Χθες Παρασκευή 26/6, βρεθήκαμε αρκετοί κάτοικοι της περιοχής μπροστά απο τα πλοία της Ραφήνας, ως διαμαρτυρία για την κατάσταση που βιώνουμε, ως ενημέρωση για το τι σημαίνει γιγάντωση του λιμένα και ως συμπαράσταση στα πληρώματα των πλοίων που ζούν σε μια παράτυπη “ομηρία”
Ανακοίνωση Εξωραϊστικού Συλλόγου Μάτι


































