spot_img
18.3 C
Rafina
Τετάρτη, 7 Οκτωβρίου, 2026
spot_img

Κοινωνικός τουρισμός: Έρχεται πρόγραμμα για συνταξιούχους – Δικαιούχοι και κριτήρια

 

 

Δημοσιεύθηκε η απόφαση για την έναρξη του προγράμματος κοινωνικού τουρισμού για συνταξιούχους e-ΕΦΚΑ -πρώην ΟΑΕΕ περιόδου 2023- 2024.

Οι αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν αργότερα, αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία για τους εργαζόμενους. 

Εκτός από τους συνταξιούχους, ωφελούμενοι του προγράμματος είναι τα παιδιά και σύζυγοι των συνταξιούχων. Ο αριθμός των δικαιούχων και των ωφελουμένων του προγράμματος ανέρχεται στις 25.000.

Η διάρκεια διαμονής των δικαιούχων-ωφελουμένων ορίζεται από μία έως έξι διανυκτερεύσεις για όλες τις περιοχές της Ελλάδας, πλην:

  • Των νήσων Λέσβου, Χίου, Λέρου, Κω και του Νομού Εβρου, όπου μπορούν να πραγματοποιηθούν έως 10 διανυκτερεύσεις.
  • Της νήσου Σάμου και των δήμων Ιστιαίας – Αιδηψού και Μαντουδίου – Λίμνης – Αγ. Αννας του Ν. Ευβοίας, όπου είναι δυνατόν να πραγματοποιηθούν έως 12 διανυκτερεύσεις.

Η Επιταγή Κοινωνικού Τουρισμού καλύπτει διαμονή, ακτοπλοϊκή μετάβαση και επιστροφή.

Το ποσό της επιταγής είναι ανάλογο με την περιοχή, τον τύπο και την κατηγορία του τουριστικού καταλύματος. Το ποσό της επιταγής καλύπτει το 50% της τιμής της οικονομικής θέσης και αυξάνεται στο 60% σε περίπτωση ΑμεΑ.

Το ύψος της ιδιωτικής συμμετοχής των δικαιούχων και ωφελουμένων ισούται με το 25% της τιμής οικονομικής θέσης ή με το 40% της προβλεπόμενης μετά την έκπτωση τιμής οικονομικής θέσης

Οι δικαιούχοι οφείλουν να χρησιμοποιήσουν την Επιταγή Κοινωνικού Τουρισμού κατά τη διάρκεια υλοποίησης του προγράμματος. Σε διαφορετική περίπτωση αποκλείονται από τη συμμετοχή τους στα προγράμματα των δύο επόμενων περιόδων, εξαιρέσει των δικαιούχων που ανήκουν στην κατηγορία ατόμων με αναπηρία σε ποσοστό 50% και άνω ή των δικαιούχων που δηλώνουν στην αίτησή τους ωφελούμενο μέλος ή μη ωφελούμενο ανήλικο τέκνο με αναπηρία στο ίδιο ποσοστό.

Τα κριτήρια μοριοδότησης και ο αριθμός μορίων ανά κριτήριο έχουν ως εξής:

α) Ιδιότητα ΑμεΑ σε ποσοστό 50% και άνω: 50 μόρια

β) Ιδιότητα μονογονέα: 10 μόρια

γ) Αριθμός ανήλικων τέκνων (ηλικίας έως 18 ετών): 15 μόρια για κάθε τέκνο

δ) Υψος οικογενειακού εισοδήματος: με 3 κλίμακες μοριοδότησης:

  • έως 10.000,99 ευρώ: 30 μόρια,
  • από 10.001,00 έως 20.000,99 ευρώ: 20 μόρια,
  • από 20.001,00 έως 30.000,00 ευρώ: 10 μόρια.

Για το κριτήριο του εισοδήματος λαμβάνεται υπόψη το ετήσιο συνολικό οικογενειακό εισόδημα, ανεξάρτητα από την πηγή προέλευσής του, πραγματικό και τεκμαρτό, του προηγούμενου του έτους υλοποίησης του προγράμματος φορολογικού έτους. Στην περίπτωση που δεν έχει υποβληθεί ακόμη η σχετική φορολογική δήλωση σύμφωνα με τις προβλεπόμενες από την ΑΑΔΕ προθεσμίες, θα λαμβάνεται υπόψη το εισόδημα του αμέσως προηγούμενου φορολογικού έτους βάσει της σχετικής φορολογικής δήλωσης.

Αυτή την εβδομάδα

Αττική: Παρίσταναν υπαλλήλους ηλεκτρικής ενέργειας και άρπαζαν χρήματα και κοσμήματα

Δύο συλλήψεις στη Φυλή για τέσσερις υποθέσεις απάτης και...

Αίγιο: Πήγαν να αγοράσουν αυτοκίνητο αλλά Ρομά τους πήρε 27.000 ευρώ υπό την απειλή όπλου

Τρεις άνδρες από τη Ζάκυνθο ταξίδεψαν στη Ροδοδάφνη για...

Απάτη με SMS για δήθεν πρόστιμα της Τροχαίας — Παριστάνουν το gov.gr

Με πρόσχημα μια υποτιθέμενη τροχαία παράβαση, επιτήδειοι επιχειρούν να...

Επίσκεψη Ρούμπιο: Κυκλοφοριακοί περιορισμοί στην Αθήνα — Τι προβλέπεται για μετρό και συγκεντρώσεις

Αλλαγές στην κυκλοφορία και αυξημένα μέτρα ασφαλείας φέρνει στο...

ΝΕΑ

Απάτη με SMS για δήθεν πρόστιμα της Τροχαίας — Παριστάνουν το gov.gr

Με πρόσχημα μια υποτιθέμενη τροχαία παράβαση, επιτήδειοι επιχειρούν να...

Marathon Village: Ο Κυριακάτικος BBQ μπουφές έχει μια πρόταση που ανοίγει την όρεξη!

Μαριναρισμένο φιλέτο προβατίνας και πατάτες φούρνου πρωταγωνιστούν σε ένα...

Καλλιθέα: Εκκενώθηκαν δύο πολυκατοικίες μετά τον εντοπισμό ύποπτων φιαλιδίων

Κινητοποίηση των αρχών προκάλεσε το απόγευμα της Τρίτης ο...

RPN.GR