Πάνω από 1.000 άτομα γέμισαν την «Ακτή Πειραιώς» το βράδυ της Πέμπτης, στην επίσημη πρεμιέρα του Γιώργου Μαζωνάκη με τον Apon στο πλευρό του, σε μια βραδιά που είχε έντονη συγκίνηση, ενθουσιασμό, αλλά και την αδιόρατη σκιά της καταγγελίας του 22χρονου τραγουδιστή Στέφανου Παπαδόπουλου, η οποία έγινε γνωστή λίγες ώρες νωρίτερα.
Ήδη από τις 22:00 οι ουρές έξω από το νυχτερινό κέντρο προμήνυαν το τι θα ακολουθούσε. Μετά τα μεσάνυχτα, δεν έπεφτε καρφίτσα, με τον Apon να ανοίγει το πρόγραμμα και να «ζεσταίνει» το κοινό πριν εμφανιστεί ο «Μαζώ» μέσα σε αποθέωση, καταχειροκροτούμενος από τους θαμώνες που είχαν σηκώσει τα κινητά τους, περιμένοντας την πρώτη του κουβέντα.
Συγκινημένος, με εμφανές το φορτίο της στιγμής, ο Γιώργος Μαζωνάκης υποδέχτηκε το κοινό του με λόγια που έμοιαζαν περισσότερο με δήλωση ταυτότητας και στάσης:
«Κυρίες και κύριοι, καλωσήρθατε. Να συστηθώ ξανά. Είμαι ο Γιώργος ο Μαζωνάκης, ο αληθινός», είπε, δίνοντας από την αρχή τον τόνο της βραδιάς.
Το πρόγραμμα κινήθηκε ανάμεσα σε μεγάλες επιτυχίες και νεότερα τραγούδια, με τον κόσμο να συμμετέχει έντονα, να τραγουδά και να χειροκροτά διαρκώς. Σε όλη τη διάρκεια της εμφάνισής του, ο τραγουδιστής είχε συνεχή επαφή με το κοινό, ευχαριστώντας επανειλημμένα όσους τον στηρίζουν όλα αυτά τα χρόνια. «Έχω ανάγκη να πω ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου, που με αφήνετε να παίζω μαζί σας όλα αυτά τα χρόνια, με τα πάνω μας και τα κάτω μας», τόνισε χαρακτηριστικά, αποδίδοντας ειδική αναφορά στους μουσικούς και τους τεχνικούς του.
Η κοσμοσυρροή ήταν τέτοια, που ακόμη και λίγο πριν τις 04:00 το προσωπικό του μαγαζιού δυσκολευόταν να κινηθεί, με τους διαδρόμους γεμάτους και την ατμόσφαιρα να θυμίζει παλιές «χρυσές» νύχτες της αθηναϊκής διασκέδασης.
Την ίδια στιγμή, πολλοί περίμεναν αν ο τραγουδιστής θα προχωρούσε σε κάποια αναφορά σχετικά με τη μήνυση του 22χρονου, ο οποίος καταγγέλλει ανάρμοστη συμπεριφορά. Ο Γιώργος Μαζωνάκης δεν θέλησε να τοποθετηθεί επί του θέματος στη σκηνή, περιοριζόμενος στις ευχαριστίες προς το κοινό και τους συνεργάτες του. Οι αναφορές, λοιπόν, έμειναν ως εκεί, με το νομικό σκέλος της υπόθεσης να βρίσκεται εκτός πίστας και να ακολουθεί τη δική του πορεία.
Η πρεμιέρα, πάντως, έδειξε δύο πραγματικότητες που συνυπάρχουν: από τη μία, έναν καλλιτέχνη με ισχυρό δεσμό με το κοινό του και τεράστια αποδοχή· από την άλλη, μια δυσάρεστη υπόθεση που έχει ανοίξει δημόσια συζήτηση και μένει να εξελιχθεί θεσμικά. Στην ελληνική νύχτα, τα φώτα μπορεί να λάμπουν δυνατά, αλλά η πραγματικότητα δεν παύει να είναι σύνθετη – και πάντα κρίνεται τόσο από τη σκηνή, όσο και πέρα από αυτή.



































