Ο Ρώσος ολιγάρχης, οι 20 τόνοι καρπούζια και το απίστευτο σκηνικό σε ένα από τα πολυτελέστερα ξενοδοχεία της χώρας

255

Μεσημέρι. Τέλος Ιουνίου. Η ζέστη πυρώνει το τοπίο, κάνει ρευστές τις εικόνες.

Σκηνή πρώτη: Στα χωράφια της Ηλείας, οι εργάτες στη σειρά μαζεύουν, κάθιδροι, καρπούζια. Για φέρτε στο νου σας πως γίνεται η συγκομιδή αυτού του φρούτου που είναι το σήμα κατατεθέν του ελληνικού καλοκαιριού: Ο ένας το πετάει στον άλλο και, σαν παιδικό παιχνίδι, οι πράσινες μπάλες με την κατακόκκινη σάρκα αλλάζουν χέρια, μέχρι να φτάσουν και να γεμίσουν τις καρότσες των φορτηγών.Σκηνή δεύτερη: Ο Ρώσος ολιγάρχης κάνει τις διακοπές του στο πλέον εμβληματικό ξενοδοχείο της περιοχής. Στο Mandola Rosa της Grecotel, που βρίσκεται δίπλα στα λουτρά της Κυλλήνης.

Ο Ρώσος εκείνη τη μέρα αποφάσισε να πάει  εκδρομή με ποδήλατο στα πέριξ του ξενοδοχείου. Εκείνος, η γυναίκα του, τα δύο παιδιά και σαν οδηγό είχαν ένα από τα στελέχη του ξενοδοχείου. Ας τον πούμε Γιώργο.Ξεκινούν να ποδηλατούν,  φορούν καπελάκια και αντηλιακά, έχουν σακίδια με κολατσιό και κρύο νερό στην πλάτη.Σκηνή τρίτη: Ο Ρώσος ολιγάρχης βλέπει τους εργάτες να μαζεύουν καρπούζια και ενθουσιάζεται. Αυτός που όταν κατέρρευσε η Σοβιετική Ένωση ήταν έφηβος, θέλησε ξαφνικά να νοιώσει τον ιδρώτα του κάματου να κυλά στο μέτωπο του.

Ζητά λοιπόν από τον Γιώργο να κανονίσει και να τον βάλει στην σειρά με τους εργάτες. Θέλει να μαζέψει καρπούζια.

Η συνεννόηση γίνεται, ο ολιγάρχης μπαίνει στην γραμμή παραγωγής και η  οικογένεια τον παρατηρεί κάτω από τη σκιά ενός δένδρου, απολαμβάνοντας finger food γκουρμέ λιχουδιές.

Όμως, όσο ευχάριστη είναι η εικόνα να βλέπεις τα καρπούζια να πηδούν από αγκαλιά σε αγκαλιά, τόσο δύσκολο είναι στην πράξη, ειδικά όταν το θερμόμετρο κτυπάει κόκκινο και η ζέστη θολώνει το τοπίο.

Σκηνή τέταρτη: Ο ολιγάρχης κουράστηκε. Ζητά από τον Γιώργο να κανονίσει την τιμή για να  αγοράσει τα καρπούζια…

Το αφεντικό που δεν έχει καταλάβει τίποτα περί ολιγάρχη και τα τοιαύτα, βάζει το χέρι στην τσέπη και είναι έτοιμος να του πληρώσει μεροκάματο μιας ώρας.

– Δεν καταλάβατε, του λέει ο Γιώργος.  Ο κύριος από εδώ είναι Ρώσος, ολιγάρχης, θέλει να αγοράσει όλα τα καρπούζια.

«Κόκκαλο» ο αγρότης. Όμως το χρήμα είναι «φρέσκο» και μπαίνει στην τσέπη χωρίς παζάρια.

– Ορίστε κύριοι τα καρπουζάκια σας, 6 φορτηγά γεμάτα,  20 τόνοι και να σας δω που θα τα καταναλώσετε. Εκατό τόνοι είναι όλη η παραγωγή της περιοχής μας και εσείς με τη μία πήρατε τους 20…

Σκηνή πέμπτη: Ένα κομβόι από 5 ποδηλάτες, με τον Γιώργο στην κεφαλή και τον ολιγάρχη δίπλα του, και 6 φορτηγά γεμάτα καρπούζια φτάνουν στην πύλη του συγκροτήματος Riviera Olympia.

Οι φύλακες απορούν.

– Πού πάτε με τα φορτηγά, τι θέλουν εδώ όλα αυτά τα καρπούζια;

Διότι ήταν πρόβλημα. Πού θα καταναλωθούν τόσα καρπούζια;

Από την επόμενη το πρωί, ο φρέσκος χυμός πορτοκάλι αντικαταστάθηκε με καρπουζόζουμο.

Κάτω από κάθε ομπρέλα στην μήκους 2 χιλιομέτρων πλαζ του ξενοδοχείου οι πελάτες έβρισκαν και ένα καρπούζι…

Γρανίτα από καρπούζι στα beach bar, ζελέ από καρπούζι στα εστιατόρια… Επί ένα μήνα σχεδόν το καρπούζι είχε την τιμητική του…

Τέτοιες  εμπειρίες διακοπών, καθαρά βιωματικές, ζουν οι πελάτες των ξενοδοχείων του Ομίλου της  Grecotel. Και μία μικρή γεύση πήραμε και εμείς στο πρόσφατο ταξίδι  που διοργάνωσε ο όμιλος στο μέγα resort της Κυλλήνης Riviera Olympia.

Η λογική και η πολιτική του ομίλου -μόνο  τυχαίο δεν είναι το γεγονός ότι εξυπηρετεί το 4% των τουριστών που έρχονται κάθε χρόνο στην Ελλάδα-, είναι πως οι διακοπές τους πρέπει να είναι μοναδικές. Να βιώσουν την ξεχωριστή εμπειρία, ώστε να επιστρέψουν πάλι και πάλι.

Τα στελέχη πρώτης γραμμής της εταιρείας, όπως είναι οι διευθυντές  των μονάδων, αλλά και όλο το προσωπικό παίρνει προσωπικά την υπόθεση του ικανοποιημένου πελάτη. Με χαμόγελο και χωρίς ίχνος δουλικότητας.

Μότο τους είναι η ελληνική φιλοξενία, το κέφι, το χαμόγελο…

Αυτός είναι και ο λόγος που οι πελάτες επιστρέφουν ξανά και ξανά.

Αυτός είναι ο λόγος που και ο βασιλιάς του Μαρόκου επιλέγει μαζί με την οικογένεια του και 500 άτομα συνοδεία το συγκεκριμένο resort. Μάλιστα, μεταφέρει μαζί του ένα πλήρες σετ κρεβατοκάμαρας που το μοντάρουν απευθείας για να ικανοποιήσουν τον ύπνο του…

Εξάλλου κάθε χρόνο σχεδόν η σύζυγός του περνάει αρκετές μέρες διακοπών στις εξωτικές βίλες του resort, με τα εσωτερικά συντριβάνια, τις ιδιωτικές πισίνες και παραλίες…

Και θα πρέπει να σημειώσουμε ότι ο  όμιλος της Grecotel από το 2004 μέχρι τώρα έχει υλοποιήσει επενδύσεις ύψους 103 εκατ. ευρώ, στο Riviera Olympia.

Έτσι κάθε χρόνο βίλες και μπανγκαλόου ανακαινίζονται και αναμορφώνονται, ώστε να «κουμπώνουν» με τις ανάγκες και τις  απαιτήσεις της ομολογουμένως ακριβής πελατείας τους….

Ο Όμιλος σήμερα διαχειρίζεται 32 τουριστικές μονάδες, 4 και 5 αστέρων – exclusive, luxury, Lux.Me, family, premium και city hotels-  σε όλη την Ελλάδα. Τα ξενοδοχεία του βρίσκονται στα ωραιότερα νησιά: Κρήτη, Κέρκυρα, Μύκονο, Ρόδο, Κω αλλά και στα ομορφότερα μέρη της ηπειρωτικής Ελλάδας: Αθήνα, Σούνιο, Πελοπόννησο, Χαλκιδική, Λάρισα και Αλεξανδρούπολη.

mononews.gr/Εφη Καραγεώργου