Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής σε σημερινές του δηλώσεις στην ΕΡΤ,προανήγγιλε εκπτώσεις στους κατόχους καρτών απεριορίστων διαδρομών στα ΜΜΜ ενώ την ίδια ώρα η ΡΟΔΑ, ο φορέας παροχής συγκοινωνίας της Ρόδου έχει ήδη ανακοινώσει ότι από τις 19 Ιουλίου θα εφαρμόσει «γενναίες εκπτώσεις» για τους επιβάτες που θα έχουν εμβολιαστεί.
«Μπορούμε να δώσουμε κάποια έκπτωση σε αυτούς οι οποίοι έχουν εμβολιαστεί, έτσι ώστε να δώσουμε ένα επιπλέον κίνητρο – και αν θέλετε και ένα δίχτυ ασφαλείας – στους ανθρώπους που είναι εμβολιασμένοι, αλλά και ένα επιπλέον κίνητρο για όσους σκέφτονται να εμβολιασθούν». Και πρόσθεσε ότι αυτό είναι κάτι που συζητά το υπουργείο με τον ΟΑΣΑ, εκτιμώντας ότι ανακοινώσεις θα γίνουν πολύ σύντομα.
Τόνισε μάλιστα ότι σχεδόν τα 2/3 όσων χρησιμοποιούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, διαθέτουν κάρτες απεριορίστων διαδρομών.
«Στην κυβέρνηση είμαστε υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούμε την πειθώ και να δίνουμε κίνητρα. Εγώ αυτή τη σχολή υπηρετώ και θεωρώ ότι είναι πολύ πιο χρήσιμο με λογικά επιχειρήματα και ορθό λόγο να πείθεις κάποιον», σημείωσε ο κ. Καραμανλής και προανήγγειλε ότι σε λίγο καιρό θα ανακοινωθούν κάποιες διευκολύνσεις για τους χρήστες των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.
Ο υπουργός Μεταφορων, πάντως, ξεκαθάρισε ότι σε αυτή τη φάση δεν τίθεται θέμα υποχρεωτικού εμβολιασμό για τους οδηγούς των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, καθώς στα λεωφορεία υπάρχει διαχωριστικό, οι οδηγοί φορούν μάσκα και οι επιβάτες δεν επιβιβάζονται από τη μπροστινή πόρτα, ενώ στο Μετρό οι οδηγοί βρίσκονται σε ειδικό ξεχωριστό χώρο. Σχεδιάζεται όμως η αύξηση των rapid tests στους εργαζόμενους και η εντατικοποίηση των καθαρισμών των οχημάτων.
Εάν, πάντως, κάτι τέτοιο ισχύσει στην Αθήνα, θα πρόκειται για την πρώτη πρωτεύουσα, η οποία θα εφαρμόσει πολιτική διαφορετικού κομίστρου για επιβάτες εμβολιασμένους και μη.
Ο κ. Καραμανλής υπενθύμισε τα βήματα που έχουν γίνει για την ανάταξη, ανανέωση και ενίσχυση του στόλου των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, σημειώνοντας ότι πριν από δύο χρόνια στους δρόμους της Αθήνας υπήρχαν μόνο 850 λεωφορεία και τώρα κυκλοφορούν 1.300. Αναφέρθηκε στη συνεργασία με το ΚΤΕΛ και στη διαδικασία του leasing, αλλά και στις περισσότερες από 600 προσλήψεις που έγιναν, μετά από 10 χρόνια, καθώς και στο μεγάλο διαγωνισμό για την αγορά νέων λεωφορείων, μεταξύ των οποίων και ηλεκτροκίνητα.
Κάντε like στην σελίδα μας στο facebook ΕΔΩ