Αλλάζει πρόσωπο το Γυμνάσιο Μαραθώνα, που εντάχθηκε στη Β’ φάση του προγράμματος “Μαριέττα Γιαννάκου” για την ανακαίνιση σχολικών μονάδων σε ολόκληρη τη χώρα.
️Οι εργασίες ξεκίνησαν με εντατικούς ρυθμούς!
Η ένταξη του Γυμνασίου Μαραθώνα στο πρόγραμμα, υπήρξε βασική επιδίωξη της Δημοτικής Αρχής, που πέτυχε πέρυσι την ένταξη στην Α’ φάση του “Μαριέττα Γιαννάκου” και του Δημοτικού Σχολείου Ανατολής.
Δελτίο Τύπου


































