Με 30 εκατομμύρια € η Περιφέρεια Αττικής χρηματοδοτεί τον ΟΑΣΑ για αγορά λεωφορείων!

Τρίτη, 24 Απριλίου 2018 08:42 | Τοπικά νέα | 283

92 συνολικά λεωφορεία θα αγοράσει ο ΟΑΣΑ , με χρηματοδότηση της Περιφέρειας Αττικής ύψους 90 εκατομμυρίων ευρώ.

60 απο τα λεωφορεία θα είναι αρθρωτά 18 μέτρων 

20 λεωφορεία 12 μέτρων και

12 ηλεκτρικά λεωφορεία 12 μέτρων.

 

Σχόλια για αυτό το άρθρο

ΠΡΟΣΟΧΗ: Σχολιάζετε αυτό το άρθρο ανώνυμα
Συνδεθείτε

26/04/18 11:09
M87
Έλα παππού να σου δείξω τα αμπέλια. Επειδή όμως και εγώ δεν γεννήθηκα χτες, επέτρεψε μου να σου εξηγήσω γιατί τα όσα λες είναι λάθος (25/04/2018 21:56). 1ον σε ότι αφορά την ακρίβεια ή/και τον προγραμματισμό των δρομολογίων: Δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ "κανόνας" ο οποίος να λέει ότι τα αστικά λεωφορεία δεν επιτρέπεται να ξεκινάνε στην ώρα τους, να φτάνουν στην ώρα τους, να κάνουν πολλές ή λίγες στάσεις, να έχουν διαρύθμιση λεωφορείων η οποία να ευννοεί τους όρθιους ή τους καθήμενους. Ο τρόπος λειτουργίας, καθώς επίσης και τα εργαλεία (το είδος των λεωφορείων) τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για την λειτουργία αυτή, εξαρτάται από την ικανοποίηση των όποιων αναγκών για όποιον συγκοινωνιακό φορέα και αν μιλάμε (ΔΗΜΟΣΙΟ ή ΙΔΙΩΤΙΚΟ). Με δεδομένη την συνύπαρξη (πλέον) στην ίδια περιοχή, ενός ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ και ενός ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΦΟΡΕΑ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ, και προκειμένου να περάσει η γνωστή πλύση εγκεφάλου η οποία αφορά το γνωστό: [ΑΓΑΘΟ / ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ για το οποίο πληρώνουμε ΚΟΣΤΟΣ ΜΟΝΟ] = ΚΑΚΟ [ΑΓΑΘΟ / ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ για το οποίο πληρώνουμε ΚΟΣΤΟΣ + ΚΕΡΔΟΣ] = ΚΑΛΟ ...βλέπουμε τον διαχωρισμό των αρμοδιοτήτων με βάσει το τι συμφέρει τον ιδιωτικό φορέα. Εξηγώ: ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΣΤΙΚΗ - και στην περίπτωση μας και ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΗ - ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ: ΘΕΤΙΚΑ: Χαμηλό κόστος εισητήριου ΑΡΝΗΤΙΚΑ: Παρακάμψεις, πολλές στάσεις, μεγάλη διάρκεια δρομολογίου, μη-βέλτιστη διαδρομή δρομολογίου, οπωσδήποτε ΟΧΙ την εξυπηρέτηση του λιμανιού. ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ "ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΗ" ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ: ΘΕΤΙΚΑ: Βέλτιστοποίηση δρομολογίου, λίγες σχετικά στάσεις, μικρή σχετικά διάρκεια δρομολογίου, μονοπωλιακή εξυπηρέτηση του λιμανιού. ΑΡΝΗΤΙΚΑ: Σχεδόν το διπλάσιο κόμιστρο σε σχέση με αυτό της δημόσιας συγκοινωνίας. Και επειδή προφανώς δεν τα χρησιμοποιούσες ΠΑΝΤΑ τα λεωφορεία αυτά να σου θυμίσω τα εξής: Κάποτε, πριν καμιά δεκα~δεκαπέντε χρόνια, όταν το 314 πήγαινε ακόμα μέχρι το Πικέρμι, ζητήσανε συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση οι κάτοικοι της Καλλιτεχνούπολης. Δοκίμασαν λοιπόν να βάλουν ΚΤΕΛ με μεικτό δρομολόγιο (Μαραθώνα, μέσω Ραφήνας, μέσω Καλλιτεχνούπολης, Αθήνα). Το όλο εγχείρημα πήγε άπατο και μετά από μερικές εβδομάδες (2-3 όχι παραπάνω) εγκαταλείψανε την ιδέα λόγω των παραπόνων που δεχόταν το ΚΤΕΛ από τους ήδη υφιστάμενους πελάτες. Με άλλα λόγια, με κριτήριο ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ και το ΕΤΑΙΡΙΚΟ IMAGE το ΚΤΕΛ ΔΕΝ συνέχισε το δρομολόγιο αυτό. Διαφορετικά δοσμένο, το ΚΤΕΛ αφ' ενός έχει το μονοπώλιο και αφ' ετέρου ΕΠΙΛΕΓΕΙ τι θα αναλάβει. Αν αυτό που ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να αναλάβει δεν το συμφέρει, απλά δεν το αναλαμβάνει. Καλά ως εδώ; Ο υπουργός λοιπόν, όπως και ο εκάστοτε υπουργός ο οποίος γέρνει πολύ και βήχει προς ιδιωτικό τομέα μεριά, τι κάνει; Ότι δεν θέλει να αναλάβει ο ιδιωτικός τομέας, το πετάει στο δημόσιο. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, άφησε την Καλλιτεχνούπολη χωρίς συγκοινωνίες. No problem... αρκεί να μην μένεις στην Καλλιτεχνούπολη. Δεν χαλάει το image κανενός Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ βλέπεις, τα όσα δεν θέλει να αναλάβει ο ιδιωτικός φορέας, να τα αναλαμβάνει ο δημόσιος. Αν όμως - Θεός Φυλάξει - τον υπουργό τον ένοιαζε το image των αστικών συγκοινωνιών (ΟΑΣΑ εν προκειμένω), δεν θα καταλήγαμε στις παραπάνω μπούρδες. Με αυτά και με αυτά, σου εξηγώ ΓΙΑΤΙ το 314 δρομολογείται μέχρι Δουκίσσης Πλακεντίας και όχι μέχρι πεδίο άρεως. Σου εξηγώ ΓΙΑΤΙ περνάει από Πανόραμα Παλλήνης (και ίσως ξανά από Καλλιτεχνούπολη κάποτε). Σου εξηγώ ΓΙΑΤΙ το δρομολόγιο με λιγότερα χιλιόμετρα του ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΦΟΡΕΑ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ διαρκεί όσο και το δρομολόγιο του ΚΤΕΛ. Και αν διαβάσεις και τα άλλα σχόλια μου πιο κάτω, σου εξηγώ ΓΙΑΤΙ δεν περνάει στην ώρα του, γιατί δεν προγραμματίζονται με συνέπεια τα δρομολόγια του και περνάει ΜΟΝΟ ΑΦΟΥ περάσει πρώτα το ΚΤΕΛ, 5~10 λεπτά μετά. Στην τελική, "κάποιος" πρέπει να σε πείσει ότι 2,60 ευρώ είναι καλύτερο από 1,40 ευρώ και μαθηματικά αυτό μάστορα, απλά δεν ισχύει. Συνεπώς, αφού δεν μπορεί να σου "πολεμήσει" την ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ στην τιμή, στην πολεμάει στην ουσία: Για το ΚΤΕΛ, βέλτιστο δρομολόγιο το οποίο εξυπηρετεί ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΑ τις πραγματικές συγκοινωνιακές ανάγκες (πιο πραγματική ανάγκη από το Λιμάνι της Ραφήνας από Πικέρμι μέχρι Γραμματικό ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ). Για το ΚΤΕΛ, οι παρακάμψεις (π.χ. εξυπηρέτηση περιοχών παραλιακής διαδρομής Ν. Μάκρης) εκτελούνται κατά βούληση και αναλόγως εποχής, πραγματικής ζήτησης κλπ. Για το ΚΤΕΛ, ο έλεγχος του προσωπικού, η σχετικής ακρίβειας τήρηση του δρομολογίου κ.ο.κ. (που ούτε αυτό δεν σέβονται... ρώτα όσους μένουν μετά τη διασταύρωση Ραφήνας προς Ν. Μάκρη μεριά το χειμώνα). Και για τον ΔΗΜΟΣΙΟ ΦΟΡΕΑ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ στην ίδια περιοχή; Όλα τα ΥΠΟΛΟΙΠΑ. Ή αν προτιμάς, ο τελέμες, με τέτοιο τρόπο ώστε ΚΕΡΔΟΣ και ΘΕΤΙΚΟ IMAGE για το ΚΤΕΛ, ΖΗΜΙΑ και ΑΡΝΗΤΙΚΟ IMAGE για τον δημόσιο φορέα συγκοινωνιών. Δεν είναι πυρηνική φυσική αυτά που σου εξηγώ. Ο δημόσιος φορέας γενικότερα (όχι μόνο συγκοινωνιών), υπονομεύεται ΚΑΤ' ΑΡΧΑΣ από τον νομοθέτη. Το δημόσιο δεν μπορεί να απολύσει (μονιμότητα). Ό ιδιωτικός φορέας, σε διώχνει ίδια μέρα. Τόλμα να μην κάνεις αυτό που σου ζητάει ο προιστάμενος σου στον ιδιωτικό τομέα. Και σκέψου μετά "ΠΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΣΕ ΑΠΟΛΥΣΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ". ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ: Διαφορετική εργατική νομοθεσία για το δημόσιο τομέα. Διαφορετική εργατική νομοθεσία για τον ιδιωτικό τομέα. Λες και έχει διαφορά ο άνθρωπος ο οποίος ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ για το δημόσιο, από τον άνθρωπο ο οποίος επίσης ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ για τον ιδιωτικό τομέα. Αξίζει περισσότερο ο ιδρώτας του ενός ή του άλλου; Ή μήπως ο δημόσιος υπάλληλος έχει δυό κεφάλια και τον κώλο πίσω σε σχέση με τον εργαζόμενο του ιδιωτικού τομέα; ΟΟΟΟΟΟΟΟΛΕΣ αυτές οι στρεβλώσεις και οι μ******* οι οποίες εισάγονται από ξεπουλημένα τομάρια δικολάβους, ισχύουν για να σε πείσουν ότι: [ΑΓΑΘΟ / ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ για το οποίο πληρώνουμε ΚΟΣΤΟΣ ΜΟΝΟ] = ΚΑΚΟ [ΑΓΑΘΟ / ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ για το οποίο πληρώνουμε ΚΟΣΤΟΣ + ΚΕΡΔΟΣ] = ΚΑΛΟ Γιατί;... ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΠΕΙΣΕΙ ΟΤΙ το να πληρώσεις 2,60 ευρώ είναι καλύτερο από το να πληρώσεις 1,40 ευρώ, είτε μιλάμε για συγκοινωνίες, είτε μιλάμε για παραγωγή ρεύματος, είτε μιλάμε για ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, είτε μιλάμε για ασφαλιση, είτε ύδρευση, είτε οτιδήποτε. Και στην τελική, ούτε για αυτό δεν πρόκειται. Στην τελική, είναι ΑΝ ΤΗΝ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ "ΛΙΓΟΙ" ΑΠΛΗΣΤΟΙ ΨΥΧΟΠΑΘΕΙΣ ή όλοι μας μέσω των δημόσιων υπηρεσιών. Αυτή είναι η ουσία των όσων συζητάμε. Χρωστάω να απαντήσω και στον (25/04/2018, 14:15). M87 Μ
25/04/18 21:56
Guest
Λοιπόν επειδή διαβάζω σχόλια του καναπέ. Ξυπνάω 5.30 και φεύγω με των 6.30 για Αθήνα. Πλεονέκτημα Κτελ: στην ώρα του. Σταθερό δρομολόγιο. Σταθερή διάρκεια δρομολογίου. Βασικότατο κάθομαι σε καρέκλα. Ίδια ώρα φτάνω δουλειά. Κουρασμένος 5 το απόγευμα γυρίζω και κάθομαι σε κάθισμα χωρίς να κρατιέμαι όρθιος. Λίγες στάσεις. Διαδρομή μόνο στη Μαραθώνος χωρίς παρακάμψεις και καθυστερήσεις. Μειονέκτημα η διαφορά της τιμής. Τα δύο ευρώ λοιπόν παραπάνω την μέρα δεν μπορούν να ξεπληρώσουν την ταλαιπωρία του να περιμένεις 6.30 το πρωί το πότε θα έρθει το αν θα κάτσεις σε καρέκλα ή αν θα κρατιέσαι όρθιος το πόσες στάσεις θα κάνει γιατί κάνει πολλές περισσότερες από το κτελ και κάνει παρακάμψεις συνέχεια το αν το απόγευμα θα γυρίσεις μετά από 1.30 ώρα ορθιος σε μία χειρολαβή ( τα αστικά ξέρουμε όλοι ότι κάνουν περισσότερη ώρα γιατί έχουν ποοοολλές στάσεις και παρακάμψεις ). Η ταλαιπωρία της καθημερινότητας λοιπόν δεν μπορεί να γίνεται ένα απλό σχόλιο καναπέ με α β γ και δ θεωρίες. Συμφωνώ απόλυτα με τον @14.15 με όσα αναφέρει αναφέρει. Συμπερασματικά λοιπόν όποιος χρησιμοποιεί καθημερινά για δουλειά το κτελ θέλει κτελ ένα πρωινό γκάλοπ θα σας πείσει. Δεν προσφέρει το κτελ τις ίδιες υπηρεσίες με τα αστικά γιατί δεν έχει τον ίδιο στόλο. Άλλωστε μία φωνάζετε ναι στην ιδιώτική πρωτοβουλία και μία φθηνό εισιτήριο. Δεν συμβαδίζει πουθενά αυτό. Όποιος πάει μία φορά τον μήνα ή ποτέ με κτελ και του αρέσει να γκρινιάζει ας γκρινιάζει. Όποιος απλά αερολογεί ας συνεχίσει το χόμπι του. Ας έρθει μία εβδομάδα μαζί μου να ζήσει την πραγματικότητα. Δεν γίνεται να έχουν συνέχεια όλοι άποψη για τα πάντα από έναν καναπέ.
25/04/18 14:15
Guest
@10:52 25/4/18 Γράφεται πολλά θα προσπαθήσω να απαντήσω σε κάποια θεωρώντας ότι οι χρόνοι λεωφορείων που γράψατε είναι σωστοί και εξακριβωμένοι από σας. Παρατήρηση: το κόστος του εισιτηρίου ΟΑΣΑ δεν είναι μόνο 1,40. Θυμίζω η παρούσα διοίκηση ΟΑΣΑ - σε αντίθεση με την προηγούμενη - δεν κατάφερε να έχει ισοσκελισμένους ισολογισμούς, επομένως χρειάζεται οικονομική ενίσχυση από τον προυπολογισμό. Με αυτό τον τρόπο χρεωνόμαστε όλοι οι πολίτες για το συγκεκριμένο ποσό ασχέτως αν χρησιμοποιούμε λεωφορεία. Επιπλέον είναι πολύ πιθανό το κ΄σοτος αυτό να προέρχεται από το δανεισμό της χώρας και να είναι επιβαρυμένο με τόκους έστω χαμηλούς. Για τα παραπάνω χρειάζεται ο αρμόδιος υπουργός να μας δώσει τα αναλυτικά οικονομικά στοιχεία, για να δούμε τελικά που ανέρχεται το ονομαστικό κόστος των 1,40 ευρώ. Μήπως φθάνει ή ξεπερνά αυτό των ΚΤΕΛ; Κύριος είδε. Συνεπώς και επειδή τα δρομολόγια των ΚΤΕΛ είναι γνωστά και δεν αλλάζουν εύκολα, η διοίκηση του ΟΑΣΑ που αλλάζει 4 φορές δρομολόγια το χρόνο, έχει και εδώ μερίδιο ευθύνης για την απουσία συντονισμού βάση δρομολογίων του ΚΤΕΛ. Ο ΟΑΣΑ επιβαρύνεται και με διάφορες στρεβλώσεις που συναντώνται στη χώρα μας σε όλους τους δημόσιους φορείς αλλά και σε γορείς όπως ο ΟΑΣΑ που θεωρούνται δημόσιοι. Τα ΚΤΕΛ τώρα αποτελούν και αυτά μιηα δημόσια πληγή ως προς τη σύμβαση που συνάπτουν. Την τελευταία φορά που ανανεώθηκε η σύμβαση τους επί υπουργίας κ. Χατζηδάκη, πάλι για πολλοστή φορά δεν έγινε δημόσιος μειοδοτικός διαγωνισμός. Αν έχει κάποια αντίρηση επ’ αυτού η προηγούμενη κυβέρνηση ευχαρίστως να το συζητήσουμε. Τα ΚΤΕΛ βέβαια ως ιδιωτικός φορέας σε αντίθεση με τον ΟΑΣΑ δεν επιδοτούνται από το δημόσιο. Για εμένα που τα χρησιμοποιών ενίοτε έχουν και μία άλλη χρησιμότητα: δεν απεργούν και έτσι τα χρησιμοποιών όταν τα δημόσια ΜΜΜ απεργούν ή προβαίνουν σε στάσεις εργασίας ή ακόμη χειρότερα δεν λειτουργούν με δικαιολογίες όπως η Γ. Συνέλευση τους (βλ. Τρόλευ σήμερα) κλπ. Για τα άλλα που γράψατε για υπερυψωμένα λεωφορεία, τα 30 εκ. κλπ. Δεν έχω στοιχεία για να διαφωνήσω. Σίγουρα χρειάζεται να γίνουν πολλά για να διορθωθούν κάποια πράγματα αλλά δεν το βλέπω να γίνεται. Εδώ ακόμη και οι δανειστές στα χαρτιά δέχτηκαν ότι αξιολογήθηκε κατά κάποιο τρόπο το δημοσιουπαλληλικό προσωπικό! Δεν μας γλυτώνει τίποτα. Β.
25/04/18 10:52
M87
Η σύντομη απάντηση στο ερώτημα σας Κε. (24/04/2018 09:25) είναι: "Όσο μια ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟΥ χαρακτήρα εταιρεία όπως το ΚΤΕΛ Α.Ε. έχει σύμβαση η οποία της επιτρέπει την μονοπωλιακή διακίνηση των επιβατών από το λιμάνι της Ραφήνας προς την Αθήνα, ποτέ! δεν θα δείτε ανάπτυξη των αστικών συγκοινωνιών στην περιοχή. Οι δε αστικές συγκοινωνίες (ΟΑΣΑ) φαίνεται να συντονίζονται ΑΡΙΣΤΑ με το ΚΤΕΛ... απλά ο συντονισμός αυτός δεν έχει σχέση με το συμφέρον του επιβατικού κοινού. Εξηγώ: ΠΡΑΞΗ 1η: Το ΚΤΕΛ έχει ως αφετηρία το λιμάνι της Ραφήνας όπου "εξυπηρετεί" μονοπωλιακά με σχεδόν το διπλάσιο κόμιστρο το αυξημένο επιβατικό κοινό των πλοίων (2,60 αντί 1,40 ευρώ). Το 314 δρομολογείται από την 1η είσοδο του Ν. Βουτζά, περίπου 3,5 χλμ μακριά από το λιμάνι της Ραφήνας, καθιστώντας το μη- ανταγωνιστικό σε σχέση με το ΚΤΕΛ και αποτρέποντας την οικονομική μετάβαση του επιβατικού κοινού του λιμανιού από Ραφήνα προς Αθήνα. ΠΡΑΞΗ 2η: Κατά την ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΗ ΜΗ-ΔΙΕΛΕΥΣΗ λεωφορείων του ΟΑΣΑ διάρκειας περίπου μιας ώρας μεταξύ των προγραμματισμένων δρομολογίων των ΚΤΕΛ προσέρχεται το επιβατικό κοινό στις στάσεις. Δρομολόγια τα οποία θα έπρεπε να εκτελεί σε αυτό το χρονικό διάστημα ο ΟΑΣΑ δεν εκτελούνται με ευρηματικές δικαιολογίες. Στην ουσία, από τα δύο προγράμματα δρομολόγιων (ΚΤΕΛ, ΟΑΣΑ) τηρείται με σχετική ακρίβεια μόνο το δρομολόγιο του ΚΤΕΛ. ΠΡΑΞΗ 3η: Περνάει το ΚΤΕΛ στην ώρα του προκειμένου να φανεί "αξιόπιστη συγκοινωνία" εξαναγκάζοντας όσους πιέζονται χρονικά και όσους έχουν ήδη αγανακτίσει περιμένοντας, να το πάρουν πληρώνοντας 2,60 ευρώ αντί 1,40 ευρώ του ενιαίου αστικού εισητηρίου. Πράξη 4η: ΣΕ ΜΙΚΡΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ (5 ως 10 λεπτά) ΜΕΤΑ την διέλευση του ΚΤΕΛ, περνάει το λεωφορείο του ΟΑΣΑ μαζεύοντας τον "τελεμέ" από τις στάσεις επιβεβαιώνοντας το γνωστό μήνυμα: [ΑΓΑΘΟ / ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ για το οποίο πληρώνουμε ΚΟΣΤΟΣ ΜΟΝΟ] = ΚΑΚΟ [ΑΓΑΘΟ / ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ για το οποίο πληρώνουμε ΚΟΣΤΟΣ + ΚΕΡΔΟΣ] = ΚΑΛΟ Άλλωστε θα ήταν ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ο ΟΑΣΑ να προγραμματίζει και να εκτελεί δρομολόγια ΑΚΡΙΒΩΣ στο μεσοδιάστημα των δρομολόγιων του ΚΤΕΛ και αυτό δεν είναι επιθυμητό. Όσο μπορούν να πάρουν από εσάς, ως επιβάτη, 2,60 αντί 1,40 ευρώ, με τον Α ή Β τρόπο θα σας εξαναγκάζουν ΣΤΗ ΜΟΝΑΔΙΚΗ (σύμφωνα με αυτούς) ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ. Δεν έχει σημασία που ο ΟΑΣΑ χρηματοδοτείται από τα χρήματα ενός ολόκληρου κράτους... Δεν έχει σημασία αν έχει ΣΑΦΩΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ως εταιρεία... Οι "ηγέτες" τέτοιων οργανισμών αφ' ενός δεν πολυ πιστεύουν στις ικανότητες ενός ΜΗ-ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ... και αφ' ετέρου δεν πάνε να δουλέψουν για τον ιδιωτικό τομέα τον οποίο τόσο θαυμάζουν. Τώρα, για να αναλάβει ο ΟΑΣΑ την διακίνηση των επιβατών των πλοίων από το λιμάνι της Ραφήνας προς την Αθήνα, χρειάζεται λεωφορεία τα οποία έχουν μια κάποια πρόβλεψη σε ότι αφορά τις αποσκευές των επιβατών που κατεβαίνουν ή ανεβαίνουν στα πλοία. Με άλλα λόγια χρειάζονται ΥΠΕΡΥΨΩΜΕΝΑ λεωφορεία όπως αυτά που χρησιμοποιεί το ΚΤΕΛ. Μέχρι τον προηγούμενο μήνα, αυτό το οποίο μας έλεγαν μέσω των οδηγών του ΟΑΣΑ σχετικά με την μη-τήρηση των προγραμματισμένων δρομολογίων, ήταν ότι "δεν μπορούν να εκτελωνίσουν ανταλλακτικά για τη συντήρηση των λεωφορείων". Ξαφνικά όμως φαίνεται να βρέθηκαν ξεχασμένα σε κάποια γωνιά περί τα 30 εκατομμύρια ευρώ... Χωρίς να σημαίνει αυτό ότι θα συντηρηθεί και ο υπόλοιπος στόλος λεωφορείων. Εν τέλει, εκεί που καταλήγω εγώ με βάσει το σύνολο της μπούρδας το οποίο ανακοινώνεται σχετικά με τον συγκεκριμένο οργανισμό, είναι ότι απαιτείται έλεγχος από τους Έλληνες πολίτες τόσο σε ότι αφορά τις αποθήκες ανταλλακτικών τους, όσο και σε ότι αφορά την παραγωγικότητα των συντηρητών μηχανικών, όπως επίσης και σε κάθε άλλο επίπεδο όπου ΤΟ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ με το ΤΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ απέχουν μεταξύ τους. Τώρα, σε ότι αφορά την καταλληλότητα των λεωφορείων, εδώ στην είδηση δεν λέει πουθενά "υπερυψωμένα" τα οποία θα χρειάζονταν για να αναλάβει ο ΟΑΣΑ την διακίνηση του επιβατικού κοινού από και προς το λιμάνι, είτε ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ να αναλάβει τέτοιο έργο, είτε για να σας πει ότι "κάτι τέτοιο θα κοστίσει παραπάνω, γιατί ότι είχαμε το φάγαμε στα όσα προδιαγράφουμε εδώ". Οπότε οφείλω να υποθέσω ότι τα 30 αυτά εκατομμύρια ο ΟΑΣΑ σκοπεύει να τα "κάψει" χωρίς να συντηρήσει τον υπάρχοντα στόλο, αντικαθιστώντας μόνο με νέου τύπου, δημιουργόντας ένα χάος πολλαπλών τύπων που στην υποστήριξη τους και την παραγγελία των υλικών τους θα θέλεις πολλαπλάσιο κόστος λειτουργίας ΞΑΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΙΧΑΘΟΥΜΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟ. Εν συντομία: Η ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΠΕΘΑΝΕ. ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ. Αγοράστε λοιπόν μερικά γάντια κτηνιατρικής εξέτασης, φορέστε τις γαλότσες σας κάντε τα εμβόλια σας μην κολλήσετε τίποτα και κάντε κάτι για τον τόπο σας. ΜΗΝ ΤΟΝ ΑΦΗΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΛΛΩΝ "έξυπνων" ΚΑΙ "επιτήδειων". M87 Μ

Τα πιο δημοφιλή της εβδομάδας

Ραφήνα : Ακόμη πιο φτηνά τα εισιτήρια για Κυκλάδες!
Ραφήνα : Ακόμη πιο φτηνά τα εισιτήρια για Κυκλάδες!
Το rpn.gr σας παρουσιάζει τον Αντίμαχο, αντίπαλο της Θύελλας Ραφήνας για το κύπελλο Ελλάδας!
Το rpn.gr σας παρουσιάζει τον Αντίμαχο, αντίπαλο της Θύελλας Ραφήνας για το κύπελλο Ελλάδας!
Ραφήνα : Λεωφ. Δημοκρατίας!
Ραφήνα : Λεωφ. Δημοκρατίας!
Δήμαρχος Ε. Μπουρνούς : Η φωτιά στον Άγιο Χαράλαμπο προήλθε απο όγκο κλαδιών που άφησαν οι κάτοικοι
Δήμαρχος Ε. Μπουρνούς : Η φωτιά στον Άγιο Χαράλαμπο προήλθε απο όγκο κλαδιών που άφησαν οι κάτοικοι
10 οχήματα και 30 πυροσβέστες : Φωτιά στον Άγιο Χαράλαμπο της Ραφήνας!!
10 οχήματα και 30 πυροσβέστες : Φωτιά στον Άγιο Χαράλαμπο της Ραφήνας!!
Οι εθελοντές που δεν φαίνονται πουθενά.
Οι εθελοντές που δεν φαίνονται πουθενά.
Θαύμα στα ορεινά της Ραφήνας!
Θαύμα στα ορεινά της Ραφήνας!
Η Μητρόπολη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής με τη συνεργασία των εθελοντών των ενοριών της Ραφήνας κοντά στους πληγέντες!
Η Μητρόπολη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής με τη συνεργασία των εθελοντών των ενοριών της Ραφήνας κοντά στους πληγέντες!
Ραφήνα : Τροχαίο μπροστά απο γνωστό super market!
Ραφήνα : Τροχαίο μπροστά απο γνωστό super market!
Ραφήνα : Βρέθηκε νεκρή στην όχθη του Μεγάλου Ρέματος
Ραφήνα : Βρέθηκε νεκρή στην όχθη του Μεγάλου Ρέματος

Πρωτοσέλιδα εφημερίδων


Notice: Only variables should be assigned by reference in /home/rpngr/public_html/rpn.gr/modules/mod_custom_advanced/mod_custom_advanced.php on line 10

Οι αγώνες της ημέρας


Notice: Only variables should be assigned by reference in /home/rpngr/public_html/rpn.gr/modules/mod_custom_advanced/mod_custom_advanced.php on line 10