Ανδρέας Βασιλόπουλος: «Και για το λιμάνι ενημερωθήκαμε, μελετήσαμε, προτείναμε βιώσιμες λύσεις προς το ΣΑΣ, τις λιμενικές αρχές και τον ΟΛΡ.»

Δευτέρα, 23 Απριλίου 2018 16:23 | Τοπικά νέα | 171

Ως δομημένη παράταξη Δύναμη Ανάπτυξης, με ικανά στελέχη και με υπευθυνότητα απέναντι στα προβλήματα που όλοι αντιμετωπίζουμε, ξεκινήσαμε από αρχές Μαρτίου να σχεδιάζουμε πολύ στοχευμένες προτάσεις, βιώσιμες και ρεαλιστικές. Αρχές Απριλίου υποβάλλαμε εγγράφως τις προτάσεις που καταρτίσαμε (20 ημέρες πριν από τη συζήτηση το δημοτικό συμβούλιο) στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, στις Λιμενικές Αρχές και στον Οργανισμό Λιμένος Ραφήνας.

Οι προτάσεις μας παρουσιάζονται συνοπτικά, έχουν όμως πλήρη τεκμηρίωση και στοιχεία ωρίμανσης τα οποία μπορούμε να συζητήσουμε με φορείς και συλλογικότητες που θα ενδιαφερθούν. Συγκεκριμένα προτείνουμε τρεις απαραίτητες στοχευμένες ενέργειες:

  1. Για να μειωθεί ο μεγάλος αριθμός οχημάτων που φτάνουν στην πόλη της Ραφήνας

Δημιουργία παρκινγκ στα Σπάτα, στην έξοδο της Αττικής Οδού στο Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, το οποίο να έχει τακτική σύνδεση με ένα λεωφορείο (shuttle bus) με το λιμάνι, για τη μεταφορά όσων δεν προτίθενται να ταξιδέψουν στα νησιά με το όχημά τους.

  1. Για να μειωθεί το κυκλοφοριακό πρόβλημα Λεωφ. Φλέμινγκ και κέντρου Ραφήνας

Το πρόβλημα εντοπίζεται κυρίως κατά τις απογευματινές ώρες άφιξης των πλοίων. Η δημιουργία και αυστηρή τήρηση ενός κυλιόμενου ωραρίου άφιξης των πλοίων, θα έχει ως στόχο να αποφύγουμε την ταυτόχρονη έξοδο και κίνηση οχημάτων. Είναι επιβεβλημένο, από τη φέρουσα ικανότητα οχημάτων της Λεωφόρου Φλέμινγκ, τα οχηματαγωγά πλοία έχουν μεταξύ τους χρόνους άφιξης όχι λιγότερο από 40 λεπτά. Επειδή αντιλαμβανόμαστε την αγωνία των πλοιοκτητών, το πρόγραμμα που θα διαμορφωθεί πρέπει οπωσδήποτε να είναι κυλιόμενο, ώστε όλα τα πλοία να εκμεταλλεύονται εκ περιτροπής τις εμπορικές ώρες. Από αυτό δεν θα υπάρχει οικονομική ζημιά των πλοιοκτητών, αντιθέτως η ικανοποίηση των τουριστών από τη μείωση της ταλαιπωρίας θα έχει θετικά αποτελέσματα.

  1. Για να μειωθεί το πρόβλημα στάθμευσης οχημάτων εντός του κέντρου Ραφήνας

Δωρεάν χρήση του παρκινγκ του Οργανισμού Λιμένος, α) για τους υπαλλήλους και επαγγελματίες που απασχολούνται ή δραστηριοποιούνται στη ζώνη του λιμένα, β) για τα φορτηγά που πρόκειται να ταξιδέψουν (διότι τώρα σταθμεύουν στους δρόμους της πόλης).

Τέλος σημειώνουμε ότι η αυξανόμενη κίνηση του λιμανιού της Ραφήνας αποτελεί μοχλό ανάπτυξης της πόλης και πρέπει να την διαχειριστούμε από κοινού, με γνώμονα την βέλτιστη εξυπηρέτηση των ταξιδιωτών, αλλά και των κατοίκων και επιχειρηματιών της πόλης.

Όλοι μαζί, Δημοτικοί Σύμβουλοι, στελέχη του ΟΛΡ, Λιμενικές Αρχές, πλοιοκτήτες και εκπρόσωποι των συναρμόδιων Υπουργείων, πρέπει να καθίσουμε στο ίδιο τραπέζι. Πρέπει να εξετάσουμε με σοβαρότητα βιώσιμες λύσεις που θα επιτρέψουν στην πόλη της Ραφήνας να «δέχεται» το μεγάλο όγκο ταξιδιωτών χωρίς να δημιουργούνται προβλήματα στη ζωή των κατοίκων, αλλά και λύσεις που θα τους μετατρέψουν σε τουρίστες.

 

Σχόλια για αυτό το άρθρο

ΠΡΟΣΟΧΗ: Σχολιάζετε αυτό το άρθρο ανώνυμα
Συνδεθείτε

26/04/18 11:26
M87
Από υπουργό μέχρι δημοτικό σύμβουλο, όλοι βήχουν το ίδιο. 6:10~6:26 στο video (rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/68116/dhm-symboylos-andreas-basilopoylos-kai-ola-osa-eipe-gia-to-limani συμπληρώστε μόνοι σας τα http και www): Ο Κος Βασιλόπουλος ζητάει να φτιαχτεί ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΧΩΡΟΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ και να εισαχθεί ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΗ ΓΡΑΜΜΗ προκειμένου οι επιβάτες: α. Να εξαναγκάζονται όχι μόνο να κινήσουν τα αυτοκίνητα τους προκειμένου να φτάσουν στο συγκεκριμένο χώρο στάθμευσης. β. Να πληρώσουν για την σταθμευση αυτή. γ. Να πληρώσουν για το εισητήριο του shuttle bus. Ας δούμε ποιός/οι οφελούνται από την πρόταση αυτή: 1. Η όποια κατασκευαστική αναλάβει την ανέγερση, περίφραξη, ασφαλτόστρωση, διαγράμμιση, εξοπλισμό με ιστούς φωτισμού, μπαριέρες / εμπόδια, και μόνιμες κατασκευές για το εργαζόμενο σε αυτό προσωπικό. 2. Η όποια εταιρεία θα έχει την εκμετάλλευση της γραμμής του shuttle bus... ονόματα δεν λέμε, πρόσωπα να μη θίγονται. 3. Οι πωλητές καυσίμων / ασφαλειών / τελών κυκλοφορίας / εισαγωγής ανταλλακτικών / συντήρησης οχημάτων και δεν συμμαζεύεται μιάς και για να φτάσει ο επιβάτης του πλοίου στο χώρο στάθμευσης Σπατών πρέπει να πάει εκεί με το αυτοκίνητο του. 4. Η όποια ανάδοχη εταιρεία η οποία θα κληθεί να λειτουργήσει τον χώρο στάθμευσης με τα χρήματα των δημοτικών τελών ή και φόρων. Ας δούμε και ποιοί ζημιώνονται από τις προτάσεις του: 1. Ο φορολογούμενος / δημότης ο οποιός εξαναγκάζεται να "επενδύσει" σε άλλο ένα ημίμετρο με τίτλο "χώρος στάθμευσης Σπατών". 2. Ο επιβάτης ο οποίος εκτός του ότι πρέπει να πάρει το αυτοκίνητο του, πρέπει να πληρώσει ΚΑΙ για σταθμευση ΚΑΙ για επιβίβαση στο shuttle bus. 3. Ο δημότης / φορολογούμενος ο οποίος πρέπει να συντηρήσει άλλη μια εταιρεία "διαχείρισης" χώρων στάθμευσης. Στο ίδιο μήκος κύματος βήχει και ο Κος Σπίρτζης ο οποίος σε δήλωση του στις 30/03/2018 (ομιλία σχετικά με το αναπτυξιακό του Λαυρίου) είπε τα εξής: "Όπως επίσης , δε μπορεί να μη συζητήσουμε το θέμα των Αστικών Μεταφορών για την Ανατολική Αττική, που έχει μείνει στο «προχθές» της χώρας, όχι στο «χθες». Της γκρίζας επίσης λειτουργίας των ΚΤΕΛ -και μία που είναι και η Ρένα Δούρου εδώ-, δεν μπορεί να συνεχίσουμε να μη διασυνδέονται οι σταθμοί των Μέσων Σταθερής Τροχιάς με τους δήμους της Ανατολικής Αττικής, και δε μπορεί, τα ΚΤΕΛ να ξεκινάνε από τους δήμους της Ανατολικής Αττικής, όταν έχουμε κάνει τέτοια έργα στον Προαστιακό και στο Μετρό και να καταλήγουν στο Πεδίο του Άρεως. Αυτό είναι τραγικό." Χ. Σπίρτζης 30/03/2018 Του Κου Σπίρτζη φαίνεται να του αρέσει το "προχθές" στο οποίο βρισκόμαστε καθώς επίσης και το γκριζάκι του ΚΤΕΛ και θα το δείτε και εσείς αυτό στη συνέχεια: Ο σκοπός του Κου Σπίρτζη είναι να "τιμωρήσει" το ΚΤΕΛ με το να μην τελειώνουν τα δρομολόγια τους πλέον στο πεδίο του άρεως αλλά αντί αυτού να μεταφερθεί το τέρμα τους είτε στην Εθνική Άμυνα, είτε στο Νομισματοκοπείο. Κατ' αρχάς έχει περάσει κανείς από το πεδίο του άρεως τελευταία; Πιο πολλά πρεζόνια και άστεγους έχει, από εργαζόμενους του ΚΤΕΛ και επιβάτες αθροιστικά. Ένα χάλι μαύρο. Χειρότερη εικόνα από το μεταξουργείο στα χειρότερα του. Έχοντας πει τα παραπάνω, ας δούμε ποιοί κερδίζουν από την μεταφορά της αφετηρίας / τερματισμού του ΚΤΕΛ. 1. Κατ' αρχάς οι μέτοχοι του ΚΤΕΛ τα λεωφορεία των οποίων για το ίδιο ή αυξημένο κόμιστρο θα εκτελούν δρομολόγιο με λιγότερα χιλιόμετρα. Βούτυρο στο ψωμάκι τους. Λιγότερα χιλιόμετρα = λιγότερα καύσιμα, λιγότερη συντήρηση και αυξημένη ταρίφα / χιλιόμετρο. 2. Το ΚΤΕΛ γενικότερα η αφετηρία / τερματισμός του οποίου μεταφέρεται από μια υποβαθμισμένη περιοχή σε μια καλύτερη και με καλύτερη αστυνόμευση περιοχή. Ας δούμε και ποιοί ζημιώνονται: 1. Αν οι οδηγοί των ΚΤΕΛ αποζημιώνονται χιλιομετρικά, θα δούν μείωση των εσόδων τους επί του ίδιου δρομολογίου. 2. Οι επιβάτες των ΚΤΕΛ οι οποίοι θα πληρώσουν και χρηματικά μιας και ενώ πήγαιναν "κέντρο Αθήνας" πλέον θα πρέπει να πληρώνουν και εισητήριο αστικής συγκοινωνίας επιπλέον του κομίστρου του ΚΤΕΛ. 3. Οι επιβάτες των ΚΤΕΛ οι οποίοι θα πληρώσουν και χρονικά με μετεπιβίβαση σε άλλο μέσο. Το μόνο το οποίο οφείλει να αναρωτηθεί κανείς σε αυτό το σημείο, είναι: Από υπουργό μέχρι δημοτικό σύμβουλο, ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΡΑΦΗΝΑΣ;;; Και όλα αυτά, ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ το λιμάνι της Ραφήνας ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΑΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑΤΙ Ο ΕΠΙΒΑΤΗΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΠΙΟ ΦΤΗΝΑ ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ. Με άλλα λόγια και μόνο για να κλείσουμε το συγκεκριμενο σχόλιο σχετικά με τα όσα είπε ο Κος Βασιλόπουλος, μην κάνεις χώρο σταθμεύσης και shuttle bus. Βάλε μια α. ΔΗΜΟΣΙΑ λεωφορειακή γραμμή β. από κεντρικό σταθμό μετρό (Δουκίσσης Πλακεντίας μάλλον;) γ. μέχρι ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ της Ραφήνας, δ. φρόντισε τα λεωφορεία να έχουν χώρους για αποσκευές και καθίσματα (άρα υπερυψωμένα) καλοσυντηρημένα και όχι χρέπια, ε. οι οδηγοί να ξέρουν τουλάχιστο μια ξένη γλώσσα στ. και να υπάρχει επάρκεια λεωφορείων για την ικανοποίηση της επιβατικής κίνησης ζ. και τα λεωφορεία ΝΑ ΤΗΡΟΥΝ σταθερό πρόγραμμα δρομολογίων και τελείωσες... μέχρι να κάνεις τα συνοδά έργα τα οποία έπρεπε να έχεις προβλέψει από τότε που ενέκρινες την επέκταση του λιμανιού ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΣΥΝΟΔΑ ΕΡΓΑ ΑΥΤΟΥ! Μπορεί βέβαια, προκειμένου να το κάνετε αυτό, να χρειαστεί να ξεπεραστεί ο μεγάλος μαρασμός για διευθετήσεις ρεμάτων με διαδικασίες εξπρές και η διαρκής "ανάγκη" κατασπατάλησης εκατομμυρίων ευρώ σε αποθεματικά (8ος χρόνων μνημονίων, χρονιά μεγάλων έργων!). Δύσκολο πολύ αυτό. Επίσης, αν θέλει κάποιος να μου εξηγήσει ΓΙΑΤΙ οι εντός του λιμανιού κατειλλημένοι χώροι σταθμευσης δεν διατίθενται στο επιβατικό κοινό; Με ποιανού ****** λογική εξαναγκάζεται ο υπερήλικας ή ο ασθενής ή με κινητικά προβλήματα να περπατήσει 300-400 μέτρα φορτωμένος με αποσκευές για να πάρει το πλοίο;;; Κατά τα άλλα μας μάρανε η ευαισθησια των 74.000 ευρώ για τα αδέσποτα και τα 8.719 για σπόρους δενδρυλίων. Ο ΟΛΡ τι έχει να πει σχετικά; Θα κλοσάει για πολύ ακόμα τους εντός λιμανιού χώρους στάθμευσης...εικάζω μέχρι την ιδιωτικοποίηση της διαχείρισης του λιμανιού για να περάσει το αιώνιο μήνυμα; [ΑΓΑΘΟ / ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ για το οποίο πληρώνουμε ΚΟΣΤΟΣ ΜΟΝΟ] = ΚΑΚΟ [ΑΓΑΘΟ / ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ για το οποίο πληρώνουμε ΚΟΣΤΟΣ + ΚΕΡΔΟΣ] = ΚΑΛΟ Αν ο δρόμος δεν ανήκει σε μένα, τότε σίγουρα δεν ανήκει και στον ΟΛΡ ή σε κανέναν άλλο ******! Απλά εγώ και ο κάθε "εγώ" έχουμε τον επιπλέον λόγο να φωνάζουμε, ότι όλα αυτά έγιναν με δικά μας χρήματα και όχι των επιτήδειων. M87 Μ

Τα πιο δημοφιλή της εβδομάδας

Ραφήνα : Ακόμη πιο φτηνά τα εισιτήρια για Κυκλάδες!
Ραφήνα : Ακόμη πιο φτηνά τα εισιτήρια για Κυκλάδες!
Το rpn.gr σας παρουσιάζει τον Αντίμαχο, αντίπαλο της Θύελλας Ραφήνας για το κύπελλο Ελλάδας!
Το rpn.gr σας παρουσιάζει τον Αντίμαχο, αντίπαλο της Θύελλας Ραφήνας για το κύπελλο Ελλάδας!
Ραφήνα : Λεωφ. Δημοκρατίας!
Ραφήνα : Λεωφ. Δημοκρατίας!
Δήμαρχος Ε. Μπουρνούς : Η φωτιά στον Άγιο Χαράλαμπο προήλθε απο όγκο κλαδιών που άφησαν οι κάτοικοι
Δήμαρχος Ε. Μπουρνούς : Η φωτιά στον Άγιο Χαράλαμπο προήλθε απο όγκο κλαδιών που άφησαν οι κάτοικοι
10 οχήματα και 30 πυροσβέστες : Φωτιά στον Άγιο Χαράλαμπο της Ραφήνας!!
10 οχήματα και 30 πυροσβέστες : Φωτιά στον Άγιο Χαράλαμπο της Ραφήνας!!
Οι εθελοντές που δεν φαίνονται πουθενά.
Οι εθελοντές που δεν φαίνονται πουθενά.
Θαύμα στα ορεινά της Ραφήνας!
Θαύμα στα ορεινά της Ραφήνας!
Η Μητρόπολη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής με τη συνεργασία των εθελοντών των ενοριών της Ραφήνας κοντά στους πληγέντες!
Η Μητρόπολη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής με τη συνεργασία των εθελοντών των ενοριών της Ραφήνας κοντά στους πληγέντες!
Ραφήνα : Τροχαίο μπροστά απο γνωστό super market!
Ραφήνα : Τροχαίο μπροστά απο γνωστό super market!
Ραφήνα : Βρέθηκε νεκρή στην όχθη του Μεγάλου Ρέματος
Ραφήνα : Βρέθηκε νεκρή στην όχθη του Μεγάλου Ρέματος

Πρωτοσέλιδα εφημερίδων


Notice: Only variables should be assigned by reference in /home/rpngr/public_html/rpn.gr/modules/mod_custom_advanced/mod_custom_advanced.php on line 10

Οι αγώνες της ημέρας


Notice: Only variables should be assigned by reference in /home/rpngr/public_html/rpn.gr/modules/mod_custom_advanced/mod_custom_advanced.php on line 10