Νέα καταδρομική επίθεση, αυτή τη φορά στην οικία όπου διαμένουν ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής Νίκος Ευαγγελάτος και η σύζυγός του Τατιάνα Στεφανίδου, στην Κηφισιά, πραγματοποίησαν σήμερα το απόγευμα μέλη του Ρουβίκωνα, πετώντας τρικάκια και ρίχνοντας μπογιές στην πρόσοψη του σπιτιού τους.
Με ανάρτησή τους σε γνωστή αντιεξουσιαστική σελίδα τα μέλη του Ρουβίκωνα, και συγκεκριμένα ο «Φεμινιστικός Τομέας Ρουβίκωνα» ανέλαβαν την ευθύνη της επίθεσης, ενώ αναφέρονται στους δυο δημοσιογράφους:
“Η Τατιάνα Στεφανίδου και ο Νίκος Ευαγγελάτος παρέχουν βρώμικες υπηρεσίες παραπλάνησης, αποπροσανατολισμού και ξεπλύματος στις εκάστοτε διεφθαρμένες κυβερνήσεις, σαν ένα ακριβοπληρωμένο πλυντήριο έμμισθων ρουφιάνων…. Η Στεφανίδου είναι παρουσιάστρια τηλεοπτικών εκπομπών της ιδιωτικής τηλεόρασης με ειδίκευση στη συγκάλυψη, το ξέπλυμα και την αναπαραγωγή έμφυλων και ρατσιστικών στερεοτύπων.
Προσφάτως, ο τρόπος με τον οποίο αντιμετώπισε την υπόθεση του παιδοβιαστή Δημήτρη Λιγνάδη, αλλά και ευρύτερα του ελληνικού MeToo, μας υπενθύμισε για μια ακόμα φορά ότι με την αισχρή της προσέγγιση πάνω σε φλέγοντα ζητήματα έχει καταλήξει να είναι ένα αποκρουστικό πρόσωπο της ελληνικής showbiz. Η καριέρα της Στεφανίδου τα τελευταία 20 χρόνια, άλλοτε πατάει πάνω στη διαπόμπευση και την ηθική κακοποίηση καταπιεσμένων και ανίσχυρων ανθρώπων και άλλοτε στο κτηνώδες ξέπλυμα εγκληματιών και πλέον αναδίδει μια ανυπόφορη δυσοσμία. Τον παιδοβιαστή Λιγνάδη προσπάθησε να τον συγκαλύψει με τρόπο πλάγιο, σχολιάζοντας την εικόνα του προσώπου του κατά την σύλληψη του, περιγράφοντάς τον ως «απεγνωσμένο». Έτσι καμουφλαρισμένα ξεπλένεται συνήθως η δημόσια εικόνα των θυτών σε τηλεοπτικές εκπομπές, όπου επιχειρείται η αντιστροφή της πραγματικότητας και οι θύτες παρουσιάζονται ως άνθρωποι που καταστράφηκαν, που η καριέρα τους τελείωσε, που από θύτες έγιναν θύματα.
Στην υπόθεση Λιγνάδη, έκανε λόγο για τα κουρασμένα μάτια και την ψυχολογική και σωματική του κόπωση το βράδυ της σύλληψης του: «Η μάσκα κρύβει το πρόσωπο, ο σκούφος κρύβει τα μαλλιά, αλλά το βλέμμα είναι ένα βλέμμα που μιλάει. Είναι το βλέμμα του φόβου, της ανησυχίας και της απόγνωσης… τα μάτια είναι ο καθρέφτης της ψυχής». Τον χαρακτηρίζει ως τρομοκρατημένο, ανήσυχο και τονίζει την δύσκολη βραδιά που πέρασε στο κρατητήριο. Με αυτόν τον τρόπο η Στεφανίδου κάνει επίκληση στο συναίσθημα προσπαθώντας να προκαλέσει τον οίκτο απέναντι στο πρόσωπο του βιαστή. Τον παρουσιάζει σα θύμα. Υποβιβάζει τις μηνύσεις, τις δημόσιες καταγγελίες και τις κατηγορίες που του αποδίδονται, με τρόπο ειδεχθή. Αποκαθιστά ηθικά τον θύτη αδιαφορώντας πλήρως για τις πράξεις και τα αποτελέσματά τους στις ψυχές και τα σώματα των θυμάτων του. Θύματα που ζούσαν κουβαλώντας τα τραύματα που τους είχε προξενήσει ο βιαστής και κακοποιός τους, όσο εκείνος απολάμβανε και εκμεταλλευόταν τα προνόμια της θέσης του. Η Τατιάνα επιλέγει να ξεπλύνει, επιλέγει να συγκαλύψει, επιλέγει να πάρει θέση δημιουργώντας ένα κλίμα συμπόνιας προς τον Λιγνάδη. Αναγνωρίζει την επιρροή που μπορεί να ασκεί στο κοινό ο λόγος της και το εκμεταλλεύεται προς όφελος της εξυπηρετώντας τα συμφέροντα εκείνης, των φίλων και των προϊσταμένων της.
ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΒΛΕΜΜΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΘΥΤΕΣ ΚΑΜΙΑ ΜΟΝΗ, ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ Φεμινιστικός Τομέας Ρουβίκωνα
Κάντε like στην σελίδα μας στο facebook ΕΔΩ