Η Τρίτη 2 Δεκεμβρίου ξημέρωσε με το γνώριμο soundtrack της Αθήνας: κορναρίσματα, χαμηλές ταχύτητες και οδηγούς να κάνουν υπομονή… ή ό,τι έχει απομείνει από αυτή. Το λεκανοπέδιο μπήκε δυνατά στην ημέρα με σοβαρά προβλήματα στους περισσότερους μεγάλους οδικούς άξονες, ενώ Κηφισός, κέντρο και Αττική Οδός βρέθηκαν –χωρίς καμία έκπληξη– στην κορυφή της λίστας με τη μεγαλύτερη κίνηση.
Η εικόνα στους κεντρικούς δρόμους θύμιζε παλιές καλές εποχές πριν την τηλεργασία: μποτιλιάρισμα στην Αθηνών–Κορίνθου και στη Λ. Αθηνών, τόσο στην είσοδο όσο και στην έξοδο. Αντίστοιχα, στην Αθηνών–Λαμίας, από το ύψος της Αθηνών μέχρι τον κόμβο Καλυφτάκη, οι οδηγοί κινούνταν τμηματικά, με τη Λ. Κηφισού προς άνοδο να κρατά σταθερά τον «τίτλο» του πιο αργού ρεύματος της ημέρας.
Στην Πέτρου Ράλλη, ειδικά στο ύψος της Θηβών, οι ταχύτητες έπεφταν κατακόρυφα, δημιουργώντας ακόμη μία εστία καθυστέρησης για όσους προσπάθησαν να κόψουν δρόμο.
Μέσα στο κέντρο, η κατάσταση ακόμη πιο ασφυκτική. Οι βασικές αρτηρίες της πόλης είχαν αποκτήσει σταθερά κόκκινο χρώμα στους χάρτες κίνησης: Πατησίων, Αχαρνών, Αλεξάνδρας (ρεύμα ανόδου), Μεσογείων (τμηματικά στην κάθοδο), Κηφισίας και στα δύο ρεύματα, Βασ. Σοφίας, Βασ. Κωνσταντίνου, Αμαλίας, Αχιλλέως – Μάρνη, Γαλατσίου, Βουλιαγμένης στο ύψος του Ελληνικού, μαζί με το λιμάνι του Πειραιά και την Περιφερειακή Καρέα από Ηλιούπολη.
Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, οι οδηγοί στην Αττική Οδό χρειάστηκε να οπλιστούν με παραπάνω ψυχραιμία. Οι καθυστερήσεις έφταναν έως και τα 25 λεπτά στο ρεύμα προς Αεροδρόμιο, από τον κόμβο Δημοκρατίας έως την Κηφισίας – μια διαδρομή που υπό άλλες συνθήκες θα ήταν σύντομη, αλλά σήμερα μετατράπηκε σε δοκιμασία αντοχής.
Με λίγα λόγια, η πρωινή Αθήνα παρέδωσε για ακόμη μία φορά masterclass στο πώς μια πόλη μπορεί να λειτουργεί και να μπλοκάρει ταυτόχρονα. Το κυκλοφοριακό παραμένει ο σταθερός μας συνοδοιπόρος, μια απόδειξη ότι όσο κι αν αλλάζουν οι εποχές, κάποια πράγματα… συνεχίζουν να κινούνται αργά.
Η συνέχεια της ημέρας θα δείξει αν το μποτιλιάρισμα θα υποχωρήσει ή αν η Αθήνα θα επιμείνει στην παραδοσιακή της εικόνα.





































