1 Εβδομάδα 9 Ώρες πριν #7179 από M87
M87 (12/03/2019 21:55): ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ;;;

Μετά τον προπονητή της εθνικής εργολάβων ο οποίος - όπως εικάζουμε εδώ [*1] - έχει ανάγκη να "κάψει" το αποθεματικό του υπουργείου υποδομών και της περιφέρειας στο τσιμέντωμα των ρεμμάτων, κυρίως προκειμένου να "μοιάζει" μονόδρομος η υλοποίηση της οδικής/σιδηροδρομικής σύνδεσης Ραφήνας-Αθήνας με Σύμπραξη Δημόσιου Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) με απότερο σκοπό να πληρώνει ο Ραφηνιώτης διόδια στον όποιο εργολάβο της σφαλιάρας, στον οποίο θα ανατεθεί η υλοποίηση του έργου.

[*1] Δήλωση Κουβέλη για την αξιοποίηση των περιφερειακών λιμένων με την μέθοδο της υποπαραχώρησης λιμενικών δραστηριοτήτων σε επενδυτές (URL: rpn.gr/m_topika_nea/79918/dhlwsh-koybelh...iothtwn-se-ependytes )

Αντίστοιχα συμφέροντα μπορεί να κρύβονται και στην σύνδεση του Λαυρίου [*2] αλλά και Ελευσίνας τα οποία διαθέτουν λιμάνια εξίσου σημαντικά με αυτό της Ραφήνας. Από τους δήμους Ελευσίνας, Μάνδρας, Μαραθώνα, Μεγάρων, Ραφήνας, εκτιμώ ότι οι δήμαρχοι Ελευσίνας και Ραφήνας καλούνται κατ' αρχάς για να συνυπογράψουν τις ΣΔΙΤ για τα οδικά/σιδηροδρομικά έργα [για να εξασφαλιστεί ότι το επιβατικό κοινό θα ταίζει εργολάβους της σφαλιάρας] και εν' συνεχεία για το τσιμέντωμα των ρεμμάτων της περιοχής αυτών [για να εξασφαλιστεί ότι το αποθεματικό του υπουργείου θα αναλωθεί σε μη-παραγωγικά έργα όπως είναι η κοιτόστρωση και διευθέτηση των ρεμμάτων] [*4].

[*2] Ειδικά το λιμάνι του Λαυρίου είχε σιδηροδρομική σύνδεση με την Αθήνα, μέχρι που ένας από τους πολλούς προδότες υπουργούς υποδομών αποφάσισε να διακόψει την γραμμή σε ότι αφορά την επιβατική κίνηση το 1957 και οριστικά το 1962 [*3].

[*3] (URL: el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%CE%B9%CE%B4...8D%CF%81%CF%89%CE%BD )

Οι λοιποί δήμαρχοι Μάνδρας/Μαραθώνα/Μεγάρων, εκτιμώ ότι καλούνται μόνο για την συνυπογραφή του τσιμεντώματος των ρεμμάτων του χώρου ευθύνης αυτών.

Να σημειώσουμε το εξής:

Θυμάμαι αρκετά καλά ότι κατά την υπογραφή του πρώτου μνημονίου, ήταν απαίτηση της Τρόικας να τοποθετούν εκείνοι τους Γενικούς Γραμματείς σε υπουργεία και Δημόσιους Οργανισμούς της επιλογής τους.

Ας αναρωτηθούμε λοιπόν όλοι μαζί, για ποιόν/ους λόγο/ους την υπογραφή εκ μέρους του υπουργείου την βάζει ο Γενικός Γραμματέας Υπουργείου Υποδομών Γιώργος Δέδες και όχι ο προπονητής εργολάβων.

Η εκτίμηση μου - εικασίες επί της ουσίας - σε αυτό το σημείο είναι ότι οι "δανειστές" (διευκρίνηση: τα κατάπτυστα κοράκια τα οποία σχεδίασαν την οικονομική κατοχή των Ελλήνων) έχουν βγει εκτός προγραμμάτισμού. Προγραμματισμός ο οποίος δεν έλαβε υπόψιν του τις τρέχουσες εξελίξεις με αποτέλεσμα τα σχετικά πολιτικά πρόσωπα - εν προκειμένω ο προπονητής της εθνικής εργολάβων - ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ να αρνηθούν να υπογράψουν τα όσα πρόκειται να υπογράψει αύριο ο κος Δέδες.

Η άλλη υπόθεση μου, είναι για να δώσουν άλλη μια ευκαιρία να "ξαναβγεί" ο πολιτικός εμετός της χώρας στις επερχόμενες εκλογές. Για να έχουν ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑ επανεκλογής οι υποψήφιοι, θα πρέπει να μπορούν να φορτώσουν τις παραπάνω υπογραφές "αλλού"... και συγκεκριμένα σε μη-πολιτικό πρόσωπο.

Μπορεί ο κος Δέδες να υπογράφει και για τους δύο παραπάνω λόγους μιας και ο ένας δεν αποκλείει τον άλλο.

[*4] Τα πάντα είναι θέμα προτεραιοτήτων.

Η κακοκαιρία που έπληξε την Μάνδρα με αποτέλεσμα τον θάνατο 15 συνανθρώπων μας ΙΣΩΣ! επαναληφθεί... ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΕΙ (δεν υπάρχει βεβαιότητα για καιρικά φαινόμενα)!

Η σιδηροδρομική/οδική σύνδεση ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΚΑΙ ΜΗ-ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΛΙΜΕΝΩΝ με την Αθήνα ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΜΟΧΛΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ!

Το δε πλεόνασμα των εσόδων των Οργανισμών Λιμένων και επιχειρήσεων τα οποία σχετίζονται με την διακίνηση επιβατών ή εμπορευμάτων μέσω των σχετικών λιμένων θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί προκειμένου είτε να γίνουν επενδύσεις σε άλλα παραγωγικά έργα είτε και να κάνεις διευθέτηση ρεμμάτων (αν και εφόσον δεν έχεις πουθενά αλλού να τα επενδύσεις για να αυξήσεις την παραγωγικότητα).

Τύφλα να έχουν οι "πολιτικοί αναλυτές/σχολιαστές" των βοθροκάναλων ραδιοφώνου και τηλεόρασης!

Κάτι τελευταίο μόνο... Εγώ θυμάμαι ότι καήκαμε στις 23/07/2018... Ο αρθρογράφος γιατί λέει 26ης και 27ης Ιουλίου;;;... Εκτός και αν αναφέρεται σε υπογεγραμμένες προγραμματικές συμβάσεις στην οποία περίπτωση υφίσταται το εξής αξιοπερίεργο:

Την ώρα που η Μάνδρα πνιγότανε, την ίδια μέρα το Υπουργείο Υποδομών, αντί να κοιτάξει να βοηθήσει τους κατοίκους της Μάνδρας, είχε ετοιμάσει και έθετε προς υπογραφή προγραμματική σύμβαση με τον Δήμο Μάνδρας;;; ΟΕΟ;;;
1 Εβδομάδα 1 Ημέρα πριν #7178 από maiopkyr@gmail.com
Στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και μαζί με τους Δημάρχους Ελευσίνας...

Για ποιο λόγο καλείται αύριο, στο Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών ο Ε. Μπουρνούς!
Powered by Kunena Φόρουμ