Μια μεγάλη παρέμβαση που φιλοδοξεί να λύσει τον «γρίφο» της κυκλοφοριακής ασφυξίας στη Μεταμόρφωση ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρίστος Δήμας. Το έργο, που αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, προβλέπει τη δημιουργία νέας εξόδου στην Αττική Οδό με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2026.
Το σημερινό πρόβλημα
Η Μεταμόρφωση θεωρείται ο πιο «φορτωμένος» κόμβος της Αττικής Οδού. Οι οδηγοί που κατευθύνονται προς την Εθνική Οδό Αθηνών–Λαμίας γνωρίζουν καλά το σημείο όπου δύο διαφορετικές ροές –από Ελευσίνα και Αεροδρόμιο– καταλήγουν σε μία μόνο λωρίδα, προκαλώντας ουρές, καθυστερήσεις και κυκλοφοριακό χάος.
Η λύση
Το σχέδιο προβλέπει τη διαμόρφωση δύο ξεχωριστών εξόδων, σε απόσταση περίπου 150 μέτρων μεταξύ τους, ώστε τα οχήματα από διαφορετικές κατευθύνσεις να μην συναντώνται στο ίδιο «στενό πέρασμα». Η παρέμβαση εκτιμάται ότι θα μειώσει το μποτιλιάρισμα κατά 50%, προσφέροντας σημαντική ανακούφιση σε χιλιάδες οδηγούς.
Χρονοδιάγραμμα και κόστος
Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ αναλαμβάνει τις μελέτες και την υλοποίηση του έργου, χωρίς καμία αναπροσαρμογή στα διόδια, όπως τόνισε ο Χρίστος Δήμας. Η ολοκλήρωση προγραμματίζεται για το 2026.
Χρηματοδότηση
Παράλληλα, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ανακοίνωσε την έκδοση Κοινού Ομολογιακού Δανείου έως 500 εκατ. ευρώ με Δημόσια Προσφορά, σε εύρος απόδοσης 3,20%–3,50%. Η κίνηση αυτή ενισχύει τη χρηματοδοτική δυνατότητα του ομίλου για την υλοποίηση μεγάλων έργων υποδομής.
Η παρέμβαση στη Μεταμόρφωση θεωρείται κομβικής σημασίας για τη βελτίωση της κυκλοφορίας σε έναν από τους πλέον «πνιγμένους» κόμβους του λεκανοπεδίου, ανοίγοντας τον δρόμο για πιο ομαλή καθημερινότητα στους οδηγούς.



































