Πολλά τα ερωτήματα και τα ηθικά διλήμματα που εγείρονται συνεχώς, στο χώρο του Μάρκετινγκ, το οποίο προσαρμόζεται, ακολουθώντας τις εξελίξεις στο Παγκόσμιο Περιβάλλον και στη Συμπεριφορά του Ατόμου – Καταναλωτή, καθώς και στα ραγδαία επιστημονικά επιτεύγματα στην Τεχνητή Νοημοσύνη και στις Νευροεπιστήμες.

-
Παρακολούθηση
-
Προστασία προσωπικών δεδομένων
-
Αλγόριθμοι που χειραγωγούν
-
Ο καταναλωτής ως συμμέτοχος και όχι πλέον ως «στόχος»
-
Η Τεχνητή Νοημοσύνη και το Μέλλον της Κοινωνίας/Κατανάλωσης
-
Πώς η AI μεταμορφώνει το μάρκετινγκ (προσωποποιημένα μηνύματα, predictive analytics, chatbots)
-
Τεχνητή Νοημοσύνη και Μάρκετινγκ: Εργαλείο ή Απειλή;
είναι μερικά από αυτά που θα μας απασχολήσουν την Κυριακή, 9 Νοεμβρίου 2025 στις 7:00΄μ.μ., στη Βιβλιοθήκη του Συλλόγου, στο Αθλητικό Κέντρο του Νέου Βουτζά, Χρυσοστόμου Σμύρνης 1, με αφορμή το βιβλίο του Θωμά Πλάτωνα.
Ο συγγραφέας, M. Sc Οικονομολόγος, Σύμβουλος Μάρκετινγκ & Πιστοποιημένος Εκπαιδευτής, Θωμάς Πλάτων, μετά την επιτυχημένη εκδήλωση της προηγούμενης σαιζόν, επανέρχεται με το νέο του βιβλίο, με τον προκλητικό τίτλο “Έφτασε το Τέλος του Μάρκετινγκ;“.
Με το συγγραφέα θα συνομιλήσει ο Αριστομένης Αγγελόπουλος, BA, M. Sc, Σύμβουλος Δίοικησης & Εμπορικής Οργάνωσης Επιχειρήσεων.
Την εκδήλωση θα προλογίσει και θα συντονίσει η Λίτσα Ρίζου, Φιλόλογος, Ιστορικός-Αρχαιολόγος.






























