Δήμος Παλλήνης:Μέτρα για την ασφαλή εξυπηρέτηση των δημοτών

244

 

Ενημερώνουμε τους δημότες ότι στο πλαίσιο των έκτακτων μέτρων προστασίας της δημόσιας Υγείας (ΦΕΚ 4899), ο Δήμος Παλλήνης θα εξυπηρετεί τους δημότες αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο ή τηλεφωνικά.

Κατ’ εξαίρεση, θα εξυπηρετούνται με φυσική παρουσία, μόνο επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά, κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού.

Προτρέπουμε τους δημότες να χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα του Δήμου Παλλήνης (www.pallini.gr) καθώς και την καινοτόμο ηλεκτρονική εφαρμογή www.energos-politis.gr, όπου μπορούν να εξυπηρετηθούν εύκολα και απλά, για οποιαδήποτε συναλλαγή με τον Δήμο.

Στην ιστοσελίδα διατίθενται και ηλεκτρονικές φόρμες εντύπων  αιτήσεων, δηλώσεων και δικαιολογητικών για έκδοση πιστοποιητικών, βεβαιώσεων κλπ.

Η παράδοση των εγγράφων στους δημότες, θα γίνεται ταχυδρομικά ή κατόπιν ραντεβού.

Επίσης, οι πληρωμές προς τον Δήμο, θα γίνονται μόνο μέσω Τράπεζας (ATM ή e-banking).

Οι δημότες μπορούν να εξυπηρετηθούν και στα τηλέφωνα:

210 6604678 για Πρωτόκολλο

213 2031632/656/658/661 για Κοινωνική Πρόνοια-Κέντρο Κοινότητας

210 6604689 για Δημοτολόγιο-Ληξιαρχείο

697 0971645 και 210 6034138 για Πολεοδομία

=======================================================

Ακολουθήστε μας στην σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα

=======================================================