Υπόγεια διάβαση και κάμερες στο κέντρο του Πικερμίου προτείνει ο Ανδρέας Βασιλόπουλος

Σάββατο, 12 Μαΐου 2018 11:04 | Τοπικά νέα | 558

Ο Ανδρέας Βασιλόπουλος έθεσε θέμα για την ασφάλεια των πεζών στο κέντρο του Πικερμίου (λεωφ. Μαραθώνος), αναφέροντας ότι πρόκειται για ένα από τα πιο επικίνδυνα σημεία του Δήμου μας. Συγκεκριμένα είπε:

«Έχει έρθει, μάλλον έχει παρέλθει προ πολλού, ο χρόνος να συζητήσουμε ως Δημοτικό Συμβούλιο το θέμα της ασφάλειας των πεζών στο κέντρο του Πικερμίου. Εκεί, εκατοντάδες παιδιά και μεγάλοι διασχίζουν κάθε μέρα τη Λεωφόρο Μαραθώνος με κίνδυνο της ζωής τους.​​ Υπάρχουν λύσεις, όπως κάμερες για εκείνους που περνούν με κόκκινο, αλλά και να ξεκινήσουμε τις διαδικασίες για να κατασκευαστεί μία υπόγεια διάβαση πεζών. Προτείνω, δε νομίζω ότι θα υπάρχει κανένας συνάδελφος που θα διαφωνεί για να μπει θέμα στο επόμενο δημοτικό μας συμβούλιο.»

Σχόλια για αυτό το άρθρο

ΠΡΟΣΟΧΗ: Σχολιάζετε αυτό το άρθρο ανώνυμα
Συνδεθείτε

15/05/18 10:57
Guest
@Δευτέρα, 14 Μαΐου 2018 15:18 εσύ πάλι αυτο-ακυρώνεσαι μόνος σου. Σχολίασε το άρθρο ή πρότεινε λύση. Το να σχολιάζεις απαντήσεις άλλων δεν σε κάνει καλύτερό μου. και μιας και θεωρείς οτι είσαι καλύτερος από εμένα με καλύτερη άποψη ... περιμένω να την αναλύσεις σαν απάντηση στο σχολιασμό μου. αυτό που υποστήριξα είναι οτι καλύτερα να φτιάξουμε γέφυρα από επάνω παρά τούνελ από κάτω. πόσα τούνελ στην Αθήνα και σε άλλες πόλεις, είναι απροσπέλαστα και ο κόσμος τα φοβάται ? και όταν σχολιάζεις απαντήσεις άλλων, καλύτερα να σχολιάζεις όλη την πρόταση και όχι μέρος της. @Δευτέρα, 14 Μαΐου 2018 18:53 που ακριβώς εντόπισες την εκδούλευση ? δεν είμαστε όλοι σαν εσένα (να προσδοκούμε το κακό των άλλων). και για να μην μακρηγορούμε τζάμπα ... σε νομαρχιακό δρόμο δεν μπορείς να παρέμβεις σαν δήμος. μπορείς να προτείνεις και να πιέσεις να γίνει κάτι χωρίς όμως να μπορείς να κάνεις κάτι πέραν αυτού. στη Μαραθώνος αγαπητέ Πικερμιώτη που με σχολίασες, το 2002-2004 που γινόταν η ανακατασκευή της Μαραθώνος, στο ρεύμα από Αθήνα προς Μαραθώνα και σε βάθος περίπου 3-4 μέτρων (βάθος υπόγειας σήραγγας-τούνελ) τί βάλανε? βρες το και θα καταλάβεις ... και για να μην λέμε πολλά λόγια ... (https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9B%CE%B5%CF%89%CF%86%CF%8C%CF%81%CE%BF%CF%82_%CE%9C%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B8%CF%8E%CE%BD%CE%BF%CF%82) Ο δρόμος από τον Σταυρό μέχρι την Νέα Μάκρη έχει δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας είναι χωρισμένα, ενώ στον Άγιο Στέφανο, στην Ανοιξη και στην Δροσιά έχει μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας είναι συνενωμένα. Δεν είναι κλειστός δρόμος, έχοντας πολλές εισόδους και εξόδους καταστημάτων και ισόπεδες διαβάσεις, με σηματοδότες και χωρίς. Τα όρια ταχύτητας στα τμήματα με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση είναι 50 χλμ/ώρα στην δεξιά λωρίδα και 70 χλμ/ώρα στην αριστερή, εκτός από τα τμήματα εντός κατοικημένων περιοχών, όπου είναι 50 χλμ/ώρα. Στα τμήματα με μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση το όριο ταχύτητας είναι 50 χλμ/ώρα. Μήκος: 45,5 χιλιόμετρα Διασταύρωση με: Λεωφόρος Σπατών, Αττική Οδός, Παλλήνης, Αγίου Δημητρίου, Αλεξάνδρου Φλέμινγκ, Μεγάλου Αλεξάνδρου, Επαρχιακή Οδός Εκάλης - Νέας Μάκρης, Δημοκρατίας, Αναπαύσεως, Χελμού, Ανοίξεως-Σταματάς, Λεωφόρος Ανοίξεως Περιοχές που διασχίζει: Αγία Παρασκευή, Γέρακας, Παλλήνη, Πικέρμι, Ραφήνα, Νέος Βουτζάς, Νέα Μάκρη, Μαραθώνας, Βόθωνας, Άγιος Στέφανος, Άνοιξη, Δροσιά Αν υπολογίσουμε το μήκος της λεωφόρου και τα τροχαία που γίνονται ανά έτος, θα δείτε οτι σε σχέση με άλλες λεωφόρους (Βουλιαγμένης, Κηφισίας, Ποσειδώνος, κτλ) έχει πιο λίγα. Αν επικεντρωθούμε στο Πικέρμι λογικά το νούμερο θα είναι πολύ μικρό. (δεν μπορώ να βρω στατιστικά νούμερα για τροχαία στη Μαραθώνος ή στο Πικέρμι) Το οτι σε μικρό χρονικά διάστημα έγιναν 2 τροχαία και μας ξύπνησαν από τον λήθαργο που ήμασταν τόσο καιρό δεν δείχνει οτι ενδιαφερόμαστε και πολύ. όσοι προσφέρετε εκδούλευση μην κατηγορείτε άλλους για να θολώσετε τα νερά. δεν είμαστε όλοι σαν τα μούτρα σας.
15/05/18 09:36
M87
Εγώ περιμένω να δω ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ μελέτη η οποία κατ' αρχάς να ξεκαθαρίζει αν απαιτείται παρέμβαση με πεζογέφυρα με ράμπα ή οδική σήραγγα πεζών ή αν απαιτείται άλλη λύση. Σε ότι αφορά τη ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ την οποία θα πρέπει αυτή να περιλαμβάνει και η οποία θα αφορά την εγκατάστασης πεζογέφυρας ή την κατασκευή οδικής σήραγγας πεζών, αφού προηγουμένως λάβει υπόψιν της τις κλιματολογικές συνθήκες της περιοχής, εκείνη θα πρέπει να περιλαμβάνει και τα θέματα: 1. Προσβασιμότητας 2. Οδικής ασφάλειας 3. Ασφάλειας για τους πεζούς (σε οδικές σήραγγες μπορείς να δεις τα πάντα... από πρεζόνια να φτιάχνονται, άστεγους να κοιμούνται και βαποράκια να συναλλάσονται μέχρι να σε ληστέψουν ή τραμπουκίσουν). Άλλωστε σύμφωνα με τα δελτία ειδήσεων και την αστυνομία η εγκληματικότητα αυξάνεται. 4. Ασφάλειας σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες (πλημμύρες / ισχυρούς ανέμους / βροχή /χιονόπτωση / παγετό) 5. Επιπτώσεις στην κυκλοφοριακή ροή 6. Διάρκεια ζωής 7. Απαιτούμενη συντήρηση 8. Φθορές σε βάθος χρόνου 9. Κόστος λειτουργίας 10. Κόστος συντήρησης 11. Κόστος κατασκευής (χωρίς να μαγειρευτούν οι τιμές μονάδων ή να "ξεχαστεί" οτιδήποτε αφορά την κατασκευή) ...θα αποφαίνεται για κάθε μια από τις παραπάνω παραμέτρους σχετικά με το ποιά είναι η κατάλληλότερη λύση και εν' συνεχεία, αφού προηγουμένως ιεραρχήσει κάθε ένα από αυτά, θα προτείνει μια εκ των δύο λύσεων ως καταλληλότερη με τελική επιλογή λύσης από τους κάτοικους Πικερμίου και μόνο. Αυτοί θα το χαρούν ή θα υποστούν και κανένας άλλος. Τα υπόλοιπα είναι για να βήχουν κάποιοι σε συγκεκριμένες κατευθύνσεις. Άλλωστε δεν θα είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε να προτείνονται μέτρα τα οποία είτε οφελούν κάποιους ολίγους, είτε ζημιώνουν το δημόσιο στο σύνολο του. Τουλάχιστο έτσι θα μπει στην εξίσωση και η υπόληψη ενός μηχανικού είτε της περιφέρειας (μάλλον, καθότι αν δεν κάνω λάθος η Μαραθώνος είναι αρμοδιότητα τους) είτε σε άλλο γνωστό μαγαζί. Η προσωπική μου άποψη είναι ότι μάλλον είναι ασφαλέστερη η εγκατάσταση πεζογέφυρας. Ασε που γλιτώνεις από μια επικίνδυνη υπόγεια διάβαση η οποία ποτέ δεν θα αστυνομεύεται (να σκεφτόμαστε τα παιδιά, τις γυναίκες και τους ηλικιωμένους... τον άλλο τον σκοτώσανε για 100 ευρώ πέρυσι στο Πικέρμι), καθώς επίσης και από όλα τα υπόγεια νερά (βροχές, πλημμύρες)... που όμως δεν είναι τα συνηθέστερα των καιρικών φαινομένων στην Αττική. Γλιτώνεις και τις κάμερες και τον όποιο "ασφαλίτη" θα τις επιτηρεί. Δεν χρειάζεσαι τον φωτισμό της υπόγειας διάβασης τις ώρες της ημέρας... η πεζογέφυρα "δεν καταλαβαίνει" από διακοπές ρεύματος την ημέρα. Αν πέσεις ή χτυπήσεις, φαίνεσαι από μακριά πεσμένος πάνω στο κατάστρωμα της πεζογέφυρας και μπορεί να έρθει κάποιος να σε βοηθήσει. Είναι πολλά τα καλά της πεζογέφυρας. M87 Μ
14/05/18 11:35
Guest
Η Μαραθώνος σε όλο το μήκος της έχει όρια κυκλοφορίας στην δεξιά λωρίδα τα 55 Χ.Α.Ω. και στην αριστερή λωρίδα τα 75 Χ.Α.Ω.. Δεν μπορεί με αυτά τα όρια να χαρακτηριστεί σαν "ταχείας κυκλοφορίας". Πώς να χαρακτηριστεί ένας δρόμος "ταχείας κυκλοφορίας" που ενώ πρέπει να μην παρκάρει κανείς προκειμένου να γίνεται απρόσκοπτα η κυκλοφορία, παρ'όλα αυτά σε όλες τις πόλεις (Ν.Μάκρη, Αγ.Μαρίνα, Πικέρμι, Παλλήνη, Γέρακας) που διέρχεται λειτουργεί μόνο η αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας? Αντί να υπογειοποιηθεί η Μαραθώνος, θα μπορούσαμε να φτιάξουμε 2-3 εναέριες διαβάσεις πεζών με πρόσβαση σε Α.Μ.Ε.Α. (π.χ. στο εμπορικό με τον Αγ. Χριστόφορο) και σε όλο το μήκος των πεζοδρομίων τοιχίο που να απαγορεύει τη στάση. Οι πεζοί δεν θα κινδυνεύουν να σκεφτούν να παραβιάσουν τον σηματοδότη, οι ανεγκέφαλοι οδηγοί που παρκάρουν όπου τους αρέσει γιατί βαριούνται να περπατήσουν, δεν θα έχουν δικαιολογίες και με μικρότερο κόστος από την υπογειοποίηση η οποία σημειωτέον θα ζημιώσει το εμπορικό κομμάτι του Πικερμίου. Αν πάμε σε υπογειοποίηση της Μαραθώνος, σημαίνει οτι για τα επόμενα 2-5 χρόνια όλο το Πικέρμι θα νιώσει τη φτώχια (γιατί θα ερημώσει η Μαραθώνος) , τη σκόνη και το θόρυβο σε καθημερινή βάση. Για να υπογειοποιηθεί κεντρική οδική αρτηρία με μη υπάρχουσα εναλλακτική (για όσο θα γίνονται τα έργα) σημαίνει γεωτρήσεις, μετρήσεις, μελέτες, εργασίες και φυσικά πρόστιμα σε όλους όσους δεν έχουν στεγανούς βόθρους παραπλεύρως της Μαραθώνος. Αν γίνει υπογειοποίηση θα πρέπει να υπάρχει 24/7 κέντρο ελέγχου της σήραγγας, αστυνομική και πυροσβεστική δύναμη κοντά (το κοντά δεν είναι στη Ραφήνα) και σε περίπτωση τροχαίου τα ξαναλέμε. Τα δύο καλύτερα σημεία εισόδου-εξόδου στην ELBISCO και στην ALMA. Στα σημεία εισόδου εξόδου θα πρέπει να γίνουν κόμβοι που να οδηγούν από και προς το υπάρχχον οδικό δίκτυο της πόλης. Επιμένω, οτι αντί να υπογειοποιήσεις έναν οδικό άξονα, καλύτερα να φτιάξουμε γέφυρες για πεζούς. Φυσικά αυτό σημαίνει οτι θα πρέπει να υπάρξει και η απαραίτητη παιδεία και να μην το καταστρέψουμε - βανδαλίσουμε και να λέμε μετά διάφορα.

Τα πιο δημοφιλή της εβδομάδας

Ραφήνα : Ακόμη πιο φτηνά τα εισιτήρια για Κυκλάδες!
Ραφήνα : Ακόμη πιο φτηνά τα εισιτήρια για Κυκλάδες!
Το rpn.gr σας παρουσιάζει τον Αντίμαχο, αντίπαλο της Θύελλας Ραφήνας για το κύπελλο Ελλάδας!
Το rpn.gr σας παρουσιάζει τον Αντίμαχο, αντίπαλο της Θύελλας Ραφήνας για το κύπελλο Ελλάδας!
Ραφήνα : Λεωφ. Δημοκρατίας!
Ραφήνα : Λεωφ. Δημοκρατίας!
Δήμαρχος Ε. Μπουρνούς : Η φωτιά στον Άγιο Χαράλαμπο προήλθε απο όγκο κλαδιών που άφησαν οι κάτοικοι
Δήμαρχος Ε. Μπουρνούς : Η φωτιά στον Άγιο Χαράλαμπο προήλθε απο όγκο κλαδιών που άφησαν οι κάτοικοι
10 οχήματα και 30 πυροσβέστες : Φωτιά στον Άγιο Χαράλαμπο της Ραφήνας!!
10 οχήματα και 30 πυροσβέστες : Φωτιά στον Άγιο Χαράλαμπο της Ραφήνας!!
Οι εθελοντές που δεν φαίνονται πουθενά.
Οι εθελοντές που δεν φαίνονται πουθενά.
Θαύμα στα ορεινά της Ραφήνας!
Θαύμα στα ορεινά της Ραφήνας!
Η Μητρόπολη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής με τη συνεργασία των εθελοντών των ενοριών της Ραφήνας κοντά στους πληγέντες!
Η Μητρόπολη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής με τη συνεργασία των εθελοντών των ενοριών της Ραφήνας κοντά στους πληγέντες!
Ραφήνα : Τροχαίο μπροστά απο γνωστό super market!
Ραφήνα : Τροχαίο μπροστά απο γνωστό super market!
Ραφήνα : Βρέθηκε νεκρή στην όχθη του Μεγάλου Ρέματος
Ραφήνα : Βρέθηκε νεκρή στην όχθη του Μεγάλου Ρέματος

Πρωτοσέλιδα εφημερίδων


Notice: Only variables should be assigned by reference in /home/rpngr/public_html/rpn.gr/modules/mod_custom_advanced/mod_custom_advanced.php on line 10

Οι αγώνες της ημέρας


Notice: Only variables should be assigned by reference in /home/rpngr/public_html/rpn.gr/modules/mod_custom_advanced/mod_custom_advanced.php on line 10