Με μεγάλη χαρά συμμετείχα στο φετινό Greece Talks, μια εξαιρετική ακόμη ημερίδα από το travel.gr και το Πρώτο Θέμα, και μίλησα για το πώς χτίζουμε μια Αττική που δεν θα είναι “πέρασμα”, δεν θα είναι ενδιάμεσος σταθμός αλλά τελικός προορισμός του κάθε επισκέπτη της χώρας μας.
Εξήγησα ότι όλες οι πρόσφατες έρευνες στο εξωτερικό, απέδειξαν ότι το brand “Attica” δεν ήταν αναγνωρίσιμο όλα αυτά τα χρόνια. Και για αυτό, ακούσαμε την αγορά και επαναπροσδιορίσαμε την στρατηγική μας μεταβάλλοντας σταδιακά το brand name μας από το The Attica Region στο The Greater Athens Region. Όπως άλλωστε έχουν ήδη πράξει όλες οι μεγάλες πρωτεύουσες μητροπολιτικές περιφέρειες σε όλο τον κόσμο. Και ήδη βλέπουμε τα πρώτα αποτελέσματα.
Γιατί η Αττική δεν είναι μόνο το Κέντρο της Αθήνας μας.
Είναι τα νησιά μας, το παράκτιο μέτωπο, τα βουνά, οι γεύσεις, οι πολιτιστικές διαδρομές, οι οινικοί δρόμοι, οι μικρές επιχειρήσεις που περιμένουν τον ταξιδιώτη να μας εμπιστευτεί, να μαγευτεί, να μείνει… αυτή τη μία τουλάχιστον μέρα παραπάνω.
Μίλησα και για το νέο μας τοπόσημο, το μεγάλο μας στοίχημα: Το νέο Μητροπολιτικό Πάρκο «Αέναον», το μεγαλύτερο πάρκο της Μεσογείου που ετοιμάζουμε.
741 στρέμματα πρασίνου, πολιτισμού και δημόσιου χώρου – η μεγαλύτερη αστική ανάπλαση στην Ελλάδα. Ένα έργο που παραλάβαμε στα όρια της απένταξης και μετά από συγκροτημένη προσπάθεια και σκληρή δουλειά σήμερα προχωρά με συγκεκριμένο οδικό χάρτη υλοποίησης και σχέδιο, εξασφαλισμένη χρηματοδότηση και καθαρό ορίζοντα ολοκλήρωσης.
Συνεχίζουμε με όραμα, με στρατηγική και με πολλές συμμαχίες.
Για μια Αττική πρωταγωνίστρια, που αλλάζει καθημερινά, που ξέρει πλέον να κερδίζει, για μια Αττική αξιοπρεπή που εκπέμπει φως και δημιουργία και που θέλουμε να μπορεί να μένει αξέχαστη σε κάθε επισκέπτη.
Νίκος Χαρδαλιάς
Περιφερειάρχης Αττικής






































