2 Μήνες 2 Ημέρες πριν #7473 από M87
M87 (17/04/2019 16:29): Προς τον Ανώνυμος χρήστης (17/04/2019 13:22):

Σιγά μην "αδιαφορούν" οι ******** οι οποίοι υπέγραψαν για την επέκταση του λιμανιού της Ραφήνας όσο αυτό ήταν σε δημόσια διαχείριση και που τώρα - λόγω της αναβολής των διαγωνισμών της παραχώρησης των δραστηριοτήτων [*1] - θέλουν να ρίξουν στάχτη στα μάτια των κατοίκων με ημίμετρα τα οποία οφελούν ΜΟΝΟ τον όποιο εργολάβο.

[*1] ( www.insider.gr/eidiseis/oikonomia/108959...roypolis-kai-kabalas )

Να ξεκαθαρίσουμε ότι αν το λιμάνι είχε ήδη πουληθεί ή παραχωρηθεί, η σιδηροδρομική και οδική σύνδεση θα είχε ήδη ξεκινήσει να φτιάχνεται (βλέπε περίπτωση αεροδρομίου Ελ. Βενιζέλου ή την περίπτωση της Εθνικής Αθηνών-Πατρών που τους τελείωσαν τα χρήματα στο Κιάτο, για να μην αρχίσει να αναρωτιέται ο Πατρινός γιατί δεν μπορεί να πάει Αθήνα με το τραίνο... Μην, είναι που ο πατρινός έχει το μεγαλύτερο λιμάνι της Δυτικής Ελλάδας και εξυπηρετεί όχι μόνο τουρισμό αλλά και εμπορεύματα;;; ...Κοίτα να δεις κάτι συμπτώσεις!!!.

Με εξαιρετική προσοχή λοιπόν φροντίζουν να αναβάλουν την επέκταση της Αττικής οδού από το 2003~4 μέχρι σήμερα.

Την πρώτη φορά το έκαναν με "πολιτικά" μέσα όπου "κάποιος" [*2] μάζεψε υπογραφές από τους κατοίκους για να μην πραγματοποιηθεί.

[*2] Ονόματα δεν λέμε, πρόσωπα να μην θίγονται...

Από το 2004 μέχρι το 2010 οι αναβολές γίνονταν "αυταρχικά" με το "έτσι θέλω" του εκάστοτε υπουργού υποδομών.

Από το 2010 μέχρι σήμερα χρησιμοποιούν την πιπίλα των μνημονίων ("δεν έχουμε λεφτά... εκτός και αν αυτά είναι για μη-παραγωγικούς σκοπούς ή για να αγοράζουμε μ******* από τους 'εταίρους' εξωτερικού")... Πλήν όμως δεν τους λείπουν λεφτά για να τσιμεντώσουν τα ρέμματα της Αττικής (των υπολοίπων νομών δεν ενοχλούν βλέπετε). Και σε ότι αφορά το ότι χρησιμοποιούν τους νεκρούς της Μάνδρας ως δικαιολογία του συγκεκριμένου τσιμεντώματος, έχω να ρωτήσω τα εξής:

Αφού κόπτονται τόσο βαθιά να μην επαναληφθούν οι συγκεκριμένες "παραλείψεις" της ηγεσίας, γιατί κυκλοφορούν ακόμα ελεύθεροι οι ιθύνοντες αυτών;;;

1. Δηλαδή από τη μια "οι νεκροί της Μάνδρας" οφείλονται σε "παραλείψεις"...
2. Από την άλλη όσοι χρεώνονται τις προαναφερθείσες "παραλείψεις" κυκλοφορούν ακόμα ελέυθεροι...
3. Και από την άλλη, οι νεκροί της Μάνδρας είναι καλή δικαιολογία για να "πετάξουμε" το αποθεματικό του υπουργείου υποδομών και περιφέρειας / δήμων στα ρέμματα...

...ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΣΤΕΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΕΝΑ ΛΙΜΑΝΙ ΟΣΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΟΥ ΝΑ ΚΡΥΦΤΟΥΝ ΟΙ "ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΣΤΩΝ"!!!

Με αυτά κατά νου, ο προπονητής της εθνικής εργολάβων και ο *****ΔΗΜΑΡΧΟΣ θέλουν να κάνουν πλούσιο έναν εργολάβο, ενώ παράλληλα οι κάτοικοι θα πάρουν ένα ΚΑΚΟ ημίμετρο το οποίο όχι απλά δεν επιλύει την σιδηροδρομική και οδική σύνδεση του λιμανιού με την Αθήνα, αλλά εκτός του ότι είναι δαπανηρό, δημιουργεί επιπλέον προβλήματα.

Θα ήταν ΜΕΓΑΛΟ ΚΡΙΜΑ οι ραφηνιώτες και οι χρήστες του λιμανιού της Ραφήνας να μην πληρώνουν διόδια σε κάποιον ***** προκειμένου να χρησιμοποιήσουν την Αττική οδό για να πάνε ή να έρθουν απο το λιμάνι.

Τέτοια εξυπηρέτηση πρέπει να απολαμβάνουν ΜΟΝΟ ΤΑ ΕΚ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΕΡΓΑ όπως π.χ. το Ελ. Βενιζέλος το οποίο πριν το δούμε στα χαρτιά το είχαν παραχωρήσει για 25ετή εκμετάλλευση στους Γερμανούς.
...Τι σύνδεση με προαστιακό...;
...Τι σύνδεση με metro...;
...Τι σύνδεση με αττική οδό...;
...Τι σύνδεση με λεωφορειακή γραμμή express για Αθήνα... για Πειραιά... για Ραφήνα...;
ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΥΛΙΟΥ ΤΟ ΓΑΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΕΘΝΗ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ!!! οι οποίοι απαίτησαν τα λεωφορεία τα οποία εισέρχονται στο αεροδρόμιο να είναι όλα Mercedes και όχι γαλλικά και από πάνω έχουν το θράσος να μην πληρώνουν ΦΠΑ για τη χρήση του αεροδρομίου.

Στη σύγκριση υπουργείου οικονομικών και διαχειριστών αεροδρομίου, είναι προφανές ποιός είναι το "αφεντικό" και ποιός ο "υπάλληλος" ε;

Όμως όταν πρόκειται για ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ ΥΠΟΔΟΜΗΣ τα οποία έχει πληρώσει ο Έλληνας (μέσω υπερτιμολογήσεων συνήθως) x4 ή x5 του προγραμματισμένου κόστους, αυτά ΜΕ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ στερούνται τα συνοδά έργα αυτών ή παρουσιάζουν ελλείψεις σε στελέχωση ή σε υλικοτεχνική υποδομή ή δεν συντηρούνται, προκειμένου ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΤΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ Ο ΙΔΙΩΤΗΣ με ελάχιστο κόστος να λειτουργήσει το έργο σωστά [*3].

[*3] Παρέχω μια σχετικά σφαιρική ανάλυση των παραπάνω στα σχόλια μου εδώ: Γεράσιμος Βουδούρης : Μάζεψε υπογραφές και φέρνει για συζήτηση στο Δημ. Συμβούλιο τα προβλήματα του λιμανιού (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/67064/gerasimos-boydoyrhs-mazepse-ypografes-kai-fernei-gia-syzhthsh-sto-dhm-symboylio-ta-problhmata-toy-limanioy).

Όλα τα παραπάνω γίνονται για να εφαρμόζεται το ΑΛΛ.Α.Χ. (ΆΛΛων Ανθρώπων Χρήματα). Εξηγώ:

Τα χρήματα του φορολογουμένου χρησιμοποιούνται για να φτιαχτεί το ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ ΕΛΛΕΙΠΕΣ δημόσιο έργο και να καλυφθεί το +95% του συνολικού κόστους κατασκευής το οποίο απαιτείται προκειμένου να μην χρειαστεί να βάλει τα λεφτά του ο θεσμικός γυφτομπινές.

Αυτό γίνεται προκειμένου για όσο χρονικό διάστημα το έργο βρίσκεται σε δημόσια διαχείριση, να
υπολειτουργεί και - μέχρι να καταλάβουν οι πολίτες ότι το έργο είναι κακοσχεδιασμένο εξ' αρχής - οι διαχειριστές και πολιτικοί να μπορούν να ρίξουν την ευθύνη στους προηγούμενους.

Απο εκεί και πέρα, όλος ο "αγώνας" της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας είναι ΝΑ ΜΗΝ διαθέτει χρήματα για την αποπεράτωση των έργων αυτών. Αυτό μπορεί να το κάνει με διάφορους τρόπους. Οι συνηθέστερες δικαιολογίες είναι "άλλες ανάγκες / δαπάνες" (συνήθως γιορτές και πανηγύρια ή εικαστικές μπούρδες οι οποίες θα κάνανε και τα πηθίκια να ξύνονται και να αναρωτιούνται κατά πόσο είναι ή όχι μ******). Άλλη εναλλακτική είναι η κατασπατάληση των χρημάτων (π.χ. τσιμέντωμα ρεμμάτων ...όχι ότι τους ένοιαξαν τα ρέμματα άλλων νομών ή τα ρέμματα γενικώς και αορίστως τα τελευταία 10.000 χρόνια).

Εναλλακτικά οι "εταίροι" (συμπεριλαμβανομένου και της τρόικας) ποτέ δεν λένε όχι σε αμυντικές δαπάνες γιατί αυτό σημαίνει έσοδα για τα πραγματικά αφεντικά των πολιτικών μας.

Στο μόνο το οποίο ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕΤΟΙ και λένε ΟΧΙ όλοι οι παραπάνω, είναι οτιδήποτε καθιστά την Ελλάδα παραγωγική χώρα ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ (δηλαδή σε ότι αφορά την δημόσια λειτουργία). Αποπεράτωση υποδομών... ενίσχυση εθνικού φορέα ενέργειας... δικαιοσύνη - και μέσα από αυτή - χρηστή δημόσια διαχείριση κλπ. γιατί ο βασικός σκοπός είναι η οικονομική υποτέλεια και εξάρτηση μας "από τις μεγάλες δυνάμεις" (κλίκα βιομηχανικά ανεπτυγμένων γυρολόγων με ανάγκη κοινού να πουλήσουν τα μπιχλιμπίδια τους).

Εάν λοιπόν, οι Ραφηνιώτες θέλετε ΛΥΣΗ και όχι ημίμετρα και μπούρδες, θα πρέπει να απαιτήσετε η Δούρου, ο προπονητής της εθνικής εργολάβων και ο *****ΔΗΜΑΡΧΟΣ να θέσουν ως προτεραιότητα την σιδηροδρομική / οδική σύνδεση του λιμανιού με το Πικέρμι (δηλαδή 3-4 χλμ σε ευθεία γραμμή...;) όπου περιμένει εδώ και 15 χρόνια το υπόλοιπο της Αττικής οδού, σε σχέση με το τσιμέντωμα των ρεμάτων τα οποία δεν σας οφελούν στο ελάχιστο [το πιθανότερο να εξαφανίσουν και μερικούς μοναδικούς βιότοπους].

Αφήνω στην κρίση και την φαντασία του αναγνώστη τον/τους τρόπους με τους οποίους ΠΡΕΠΕΙ να διεκδικήσει τα παραπάνω.

Σε ότι αφορά "δήθεν λύσεις" με μορφή "αερογέφυρας" και cut-and-cover σε τιμές ανισόπεδου κόμβου στην διασταύρωση της Φλεμινγκ με τη Μαραθώνος, όπως έχω ήδη πει στο παρόν νήμα αλλά και εδώ [*4] και εδώ [*5], αυτά θα οφελήσουν ΜΟΝΟ τον εργολάβο, πρόσκαιρα την "δημοτική" αρχή [εντύπωση δήθεν καλού] και στην καλύτερη των περιπτώσεων όπου οι ουρές χιλομέτρων δεν θα αυξηθούν, θα μετατοπιστούν κατά 400 μέτρα πιο πέρα (φανάρια πλησίον κάβας). Δεδομένου όμως των περισσοτέρων δρομολογίων τα οποία εξυπηρετούνται από το λιμάνι, θεωρώ ότι αυτό το σενάριο είναι ουτοπικό.

[*4] "Τελικά δεν πέρασε η πίεση της Δημοτικής Αρχής στον. κ. Σπίρτζη που προτίθεται να κατασκευάσει εναέριο κόμβο στη Διασταύρωση." ( rpn.gr/m_topika_nea/81270/telika-den-per...sth-diastayrwsh#7411 )
εδώ ( rpn.gr/media/k2/galleries/81270/1.jpg )
και εδώ ( rpn.gr/media/k2/galleries/81270/_2.jpg ).

[*5] "Δαμιανός Φαφούτης:Αλήθειες και ψέμματα για την κατασκευή αερογέφυρας στην Διασταύρωση Ραφήνας!" ( rpn.gr/m_topika_nea/81393/damianos-fafoy...-diastayrwsh-rafhnas )

Σε ότι αφορά τα ΚΤΕΛ και το ότι θα χάσουν πολλά λεφτά, να σου θυμίσω ότι είναι στις προθέσεις του προπονητή εθνικής εργολάβων να τους εντάξει στις δημόσιες συγκοινωνίες για να πάρουν μισθό / ασφάλιση και σύνταξη από το δημόσιο όπου θα τους ταίζεις και θα τους ταίζω με το ζόρι και με το στανιό, είτε το θες, είτε όχι.

Να στο εξηγήσω λίγο αυτό: Το ΚΤΕΛ το οποίο είναι ο λόγος για τον οποίο ΔΕΝ πας Αθήνα με το μισό κόστος, ο προπονητής της εθνικής εργολάβων το θεωρεί "καλή επένδυση" για όλους μας... τόσο καλή που θέλει να τους πληρώνουμε για πάντα.

Σε ότι αφορά αυτό που λες "Αν όμως ποτέ έρθει, θα ηταν καλό να ερθει το εργο στην περιοχή έστω σε μορφή ΣΔΙΤ σε περίπτωση που υπάρχουν περιορισμένοι πόροι, αν βέβαια είναι συμφέρουσα προς τους πολίτες" θύμισε μου πότε ηταν η τελευταία φορά που η "κυβέρνηση" (οποιαδήποτε "κυβέρνηση") κοίταξε το συμφέρον των πολιτών...;

Μέχρι στιγμής πάντως, ΤΑ ΠΑΝΤΑ γίνονται για να σου περάσουν υποσυνείδητα το μήνυμα:

[Υποδομές / Δίκτυα / Αγαθά / Πόροι / Παροχές ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΜΗ-ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ = Κακό]
[Υποδομές / Δίκτυα / Αγαθά / Πόροι / Παροχές ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ = Καλό]

...για να θες εσύ ο ίδιος να πληρώνεις 1,10 ευρώ το ποτήρι το νερό στον ιδιώτη!

(Λιγότερες αντιστάσεις βρε παιδάκι μου... τι δεν καταλαβαίνεις; Τους ενοχλούσε να πρέπει να καταστείλουν εξεγέρσεις κάθε τρείς και λίγο οπότε αποφάσισαν να σου κάνουν πλύση εγκεφάλου ώστε ΝΑ ΘΕΛΕΙΣ ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΤΕΛΗΣ ΤΟΥΣ!).

Συνεπώς, για να καταλήξουμε:

Το μόνο πρόβλημα το οποίο έχουν οι *****ΔΗΜΑΡΧΟΣ και "δημοτικοί" σύμβουλοι, Δούρου και προπονητής εθνικής εργολάβων είναι:

α. ΑΝ ΘΑ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ η ιδιωτικοποίηση του λιμανιού ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ να σας κάνουν την σύνδεση με αττική οδό και προαστιακό με ΣΔΙΤ - η οποία ιδιωτικοποίηση αναβάλλεται μέχρι νεοτέρας βλ. [*1] - ή...

β. ...Αν θα παραμείνει στα χέρια του δημοσίου οπότε και θα ξυστούν με διπλές τσουγκράνες, καλυπτόμενοι πίσω απο δικαιολογίες όπως "δεν έχουμε λεφτά επειδή τσιμεντώσαμε όλα τα ρέμματα της Αττικής" (τα ρέμματα των υπολοίπων νομών δεν ενοχλούν βλέπετε).

Να επιτρέψουν όμως ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΡΓΟ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ. Πιθανότερο είναι να σκοτώσεις γαίδαρο με φρέσκα σύκα, παρά να (σου) χρηματοδοτήσει η οποιαδήποτε "κυβέρνηση σου"ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΡΓΟ προκειμένου να λειτουργήσει εκείνο σωστά και εσείς οι κάτοικοι να απολαύσετε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΕΚΔΟΧΗ ΤΡΟΠΟΥ ΥΠΑΡΞΗΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ από αυτή της πλήρους ιδιωτικοποίησης και της καθολικής υποτέλειας στο κεφάλαιο.

Με απλά λόγια:

ΛΟΓΙΚΑ ΔΟΜΗΜΕΝΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ = Πλούσιοι πολίτες γενικώς και αορίστως.

ΠΛΗΡΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ = Οικονομική πυραμίδα πολιτών... λίγοι περνάνε καλά... πολλοί υποφέρουν και στο διηνεκές θα αυξάνεται η διαφορά βάσης-κορυφής.

Η επιλογή ανήκει σε αυτούς που - ελλείψει δικαιοσύνης - νομίζετε ότι σας εκπροσωπούν. Και με αυτά να ευχηθώ ΚΑΛΟ ΒΟΛΙ στους φανατικούς ψηφιοφόρους.

Για τους υπόλοιπους [μη φανατικούς ψηφιοφόρους] οι οποίοι ενδέχεται να χρησιμοποιούν το μυαλό τους, υπάρχουν τρεις ερωτήσεις:

1. Στην Ελλάδα έχουμε [οι πολίτες] δικαιοσύνη;
2. Χωρίς δικαιοσύνη πως εξασφαλίζεις δημοκρατία προκειμένου να έχει νόημα να πας να ψηφίσεις;
3. Χωρίς δικαιοσύνη τι πολίτευμα έχεις;

Υποβάλλεται παρουσία 4 μόνιμων κατοίκων της ευρήτερης περιοχής.

Οι αναγνώστες, καλό θα ήταν να αντιγράψουν την συγκεκριμένη σελίδα στον υπολογιστή τους
προκειμένου να έχουν πρόσβαση στο κείμενο αυτής ανεξάρτητα από την διάθεση ή όχι στον ιστότοπο του RPN και αν και εφόσον βρίσκουν τον σχολιασμό μου χρήσιμο να διανέμουν το κείμενο με κάθε δυνατό τρόπο (e-mail, φωτοτυπία, εκτύπωση, φωτογραφία στο κινητό και όπου γουστάρουν).

ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟ RPN: Επειδή - με βάση προηγούμενα δημοσιευμένα σχόλια - δεν μπορώ να εννοήσω το τι εννοείς ως "χαρακτηρισμούς", μόνο για την συγκεκριμένη φορά σου επιτρέπω να αντικαταστήσεις με αστερίσκους γράμμα προς γράμμα, αυτά τα οποία θεωρείς ως "χαρακτηρισμούς". Σημ.: Ψευδόνυμα τα οποίοα απέκτησαν κάποιοι κατά την πολιτική του καριέρα δεν θεωρούνται χαρακτηρισμοί. "Κάλιο να σου βγει το μάτι παρά το όνομα" λέει ο ΣΟΦΟΣ Ελληνικός λαός. Ας πρόσεχαν.
2 Μήνες 2 Ημέρες πριν #7472 από M87
M87 (17/04/2019 23:08): Προς τον Ανώνυμος χρήστης (17/04/2019 13:22):

Σιγά μην "αδιαφορούν" οι ******** οι οποίοι υπέγραψαν για την επέκταση του λιμανιού της Ραφήνας όσο αυτό ήταν σε δημόσια διαχείριση και που τώρα - λόγω της αναβολής των διαγωνισμών της παραχώρησης των δραστηριοτήτων [*1] - θέλουν να ρίξουν στάχτη στα μάτια των κατοίκων με ημίμετρα τα οποία οφελούν ΜΟΝΟ τον όποιο εργολάβο.

[*1] ( www.insider.gr/eidiseis/oikonomia/108959...roypolis-kai-kabalas )

Να ξεκαθαρίσουμε ότι αν το λιμάνι είχε ήδη πουληθεί ή παραχωρηθεί, η σιδηροδρομική και οδική σύνδεση θα είχε ήδη ξεκινήσει να φτιάχνεται (βλέπε περίπτωση αεροδρομίου Ελ. Βενιζέλου ή την περίπτωση της Εθνικής Αθηνών-Πατρών που τους τελείωσαν τα χρήματα στο Κιάτο, για να μην αρχίσει να αναρωτιέται ο Πατρινός γιατί δεν μπορεί να πάει Αθήνα με το τραίνο... Μην, είναι που ο πατρινός έχει το μεγαλύτερο λιμάνι της Δυτικής Ελλάδας και εξυπηρετεί όχι μόνο τουρισμό αλλά και εμπορεύματα;;; ...Κοίτα να δεις κάτι συμπτώσεις!!!.

Με εξαιρετική προσοχή λοιπόν φροντίζουν να αναβάλουν την επέκταση της Αττικής οδού από το 2003~4 μέχρι σήμερα.

Την πρώτη φορά το έκαναν με "πολιτικά" μέσα όπου "κάποιος" [*2] μάζεψε υπογραφές από τους κατοίκους για να μην πραγματοποιηθεί.

[*2] Ονόματα δεν λέμε, πρόσωπα να μην θίγονται...

Από το 2004 μέχρι το 2010 οι αναβολές γίνονταν "αυταρχικά" με το "έτσι θέλω" του εκάστοτε υπουργού υποδομών.

Από το 2010 μέχρι σήμερα χρησιμοποιούν την πιπίλα των μνημονίων ("δεν έχουμε λεφτά... εκτός και αν αυτά είναι για μη-παραγωγικούς σκοπούς ή για να αγοράζουμε μ******* από τους 'εταίρους' εξωτερικού")... Πλήν όμως δεν τους λείπουν λεφτά για να τσιμεντώσουν τα ρέμματα της Αττικής (των υπολοίπων νομών δεν ενοχλούν βλέπετε). Και σε ότι αφορά το ότι χρησιμοποιούν τους νεκρούς της Μάνδρας ως δικαιολογία του συγκεκριμένου τσιμεντώματος, έχω να ρωτήσω τα εξής:

Αφού κόπτονται τόσο βαθιά να μην επαναληφθούν οι συγκεκριμένες "παραλείψεις" της ηγεσίας, γιατί κυκλοφορούν ακόμα ελεύθεροι οι ιθύνοντες αυτών;;;

1. Δηλαδή από τη μια "οι νεκροί της Μάνδρας" οφείλονται σε "παραλείψεις"...
2. Από την άλλη όσοι χρεώνονται τις προαναφερθείσες "παραλείψεις" κυκλοφορούν ακόμα ελέυθεροι...
3. Και από την άλλη, οι νεκροί της Μάνδρας είναι καλή δικαιολογία για να "πετάξουμε" το αποθεματικό του υπουργείου υποδομών και περιφέρειας / δήμων στα ρέμματα...

...ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΣΤΕΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΕΝΑ ΛΙΜΑΝΙ ΟΣΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΟΥ ΝΑ ΚΡΥΦΤΟΥΝ ΟΙ "ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΣΤΩΝ"!!!

Με αυτά κατά νου, ο προπονητής της εθνικής εργολάβων και ο *****ΔΗΜΑΡΧΟΣ θέλουν να κάνουν πλούσιο έναν εργολάβο, ενώ παράλληλα οι κάτοικοι θα πάρουν ένα ΚΑΚΟ ημίμετρο το οποίο όχι απλά δεν επιλύει την σιδηροδρομική και οδική σύνδεση του λιμανιού με την Αθήνα, αλλά εκτός του ότι είναι δαπανηρό, δημιουργεί επιπλέον προβλήματα.

Θα ήταν ΜΕΓΑΛΟ ΚΡΙΜΑ οι ραφηνιώτες και οι χρήστες του λιμανιού της Ραφήνας να μην πληρώνουν διόδια σε κάποιον ***** προκειμένου να χρησιμοποιήσουν την Αττική οδό για να πάνε ή να έρθουν απο το λιμάνι.

Τέτοια εξυπηρέτηση πρέπει να απολαμβάνουν ΜΟΝΟ ΤΑ ΕΚ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΕΡΓΑ όπως π.χ. το Ελ. Βενιζέλος το οποίο πριν το δούμε στα χαρτιά το είχαν παραχωρήσει για 25ετή εκμετάλλευση στους Γερμανούς.
...Τι σύνδεση με προαστιακό...;
...Τι σύνδεση με metro...;
...Τι σύνδεση με αττική οδό...;
...Τι σύνδεση με λεωφορειακή γραμμή express για Αθήνα... για Πειραιά... για Ραφήνα...;
ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΥΛΙΟΥ ΤΟ ΓΑΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΕΘΝΗ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ!!! οι οποίοι απαίτησαν τα λεωφορεία τα οποία εισέρχονται στο αεροδρόμιο να είναι όλα Mercedes και όχι γαλλικά και από πάνω έχουν το θράσος να μην πληρώνουν ΦΠΑ για τη χρήση του αεροδρομίου.

Στη σύγκριση υπουργείου οικονομικών και διαχειριστών αεροδρομίου, είναι προφανές ποιός είναι το "αφεντικό" και ποιός ο "υπάλληλος" ε;

Όμως όταν πρόκειται για ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ ΥΠΟΔΟΜΗΣ τα οποία έχει πληρώσει ο Έλληνας (μέσω υπερτιμολογήσεων συνήθως) x4 ή x5 του προγραμματισμένου κόστους, αυτά ΜΕ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ στερούνται τα συνοδά έργα αυτών ή παρουσιάζουν ελλείψεις σε στελέχωση ή σε υλικοτεχνική υποδομή ή δεν συντηρούνται, προκειμένου ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΤΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ Ο ΙΔΙΩΤΗΣ με ελάχιστο κόστος να λειτουργήσει το έργο σωστά [*3].

[*3] Παρέχω μια σχετικά σφαιρική ανάλυση των παραπάνω στα σχόλια μου εδώ: Γεράσιμος Βουδούρης : Μάζεψε υπογραφές και φέρνει για συζήτηση στο Δημ. Συμβούλιο τα προβλήματα του λιμανιού (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/67064/gerasimos-boydoyrhs-mazepse-ypografes-kai-fernei-gia-syzhthsh-sto-dhm-symboylio-ta-problhmata-toy-limanioy).

Όλα τα παραπάνω γίνονται για να εφαρμόζεται το ΑΛΛ.Α.Χ. (ΆΛΛων Ανθρώπων Χρήματα). Εξηγώ:

Τα χρήματα του φορολογουμένου χρησιμοποιούνται για να φτιαχτεί το ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ ΕΛΛΕΙΠΕΣ δημόσιο έργο και να καλυφθεί το +95% του συνολικού κόστους κατασκευής το οποίο απαιτείται προκειμένου να μην χρειαστεί να βάλει τα λεφτά του ο θεσμικός γυφτομπινές.

Αυτό γίνεται προκειμένου για όσο χρονικό διάστημα το έργο βρίσκεται σε δημόσια διαχείριση, να
υπολειτουργεί και - μέχρι να καταλάβουν οι πολίτες ότι το έργο είναι κακοσχεδιασμένο εξ' αρχής - οι διαχειριστές και πολιτικοί να μπορούν να ρίξουν την ευθύνη στους προηγούμενους.

Απο εκεί και πέρα, όλος ο "αγώνας" της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας είναι ΝΑ ΜΗΝ διαθέτει χρήματα για την αποπεράτωση των έργων αυτών. Αυτό μπορεί να το κάνει με διάφορους τρόπους. Οι συνηθέστερες δικαιολογίες είναι "άλλες ανάγκες / δαπάνες" (συνήθως γιορτές και πανηγύρια ή εικαστικές μπούρδες οι οποίες θα κάνανε και τα πηθίκια να ξύνονται και να αναρωτιούνται κατά πόσο είναι ή όχι μ******). Άλλη εναλλακτική είναι η κατασπατάληση των χρημάτων (π.χ. τσιμέντωμα ρεμμάτων ...όχι ότι τους ένοιαξαν τα ρέμματα άλλων νομών ή τα ρέμματα γενικώς και αορίστως τα τελευταία 10.000 χρόνια).

Εναλλακτικά οι "εταίροι" (συμπεριλαμβανομένου και της τρόικας) ποτέ δεν λένε όχι σε αμυντικές δαπάνες γιατί αυτό σημαίνει έσοδα για τα πραγματικά αφεντικά των πολιτικών μας.

Στο μόνο το οποίο ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕΤΟΙ και λένε ΟΧΙ όλοι οι παραπάνω, είναι οτιδήποτε καθιστά την Ελλάδα παραγωγική χώρα ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ (δηλαδή σε ότι αφορά την δημόσια λειτουργία). Αποπεράτωση υποδομών... ενίσχυση εθνικού φορέα ενέργειας... δικαιοσύνη - και μέσα από αυτή - χρηστή δημόσια διαχείριση κλπ. γιατί ο βασικός σκοπός είναι η οικονομική υποτέλεια και εξάρτηση μας "από τις μεγάλες δυνάμεις" (κλίκα βιομηχανικά ανεπτυγμένων γυρολόγων με ανάγκη κοινού να πουλήσουν τα μπιχλιμπίδια τους).

Εάν λοιπόν, οι Ραφηνιώτες θέλετε ΛΥΣΗ και όχι ημίμετρα και μπούρδες, θα πρέπει να απαιτήσετε η Δούρου, ο προπονητής της εθνικής εργολάβων και ο *****ΔΗΜΑΡΧΟΣ να θέσουν ως προτεραιότητα την σιδηροδρομική / οδική σύνδεση του λιμανιού με το Πικέρμι (δηλαδή 3-4 χλμ σε ευθεία γραμμή...;) όπου περιμένει εδώ και 15 χρόνια το υπόλοιπο της Αττικής οδού, σε σχέση με το τσιμέντωμα των ρεμάτων τα οποία δεν σας οφελούν στο ελάχιστο [το πιθανότερο να εξαφανίσουν και μερικούς μοναδικούς βιότοπους].

Αφήνω στην κρίση και την φαντασία του αναγνώστη τον/τους τρόπους με τους οποίους ΠΡΕΠΕΙ να διεκδικήσει τα παραπάνω.

Σε ότι αφορά "δήθεν λύσεις" με μορφή "αερογέφυρας" και cut-and-cover σε τιμές ανισόπεδου κόμβου στην διασταύρωση της Φλεμινγκ με τη Μαραθώνος, όπως έχω ήδη πει στο παρόν νήμα αλλά και εδώ [*4] και εδώ [*5], αυτά θα οφελήσουν ΜΟΝΟ τον εργολάβο, πρόσκαιρα την "δημοτική" αρχή [εντύπωση δήθεν καλού] και στην καλύτερη των περιπτώσεων όπου οι ουρές χιλομέτρων δεν θα αυξηθούν, θα μετατοπιστούν κατά 400 μέτρα πιο πέρα (φανάρια πλησίον κάβας). Δεδομένου όμως των περισσοτέρων δρομολογίων τα οποία εξυπηρετούνται από το λιμάνι, θεωρώ ότι αυτό το σενάριο είναι ουτοπικό.

[*4] "Τελικά δεν πέρασε η πίεση της Δημοτικής Αρχής στον. κ. Σπίρτζη που προτίθεται να κατασκευάσει εναέριο κόμβο στη Διασταύρωση." ( rpn.gr/m_topika_nea/81270/telika-den-per...sth-diastayrwsh#7411 )
εδώ ( rpn.gr/media/k2/galleries/81270/1.jpg )
και εδώ ( rpn.gr/media/k2/galleries/81270/_2.jpg ).

[*5] "Δαμιανός Φαφούτης:Αλήθειες και ψέμματα για την κατασκευή αερογέφυρας στην Διασταύρωση Ραφήνας!" ( rpn.gr/m_topika_nea/81393/damianos-fafoy...-diastayrwsh-rafhnas )

Σε ότι αφορά τα ΚΤΕΛ και το ότι θα χάσουν πολλά λεφτά, να σου θυμίσω ότι είναι στις προθέσεις του προπονητή εθνικής εργολάβων να τους εντάξει στις δημόσιες συγκοινωνίες για να πάρουν μισθό / ασφάλιση και σύνταξη από το δημόσιο όπου θα τους ταίζεις και θα τους ταίζω με το ζόρι και με το στανιό, είτε το θες, είτε όχι.

Να στο εξηγήσω λίγο αυτό: Το ΚΤΕΛ το οποίο είναι ο λόγος για τον οποίο ΔΕΝ πας Αθήνα με το μισό κόστος, ο προπονητής της εθνικής εργολάβων το θεωρεί "καλή επένδυση" για όλους μας... τόσο καλή που θέλει να τους πληρώνουμε για πάντα.

Σε ότι αφορά αυτό που λες "Αν όμως ποτέ έρθει, θα ηταν καλό να ερθει το εργο στην περιοχή έστω σε μορφή ΣΔΙΤ σε περίπτωση που υπάρχουν περιορισμένοι πόροι, αν βέβαια είναι συμφέρουσα προς τους πολίτες" θύμισε μου πότε ηταν η τελευταία φορά που η "κυβέρνηση" (οποιαδήποτε "κυβέρνηση") κοίταξε το συμφέρον των πολιτών...;

Μέχρι στιγμής πάντως, ΤΑ ΠΑΝΤΑ γίνονται για να σου περάσουν υποσυνείδητα το μήνυμα:

[Υποδομές / Δίκτυα / Αγαθά / Πόροι / Παροχές ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΜΗ-ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ = Κακό]
[Υποδομές / Δίκτυα / Αγαθά / Πόροι / Παροχές ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ = Καλό]

...για να θες εσύ ο ίδιος να πληρώνεις 1,10 ευρώ το ποτήρι το νερό στον ιδιώτη!

(Λιγότερες αντιστάσεις βρε παιδάκι μου... τι δεν καταλαβαίνεις; Τους ενοχλούσε να πρέπει να καταστείλουν εξεγέρσεις κάθε τρείς και λίγο οπότε αποφάσισαν να σου κάνουν πλύση εγκεφάλου ώστε ΝΑ ΘΕΛΕΙΣ ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΤΕΛΗΣ ΤΟΥΣ!).

Συνεπώς, για να καταλήξουμε:

Το μόνο πρόβλημα το οποίο έχουν οι *****ΔΗΜΑΡΧΟΣ και "δημοτικοί" σύμβουλοι, Δούρου και προπονητής εθνικής εργολάβων είναι:

α. ΑΝ ΘΑ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ η ιδιωτικοποίηση του λιμανιού ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ να σας κάνουν την σύνδεση με αττική οδό και προαστιακό με ΣΔΙΤ - η οποία ιδιωτικοποίηση αναβάλλεται μέχρι νεοτέρας βλ. [*1] - ή...

β. ...Αν θα παραμείνει στα χέρια του δημοσίου οπότε και θα ξυστούν με διπλές τσουγκράνες, καλυπτόμενοι πίσω απο δικαιολογίες όπως "δεν έχουμε λεφτά επειδή τσιμεντώσαμε όλα τα ρέμματα της Αττικής" (τα ρέμματα των υπολοίπων νομών δεν ενοχλούν βλέπετε).

Να επιτρέψουν όμως ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΡΓΟ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ. Πιθανότερο είναι να σκοτώσεις γαίδαρο με φρέσκα σύκα, παρά να (σου) χρηματοδοτήσει η οποιαδήποτε "κυβέρνηση σου"ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΡΓΟ προκειμένου να λειτουργήσει εκείνο σωστά και εσείς οι κάτοικοι να απολαύσετε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΕΚΔΟΧΗ ΤΡΟΠΟΥ ΥΠΑΡΞΗΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ από αυτή της πλήρους ιδιωτικοποίησης και της καθολικής υποτέλειας στο κεφάλαιο.

Με απλά λόγια:

ΛΟΓΙΚΑ ΔΟΜΗΜΕΝΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ = Πλούσιοι πολίτες γενικώς και αορίστως.

ΠΛΗΡΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ = Οικονομική πυραμίδα πολιτών... λίγοι περνάνε καλά... πολλοί υποφέρουν και στο διηνεκές θα αυξάνεται η διαφορά βάσης-κορυφής.

Η επιλογή ανήκει σε αυτούς που - ελλείψει δικαιοσύνης - νομίζετε ότι σας εκπροσωπούν. Και με αυτά να ευχηθώ ΚΑΛΟ ΒΟΛΙ στους φανατικούς ψηφιοφόρους.

Για τους υπόλοιπους [μη φανατικούς ψηφιοφόρους] οι οποίοι ενδέχεται να χρησιμοποιούν το μυαλό τους, υπάρχουν τρεις ερωτήσεις:

1. Στην Ελλάδα έχουμε [οι πολίτες] δικαιοσύνη;
2. Χωρίς δικαιοσύνη πως εξασφαλίζεις δημοκρατία προκειμένου να έχει νόημα να πας να ψηφίσεις;
3. Χωρίς δικαιοσύνη τι πολίτευμα έχεις;

Υποβάλλεται παρουσία 4 μόνιμων κατοίκων της ευρήτερης περιοχής.

Οι αναγνώστες, καλό θα ήταν να αντιγράψουν την συγκεκριμένη σελίδα στον υπολογιστή τους
προκειμένου να έχουν πρόσβαση στο κείμενο αυτής ανεξάρτητα από την διάθεση ή όχι στον ιστότοπο του RPN και αν και εφόσον βρίσκουν τον σχολιασμό μου χρήσιμο να διανέμουν το κείμενο με κάθε δυνατό τρόπο (e-mail, φωτοτυπία, εκτύπωση, φωτογραφία στο κινητό και όπου γουστάρουν).

ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟ RPN: Επειδή - με βάση προηγούμενα δημοσιευμένα σχόλια - δεν μπορώ να εννοήσω το τι εννοείς ως "χαρακτηρισμούς", μόνο για την συγκεκριμένη φορά σου επιτρέπω να αντικαταστήσεις με αστερίσκους γράμμα προς γράμμα, αυτά τα οποία θεωρείς ως "χαρακτηρισμούς" αν και εφόσον αυτοί δεν έχουν ήδη αντικαταστηθεί. Ψευδόνυμα τα οποία απέκτησαν κάποιοι κατά την πολιτική τους καριέρα, δεν θεωρούνται χαρακτηρισμοί... "κάλιο να σου βγει το μάτι παρά το όνομα" λέει ο ΣΟΦΟΣ Ελληνικός λαός.
2 Μήνες 2 Ημέρες πριν #7471 από M87
M87 (17/04/2019 22:42): Προς τον Ανώνυμος χρήστης (17/04/2019 13:22):

Σιγά μην "αδιαφορούν" οι ******** οι οποίοι υπέγραψαν για την επέκταση του λιμανιού της Ραφήνας όσο αυτό ήταν σε δημόσια διαχείριση και που τώρα - λόγω της αναβολής των διαγωνισμών της παραχώρησης των δραστηριοτήτων [*1] - θέλουν να ρίξουν στάχτη στα μάτια των κατοίκων με ημίμετρα τα οποία οφελούν ΜΟΝΟ τον όποιο εργολάβο.

[*1] ( www.insider.gr/eidiseis/oikonomia/108959...roypolis-kai-kabalas )

Να ξεκαθαρίσουμε ότι αν το λιμάνι είχε ήδη πουληθεί ή παραχωρηθεί, η σιδηροδρομική και οδική σύνδεση θα είχε ήδη ξεκινήσει να φτιάχνεται (βλέπε περίπτωση αεροδρομίου Ελ. Βενιζέλου ή την περίπτωση της Εθνικής Αθηνών-Πατρών που τους τελείωσαν τα χρήματα στο Κιάτο, για να μην αρχίσει να αναρωτιέται ο Πατρινός γιατί δεν μπορεί να πάει Αθήνα με το τραίνο... Μην, είναι που ο πατρινός έχει το μεγαλύτερο λιμάνι της Δυτικής Ελλάδας και εξυπηρετεί όχι μόνο τουρισμό αλλά και εμπορεύματα;;; ...Κοίτα να δεις κάτι συμπτώσεις!!!.

Με εξαιρετική προσοχή λοιπόν φροντίζουν να αναβάλουν την επέκταση της Αττικής οδού από το 2003~4 μέχρι σήμερα.

Την πρώτη φορά το έκαναν με "πολιτικά" μέσα όπου "κάποιος" [*2] μάζεψε υπογραφές από τους κατοίκους για να μην πραγματοποιηθεί.

[*2] Ονόματα δεν λέμε, πρόσωπα να μην θίγονται...

Από το 2004 μέχρι το 2010 οι αναβολές γίνονταν "αυταρχικά"¨με το "έτσι θέλω" του εκάστοτε υπουργού υποδομών.

Από το 2010 μέχρι σήμερα χρησιμοποιούν την πιπίλα των μνημονίων ("δεν έχουμε λεφτά... εκτός και αν αυτά είναι για μη-παραγωγικούς σκοπούς ή για να αγοράζουμε μ******* από τους "εταίρους" εξωτερικού")... Πλήν όμως δεν τους λείπουν λεφτά για να τσιμεντώσουν τα ρέμματα της Αττικής (των υπολοίπων νομών δεν ενοχλούν βλέπετε). Και σε ότι αφορά το ότι χρησιμοποιούν τους νεκρούς της Μάνδρας ως δικαιολογία του συγκεκριμένου τσιμεντώματος, έχω να ρωτήσω τα εξής:

Αφού κόπτονται τόσο βαθιά να μην επαναληφθούν οι συγκεκριμένες "παραλείψεις" της ηγεσίας, γιατί κυκλοφορούν ακόμα ελεύθεροι οι ιθύνοντες αυτών;;;

1. Δηλαδή από τη μια "οι νεκροί της Μάνδρας" οφείλονται σε "παραλείψεις"...
2. Από την άλλη όσοι χρεώνονται τις προαναφερθείσες "παραλείψεις" κυκλοφορούν ακόμα ελέυθεροι...
3. Και από την άλλη, οι νεκροί της Μάνδρας είναι καλή δικαιολογία για να "πετάξουμε" το αποθεματικό του υπουργείου υποδομών και περιφέρειας / δήμων στα ρέμματα...

...ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΣΤΕΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΕΝΑ ΛΙΜΑΝΙ ΟΣΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΟΥ ΝΑ ΚΡΥΦΤΟΥΝ ΟΙ "ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΣΤΩΝ"!!!

Με αυτά κατά νου, ο προπονητής της εθνικής εργολάβων και ο *****ΔΗΜΑΡΧΟΣ θέλουν να κάνουν πλούσιο έναν εργολάβο, ενώ παράλληλα οι κάτοικοι θα πάρουν ένα ΚΑΚΟ ημίμετρο το οποίο όχι απλά δεν επιλύει την σιδηροδρομική και οδική σύνδεση του λιμανιού με την Αθήνα, αλλά εκτός του ότι είναι δαπανηρό, δημιουργεί επιπλέον προβλήματα.

Θα ήταν ΜΕΓΑΛΟ ΚΡΙΜΑ οι ραφηνιώτες και οι χρήστες του λιμανιού της Ραφήνας να μην πληρώνουν διόδια σε κάποιον κάφρο προκειμένου να χρησιμοποιήσουν την Αττική οδό για να πάνε ή να έρθουν απο το λιμάνι.

Τέτοια εξυπηρέτηση πρέπει να απολαμβάνουν ΜΟΝΟ ΤΑ ΕΚ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΕΡΓΑ όπως π.χ. το Ελ. Βενιζέλος το οποίο πριν το δούμε στα χαρτιά το είχαν παραχωρήσει για 25ετή εκμετάλλευση στους Γερμανούς.
...Τι σύνδεση με προαστιακό...;
...Τι σύνδεση με metro...;
...Τι σύνδεση με αττική οδό...;
...Τι σύνδεση με λεωφορειακή γραμμή express για Αθήνα... για Πειραιά... για Ραφήνα...;
ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΥΛΙΟΥ ΤΟ ΓΑΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΕΘΝΗ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ!!! οι οποίοι απαίτησαν τα λεωφορεία τα οποία εισέρχονται στο αεροδρόμιο να είναι όλα Mercedes και όχι γαλλικά και από πάνω έχουν το θράσος να μην πληρώνουν ΦΠΑ για τη χρήση του αεροδρομίου.

Στη σύγκριση υπουργείου οικονομικών και διαχειριστών αεροδρομίου, είναι προφανές ποιός είναι το "αφεντικό" και ποιός ο "υπάλληλος" ε;

Όμως όταν πρόκειται για ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ ΥΠΟΔΟΜΗΣ τα οποία έχει πληρώσει ο Έλληνας (μέσω υπερτιμολογήσεων συνήθως) x4 ή x5 του προγραμματισμένου κόστους, αυτά ΜΕ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ στερούνται τα συνοδά έργα αυτών ή παρουσιάζουν ελλείψεις σε στελέχωση ή σε υλικοτεχνική υποδομή ή δεν συντηρούνται, προκειμένου ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΤΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ Ο ΙΔΙΩΤΗΣ με ελάχιστο κόστος να λειτουργήσει το έργο σωστά [*3].

[*3] Παρέχω μια σχετικά σφαιρική ανάλυση των παραπάνω στα σχόλια μου εδώ: Γεράσιμος Βουδούρης : Μάζεψε υπογραφές και φέρνει για συζήτηση στο Δημ. Συμβούλιο τα προβλήματα του λιμανιού (URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/67064/gerasimos-boydoyrhs-mazepse-ypografes-kai-fernei-gia-syzhthsh-sto-dhm-symboylio-ta-problhmata-toy-limanioy).

Όλα τα παραπάνω γίνονται για να εφαρμόζεται το ΑΛΛ.Α.Χ. (ΆΛΛων Ανθρώπων Χρήματα). Εξηγώ:

Τα χρήματα του φορολογουμένου χρησιμοποιούνται για να φτιαχτεί το ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ ΕΛΛΕΙΠΕΣ δημόσιο έργο και να καλυφθεί το +95% του συνολικού κόστους κατασκευής το οποίο απαιτείται προκειμένου να μην χρειαστεί να βάλει τα λεφτά του ο θεσμικός γύφτος.

Αυτό γίνεται προκειμένου για όσο χρονικό διάστημα το έργο βρίσκεται σε δημόσια διαχείριση, να
υπολειτουργεί και - μέχρι να καταλάβουν οι πολίτες ότι το έργο είναι κακοσχεδιασμένο εξ' αρχής - οι διαχειριστές και πολιτικοί να μπορούν να ρίξουν την ευθύνη στους προηγούμενους.

Απο εκεί και πέρα, όλος ο "αγώνας" της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας είναι ΝΑ ΜΗΝ διαθέτει χρήματα για την αποπεράτωση των έργων αυτών. Αυτό μπορεί να το κάνει με διάφορους τρόπους. Οι συνηθέστερες δικαιολογίες είναι "άλλες ανάγκες / δαπάνες" (συνήθως γιορτές και πανηγύρια ή εικαστικές μπούρδες οι οποίες θα κάνανε και τα πηθίκια να ξύνονται και να αναρωτιούνται κατά πόσο είναι ή όχι μ******). Άλλη εναλλακτική είναι η κατασπατάληση των χρημάτων (π.χ. τσιμέντωμα ρεμμάτων ...όχι ότι τους ένοιαξαν τα ρέμματα άλλων νομών ή τα ρέμματα γενικώς και αορίστως τα τελευταία 10.000 χρόνια).

Εναλλακτικά οι "εταίροι" (συμπεριλαμβανομένου και της τρόικας) ποτέ δεν λένε όχι σε αμυντικές δαπάνες γιατί αυτό σημαίνει έσοδα για τα πραγματικά αφεντικά των πολιτικών μας.

Στο μόνο το οποίο ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕΤΟΙ και λένε ΟΧΙ όλοι οι παραπάνω, είναι οτιδήποτε καθιστά την Ελλάδα παραγωγική χώρα ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ (δηλαδή σε ότι αφορά την δημόσια λειτουργία). Αποπεράτωση υποδομών... ενίσχυση εθνικού φορέα ενέργειας... δικαιοσύνη - και μέσα από αυτή - χρηστή δημόσια διαχείριση κλπ. γιατί ο βασικός σκοπός είναι η οικονομική υποτέλεια και εξάρτηση μας "από τις μεγάλες δυνάμεις" (κλίκα βιομηχανικά ανεπτυγμένων γυρολόγων με ανάγκη κοινού να πουλήσουν τα μπιχλιμπίδια τους).

Εάν λοιπόν, οι Ραφηνιώτες θέλετε ΛΥΣΗ και όχι ημίμετρα και μπούρδες, θα πρέπει να απαιτήσετε η Δούρου, ο προπονητής της εθνικής εργολάβων και ο *****ΔΗΜΑΡΧΟΣ να θέσουν ως προτεραιότητα την σιδηροδρομική / οδική σύνδεση του λιμανιού με το Πικέρμι (δηλαδή 3-4 χλμ σε ευθεία γραμμή...;) όπου περιμένει εδώ και 15 χρόνια το υπόλοιπο της Αττικής οδού, σε σχέση με το τσιμέντωμα των ρεμάτων τα οποία δεν σας οφελούν στο ελάχιστο [το πιθανότερο να εξαφανίσουν και μερικούς μοναδικούς βιότοπους].

Αφήνω στην κρίση και την φαντασία του αναγνώστη τον/τους τρόπους με τους οποίους ΠΡΕΠΕΙ να διεκδικήσει τα παραπάνω.

Σε ότι αφορά "δήθεν λύσεις" με μορφή "αερογέφυρας" και cut-and-cover σε τιμές ανισόπεδου κόμβου στην διασταύρωση της Φλεμινγκ με τη Μαραθώνος, όπως έχω ήδη πει στο παρόν νήμα αλλά και εδώ [*4] και εδώ [*5], αυτά θα οφελήσουν ΜΟΝΟ τον εργολάβο, πρόσκαιρα την "δημοτική" αρχή [εντύπωση δήθεν καλού] και στην καλύτερη των περιπτώσεων όπου οι ουρές χιλομέτρων δεν θα αυξηθούν, θα μετατοπιστούν κατά 400 μέτρα πιο πέρα (φανάρια πλησίον κάβας). Δεδομένου όμως των περισσοτέρων δρομολογίων τα οποία εξυπηρετούνται από το λιμάνι, θεωρώ ότι αυτό το σενάριο είναι ουτοπικό.

[*4] "Τελικά δεν πέρασε η πίεση της Δημοτικής Αρχής στον. κ. Σπίρτζη που προτίθεται να κατασκευάσει εναέριο κόμβο στη Διασταύρωση." ( rpn.gr/m_topika_nea/81270/telika-den-per...sth-diastayrwsh#7411 )
εδώ ( rpn.gr/media/k2/galleries/81270/1.jpg )
και εδώ ( rpn.gr/media/k2/galleries/81270/_2.jpg ).

[*5] "Δαμιανός Φαφούτης:Αλήθειες και ψέμματα για την κατασκευή αερογέφυρας στην Διασταύρωση Ραφήνας!" ( rpn.gr/m_topika_nea/81393/damianos-fafoy...-diastayrwsh-rafhnas )

Σε ότι αφορά τα ΚΤΕΛ και το ότι θα χάσουν πολλά λεφτά, να σου θυμίσω ότι είναι στις προθέσεις του προπονητή εθνικής εργολάβων να τους εντάξει στις δημόσιες συγκοινωνίες για να πάρουν μισθό / ασφάλιση και σύνταξη από το δημόσιο όπου θα τους ταίζεις και θα τους ταίζω με το ζόρι και με το στανιό, είτε το θες, είτε όχι.

Να στο εξηγήσω λίγο αυτό: Το ΚΤΕΛ το οποίο είναι ο λόγος για τον οποίο ΔΕΝ πας Αθήνα με το μισό κόστος, ο προπονητής της εθνικής εργολάβων το θεωρεί "καλή επένδυση" για όλους μας... τόσο καλή που θέλει να τους πληρώνουμε για πάντα.

Σε ότι αφορά αυτό που λες "Αν όμως ποτέ έρθει, θα ηταν καλό να ερθει το εργο στην περιοχή έστω σε μορφή ΣΔΙΤ σε περίπτωση που υπάρχουν περιορισμένοι πόροι, αν βέβαια είναι συμφέρουσα προς τους πολίτες" θύμισε μου πότε ηταν η τελευταία φορά που η "κυβέρνηση" (οποιαδήποτε "κυβέρνηση") κοίταξε το συμφέρον των πολιτών...;

Μέχρι στιγμής πάντως, ΤΑ ΠΑΝΤΑ γίνονται για να σου περάσουν υποσυνείδητα το μήνυμα:

[Υποδομές / Δίκτυα / Αγαθά / Πόροι / Παροχές ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΜΗ-ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ = Κακό]
[Υποδομές / Δίκτυα / Αγαθά / Πόροι / Παροχές ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ = Καλό]

...για να θες εσύ ο ίδιος να πληρώνεις 1,10 ευρώ το ποτήρι το νερό στον ιδιώτη!

(Λιγότερες αντιστάσεις βρε παιδάκι μου... τι δεν καταλαβαίνεις; Τους ενοχλούσε να πρέπει να καταστείλουν εξεγέρσεις κάθε τρείς και λίγο οπότε αποφάσισαν να σου κάνουν πλύση εγκεφάλου ώστε ΝΑ ΘΕΛΕΙΣ ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΤΕΛΗΣ ΤΟΥΣ!).

Συνεπώς, για να καταλήξουμε:

Το μόνο πρόβλημα το οποίο έχουν οι *****ΔΗΜΑΡΧΟΣ και "δημοτικοί" σύμβουλοι, Δούρου και προπονητής εθνικής εργολάβων είναι:

α. ΑΝ ΘΑ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ η ιδιωτικοποίηση του λιμανιού ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ να σας κάνουν την σύνδεση με αττική οδό και προαστιακό με ΣΔΙΤ - η οποία ιδιωτικοποίηση αναβάλλεται μέχρι νεοτέρας [*1] - ή...

β. ...Αν θα παραμείνει στα χέρια του δημοσίου οπότε και θα ξυστούν με διπλές τσουγκράνες, καλυπτόμενοι πίσω απο δικαιολογίες όπως "δεν έχουμε λεφτά επειδή τσιμεντώσαμε όλα τα ρέμματα της Αττικής" (τα ρέμματα των υπολοίπων νομών δεν ενοχλούν βλέπετε).

Να επιτρέψουν όμως ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΡΓΟ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ. Πιθανότερο είναι να σκοτώσεις γαίδαρο με φρέσκα σύκα, παρά να (σου) χρηματοδοτήσει η οποιαδήποτε "κυβέρνηση" ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΡΓΟ προκειμένου να λειτουργήσει εκείνο σωστά και εσείς οι κάτοικοι να απολαύσετε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΕΚΔΟΧΗ ΤΡΟΠΟΥ ΥΠΑΡΞΗΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ από αυτή της πλήρους ιδιωτικοποίησης και της καθολικής υποτέλειας στο κεφάλαιο.

Με απλά λόγια:

ΛΟΓΙΚΑ ΔΟΜΗΜΕΝΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ = Πλούσιοι πολίτες γενικώς και αορίστως.

ΠΛΗΡΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ = Οικονομική πυραμίδα πολιτών... λίγοι περνάνε καλά... πολλοί υποφέρουν και στο διηνεκές θα αυξάνεται η διαφορά βάσης-κορυφής.

Η επιλογή ανήκει σε αυτούς που - ελλείψει δικαιοσύνης - νομίζετε ότι σας εκπροσωπούν. Και με αυτά να ευχηθώ ΚΑΛΟ ΒΟΛΙ στους φανατικούς ψηφιοφόρους.

Για τους υπόλοιπους [μη φανατικούς ψηφιοφόρους] οι οποίοι ενδέχεται να χρησιμοποιούν το μυαλό τους, υπάρχουν τρεις ερωτήσεις:

1. Στην Ελλάδα έχουμε [οι πολίτες] δικαιοσύνη;
2. Χωρίς δικαιοσύνη πως εξασφαλίζεις δημοκρατία προκειμένου να έχει νόημα να πας να ψηφίσεις;
3. Χωρίς δικαιοσύνη τι πολίτευμα έχεις;

Υποβάλλεται παρουσία 4 μόνιμων κατοίκων της ευρήτερης περιοχής.

Οι αναγνώστες, καλό θα ήταν να αντιγράψουν την συγκεκριμένη σελίδα στον υπολογιστή τους προκειμένου να έχουν πρόσβαση στο κείμενο αυτής ανεξάρτητα από την διάθεση ή όχι στον ιστότοπο του RPN και αν και εφόσον βρίσκουν τον σχολιασμό μου χρήσιμο να διανέμουν το κείμενο με κάθε δυνατό τρόπο (e-mail, φωτοτυπία, εκτύπωση, φωτογραφία στο κινητό και όπου γουστάρουν).
2 Μήνες 2 Ημέρες πριν #7468 από maiopkyr@gmail.com
Προς Μ87 : Υποκλινόμαστε στη πένα σας , είστε γνώστης των θεμάτων , αλλά με τους χαρακτηρισμούς που αναφέρονται στα σχόλιά που μας στείλατε στη συνέχεια, δυστυχώς δεν μπορούμε να τα αναρτήσουμε.
2 Μήνες 2 Ημέρες πριν #7467 από M87
M87 (17/04/2019 16:42): Προς τον Ανώνυμος χρήστης (17/04/2019 13:22):

Σιγά μην "αδιαφορούν" οι εγκληματίες οι οποίοι υπέγραψαν για την επέκταση του λιμανιού της Ραφήνας όσο αυτό ήταν σε δημόσια διαχείριση και που τώρα - λόγω της αναβολής των διαγωνισμών της παραχώρησης των δραστηριοτήτων [*1] - θέλουν να ρίξουν στάχτη στα μάτια των κατοίκων με ημίμετρα τα οποία οφελούν ΜΟΝΟ τον όποιο εργολάβο.

[*1] ( www.insider.gr/eidiseis/oikonomia/108959...roypolis-kai-kabalas )

Να ξεκαθαρίσουμε ότι αν το λιμάνι είχε ήδη πουληθεί ή παραχωρηθεί, η σιδηροδρομική και οδική σύνδεση θα είχε ήδη ξεκινήσει να φτιάχνεται (βλέπε περίπτωση αεροδρομίου Ελ. Βενιζέλου πιο κάτω ή περίπτωση Εθνικής Αθηνών Πατρών που τους τελείωσαν τα χρήματα στο Κιάτο... για να μην αρχίσει να αναρωτιέται ο Πατρινός γιατί δεν μπορεί να πάει Αθήνα με το τραίνο).

Με εξαιρετική προσοχή λοιπόν φροντίζουν να αναβάλουν την επέκταση της Αττικής οδού από το 2003~4 μέχρι σήμερα.

Την πρώτη φορά το έκαναν με "πολιτικά" μέσα όπου "κάποιος" [*2] μάζεψε υπογραφές από τους κατοίκους για να μην πραγματοποιηθεί.

[*2] Ονόματα δεν λέμε, πρόσωπα να μην θίγονται...

Από το 2004 μέχρι το 2010 οι αναβολές γίνονταν "αυταρχικά"¨με το "έτσι θέλω" του εκάστοτε υπουργού υποδομών.

Από το 2010 μέχρι σήμερα χρησιμοποιούν την πιπίλα των μνημονίων (δεν έχουμε λεφτά... εκτός και αν αυτά είναι για μη-παραγωγικούς σκοπούς ή για να αγοράζουμε μ******* από τους "εταίρους" εξωτερικού)... Πλήν όμως δεν τους λείπουν λεφτά για να τσιμεντώσουν τα ρέμματα της Αττικής. Και σε ότι αφορά το ότι χρησιμοποιούν τους νεκρούς της Μάνδρας ως δικαιολογία του συγκεκριμένου τσιμεντώματος, έχω να ρωτήσω τα εξής:

Αφού κόπτονται τόσο βαθιά να μην επαναληφθούν οι συγκεκριμένες "παραλείψεις" της ηγεσίας, γιατί κυκλοφορούν ακόμα ελεύθεροι οι ιθύνοντες αυτών;;;

Δηλαδή από τη μια "οι νεκροί της Μάνδρας" οφείλονται σε "παραλείψεις"...
Από την άλλη όσοι χρεώνονται τις προαναφερθείσες "παραλείψεις" κυκλοφορούν ακόμα ελέυθεροι...
Και από την άλλη οι νεκροί της Μάνδρας είναι καλή δικαιολογία για να "πετάξουμε" το αποθεματικό του υπουργείου υποδομών και περιφέρειας / δήμων στα ρέμματα...

...ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΣΤΕΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΕΝΑ ΛΙΜΑΝΙ ΟΣΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΟΥ ΝΑ ΚΡΥΦΤΟΥΝ ΟΙ "ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΣΤΩΝ"!!!

Με αυτά κατά νου, ο προπονητής της εθνικής εργολάβων και ο *****ΔΗΜΑΡΧΟΣ θέλουν να κάνουν πλούσιο έναν εργολάβο, ενώ παράλληλα οι κάτοικοι θα πάρουν ένα ΚΑΚΟ ημίμετρο το οποίο όχι απλά δεν επιλύει την σιδηροδρομική και οδική σύνδεση του λιμανιού με την Αθήνα, αλλά εκτός του ότι είναι δαπανηρό, δημιουργεί επιπλέον προβλήματα.

Θα ήταν ΜΕΓΑΛΟ ΚΡΙΜΑ οι ραφηνιώτες και οι χρήστες του λιμανιού της Ραφήνας να μην πληρώνουν διόδια σε κάποιον κάφρο προκειμένου να χρησιμοποιήσουν την Αττική οδό για να πάνε στο λιμάνι. Τέτοια εξυπηρέτηση πρέπει να απολαμβάνουν ΜΟΝΟ ΤΑ ΕΚ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΕΡΓΑ (όπως π.χ. το Ελ. Βενιζέλος το οποίο πριν το δούμε στα χαρτιά το είχαν παραχωρήσει για 25ετή εκμετάλλευση στους Γερμανούς).
Τι σύνδεση με προαστιακό...
Τι σύνδεση με metro...
Τι σύνδεση με αττική οδό...
Τι σύνδεση με λεωφορειακή γραμμή express για Αθήνα... για Πειραιά... για Ραφήνα...
ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΥΛΙΟΥ ΤΟ ΓΑΛΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!!! οι οποίοι απαίτησαν τα λεωφορεία τα οποία εισέρχονται στο αεροδρόμιο να είναι όλα Mercedes και όχι γαλλικά και από πάνω έχουν το θράσσος να μην πληρώνουν ΦΠΑ για τη χρήση του αεροδρομίου. Στη σύγκριση υπουργείου οικονομικών και διαχειριστών αεροδρομίου, είναι προφανές ποιός είναι το "αφεντικό" και ποιός ο "υπάλληλος" ε;.

Όμως όταν πρόκειται για ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ ΥΠΟΔΟΜΗΣ τα οποία έχει πληρώσει ο Έλληνας (μέσω υπερτιμολογήσεων συνήθως) x4 ή x5 του προγραμματισμένου κόστους, αυτά ΜΕ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ στερούνται τα συνοδά έργα ή παρουσιάζουν ελλείψεις σε στελέχωση ή σε υλικοτεχνική υποδομή ή δεν συντηρούνται, προκειμένου όταν τα αναλάβει ο ιδιώτης με ελάχιστο κόστος να λειτουργήσει το έργο σωστά [*3].

[*3] Παρέχω μια σχετικά σφαιρική ανάλυση των παραπάνω στα σχόλια μου εδώ: Γεράσιμος Βουδούρης : Μάζεψε υπογραφές και φέρνει για συζήτηση στο Δημ. Συμβούλιο τα προβλήματα του λιμανιού
(URL: rpn.gr/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%B1/67064/gerasimos-boydoyrhs-mazepse-ypografes-kai-fernei-gia-syzhthsh-sto-dhm-symboylio-ta-problhmata-toy-limanioy).

Όλα τα παραπάνω γίνονται για να εφαρμόζεται το ΑΛΛ.Α.Χ. (ΆΛΛων Ανθρώπων Χρήματα). Εξηγώ: Τα χρήματα του φορολογουμένου θα χρησιμοποιηθούν για να φτιαχτεί το ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ ΕΛΛΕΙΠΕΣ δημόσιο έργο και να κατασκευαστεί το +95% του συνολικού κόστους κατασκευής το οποίο απαιτείται προκειμένου να μην χρειαστεί να βάλει τα λεφτά του ο θεσμικός γύφτος.

Αυτό γίνεται προκειμένου για όσο χρονικό διάστημα το έργο βρίσκεται σε δημόσια διαχείριση, να υπολειτουργεί και - μέχρι να καταλάβουν οι πολίτες ότι το έργο είναι κακοσχεδιασμένο εξ' αρχής - οι διαχειριστές και πολιτικοί να μπορούν να ρίξουν την ευθύνη στους προηγούμενους.

Απο εκεί και πέρα, όλος ο "αγώνας" της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας είναι ΝΑ ΜΗΝ διαθέτει χρήματα για την αποπεράτωση των έργων αυτών. Αυτό μπορεί να το κάνει με διάφορους τρόπους. Οι συνηθέστερες δικαιολογίες είναι "άλλες ανάγκες / δαπάνες" (συνήθως γιορτές και πανηγύρια ή εικαστικές μπούρδες οι οποίες θα κάνανε και τα πηθίκια της Αφρικής να ξύνονται και να αναρωτιούνται κατά πόσο είναι ή όχι μ******). Άλλη εναλλακτική είναι η κατασπατάληση των χρημάτων (π.χ. τσιμέντωμα ρεμμάτων ...όχι ότι τους ένοιαξαν τα ρέμματα τα τελευταία 10.000 χρόνια). Εναλλακτικά οι "εταίροι" (συμπεριλαμβανομένου και της τρόικας) ποτέ δεν λένε όχι σε αμυντικές δαπάνες γιατί αυτό σημαίνει έσοδα για τα πραγματικά αφεντικά των πολιτικών μας.

Στο μόνο το οποίο ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕΤΟΙ και λένε ΟΧΙ όλοι οι παραπάνω, είναι οτιδήποτε καθιστά την Ελλάδα παραγωγική χώρα ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ (δηλαδή σε ότι αφορά την δημόσια λειτουργία). Αποπεράτωση υποδομών... ενίσχυση εθνικού φορέα ενέργειας... δικαιοσύνη -και μέσα από αυτή - χρηστή δημόσια διαχείριση κλπ. γιατί ο βασικός σκοπός είναι η οικονομική υποτέλεια και εξάρτηση μας από "τις μεγάλες δυνάμεις" (κλίκα βιομηχανικά ανεπτυγμένων γυρολόγων με ανάγκη κοινού να πουλήσουν τα μπιχλιμπίδια τους).

Εάν λοιπόν, οι Ραφηνιώτες θέλετε ΛΥΣΗ και όχι ημίμετρα και μπούρδες, θα πρέπει να απαιτήσετε η Δούρου, ο προπονητής της εθνικής εργολάβων και ο *****ΔΗΜΑΡΧΟΣ να θέσουν ως προτεραιότητα την σιδηροδρομική / οδική σύνδεση του λιμανιού με το Πικέρμι (δηλαδή 3-4 χλμ σε ευθεία γραμμή...;) όπου περιμένει εδώ και 15 χρόνια το υπόλοιπο της Αττικής οδού, σε σχέση με το τσιμέντωμα των ρεμάτων τα οποία δεν σας οφελούν στο ελάχιστο [το πιθανότερο να εξαφανίσουν και μερικούς μοναδικούς βιότοπους].

Αφήνω στην κρίση και την φαντασία του αναγνώστη τον/τους τρόπους με τους οποίους ΠΡΕΠΕΙ να διεκδικήσει τα παραπάνω.

Σε ότι αφορά "δήθεν λύσεις" με μορφή "αερογέφυρας" και cut-and-cover σε τιμές ανισόπεδου κόμβου στην διασταύρωση της Φλεμινγκ με τη Μαραθώνος, όπως έχω ήδη πει στο παρόν νήμα αλλά και εδώ [*4] και εδώ [*5], αυτά θα οφελήσουν ΜΟΝΟ τον εργολάβο, πρόσκαιρα την "δημοτική" αρχή [εντύπωση δήθεν καλού] και στην καλύτερη των περιπτώσεων όπου οι ουρές χιλομέτρων δεν θα αυξηθούν, θα μετατοπιστούν κατά 400 μέτρα πιο πέρα (φανάρια πλησίον κάβας). Δεδομένου όμως των περισσοτέρων δρομολογίων τα οποία εξυπηρετούνται από το λιμάνι, θεωρώ ότι αυτό το σενάριο είναι ουτοπικό.

[*4] "Τελικά δεν πέρασε η πίεση της Δημοτικής Αρχής στον. κ. Σπίρτζη που προτίθεται να κατασκευάσει εναέριο κόμβο στη Διασταύρωση." ( rpn.gr/m_topika_nea/81270/telika-den-per...sth-diastayrwsh#7411 )
εδώ ( rpn.gr/media/k2/galleries/81270/1.jpg )
και εδώ ( rpn.gr/media/k2/galleries/81270/_2.jpg ).

[*5] "Δαμιανός Φαφούτης:Αλήθειες και ψέμματα για την κατασκευή αερογέφυρας στην Διασταύρωση Ραφήνας!" ( rpn.gr/m_topika_nea/81393/damianos-fafoy...-diastayrwsh-rafhnas )

Σε ότι αφορά τα ΚΤΕΛ και το ότι θα χάσουν πολλά λεφτά, να σου θυμίσω ότι είναι στις προθέσεις του προπονητή εθνικής εργολάβων να τους εντάξει στις δημόσιες συγκοινωνίες για να πάρουν μισθό / ασφάλιση και σύνταξη από το δημόσιο όπου θα τους ταίζεις και θα τους ταίζω με το ζόρι και με το στανιό, είτε το θες, είτε όχι.

Να στο εξηγήσω λίγο αυτό: Το ΚΤΕΛ το οποίο είναι ο λόγος για τον οποίο ΔΕΝ πας Αθήνα με το μισό κόστος, ο προπονητής της εθνικής εργολάβων το θεωρεί "καλή επένδυση" για όλους μας... τόσο καλή που θέλει να τους πληρώνουμε για πάντα.

Σε ότι αφορά αυτό που λες "Αν όμως ποτέ έρθει, θα ηταν καλό να ερθει το εργο στην περιοχή έστω σε μορφή ΣΔΙΤ σε περίπτωση που υπάρχουν περιορισμένοι πόροι, αν βέβαια είναι συμφέρουσα προς τους πολίτες" θύμισε μου πότε ηταν η τελευταία φορά που οι "κυβέρνηση" κοίταξε το συμφέρον των πολιτών...;

Μέχρι στιγμής πάντως, ΤΑ ΠΑΝΤΑ γίνονται για να σου περάσουν υποσυνείδητα το μήνυμα:

[Υποδομές / Δίκτυα / Αγαθά / Πόροι / Παροχές ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΜΗ-ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ = Κακό]
[Υποδομές / Δίκτυα / Αγαθά / Πόροι / Παροχές ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ = Καλό]

...για να θες εσύ ο ίδιος να πληρώνεις 1,10 ευρώ το ποτήρι το νερό στον ιδιώτη!

Υποβάλλεται παρουσία 4 μόνιμων κατοίκων της ευρήτερης περιοχής.

Οι αναγνώστες, καλό θα ήταν να αντιγράψουν την συγκεκριμένη σελίδα στον υπολογιστή τους προκειμένου να έχουν πρόσβαση στο κείμενο αυτής ανεξάρτητα από την διάθεση ή όχι στον ιστότοπο του RPN και αν και εφόσον βρίσκουν τον σχολιασμό μου χρήσιμο να διανέμουν το κείμενο με κάθε δυνατό τρόπο (e-mail, φωτοτυπία, εκτύπωση, φωτογραφία στο κινητό και όπου γουστάρουν).
2 Μήνες 2 Ημέρες πριν #7466 από Ανώνυμος χρήστης
ΠΡΟΣ 17/04/19 13:22
Για το αν θα γίνει ή όχι η επέκταση της Αττικής Οδού και του Προαστιακού προς Ραφήνα και Λαύριο, ελάχιστη σημασία έχει η πρόθεση ή το ενδιαφέρον των αρχών για το έργο. Τα νήματα κινούνται από την Κοινοπραξία των Εργοληπτών που διαχειρίζεται την Αττική Οδό και βλέπει να λήγει η χρυσοφόρα σύμβαση. Προκειμένου να πάρει λοιπόν επέκταση της (παραπάνω και από χρυσοφόρας) σύμβασης, είναι διατεθειμένη να μελετήσει, αδειοδοτήσει και κατασκευάσει τις επεκτάσεις.
Τα ερωτήματα είναι 2:
1) Δικαιούται η Κοινοπραξία της Αττικής Οδού (βλ. ΑΚΤΩΡ και σία) να πάρει την επέκταση της σύμβασης χωρίς διεθνή διαγωνισμό μόνο και μόνο επειδή προτίθεται να κατασκευάσει τις επεκτάσεις; Θα δεχθεί η ΕΕ μια τέτοια επέκταση σύμβασης, ουσιαστικά απευθείας ανάθεση;
2) Καλά ο Προαστιακός που είναι και ένα σημαντικό και ωφέλιμο έργο και δεν θα αντιμετωπίσει το παραμικρό πρόβλημα από τα ΚΤΕΛ, που είναι ένα πολύ μικρό ψάρι όταν εμπλέκεται ένας κολοσσός τύπου ΑΚΤΩΡ. Η επέκταση της Αττικής Οδού είναι χρήσιμη για τους πολίτες της Ραφήνας, σε διασταύρωση και κέντρο; Έχεις δει πως εξελίσσονται οι γειτονιές που διασχίζονται από αυτοκινητόδρομους; Από πολεοδομική άποψη εννοώ; Ξέρεις πόσο βολικό είναι να κινούνται τα αυτοκίνητα με 90+ στις γειτονιές και κοντά σε σπίτια και καταστήματα; Πολύ αμφιβάλλω ότι οι Ραφηνιώτες θα ωφεληθούν από ένα τέτοιο έργο. Το λιμάνι σίγουρα. Αλλά τι όφελος έχει ο πολίτης της Ραφήνας από ένα λιμάνι που διαρκώς θα γιγαντώνεται;
Powered by Kunena Φόρουμ