Σε τροχιά νομικών ενεργειών μπαίνουν οι επιβάτες του φέρι μποτ «Παναγιά Παραβουνιώτισσα», το οποίο προσάραξε πρόσφατα στα Νέα Στύρα, προκαλώντας μεγάλη αναστάτωση. Ομάδες επιβατών ετοιμάζουν ομαδικές αγωγές, καταγγέλλοντας σοβαρές ελλείψεις στα μέτρα ασφαλείας, πολύωρη ταλαιπωρία, αλλά και ζημιές στα προσωπικά τους αντικείμενα και οχήματα, τα οποία παραμένουν εγκλωβισμένα μέσα στο πλοίο.
Η αγανάκτηση είναι έντονη, καθώς αρκετοί επιβάτες αναφέρουν ότι πέρα από τον ψυχολογικό αντίκτυπο του περιστατικού, παραμένουν χωρίς πρόσβαση στα οχήματά τους για ημέρες, ενώ δεν έχουν δοθεί σαφείς απαντήσεις από την πλευρά των υπευθύνων για το πότε και πώς θα παραδοθούν.
Απέναντι στη δημόσια πίεση και τις απειλές για δικαστική προσφυγή, η πλοιοκτήτρια εταιρεία εξέδωσε ανακοίνωση, επισημαίνοντας πως «όλα τα ερωτήματα και οι ανησυχίες θα απαντηθούν» και ότι βρίσκεται σε πλήρη συνεργασία με τις αρμόδιες Αρχές για τη διερεύνηση του περιστατικού.
Η εταιρεία διαβεβαιώνει επίσης ότι έχει ξεκινήσει εσωτερική έρευνα για τα αίτια της προσάραξης και δηλώνει ότι προτεραιότητά της είναι η ασφάλεια των επιβατών και η αποκατάσταση των ζημιών. Παράλληλα, υπόσχεται ότι σύντομα θα δοθεί χρονοδιάγραμμα για την απομάκρυνση των οχημάτων από το φέρι και την επιστροφή τους στους κατόχους.
Οι επιβάτες, ωστόσο, παραμένουν ανυποχώρητοι, υποστηρίζοντας ότι οι καθυστερήσεις και η έλλειψη ενημέρωσης επιδεινώνουν την ήδη δύσκολη κατάσταση, και δηλώνουν έτοιμοι να διεκδικήσουν αποζημιώσεις για όσα υπέστησαν.
Το περιστατικό στα Νέα Στύρα έχει προκαλέσει έντονο προβληματισμό για τα ζητήματα ασφάλειας στα ακτοπλοϊκά δρομολόγια, ενώ η υπόθεση αναμένεται να λάβει και νομικές διαστάσεις το επόμενο διάστημα.
Αναλυτικά η ανακοίνωση αναφέρει
«Αναφορικά με το συμβάν προσάραξης του ΦΕΡΥ ΜΠΩΤ ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΑΒΟΥΝΙΟΤΙΣΣΑ που έλαβε χώρα στις 5 Αυγούστου 2025 σας ενημερώνουμε περαιτέρω σήμερα 7-8-2025 και ώρα 17:50 ως ακολούθως:
Η πλοιοκτήτρια εταιρεία και η εταιρεία που έχει αναλάβει την αποκόλληση του πλοίου έχει καταθέσει σχετικό σχέδιο ενεργειών και αναμένεται η έγκρισή του από τις λιμενικές αρχές. Το σχέδιο αυτό προκρίνει τη στεγανοποίηση του πλοίου, την αποκόλληση και τη μεταφορά του, ρυμουλκούμενο στα Νέα Στύρα προκειμένου να εκφορτωθούν τα οχήματα των επιβαινόντων. Κατόπιν το πλοίο θα ρυμουλκηθεί σε ναυπηγείο προκειμένου να ολοκληρωθεί η επισκευή του.
Οι επιβαίνοντες μπορούν να επικοινωνούν με το γραφείο «Χιωτέλης και Συνεργάτες», Σαχτούρη 5, Πειραιάς Αττικής, στο τηλέφωνο 2104294928 και στις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου 1) chiotelis@chiotelisandco.gr 2)mtsakiri@chiotelisandco.gr, 3)ntsantila@chiotelisandco.gr, 4) secretary@chiotelisandco.gr, προκειμένου να καταχωρήσουν τις νόμιμες καταγγελίες και απαιτήσεις τους.
Τα αίτια του ατυχήματος διερευνώνται και από τις δικαστικές αρχές καθώς και από τους επιθεωρητές της πλοιοκτήτριας, του νοηγνώμονα και των ασφαλιστών του πλοίου. Περαιτέρω ενημερώσεις θα ακολουθήσουν όταν υπάρχουν σαφή και ασφαλή πορίσματα.
Τέλος η πλοιοκτήτρια εταιρεία επιφυλάσσεται των δικαιωμάτων της αναφορικά με όποια δυσμενή/δυσφημιστικά σχόλια, αβάσιμες καταγγελίες και άλλες ενέργειες που έλαβαν χώρα τις τελευταίες ημέρες. Όλα θα απαντηθούν εν ευθέτω χρόνο και αφού η ταλαιπωρία των επιβατών λάβει τέλος.
Ο νομικός σύμβουλος για την εταιρεία,
Παναγιώτης Χιωτέλης».



































