Για την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας, με δομές και σχεδιασμό έργων που εξυπηρετούν τις κοινωνικές ανάγκες και τη δίκαιη ανάπτυξη και δεν θα γίνονται με βάση τα συμφέροντα του παλιοκομματισμού, μίλησε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης στην ΕΡΤ, υπογραμμίζοντας, ότι η λειτουργία αυτού του παραγωγικού μοντέλου, είναι πλέον εφικτή, χάρις στο Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Υποδομών και Μεταφορών το οποίο εκπόνησε και ολοκλήρωσε η παρούσα κυβέρνηση.
Παράλληλα, ο υπουργός ανακοίνωσε ότι στο πλέγμα των υποδομών αυτών και των έργων, συγκαταλέγεται όσον αφορά την Αττική, η επέκταση του προαστιακού στο Λαύριο και τη Ραφήνα, υπογραμμίζοντας μάλιστα, ότι ο ορίζοντας ολοκλήρωσης των έργων αυτών είναι τα τρία έτη: «Μέσα σε μία τριετία, από την ημέρα που θα εκκινήσουν οι εργασίες , θα ολοκληρωθούν οι διαγωνισμοί, το έργο να είναι ολοκληρωμένο» Και πρόσθεσε: «Η επέκταση του προαστιακού για Λαύριο, η πρώτη φάση, είναι το οδικό και σιδηροδρομικό τμήμα μέχρι το Μαρκόπουλο και η δεύτερη φάση είναι από το Μαρκόπουλο μέχρι το Λαύριο». Ανέφερε, ότι ήδη ολοκληρώθηκαν οι μελέτες μέχρι το Μαρκόπουλο, και πως το ίδιο προβλέπεται για την επέκταση του προαστιακού και του οδικού δικτύου μέχρι τη Ραφήνα.
Όσον αφορά τον σχεδιασμό και την υλοποίηση των έργων, υπογράμμισε ότι θα γίνονται σε συντεταγμένη βάση, χάρις στο εθνικό στρατηγικό σχέδιο υποδομών μεταφορών, που «πλέον έχουμε ολοκληρώσει ως χώρα μαζί με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και την Ευρωπαϊκή Τράπεζα, από σήμερα μέχρι και το 2037. Υπάρχει πια συγκεκριμένη ιεράρχηση υπάρχουν δείκτες, υπάρχει δομή που παρακολουθεί αν πετυχαίνουμε τους στόχους με τις υποδομές που κάνουμε». Ο κ. Σπίρτζης εξήγησε ότι αυτή η συγκεκριμένη φιλοσοφία, στην οποία τηρίζεται η ανάπτυξη της χώρας, είναι και το αφήγημα για τις επερχόμενες εκλογές.« Το αφήγημα το ξέρετε», είπε χαρακτηριστικά. Και πρόσθεσε: «Είναι πως μπορούμε να έχουμε μία άλλη ανάπτυξη της χώρας, να σταθούμε στα δικά μας πόδια, να αναπτύξουμε παραγωγικές δομές, να έχουμε επιχειρήσεις καινοτομίας , να γυρίσουν οι επιστήμονες μας πίσω, που έφυγαν τα χρόνια της κρίσης, ιδιαίτερα τα πρώτα χρόνια, από το 2010 μέχρι το το2014, να έχει εξωστρέφεια η ελληνική οικονομία. Και πιστεύουμε για να γίνουν αυτά, πρέπει μία σειρά από τομείς, όπως είναι οι Υποδομές να μην εξυπηρετούν συγκεκριμένα συμφέροντα, ή να μην εξυπηρετούν έναν κακό εννοούμενο παλαιοκομματισμό που υπήρχε, αλλά να εξυπηρετούν τις υγιείς παραγωγικές δυνάμεις και τις πραγματικές κοινωνικές ανάγκες »
Το Βίντεο της συνέντευξης του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών εδώ: