και άλλα ατυχήματα ;;; Τι θέλουν να μας υπενθυμίζουν το μέγα λάθος όλων των   εμπλεκόμενων  αρμόδιων φορέων (το 2004)   με την μη βύθιση της Λ.Μαραθώνος  (ολυμπιακό έργο) και το μοίρασμα του οικισμού Πικερμίου στα δύο, διακόπτοντας έτσι την συνοχή του  πολεοδομικού  και κοινωνικού ιστού της πόλης ;

Λύσεις υπάρχουν, λύση προσωρινή, το σύστημα της  καθολικής ρύθμισης ή της  συντονισμένης σηματοδότησης κατά µήκος της αρτηρίας της  Λ.Μαραθώνος με την  σηματοδότηση των διαδοχικών κόµβων κατά τέτοιον τρόπο, ώστε να εξασφαλίζεται συνεχής ροή (πράσινο κύµα), λύση μόνιμη και ασφαλής ,  είναι η συνέχιση του περιφερειακού  δρόμου της Αττικής Οδού  μέχρι την Ραφήνα ( είναι δε επιτακτική  και  για έναν ακόμη λόγο, ο οποίος  υποδεικνύεται από τον μεγάλο  όγκο του επιβατικού κοινού και οχημάτων του  λιμανιού ), αν αυτή η λύση , για την πολιτεία, είναι  πολύ μακρινός σχεδιασμός…. ας μελετηθεί και κατασκευαστεί άμεσα  η  βύθιση της Λ. Μαραθώνος  στο κέντρο του Πικερμίου με την παράλληλη δημιουργία του  κοινόχρηστου χώρου ο οποίος θα επαναφέρει και την σύνδεση του οικιστικού ιστού αλλά και την ασφαλή μετακίνηση των κατοίκων του Πικερμίου .

 Οι αντιδράσεις των κατοίκων είναι έντονες και πολλές , ζητούν   την ανάκληση αυτής της «πρόχειρης»  απόφασης .  

Σχόλιο:  η λογική των αρμοδίων περί της κατάργησης φαναριών προκειμένου να μην υπάρχουν καθυστερήσεις στους διερχόμενους επί της Λ.Μαραθώνος θα ισχύσει  και για την γειτονική μας  πόλη της Παλλήνης ;; εκεί οι κόμβοι των φαναριών είναι πενταπλάσιοι, η δε απόστασή τους είναι πολύ  μικρότερη των 300  μ.!!! οψόμεθα….

Η Δημοτική Σύμβουλος

Αμαλία Τόκα 

Τα πιο δημοφιλή της εβδομάδας

Στρατηγός Νίκος Αλικάκος : Η ελληνική σημαία μας ενώνει οι πολιτικές και κομματικές μας διχάζουν!
Παρκάρισμα προς αποφυγή! ... από ποιον;
Παρκάρισμα προς αποφυγή! ... από ποιον;
Απορία Δημοτών και η απάντηση του Δ.Ο.Π.ΑΠ
Απορία Δημοτών και η απάντηση του Δ.Ο.Π.ΑΠ
Εικόνες απο την καραμπόλα των αυτοκινήτων στη Λεωφ. Μαραθώνος
Εικόνες απο την καραμπόλα των αυτοκινήτων στη Λεωφ. Μαραθώνος
"Καραμπόλα" με πέντε αυτοκίνητα στη Λεωφ. Μαραθώνος πριν την είσοδο για Καλλιτεχνούπολη!
"Καραμπόλα" με πέντε αυτοκίνητα στη Λεωφ. Μαραθώνος πριν την είσοδο για Καλλιτεχνούπολη!
(video) Η Ραφήνα , ετοιμάζεται να τιμήσει την προστάτιδα των Ραφηνιωτών Αγία Μαρίνα!
(φωτογραφίες) Φωτιά τώρα (απέναντι απο studio ALPHA)
(φωτογραφίες) Φωτιά τώρα (απέναντι απο studio ALPHA)
Πικέρμι : Διακοπή υδροδότησης
Πικέρμι : Διακοπή υδροδότησης
ΑΣΕΠ: 380 μόνιμες θέσεις μέσω τριών προκηρύξεων μέχρι 31 Ιουλίου
ΑΣΕΠ: 380 μόνιμες θέσεις μέσω τριών προκηρύξεων μέχρι 31 Ιουλίου
Λιμάνι Πάτρας: Το θαλάσσιο μέτωπο θα γίνει χώρος αναψυχής για όλους
Λιμάνι Πάτρας: Το θαλάσσιο μέτωπο θα γίνει χώρος αναψυχής για όλους

Πρωτοσέλιδα εφημερίδων


Notice: Only variables should be assigned by reference in /home/rpngr/public_html/rpn.gr/modules/mod_custom_advanced/mod_custom_advanced.php on line 10

Οι αγώνες της ημέρας


Notice: Only variables should be assigned by reference in /home/rpngr/public_html/rpn.gr/modules/mod_custom_advanced/mod_custom_advanced.php on line 10