1 Ημέρα 23 Ώρες πριν #7459 από Ανώνυμος
Ρε παιδιά πρώτα γίνονται οι υποδομές και μετά φέρνουν τα καράβια.Εδώ γίνονται όλα ανάποδα.Είναι δυνατόν να έρχονται τόσα καράβια σε ένα μικρό λιμάνι;
2 Ημέρες 7 Ώρες πριν #7446 από Ανώνυμος χρήστης
@ 15/4/19 17:10 είσαι σωστός, αυτό που θέλουν είναι να μη γίνει καμία αλλαγή και να ταλαιπωρούνται οι άλλοι. Είναι όπως με τα σκουπίδια όλοι θέλουν η επεξεργασία να γίνει σε περιοχή δίπλα φθάνει να μην ενοχληθούν οι ίδιοι. Όλες αυτές οι συμπεριφορές δείχνουν το επίπεδο πολιτισμού και αμορφωσιάς που μας κατέχει.
3 Ημέρες 4 Ώρες πριν #7437 από Ανώνυμος χρήστης
Συγνώμη δηλαδή τί προτείνουν οι κάτοικοι? Να παραμείνει η διασταύρωση επί της Μαραθώνος με την Φλέμινγκ ως έχει? Να μην γίνει κανένα έργο?
3 Ημέρες 4 Ώρες πριν #7436 από M87
M87 (15/04/2019 17:04): Εγώ πάντως στις "δημοτικές εκλογές" του 2019 θέλω τον Μπόμπολα για δήμαρχο. Όχι τίποτα άλλο, απλά να μην έχει να καλυφθεί πίσω από "άλλες" στο δια ταύτα της όποιας υπόθεσης "έργων" τα οποία οδηγούν στην υπερφορολόγηση του Έλληνα.

Και απο τις νυν κ******* οι οποίες ασκούν διαχείριση στον δήμο - μεταξύ των οποίων, πρώτος και καλύτερος ο *****ΔΗΜΑΡΧΟΣ (χωρίς όμως να εξαιρώ τους "ανεξάρτητους" ή "εξαρτημένους" δημοτικούς συμβούλους) - χαίρομαι που η κοστολόγηση του έργου [εξίσωση κόστους γέφυρας και cut-and-cover] πραγματοποιήθηκε ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΛΕΤΗΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΆΚΤΩΡΑ ΣΕ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ ΜΕ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΡΑΦΗΝΑΣ-ΠΙΚΕΡΜΙΟΥ (νιάου, νιάου ακούγονται από τα κεραμίδια) [*1] γιατί έτσι φαίνεται και ποιοί ευθύνονται [άσχετο που θα πετάει ο ένας το μπαλάκι στον άλλο] για την προαναφερθείσα εξίσωση του κόστους μεταξύ cut-and-cover και γέφυρας.

[*1] Όπως φαίνεται στη δεύτερη παράγραφο εδώ ( rpn.gr/media/k2/galleries/81270/1.jpg ) και εδώ ( rpn.gr/media/k2/galleries/81270/_2.jpg ).

Μένει να δούμε πότε θα θέσει υποψηφιότητα για δήμαρχος ο Μπόμπολας. Βέβαια, με τόσα δημόσια έργα ανά το πανελλήνιο, ίσως να μην τον συμφέρει η θέση του δημάρχου ΜΙΑΣ μικρής παράκτιας πόλης, αλλά μια θέση "γενικότερη" (π.χ. υπουργού Υποδομών) προκειμένου να διεκδικήσει τα συμφέροντα του [*2].

[*2] Με βάση την προαναφερθείσα εξίωση του κόστους κατασκευής cut-and-cover και γέφυρας, να αναφέρουμε ως τραγική σύμπτωση το ότι ο νυν υπουργός υποδομών διεκδικεί ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΟΣΟ για τον ΑΚΤΩΡΑ με διαφορετικό έργο... ΑΚΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ! Άλλο που με την κατασκευή cut-and-cover θα αυξηθούν τα περιθόρια κέρδους του εργολάβου... ΚΑΤΙ ΣΥΜΠΤΩΣΕΙΣ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ...!

*****ΔΗΜΑΡΧΕ και σύνολο "δημοτικών" συμβούλων, περιμένουμε την δημοσιοποίηση των υπολογισμών με τους οποίους εξισώνεται η εκσκαφή cut-and-cover με την κατασκευή ανισόπεδου κόμβου, με βάση αναλυτικών τιμολογίων (2018 ή 2019) και μελετών των δύο εκδοχών [You know... ανέβασμα στη Διαύγεια και την ιστοσελίδα του δήμου Ραφήνας-Πικερμίου του α) τεύχος μελέτης υπογειοποίησης οδού φλέμινγκ στη συμβολή με τη Μαραθώνος και β) τεύχος μελέτης κατασκευής ανισόπεδου κόμβου στη συμβολή Φλέμινγκ και Μαραθώνος και της σύγκριση της προκοστολόγηση των δύο έργων προκειμένου να βγουν ίσα τα ποσά].

Οι υπόλοιποι αναγνώστες του παρόντος, αναρωτηθείτε γιατί η νυν "δημοτική" αρχή (*****ΔΗΜΑΡΧΟΣ και σύνολο "δημοτικών" συμβούλων... ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΔΗΘΕΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΟΜΕΝΟΙ) δεν θίγουν τέτοιες λεπτομέρειες, καθώς επίσης και που θα βρείτε διευθύνσεις αλληλογραφίας και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου των υποψήφιων κ******* των δημοτικών εκλογών 2019 για να απαντήσουν - και να δεσμευθούν εγγράφως [*3] - σε ερωτήματα όπως:

[*3] Δεν απαντάνε [ή λένε μ*******] όταν στρογγυλοκάθονται στην καρέκλα όπου τους [*****ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ και "δημοτικούς" συμβούλους γενικώς και αορίστως] τρώτε στη μάπα για 4 χρόνια, και ως υποψήφιοι απλά δεν δεσμεύονται εγγράφως επειδή δεν διαθέτουν διεύθυνση αλληλογραφίας ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αυτό όμως δεν τους αποτρέπει από το να κάνουν "πεζοδρόμιο" και να πουλάνε προφορικές μπούρδες έναντι ψήφων.

α. Την διατήρηση του ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΜΗ-ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ νυν και μελλοντικών δημοτικών δικτύων/αγαθών/πόρων/παροχών;

β. Την διαχείριση και συντήρηση των προαναφερθέντων ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΚΑΙ ΜΗ-ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ νυν και μελλοντικών δικτύων/αγαθών/πόρων/παροχών ΜΕ ΕΠΙΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΜΗ-ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ;

γ. Την επανεξέταση των συμβάσεων με τις οποίες εκχωρήθηκε η διαχείριση ΝΥΝ Ή ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΜΗ-ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΔΙΚΤΎΩΝ/ΑΓΑΘΩΝ/ΠΟΡΩΝ/ΠΑΡΟΧΩΝ σε κερδοσκόπους ιδιώτες, με αποτέλεσμα αυτά να λειτουργούν με κερδοσκοπικό χαρακτήρα.

δ. Τον έλεγχο του μόνιμου και πολιτικού προσωπικού από τους δημότες οι οποίοι τους συντηρούν μισθολογικα [*4];

[*4] Όποιος νιώθει ότι ΜΟΝΟ Ο ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΣ ΚΑΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ παραιτείται και πάει να δουλέψει για "όσο-όσο", για όσες ώρες απασχόλησης, με όση ασφάλιση και σε όποιες συνθήκες κρίνει ο ιδιώτης εργοδότης.

Υποβάλλεται παρουσία 4 μόνιμων κατοίκων της ευρήτερης περιοχής.

Οι αναγνώστες, καλό θα ήταν να αντιγράψουν την συγκεκριμένη σελίδα στον υπολογιστή τους προκειμένου να έχουν πρόσβαση στο κείμενο αυτής ανεξάρτητα από την διάθεση ή όχι στον ιστότοπο του RPN και αν και εφόσον βρίσκουν τον σχολιασμό μου χρήσιμο να διανέμουν το κείμενο με κάθε δυνατό τρόπο (e-mail, φωτοτυπία, εκτύπωση, φωτογραφία στο κινητό και όπου γουστάρουν).
3 Ημέρες 4 Ώρες πριν #7435 από ανώνυμος
Η Διασταύρωση ήταν πάντα η υποβαθμισμένη περιοχή της Ραφήνας. Περιμέναμε καλύτερη αντιμετώπιση από συντοπίτη δήμαρχο. ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΕΧΤΟΥΜΕ ΑΛΛΗ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ. Κ Α Τ Ω Τ Α Χ Ε Ρ Ι Α Α Π Ο ΤΗ Δ Ι Α Σ Τ Α Υ Ρ Ω Σ Η
3 Ημέρες 5 Ώρες πριν #7434 από ανώνυμος
Είτε έτσι είτε αλλιώς, η Διασταύρωση καταστρέφεται. Οι κάτοικοι και οι επαγγελματίες της περιοχής έχουν υποστεί αρκετές φορές μέχρι σήμερα το κόστος της διάνοιξης της Μαραθώνος. Γιατί πρέπει οι ίδιοι άνθρωποι να ξαναπληρώσουν?
Powered by Kunena Φόρουμ