Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, ο μεγάλος κερδισμένος στην μάχη για τα (υπέρ) κέρδη στην αγορά την περίοδο της πανδημίας ήταν ο Σκλαβενίτης.
Συγκεκριμένα, η επιχείρηση σε σχέση με τον ανταγωνισμό κατέγραψε από διπλάσια έως και (σχεδόν) τετραπλάσια αύξηση!
Αναλυτικά, ο Σκλαβενίτης αύξησε πέρυσι τον τζίρο του κατά 15% έναντι μέσου όρου στο 10,4% (σ.σ στοιχεία εταιρείας ερευνών IRI). Ενώ σε σχέση με τον ανταγωνισμό βρέθηκε:
-Σχεδόν τέσσερις φορές πάνω από τον ΑΒ Βασιλόπουλο, που κατέγραψε αύξηση 4%.
Σχεδόν τρεις φορές από το My Market (ΜΕΤΡΟ), που είχε αύξηση 5,5%.
-Δυόμιση φορές πάνω από το 6,3% του Μασούτη.
-Σχεδόν δύο φορές πιο ψηλά από τα Lidl, που κατέγραψαν αύξηση 8%.
-Η μόνη αλυσίδα που προσέγγισε την αύξηση του Σκλαβενίτη ήταν ο Γαλαξίας με +13,7%.
Υπενθυμίζεται ότι, συνολικά, ο κύκλος εργασιών του οργανωμένου λιανεμπορίου κινήθηκε στα επίπεδα των 10,7 δισ. ευρώ (εκτός των νησιών).
Μαζί με τη νησιωτική Ελλάδα το σύνολο του τζίρου ανέρχεται στα 11,34 εκατ. ευρώ.
Τέλος, τα στοιχεία στη συνέχεια είναι σύμφωνα με την αναλογία των τζίρων ενώ στο σύνολο συμπεριλαμβάνεται και η Lidl Ελλάς.
Ο Σκλαβενίτης, κατέγραψε σε εταιρικό επίπεδο πωλήσεις στα επίπεδα του +15% και σε επίπεδο ομίλου άνω του 19% . Ο τζίρος υπερβαίνει το 3,1 δισ. σε όρους εταιρείας και τα 3,8 δισ. σε όρους ομίλου.
Ο ΑΒ Βασιλόπουλος έφτασε σε κύκλο εργασιών πάνω από 2 δισ. ευρώ (1,94 δισ. το 2019) και ο Γαλαξίας στα 511 εκατ. ευρώ.
Κάντε like στην σελίδα μας στο facebook ΕΔΩ