spot_img
26.7 C
Rafina
Δευτέρα, 29 Ιουνίου, 2026
spot_img
Αρχική Blog Σελίδα 3133

Εθνική οδός: Καραμπόλα έξι αυτοκινήτων στον Αυλώνα λόγω ομίχλης

0

Η πυκνή ομίχλη που επικρατεί από το πρωί στην περιοχή του Αυλώνα, είναι υπεύθυνη για 2 τροχαία που σημειώθηκαν στην περιοχή.

Αρχικά έγινε σύγκρουση έξι αυτοκινήτων λόγω της χαμηλής ορατότητας και ακολούθησε και μια δεύτερη, ανάμεσα σε νταλίκα και Ι.Χ.

Τα αυτοκίνητα έχουν κατεβάσει ταχύτητες ενώ υπάρχει και μερική ανάσχεση της κυκλοφορίας με αποτέλεσμα να έχει προκληθεί κίνηση στο σημείο και όσοι κατευθύνονται προς Λαμία θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί.

Σύμφωνα με την Τροχαία ευτυχώς δεν υπάρχει κάποιος τραυματισμός.

Πάτρα: Τον ανάγκασαν να πει τα κάλαντα γονατιστός, του έβαλαν φωτιά και τραβούσαν βίντεο

0

Σοκαριστικές σκηνές με πρωταγωνιστή έναν ενήλικο Ρομά περίπου 35 ετών σημειώθηκαν την παραμονή Πρωτοχρονιάς στην Πάτρα.

Όλα ξεκίνησαν το πρωί του Σαββάτου όταν ο άνδρας, ο οποίος φέρεται να αντιμετωπίζει νοητικά προβλήματα, μπήκε σε γνωστή επιχείρηση αυτοκινήτων και ζήτησε να πει τα κάλαντα.

Εκεί, κάποιοι -εν αγνοία του ιδιοκτήτη- άρχισαν να τον πειράζουν, γελώντας μαζί του.

Μάλιστα, όπως αναφέρει ρεπορτάζ του pelop, κάποια στιγμή, έτσι για την πλάκα τους, του πρότειναν να κάτσει στα γόνατα και να πει τα κάλαντα, ενώ κάποιος άλλος του έβαλε φωτιά.

Ο Ρομά, αμέσως άρχισε να ουρλιάζει, προσπαθώντας να σβήσει τη φωτιά που ευτυχώς τα κατάφερε γλιτώνοντας από εγκαύματα, την τελευταία στιγμή! Τότε άρχισε να διαμαρτύρεται και να απειλεί με μηνύσεις, ενώ η παρέα προσπάθησε να τον ηρεμήσει και να τον καθησυχάσει.

Το γεγονός καταγράφηκε σε βίντεο και γρήγορα έκανε τον γύρο της πόλης. Όπως ήταν αναμενόμενο το βίντεο προκάλεσε την οργή πολλών, οι οποίοι αποφάσισαν να δράσουν και να ενημερώσουν τις αρμόδιες αρχές. Ωστόσο παραμένει άγνωστο αν το θύμα θα κινηθεί νομικά και αν οι δράστες, τελικά, θα την «πληρώσουν».

Πηγή: pelop

Πικέρμι: Τρεις διαρρήξεις σε Διώνη και Ντράφι το βράδυ της Δευτέρας 2/1 -Προσοχή- Audi με κλεμμένες πινακίδες

0

Προσοχή στην περιοχή του ορεινού Πικερμίου. Μόνο απόψε το βράδυ (Δευτέρα 2/1) έγιναν τρεις διαρρήξεις, όπως έγινε γνωστό μέσω των ομάδων viber των κατοίκων. Οι δύο στην Διώνη, σε οικίες στις οδούς Λακωνίας και Σερρών και η τρίτη στο νότιο Ντράφι. Και στις τρεις οι διαρρήκτες επέβαιναν σε αυτοκίνητο μάρκας Audi, χρώματος κυπαρισσί, με κλεμμένες πινακίδες ΙΒΤ… σύμφωνα με την διαπίστωση της αστυνομίας, η οποία αναζητά τους διαρρήκτες. Οι κάτοικοι αισθάνονται ανασφαλείς και δεν ξέρουν πως να προφυλαχθούν. Απαιτούν μεγαλύτερη αστυνόμευση στην περιοχή και ζητούν από τον δήμο Ραφήνας-Πικερμίου να ασκήσει πίεση προς πάσα κατεύθυνση για τον σκοπό αυτό. Μάλιστα, σύμφωνα με μαρτυρία κατοίκου, η οδός Καλαβρύτων προς Λακωνίας, εκεί που έλαβε χώρα μία εκ των διαρρήξεων, είναι χωρίς δημοτικό ηλεκτροφωτισμό, γεγονός που καθιστά το σημείο ιδανικό για παράνομες δραστηριότητες. Εφιστούμε την προσοχή σε όλους τους κατοίκους των ορεινών οικισμών του Πικερμίου και ζητάμε από τον δήμο και όλους τους φορείς προστασία και επαγρύπνηση. Ρεπορτάζ Κατερίνα Τράση

Σόφη Ζαννίνου: Τον θάνατο δεν τον φοβάμαι, θέλω να δω τι θα γίνει εκεί πάνω

0

Η αγαπημένη ηθοποιός μίλησε στην εκπομπή «Mega Kαλημέρα» για τα παιδικά της χρόνια με τον αυστηρό πατέρα της, για τη σχέση της με τον χρόνο και αποκαλύπτει το λόγο που δεν θέλει να παντρευτεί ξανά.

Η Σόφη Ζαννίνου γεννήθηκε σε περιοδεία από γονείς ηθοποιούς και παίζει στο θέατρο από 5 χρονών. Δηλώνει αισιόδοξος άνθρωπος, αλλά όχι χαζοχαρούμενη.

Θυμάται πως ο μπαμπάς της ήταν πολύ αυστηρός, και η ίδια δεν συμπεριφερόταν όπως όλα τα παιδιά της ηλικίας της. Με τον καιρό είδε πως το ίδιο συνέβη και με την ίδια ως γονέα.

«Ως μαμά ήμουν πολύ αυστηρή και έχω ζητήσει δημόσια συγνώμη από την κόρη μου για αυτό» αποκάλυψε.

Στην ερώτηση εάν θα ξαναπαντρευόταν απάντησε: «Δεν παντρεύομαι ξανά γιατί δεν μπορώ να αντέξω τον άλλον 24 ώρες το 24ωρο αλλά ούτε εκείνος εμένα».

Μιλώντας για όνειρα δήλωσε πως δεν έχει κάνει ποτέ σχέδια για το μέλλον και πάντοτε κάνει όνειρα εφικτά και όχι μεγάλα.

«Θα ήθελα να έχω ένα αυτοκινούμενο και να κυνηγάω το καλοκαίρι» είπε χαρακτηριστικά.

Σχετικά με τον θάνατο, δήλωσε πως δεν τον φοβάται καθώς έχει ζήσει πολλά πράγματα και έχει περιέργεια να δει «τι θα γίνει εκεί πάνω». «Με τον χρόνο έχω καλή σχέση. Γενικότερα έχω φόβο μην παραμορφωθώ» κατέληξε η ηθοποιός.

ΕΛ.ΑΣ: Έκκληση για πληροφορίες σχετικά με θανατηφόρο τροχαίο στη Λ. Ποσειδώνος

0

Η ΕΛΑΣ απεύθυνε δημόσια έκκληση στους πολίτες για παροχή πληροφοριών σχετικά με ένα τροχαίο δυστύχημα με μοτοσικλέτα που συνέβη στις 29/12.

Συγκεκριμένα, το δυστύχημα συνέβη περίπου στις 21:10΄, επί της Λ. Ποσειδώνος στο ύψος του Κέντρου Πολιτισμού «Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος», στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Γλυφάδα, όταν μοτοσικλέτα, εξετράπη της πορείας της και ανετράπη επί του οδοστρώματος, με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό του οδηγού της. Όπως τονίζεται από την ΕΛΑΣ, σύμφωνα με τα μέχρι σήμερα συλλεχθέντα στοιχεία προκύπτει η εμπλοκή στο δυστύχημα αυτοκινήτου σκούρου χρώματος, τύπου σεντάν.

Η ΕΛ.ΑΣ ζητά από όποιον γνωρίζει οτιδήποτε σχετικά με τις συνθήκες του τροχαίου, να επικοινωνήσει με το Τμήμα Τροχαίας Καλλιθέας, στα τηλέφωνα 210-9542093, 210-9542062 και 210-9542003.

Νέλλη Γκίνη: Με παρένοχλησαν σεξουαλικά στο καμαρίνι

0

Η Νέλλη Γκίνη έδωσε συνέντευξη στην Super Κατερίνα και μίλησε για σεξουαλική παρενόχληση που δέχθηκε σε μικρή ηλικία και τους δύο γάμους που έχει κάνει.

«Δεν ήταν με τίποτα η πορεία μου στρωμένη με κόκκινο χαλί. Επειδή αυτήν τη δουλειά την αγαπώ, έμαθα τα προβλήματα στη ζωή μου να τα περνώ. Δεν είναι επαγγελματικό να φύγεις. Κάθομαι, τελειώνω τη δουλειά μου και φεύγω. Εμένα με ενδιέφερε να είμαι στη σκηνή.

Παλιά όταν ήμουν μαθήτρια της δραματικής σχολής κι επρόκειτο να παίξω, του τα είπα. Υπήρξε σεξουαλική παρενόχληση. Άνοιξα την κλειδωμένη πόρτα κι έφυγα» ανέφερε αρχικά η Νέλλη Γκίνη.

«Την πρώτη φορά που παντρεύτηκα ήμουν πολύ νέα γύρω στο 18 και παντρεύτηκα από έρωτα. Χώρισα γιατί θέλησε να μου πει ότι πρέπει να σταματήσω το θέατρο κι εγώ δεν υπήρχε περίπτωση να το κάνω αυτό. Το άλλο ήταν ένα λάθος που κράτησε πάρα πολύ λίγο. Κράτησε μόνο 15 μέρες. Δεν ήμουν τελικά κορίτσι για γάμο. Ήμασταν έτοιμοι να παντρευτούμε, έγινε ένας πολύ μεγάλος τσακωμός κι ο Μιχάλης έφυγε. Εγώ έκανα ένα τραγικό λάθος, το οποίο το πλήρωσα και θα το πληρώνω μια ζωή» συμπλήρωσε η Νέλλη Γκίνη.

Βασίλης Τόπαλος: Έφυγε από τη ζωή o 16χρονος πυγμάχος

0

Τον θάνατο του 16χρονου πυγμάχου Βασίλη Τόπαλου θρηνεί η ελληνική πυγμαχία και ο ελληνικός αθλητισμός.

Ο πρωταθλητής Ευρώπης Βασίλης Τόπαλος είχε τραυματιστεί σοβαρά κατά τη διάρκεια αγώνων σπάρινγκ το πρωί της Παρασκευής (16/12) σε γυμναστήριο στην Καλλιθέα.

Ο υφυπουργός Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης, είχε ζητήσει άμεσα από τις αρμόδιες Αρχές να πέσει άπλετο φως σχετικά με τα πραγματικά περιστατικά, ενώ και η Ελληνική Ομοσπονδία Πυγμαχίας (ΕΟΠ) είχε ενημερώσει με ανακοίνωσή της πως «άμεσα θα καταθέσουμε μηνυτήρια αναφορά κατά παντός υπευθύνου, για διερεύνηση και απόδοση τυχόν ποινικών ευθυνών».

Ο 16χρονος αθλητής υπεβλήθη σε χειρουργείο στο κεφάλι και νοσηλευόταν σε κρίσιμη κατάσταση στην εντατική, αλλά δεν άντεξε και άφησε την τελευταία πνοή του σήμερα (2/1), μία ημέρα μετά την ονομαστική εορτή του.

Συλλυπητήρια ανακοίνωση εξέδωσε η Ελληνική Ομοσπονδία Πυγμαχίας για το θάνατο του Βασίλη Τόπαλου, στην οποία αναφέρει: «Έφυγε» το Χρυσό παιδί μας, ο χαμογελαστός Βασίλης μας, ο γεννημένος Πρωταθλητής με καρδιά από ατόφιο χρυσάφι. Ανείπωτη θλίψη για την οικογένεια της Ελληνικής Πυγμαχίας… Τα λόγια δεν είναι ικανά να εκφράσουν αυτό που αισθανόμαστε, είμαστε όλοι συντετριμμένοι. Βασίλη μας άφησες πολύ νωρίς. Θα σε θυμόμαστε πάντα με αγάπη και νοσταλγία. Συλλυπητήρια στην οικογένειά του και στους οικείους του. Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα σε σκεπάσει. Θα είσαι για πάντα στις καρδιές μας».

Ο 16χρονος αθλητής υπεβλήθη σε χειρουργείο στο κεφάλι και νοσηλευόταν σε κρίσιμη κατάσταση στην Εντατική, αλλά δεν άντεξε και άφησε την τελευταία πνοή του σήμερα (2/1), μία ημέρα μετά την ονομαστική εορτή του.

Η ανακοίνωση της Ελληνικής Ομοσπονδίας Πυγμαχίας για τον θάνατο του αθλητή:
Συλλυπητήρια ανακοίνωση εξέδωσε η Ελληνική Ομοσπονδία Πυγμαχίας για το θάνατο του Βασίλη Τόπαλου, η οποία αναφέρει: «”Έφυγε” το Χρυσό παιδί μας, ο χαμογελαστός Βασίλης μας, ο γεννημένος Πρωταθλητής με καρδιά από ατόφιο χρυσάφι. Ανείπωτη θλίψη για την οικογένεια της Ελληνικής Πυγμαχίας… Τα λόγια δεν είναι ικανά να εκφράσουν αυτό που αισθανόμαστε, είμαστε όλοι συντετριμμένοι. Βασίλη μας άφησες πολύ νωρίς. Θα σε θυμόμαστε πάντα με αγάπη και νοσταλγία. Συλλυπητήρια στην οικογένειά του και στους οικείους του. Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα σε σκεπάσει. Θα είσαι για πάντα στις καρδιές μας».

Το ψήφισμα της ΕΟΠ μετά τον θάνατο του Βασίλη Τόπαλου
Λίγες ώρες μετά τη συλλυπητήρια ανακοίνωση, το Διοικητικό Συμβούλιο της Ελληνικής Ομοσπονδίας Πυγμαχίας εξέδωσε ψήφισμα για τον θάνατο του Βασίλειου Τόπαλου.

Η ΕΟΠ αναφέρει στο σχετικό ψήφισμα:

«Λαμβάνοντας υπόψη την υψηλή και αψεγάδιαστη πορεία του λαμπρού αθλητή στην Ελλάδα και στην Ευρώπη, Βασίλη Τόπαλου αποφάσισε:
Να αποσταλεί συλλυπητήρια επιστολή στην οικογένειά του.
Να κατατεθεί στεφάνι στη μνήμη του.
Τα έξοδα της κηδείας του αποβιώσαντος να καλυφθούν με δαπάνη της Ελληνικής Ομοσπονδίας Πυγμαχίας.
Να καθιερώσει μόνιμη, ετήσια υποτροφία με το όνομα του και να την προσφέρει σε φοιτητή των ΤΕΦΑΑ, που θα επιλέγει η Ελληνική Ομοσπονδία Πυγμαχίας.
Να διοργανωθεί Διεθνές Τουρνουά Πυγμαχίας Βασίλειος Τόπαλος».

Στο νοσοκομείο με πνευμονία η εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ Πόπη Τσαπανίδου

0

Στο νοσοκομείο βρίσκεται η Πόπη Τσαπανίδου η οποία προσβλήθηκε από πνευμονία. Σύμφωνα με πληροφορίες η νέα εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ εισήχθη στο νοσοκομείο την παραμονή της Πρωτοχρονιάς ενώ αναμένεται να λάβει εξιτήριο την προσεχή Πέμπτη.

Η κατάστασή της δημοσιογράφου δεν εμπνέει καμία απολύτως ανησυχία και οι ίδιες πηγές τονίζουν ότι παρέμεινε στο νοσοκομείο περισσότερο για προληπτικούς λόγους και τις επόμενες μέρες θα επιστρέψει στα νέα της καθήκοντα.

Η Πόπη Τσαπανίδου ανέλαβε την περασμένη Τετάρτη τη θέση της εκπροσώπου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, είδηση η οποία είδε το φως της δημοσιότητας από το επίσημο προφίλ του Αλέξη Τσίπρα στο facebook.

Βέροια – Αυτή είναι η 29χρονη που πέταξε το μωρό της στο φράγμα του Αλιάκμονα

0

Σοκ προκαλεί ο τραγικός θάνατος ενός βρέφους 11 μηνών, αφού η μητέρα του το πέταξε στο φράγμα του Αλιάκμονα.

Η 29χρονη που κατηγορείται για ανθρωποκτονία από πρόθεση, αν και αρχικά να ομολόγησε την πράξη της, πλέον φαίνεται πως τα «γυρίζει», ισχυριζόμενη ότι δεν σκότωσε εκείνη το μωρό της. Η ίδια πήρε προθεσμία για να απολογηθεί την Τετάρτη.

 

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, η γυναίκα που αντιμετωπίζει ψυχολογικά προβλήματα.
«Δεν σκότωσα το παιδί μου, μου είπαν ότι κατέληξε», φέρεται να είπε στον ανακριτή η νεαρή. Η μη
τέρα του βρέφους κατοικεί στον Σταυρό Αλεξάνδρειας με τους γονείς της. Το προηγούμενο διάστημα παρουσιάζεται να είχε διαμάχη με τον πατέρα του παιδιού, ο οποίος, σύμφωνα με μαρτυρίες κατοίκων, προσπαθούσε να πάρει την επιμέλεια.

Σύμφωνα με το thesstoday.gr, η νεκροψία-  νεκροτομή έδειξε ασφυκτικό θάνατο εντός ύδατος.

Η 29χρονη μητέρα του ομολόγησε ότι πέταξε το βρέφος το βράδυ της παραμονής της Πρωτοχρονιάς, με το κορμάκι του μωρού να φέρει δαγκωματιές από άγρια ζώα, οι οποίες έγιναν ενώ ήταν ήδη νεκρό.

Μυτιλήνη: Σκληρή ανακοίνωση από τον Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων για τον 17χρονο Ταξιάρχη

0

Ανακοίνωση εξέδωσε ο Εθνικός Οργανισμός Μεταμοσχεύσεων σχετικά με τον 17χρονο Ταξιάρχη από τη Μυτιλήνη, ο οποίος κατάφερε να κερδίσει μια τεράστια μάχη και να κρατηθεί στη ζωή, ύστερα από σοβαρό τροχαίο με τη μηχανή του τον περασμένο Αύγουστο.

Πιο συγκεκριμένα, στην ανακοίνωσή του ο ΕΟΜ ξεκαθαρίζει μεταξύ άλλων πως ουδέποτε τέθηκε στην οικογένεια του 17χρονου το ενδεχόμενο της δωρεάς των οργάνων του από τους θεράποντες ιατρούς, καθώς και πως ο ασθενής, παρά τις κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις που υπέστη, ουδέποτε παρουσίασε σημεία εγκεφαλικού θανάτου και ως εκ τούτου ουδέποτε πραγματοποιήθηκαν οι απαραίτητες εξετάσεις προς επιβεβαίωση ή αποκλεισμό αυτού.

Αναλυτικά:

Σχετικά με το αναληθές δημοσίευμα της εφημερίδας «Στο Νησί» Μυτιλήνης, το οποίο τις τελευταίες ώρες αναπαράγεται από πανελλήνιας εμβέλειας μέσα και κοινωνικά δίκτυα, αναφορικά με 17χρονο ασθενή που νοσηλευόταν στη Μ.Ε.Θ. του Νοσοκομείου Μυτιλήνης με κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις και τελικά έλαβε εξιτήριο, προς αποκατάσταση της αλήθειας και πρόληψης περαιτέρω ζημιάς στο θεσμό της Δωρεάς Οργάνων, κατόπιν επικοινωνίας με τη Διοίκηση του Νοσοκομείου και τον Διευθυντή της Μ.Ε.Θ., ο Ε.Ο.Μ. αποσαφηνίζει οτι:

Ουδέποτε τέθηκε προς την οικογένειά του 17χρονου το ενδεχόμενο της δωρεάς των οργάνων του από τους θεράποντες ιατρούς.

Ο ασθενής, παρά τις κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις που υπέστη, ουδέποτε παρουσίασε σημεία εγκεφαλικού θανάτου και ως εκ τούτου ουδέποτε πραγματοποιήθηκαν οι σχετικές εξετάσεις προς επιβεβαίωση ή αποκλεισμό αυτού.

Όλες οι σχετικές ανακριβείς πληροφορίες αποτελούν ανεύθυνες υποθέσεις μη εξουσιοδοτημένων προσώπων, χωρίς την επιβεβλημμένη δημοσιογραφική έρευνα και διασταύρωση στοιχείων, που προσβάλλουν βαθύτατα την επιστημονική επάρκεια του Νοσοκομείου Μυτιλήνης και πλήττουν ανεπανόρθωτα την ιδέα της Δωρεάς Οργάνων.

Καλούμε τους ιθύνοντες και συγκεκριμένα την εφημερίδα “Στο Νησί” όπως ανακαλέσει και ανασκευάσει άμεσα το σχετικό δημοσίευμα. Η νομοθεσία σχετικά με την επιβολή αυστηρών ποινικών κυρώσεων, τόσο για τη διασπορά ψευδών ειδήσεων, όσο και για την, με οποιονδήποτε τρόπο, παρακώλυση των διαδικασιών δωρεάς και μεταμόσχευσης οργάνων είναι σαφής.