ΒΡΟΓΧΟΣ Η ΚΡΑΤΙΚΗ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ – Η ΡΑΦΗΝΑ ΣΕ ΑΣΦΥΞΙΑ
Κάποια στιγμή πρέπει να τελειώνουμε την «καραμέλα» της δήθεν κόντρας του Δήμου Ραφήνας Πικερμίου με τον ΟΛΡ που τάχα επιβαρύνει την πόλη και τις λειτουργίες της.
Το παραμύθι είναι όμορφο για να κρύψουν κάποιοι τις ευθύνες τους, αλλά και «δράκο» έχει και ονοματεπώνυμο. Κρατική αδιαφορία. Διαχρονικά.
Η «Βατικανοποίηση» μέρους της πόλης της Ραφήνας και του συνόλου των παραλιών της από το ιδιότυπο κρατίδιο – υβρίδιο του ΟΛΡ μετράει τώρα κοντά 4 δεκαετίες.
Το Υπουργείο Ναυτιλίας με τις εκάστοτε διοικήσεις του διαχρονικά, το Συμβούλιο Ακτοπλοικών Συγκοινωνιών, το Λιμεναρχείο, και οι διορισμένοι διακοσμητικοί περαστικοί από τη Διοίκηση του ΟΛΡ, μετατρέπουν συνειδητά μια πόλη σε τενεκεδούπολη – πάρκινγκ ταξιδιωτών , χωρίς οδικές και άλλες υποδομές, αστυνόμευση, τροχαία , τους κατοίκους της ομήρους των διαθέσεων των πελατών του Λιμανιού, και τους επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στην πόλη στα πρόθυρα της χρεωκοπίας από την ανεξέλεγκτη κατάσταση.
Το ΣΑΣ και το Ναυτιλίας κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν , ούτε βλέπουν , ούτε ακούνε τις συνεχιζόμενες διαμαρτυρίες, παραστάσεις, επιστολές γιατί έχουν να εξυπηρετήσουν τη «ναυμαχία» κέρδους των διάφορων ακτοπλοϊκών εταιρειών και εγκρίνουν σωρηδόν νέες γραμμές και πλοία , ταυτόχρονες ή πολύ κοντινές αφιξοαναχωρήσεις σε ένα ήδη κορεσμένο λιμάνι και μια περιοχή με ελάχιστα αν όχι μηδενικά έργα συγκοινωνιακής υποδομής.
Οι διορισμένοι περαστικοί και διακοσμητικοί διαχειριστές ομπρελών , τραπεζοκαθισμάτων και ξαπλωστρών , που δηλώνουν κρατικοί λειτουργοί ως διοίκηση του ΟΛΡ, στην πραγματικότητα χαμηλόβαθμοι υπάλληλοι του ΤΑΙΠΕΔ, σφυρίζουν αδιάφορα για την κατάσταση , αρκεί οχήματα και ταξιδιώτες να βγουν από τις λίγες 100δες μέτρα δρόμων του ΟΛΡ και να διαλύσουν την πόλη στην κίνηση και τη ρύπανση. Γιατί δηλαδή να μην είναι αδιάφοροι? Δικιά τους ευθύνη είναι?
Το αυτό και το Λιμενικό, που ειλικρινά προκαλεί εύλογη απορία εάν έχει ερωτηθεί ποτέ υπηρεσιακά και κυρίως τι έχει απαντήσει για το εάν έχει την επιχειρησιακή δυνατότητα να διευθετήσει με στοιχειώδεις όρους ασφαλείας και άνεσης τα συνεχώς προστιθέμενα πλοία και δρομολόγια, σε ένα λιμάνι που παραμένει ίδιο σε χωρητικότητα και δυνατότητες.
Η Τροχαία, πρακτικά ελλείψει δύναμης, είναι απλώς απούσα καθώς ουδέποτε προβλέφθηκε η λειτουργία αυτόνομου Τμήματος Τροχαίας στο δεύτερο λιμάνι της Αττικής, με αποτέλεσμα ούτε αστυνόμευση για τους παρανομούντες να υπάρχει που αφήνουν τα ΙΧ τους όπου θέλουν και όπως θέλουν (χαρακτηριστικές οι φωτο του προηγούμενου τριημέρου στην Ευβοϊκού) , ούτε διευθέτηση της κίνησης κάνουν. Έτσι και το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης που λειτουργεί ο Δήμος καθίσταται αναποτελεσματικό, αφού δεν μπορεί να επεκταθεί σε όλους τους δρόμους της πόλης που στενάζουν (πχ Ευβοικού , Φλέμινγκ κλπ)
Η διαπλάτυνση της Λ. Φλέμινγκ (έργο ευθύνης της Περιφέρειας Αττικής) έχει καταντήσει το ανέκδοτο της περιοχής. 4 διαδοχικές Νομαρχιακές και Περιφερειακές Διοικήσεις θα προχωρούσαν τη μελέτη και στη δημοπρατηση, τις απαλλοτριώσεις ώστε να παραδοθεί το έργο της νέας Λεωφόρου με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση. Το έργο θα είχε παραδοθεί το…2015 πλήρως λειτουργικό, με βάση τις εξαγγελίες του…2009. Μάλλον ωριμάζει ακόμη σε κάποιο συρτάρι. Συνεχείς οι οχλήσεις όλων των διοικήσεων του Δημου Ραφήνας Πικερμίου. Δεν ιδρώνει το αυτί κανενός.
Τα μεγάλα έργα Υποδομής με την επέκταση της Αττικής Οδού, τον Προαστιακό και την υπογειοποίηση του απαραίτητου τμήματος , δίνουν λύσεις, αλλά παραμένουν εξαγγελία και ο χρόνος εφαρμογής μεγάλος.
Τι μπορούμε να κάνουμε για να ξεφύγουμε, έστω προσωρινά και ως ασπιρίνη, από την εικόνα της πολύχρωμης τενεκεδούπολης , με το ατελείωτο και άναρχο παρκινγκ ΙΧ, την κυκλοφοριακή κόλαση?
• ΑΦΙΞΟΑΝΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΠΛΟΙΩΝ – ΧΡΟΝΙΚΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 45’
Το Λιμάνι και το Λιμεναρχείο πρέπει να ορίσουν επιχειρησιακά τις δυνατότητες ασφαλούς επιχειρησιακής «εξυπηρέτησης» του όγκου που συσσωρεύει το ΣΑΣ.
Αφίξεις και αναχωρήσεις δεν μπορούν να γίνονται σε διάστημα μικρότερο των 45 τουλάχιστον λεπτών η μία από την άλλη, ώστε να υπάρχει μια στοιχειώδης διευθέτηση της κυκλοφορίας των οχημάτων. Η ναυμαχία κέρδους των εταιρειών δεν αφορά ούτε τη διοίκηση του Δήμου, ούτε πολύ περισσότερο την πόλη και τους κατοίκους της.
• ΜΟΝΙΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΙΔΙΩΣ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΥΣ ΜΗΝΕΣ
Είναι απολύτως απαραίτητη η απόφαση για στελέχωση τμήματος τροχαίας, τόσο για την αστυνόμευση των παρανόμως «παρκαρισμένων» οχημάτων ακόμη και σε οδούς διαφυγής με ρητή απαγόρευση , και κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για την ομαλοποίηση της ροής οχημάτων.
• ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΜΟΝΟΔΡΟΜΗΣΗ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ ΑΙΧΜΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ΟΔΩΝ ΕΙΣΟΔΟΥ – ΕΞΟΔΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ.
• ΑΠΟΣΥΜΦΟΡΗΣΗ ΚΕΝΤΡΟΥ ΡΑΦΗΝΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΟΧΕΤΕΥΣΗ ΚΙΝΗΣΗΣ ΛΙΜΕΝΑ ΜΕ ΠΛΕΓΜΑ ΜΟΝΟΔΡΟΜΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΗΣΕΩΝ
• ΑΣΤΥΝΌΜΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΡΟΧΑΙΑ ΚΑΙ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΩΝ ΒΑΡΕΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ.
• ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΚΑΙ ΕΝΤΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΕΓΧΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΟΥ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ΑΕΡΙΑΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΒΟΛΗ ΠΡΟΣΤΙΜΩΝ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΒΑΤΕΣ. Ο Δήμος έχει ήδη προσφύγει στις αρμόδιες Υπηρεσίες για το συγκεκριμένο ζήτημα.
• ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΙ ΡΗΤΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΩΡΩΝ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΕΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ. Η ΠΟΛΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΤΕΛΕΙΩΤΟ ΠΑΡΚΙΝΓΚ.
Όλα αυτά μαζί οφείλει να τα καταλάβει η εκάστοτε πολιτεία που διαχρονικά αδιαφορεί για την Πόλη και τους κατοίκους της , επιβαρύνοντας την διαρκώς με κυκλοφοριακό φόρτο, ρύπανση, θόρυβο καταστρέφοντας το επίπεδο ζωής όλων μας, χωρίς καμία υποδομή , σχέδιο ή οργάνωση, αυξάνοντας απλώς και άκριτα την κίνηση από και προς το Λιμάνι. Τελεία και παύλα.
Όπως θα έλεγε παραφρασμένος και ο τραγουδοποιός «Από πείσμα και τρέλα θα ζω σε τούτη την Πόλη, ΓΙΑΤΙ ΑΝΗΚΩ ΕΔΩ»!!!