Η καταγγελία έφτασε στην ηλεκτρονική μας αλληλογραφία από αναγνώστη και ελπίζουμε να βρει ευήκοα ώτα από τις εταιρείες τηλεφωνίας!
”Την Τετάρτη 23/9 το απόγευμα υπήρξε μεγάλη διαρροή νερού από σπασμένο αγωγό στην οδό Ποσειδώνος και Ζεφύρου στο Κόκκινο Λιμανάκι.
Ενημερώσαμε τηλεφωνικά την υπηρεσία του Δήμου και λίγο αργότερα έφτασαν στο σημείο και εργάστηκαν αρκετές ώρες μέχρι το βράδυ για να επισκευάσουν την ζημιά.
Στην προσπάθεια τους όμως αυτή φαίνεται ότι έκοψαν ένα μεγάλο καλώδιο, αποτελούμενο από πολλά μικρότερα, του ΟΤΕ. Με αποτέλεσμα στην περιοχή κάτοικοι να μην έχουν τηλέφωνο ούτε και πρόσβαση στο διαδίκτυο.
Οι κύριοι του συνεργείου απευθυνόμενοι στους κατοίκους τους είπαν να απευθυνθούν στους παρόχους τους σταθερής τηλεφωνίας.
Οι κάτοικοι κάναμε αυτό που σωστά μας είπαν αλλά δυστυχώς οι κύριοι τεχνικοί του ΟΤΕ, οι οποίοι κατά την άποψη μου έλαβαν άμεσα ενημέρωση από το καλωδιακό σύστημα τους ότι κάτι συνέβη στο δίκτυο τους, μέχρι στιγμής δεν ασχολήθηκαν καθόλου.
Προσωπικά ανήκω στην εταιρεία WIND και δήλωσα άμεσα βλάβη για δύο νούμερα. Μάλιστα για το ένα σήμερα Παρασκευή 25/9 θα ερχόταν σύμφωνα με sms που έλαβα και τεχνικός του ΟΤΕ αλλά φαίνεται δεν πρόλαβε.
Έτσι είμαστε στην κατάσταση που βλέπετε στις φωτογραφίες και περιμένουμε.
Ίσως οι κύριοι του ΟΤΕ έκριναν ότι πρέπει να λιαστούν λίγο τα καλώδια, έρχεται και Σαββατοκύριακο που βεβαίως δεν εργάζονται οπότε από Δευτέρα θα έχουν λιαστεί αρκετά.
Βέβαια φαντάζομαι δεν σκέφτηκαν τον κόσμο που έχει το πρόβλημα, αν ανήκει σε ευπαθείς ομάδες, αν είναι υπερήλικες, αν δεν μπορούν να επικοινωνήσουν με κανέναν σε ώρα ανάγκης.
Μπράβο τους από Δευτέρα μπορεί να μην έχει και πολύ ζέστη και να μην ιδρώσουν αρκετά”.
Ακολουθήστε μας στην σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα