Στον Κουβαρά, με τη συμμετοχή πολιτών από τους Δήμους Λαυρεωτικής και Σαρωνικού, ολοκληρώθηκε ο πρώτος κύκλος ανοιχτών πολιτικών συζητήσεων στους Δήμους της Ανατολικής Αττικής. Ήταν μια πολύτιμη ευκαιρία για ουσιαστικό διάλογο και άμεση επικοινωνία μαζί σας. Σας ευχαριστώ θερμά.
Θέλω επίσης να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τη Δ.Ε.Ε.Π. Ανατολικής Αττικής της Νέας Δημοκρατίας, τις ΔΗΜ.Τ.Ο., τους Προέδρους και τα στελέχη τους, τους εκπροσώπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, τους συναδέλφους Βουλευτές και Ευρωβουλευτές, καθώς και όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχή ολοκλήρωση αυτής της προσπάθειας.
Πάνω απ’ όλα, ευχαριστώ όλες τις φίλες και όλους τους φίλους που στάθηκαν δίπλα μου με την παρουσία, τη στήριξη και την εμπιστοσύνη τους.
Συνεχίζουμε μαζί, με την ίδια συνέπεια και τη σταθερή δέσμευση να βρίσκομαι διαρκώς δίπλα στους πολίτες της Ανατολικής Αττικής.
Μάκης Βορίδης τ. Υπουργός – Βουλευτής Ανατολικής Αττικής Νέας Δημοκρατίας


































