spot_img
25.4 C
Rafina
Κυριακή, 28 Ιουνίου, 2026
spot_img
Αρχική Blog Σελίδα 3145

Ινδία: Επίθεση λεοπάρδαλης σε πανεπιστημιούπολη

0
Δεκαπέντε άνθρωποι τραυματίστηκαν στο κρατίδιο Άσαμ της Ινδίας, έπειτα από επίθεση που δέχτηκαν από λεοπάρδαλη. Την είδηση μετέδωσε το τηλεοπτικό κανάλι Times of India, που επικαλείται την πολιτειακή αστυνομία.

«Η λεοπάρδαλη δάγκωσε αρκετούς και χρειάστηκε να νοσηλευτούν. Είναι πλέον εκτός κινδύνου. Όμως όλο και περισσότεροι τραυματίες εισάγονται στο νοσοκομείο Jorhat Medical College Hospital», δήλωσε η εκπρόσωπος του νοσοκομείου του κρατιδίου.

Μεταξύ των θυμάτων είναι δασεργάτες, παιδιά και γυναίκες. Οι περισσότεροι από τους τραυματίες έφτασαν στο νοσοκομείο από την πανεπιστημιούπολη του Ινστιτούτου Ερευνών για το Τροπικό Δάσος, που βρίσκεται στα περίχωρα της πόλης Τζοράτ.

Αξιωματούχοι του Τμήματος Δασών δήλωσαν ότι το ζώο πιθανότατα εισέβαλε στην πανεπιστημιούπολη αναζητώντας τροφή από το κοντινό Καταφύγιο Άγριας Ζωής.

Ο Ranjit Konwar, εκπρόσωπος της Τζοράτ τόνισε ότι το προηγούμενο βράδυ η λεοπάρδαλη άρχισε να επιτίθεται σε κατοίκους στα χωριά που γειτνιάζουν με το ινστιτούτο, το οποίο περιβάλλεται από φυτείες τσαγιού.

«Το ζώο έχει γίνει πολύ επιθετικό. Έχουμε στήσει παγίδες μέσα στην πανεπιστημιούπολη για να το αιχμαλωτίσουμε. Καταβάλλονται προσπάθειες για τον εντοπισμό του», πρόσθεσε.

O Konwar είπε, ακόμα, ότι όλοι οι κάτοικοι της πανεπιστημιούπολης έχουν ενημερωθεί να παραμείνουν στα σπίτια τους.

https://twitter.com/i/status/1607655396390621185

Πικέρμι: Στο AZURO πίτσες, burger και ζυμαρικά! Delivery μέχρι στις 11.30 το βράδυ

0

Tο Restaurant Bar Azuro με take away αλλά και τραπεζάκια μέσα άνοιξε για να κάνει τη ζωή μας πιο νόστιμη! Κάθε μέρα, από Δευτέρα μέχρι και Κυριακή, 7 ημέρες την εβδομάδα, από την 1 το μεσημέρι μέχρι τις 23.30.  Κάνει και delivery τις ίδιες ακριβώς ώρες! Εδώ θα βτρείτε πίτσες, ορεκτικά, ζυμαρικά, σαλάτες, burgers, ψητά της ώρας, αλλά και γλυκά. (Ακολουθεί το μενού).

Με 1 burger 1 coca cola 330ml δώρο

Με 2 πίτσες άλλη μία δώρο

 

Λ.Μαραθώνος 63- Εμπορικό κέντρο Πικερμίου- 1ος όροφος- 210-6043400

 

 

Κάρμεν Ρουγγέρη: «Έβγαζα 50.000 ευρώ τον μήνα από τη ζωγραφική»

0

Η Κάρμεν Ρουγγέρη μίλησε για την ιδέα που είχε, η οποία της πρόσφερε εισόδημα μέχρι και 50.000 ευρώ τον μήνα.

Η ηθοποιός βρέθηκε καλεσμένη στην  εκπομπή «Status» στο AstraTV, όπου και μίλησε για την πορεία της στο θέατρο, αλλά και την ενασχόλησή της με τη ζωγραφική.

Αρχικά, η Κάρμεν Ρουγγέρη είπε:  «Το σπίτι μου το έκανα από τη ζωγραφική. Κάποια στιγμή δεν μας έφταναν τα χρήματα για να πληρώσουμε τα γραμμάτια για το δάνειο του σπιτιού και έβαλα μπροστά τη ζωγραφική στο ύφασμα, έκανα ζωγραφιστά νυφικά. Κι από ‘κει που έπαιρνα 3.500 ευρώ μισθό στο Εθνικό Θέατρο, έβγαζα 50.000 από τη ζωγραφική».

Δείτε το βίντεο μετά το 41:40

 

Στη  συνέχεια, η ηθοποιός πρόσθεσε ότι: «Έτσι έκανα το σπίτι μου, το αυτοκίνητό μου, όλα από αυτό. Το έκανα για 8 χρόνια, δούλεψα πολύ. Βέβαια, μετά βγήκαν και ανταγωνιστές, γιατί πρώτη το είχα λανσάρει εγώ. Η αλήθεια είναι ότι πάντοτε έβρισκα τρόπο να βρω κάτι καινούργιο για να μπορέσω να τα βγάλω πέρα καλύτερα στη ζωή μου. Και οτιδήποτε έβαζα με τον νου μου αποδεικνυόταν ότι θα πάει καλά».

«Ζωγράφισα το νυφικό μου και πήγα με μία φίλη μου σε ένα κατάστημα και τους λέω: γιατί να έχετε ένα κεντημένο νυφικό και να μην έχετε ένα ζωγραφιστό; Λέει αυτός “ενδιαφέρομαι, έχω παλιά νυφικά και δεν ξέρω τι να τα κάνω”. Τα παίρνω εγώ, ζωγράφισα 1-2 νυφικά, τα έβαλε στη βιτρίνα κι έγιναν ανάρπαστα. Με έπαιρναν μέχρι από τη Λάρισα και μου ζητούσαν νυφικά» είπε τέλος.

Ανάληψη Ραφήνας: Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση της Αγίας Φιλοθέης Διώνης με κάλαντα, τραγούδια και χορούς(φωτο- βίντεο)

0
Στον Ι.Ν Αναλήψεως Διασταύρωσης Ραφήνας, στην αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου, είναι σε εξέλιξη αυτή την ώρα Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση της Αγίας Φιλοθέης Διώνης.  Πολλοί κάτοικοι της Διώνης παρευρίσκονται για να ακούσουν, εκτός από κάλαντα και ωραία μουσική, τον αρχιτέκτονα- μηχανικό Στέφανο Κουφόπουλο να ομιλεί για την σχεδίαση του νέου Ναού στο ΟΤ 192 της Διώνης όπου βρίσκεται το παρεκκλήσιο της Αγίας Φιλοθέης.  Ο Δήμαρχος Βαγγέλης Μπουρνούς επίσης μίλησε για την νέα πλατεία που θα ολοκληρωθεί, στο ίδιο ΟΤ, τον Μάιο του 2023.
Την μουσική επένδυση της εκδήλωσης κάνει το συγκρότημα του Εμμανούηλ Παλιάκη, όπως μπορείτε να παρακολουθήσετε στο βίντεο που ακολουθεί.
”Ευχαριστούμε τον πατέρα Δημήτριο για την επιμέλεια της όλης εκδήλωσης και τον φίλο Παναγιώτη Νταργάκη για την συνεχή προσφορά του σε κάθε στάδιο αυτής της διαδρομής καθώς βέβαια και τα στελέχη – πρώην διευθυντές της ΤΥ του δήμου Αλεξάνδρα Σκαμάγκα και Στέργιο Φάτση για τη συνεισφορά τους στην αρχιτεκτονική σχεδίαση της πλατείας που αποτελεί συγχρηματοδότηση του Πράσινου Ταμείου και του Δήμου Ραφήνας Πικερμίου” σχολίασε χαρακτηριστικά ο Β.Μπουρνούς.

Γ.Ρήγος- Αντιναύαρχος ε.α Ιωάννης Ιωάννου- Β.Μπουρνούς- Σ.Κάρλος
Με τον πατέρα Δημήτριο της Αγίας Φιλοθέης Διώνης

Ίλιον: «Όταν άκουγα αυτό ήξερα ότι θα αρχίσει ο βιασμός»

0
Σοκ προκαλούν οι περιγραφές του 15χρονου για τις αποτρόπαιες πράξεις βιασμού που βίωσε στο εγκαταλελειμμένο σπίτι στο Ίλιον, τονίζοντας ότι με μια συγκεκριμένη φράση που έλεγαν οι συνομήλικοι κατηγορούμενοι, ήξερε ότι θα ξεκινήσει το μαρτύριο. «Μου έλεγαν: «Πολύ κάθεσαι, πολύ κάθεσαι». Όταν το έλεγαν αυτό σήμαινε ότι θα άρχιζαν να το κάνουν (σ.σ.: βιασμό). Φώναζα και τους έλεγα: σταματήστε, σταματήστε. Τους έλεγα ότι πονάω. Δεν άκουγαν», είπε ο 15χρονος για τους βιασμούς που βίωνε στο Ίλιον και αποκαλύπτει η εκπομπή LIVE NEWS με τον Νίκο Ευαγγελάτο. «Ένας από αυτούς με κράταγε στο κεφάλι, κεφαλοκλείδωμα με είχε πιάσει και δεν μπορούσα να ανασάνω. Με πίεζε εδώ στο διάφραγμα και δεν μπορούσα να ανασάνω. Του το έλεγα ότι δεν μπορώ να πάρω ανάσα: “άφησέ με, δεν μπορώ, δεν μπορώ”, αλλά συνέχιζε. Όλο αυτό άλλες φορές κρατούσε λίγο, άλλες φορές κρατούσε πολύ. Σταματούσε μόνο όταν το αποφάσιζαν εκείνοι, ό,τι κι αν έλεγα εγώ», δήλωσε στις Αρχές ο 15χρονος για το αποτρόπαιο περιστατικό στο Ίλιον. «Θες κι εσύ;», ήταν η ερώτηση που είχαν κάνει οι κατηγορούμενοι σε ένα από τα κορίτσια, ανέφερε ο 15χρονος στις Αρχές, λέγοντας μεταξύ άλλων ότι υπήρχαν και άλλα παιδιά που ήταν μπροστά στους βιασμούς. «Υπήρχαν κι άλλα παιδιά που ήταν μπροστά στο βιασμό, αλλά δεν έχουν συμμετάσχει. Είναι 4 κορίτσια. Η (…) είναι 14 χρονών και άλλες δύο είναι 15 χρονών. Για την 4η δεν ξέρω. Αυτά τα κορίτσια δεν τα είχαν ενοχλήσει ποτέ τα αγόρια. Όμως θυμάμαι μια φορά, που μου είπε ένα από τα κορίτσια, ότι όταν συνέβαινε αυτό σε μένα, τα αγόρια την ρώτησαν αν θέλει και αυτή. “Θες κι εσύ;”, της είπανε. Δεν ξέρω γιατί το είπαν αυτό, γιατί δεν τους είπε κάτι για να ενοχληθούν», δήλωσε ο 15χρονος. Σημειώνεται ότι, για την υπόθεση των βιασμών, έχουν κριθεί προφυλακιστέοι συνολικά 5 ανήλικοι ενώ ο ένας από τους κατηγορούμενους αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους. Αύριο Τετάρτη (28.12.2022) ο Βούλγαρος κατηγορούμενος θα παρουσιαστεί ενώπιον του ανακριτή, ενώ τις επόμενες ημέρες θα ακολουθήσει ο Αλβανός, ο οποίος φέρεται να ήταν αυτός που «οργάνωνε» τους ομαδικούς βιασμούς. Ένας από τους κατηγορούμενους δήλωσε πως ζήτησε συγγνώμη από τον 15χρονο «επειδή δεν μπορούσε να κάνει κάτι» για τους βιασμούς ενώ οι γονείς των κοριτσιών που κατονόμασε το θύμα καταγγέλλουν ότι δέχονται απειλές.

Πικέρμι: Ξεκίνησε η καταβολή του επιδόματος απλών επισκευαστικών εργασιών μέχρι 6.000,00 €, για τους δικαιούχους πληγέντες από την πυρκαγιά της 19ης Ιουλίου 2022 από τον Δήμο Ραφήνας Πικερμίου

0

Δελτίο τύπου

Υπεγράφη από το Δήμαρχο Ραφήνας Πικερμίου, μετά την ολοκλήρωση του  ελέγχου  της αρμόδιας επιτροπής με βάση τις κείμενες διατάξεις,  το πρώτο πρακτικό για την χορήγηση του επιδόματος των 6000 ευρώ (κατ’ανώτατο όριο) , στους δικαιούχους – πληγέντες από την πυρκαγιά της 19ης Ιουλίου 2022.

Στις 20 Δεκεμβρίου 2022 η πίστωση από το αρμόδιο Υπουργείο του ποσού για το συγκεκριμένο επίδομα εντάχθηκε στον προϋπολογισμό του Δήμου Ραφήνας Πικερμίου  και το πρώτο ολοκληρωμένο πρακτικό για τη χορήγηση, υπεγράφη και εκδόθηκε, άμεσα, στις 27 Δεκεμβρίου.

Η πρώτη εκκαθάριση και η σύνταξη του κατά νόμον πρακτικού για τη χορήγηση του επιδόματος αφορά σε 27 αιτούντες – δικαιούχους.

Η διαδικασία των ελέγχων των αιτήσεων και η σύνταξη των πρακτικών για τη χορήγηση στους υπόλοιπους δικαιούχους , προχωρά με ταχύτατους ρυθμούς. Ακολουθεί η απόφαση

Ολυμπος: Bίντεο από την ανάσυρση του νεκρού ορειβάτη

0

Θρήνος για τον 41χρονο ορειβάτη που βρέθηκε νεκρός ανήμερα των Χριστουγέννων στον Ολυμπο.

Ο άτυχος ορειβάτης ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του από χαράδρα του Μύτικα, βάθους 600 μέτρων. Στην επιχείρηση ανάσυρσης που στήθηκε συμμετείχαν διασώστες από τη 2η ΕΜΑΚ Θεσσαλονίκης, την 8η ΕΜΑΚ Λάρισας, στελέχη της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας από το Λιτόχωρο, μέλη της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης και ελικόπτερο Super Puma.

Το Super Puma πήρε τον άνδρα και τον μετέφερε στο ελικοδρόμιο της 24ης Ταξιαρχίας Λιτόχωρου, όπου τον παρέλαβε ασθενοφόρο του Ε.Κ.Α.Β. Υπενθυμίζεται πως ο άτυχος ορειβάτης είχε πάει στον Όλυμπο με έναν φίλο του, και η χαράδρα είναι στη βάση του Λουκιού, του Μύτικα, στα 2.700 μέτρα.

Μάλιστα, σήμερα Τρίτη (27/12) η Πυροσβεστική Υπηρεσία έδωσε στη δημοσιότητα οπτικοακουστικό υλικό από τις συγκλονιστικές στιγμές της διάσωσης του 41χρονου ορειβάτη του Ολύμπου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για 41χρονο από την Αθήνα ο οποίος ήταν έμπειρος ορειβάτης, όπως και ο φίλος του με τον οποίο έκαναν την ανάβαση και ήταν αυτός που ενημέρωσε τις αρχές όταν τον εντόπισε χωρίς τις αισθήσεις του στη χαράδρα.

Αυτό που αναμένεται πλέον να διακριβωθεί με την νεκροψία-νεκροτομή που θα διεξαχθεί τις επόμενες ώρες είναι αν ο άτυχος ορειβάτης άφησε την τελευταία του πνοή από την πτώση ή αν «έφυγε» από το κρύο.

Βιασμός 18χρονης σε χριστουγεννιάτικο πάρτι

0

Ο βιασμός όπως υποστηρίζει η 18χρονη στη Θεσσαλονίκη, σημειώθηκε κατά τη διάρκεια χριστουγεννιάτικου πάρτι στο σπίτι του 17χρονου που κατήγγειλε.

Κάποια στιγμή όπως ανέφερε η ίδια στους αστυνομικούς, την απομόνωσε και την κακοποίησε σεξουαλικά.

Η κοπέλα πήγε την ίδια μέρα στην αστυνομία σε άθλια κατάσταση και προχώρησε στην καταγγελία. Ο νεαρός έχει ήδη συλληφθεί και οι Αρχές περιμένουν το πόρισμα της ιατροδικαστικής εξέτασης, που αναμένεται να ρίξει περισσότερο φως, στα όσα έγιναν εκείνη τη νύχτα.

Σύμφωνα με την αστυνομία, ο 17χρονος συνελήφθη, χθες το βράδυ 26 Δεκεμβρίου, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Θέρμης και σε βάρος του σχηματίσθηκε δικογραφία για βιασμό.

Η γυναίκα υπέβαλε μήνυση σε βάρος του 17χρονου, χθες το απόγευμα, καταγγέλλοντας ότι ξημερώματα της ίδιας ημέρας κι ενώ βρίσκονταν στο σπίτι του στην ευρύτερη περιοχή του δήμου Θέρμης, όπου γινόταν πάρτι, προέβη σε ασελγείς πράξεις σε βάρος της, δίχως την συναίνεσή της.

Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον αρμόδιο Εισαγγελέα.

Βασίλης Μπισμπίκης: Πόσo θα πληρώσει το τσιγάρο στο κέντρο της Δέσποινας Βανδή

0

Πρώτο θέμα συζήτησης στις πρωινές εκπομπές ήταν -όπως ήταν αναμενόμενο- το πρόστιμο που επέβαλε ο Υπουργός Υγείας, Θάνος Πλεύρης στο νυχτερινό κέντρο, Έναστρον, όπου τραγουδά η Δέσποινα Βανδή.

Συγκεκριμένα, μια φωτογραφία του συντρόφου της, Βασίλη Μπισμπίκη, είχε ως αποτέλεσμα ο υπουργός Υγείας να επιβάλει πρόστιμο στο εν λόγω μαγαζί.

«Το νυχτερινό κέντρο στην ουσία αποδέχεται το γεγονός. Εγώ αυτό που έχω να πω είναι – επειδή βγαίνω λίγο παραπάνω φέτος – παντού καπνίζουν το βράδυ στα νυχτερινά κέντρα, δυστυχώς ο αντικαπνιστικός νόμος καταστρατηγείται παντού. Μόνο στα εστιατόρια είναι σεβαστός» είπε η Σταματίνα Τσιμτσιλή.

«Σε μια χώρα που στα νοσοκομεία δεν βρίσκεις κρεβάτι, γίνεται του Κουτρούλη ο γάμος, μας ενόχλησε ο αντικαπνιστικός νόμος; Την ευαισθησία του ο κ. Πλεύρης δεν μπορεί να την εξαντλήσει στο να υπάρχουν ανθρώπινες συνθήκες στα νοσοκομεία για τους ασθενείς και την εξαντλεί στα μπουζούκια; Σε παρακαλώ τώρα! Υποκρισία» είπε με τη σειρά του ο Δημήτρης Παπανώτας.

«Αυτός είναι λαϊκισμός. Ο κ. Πλεύρης δεν μπορούσε να κλείσει τα μάτια σε αυτή τη φωτογραφία που αναπαράχθηκε στα social media» διαφώνησε η Σταματίνα Τσιμτσιλή.

Τέλος, όπως αποκαλύφθηκε στον αέρα της εκπομπής το πρόστιμο για τον καπνιστή, δηλαδή στην εν λόγω περίπτωση στον Βασίλη Μπισμπίκη είναι 100 ευρώ, ενώ για το νυχτερινό κέντρο, δηλαδή για το Έναστρον είναι 4.000 ευρώ.

Η απάντηση του νυχτερινού κέντρου

Λίγη ώρα νωρίτερα, τη δική του απάντηση είχε δώσει και το νυχτερινό κέντρο.

«Αγαπητοί φίλοι,

όλοι γνωρίζετε ότι η μεγάλη οικογένεια του Έναστρον, η διοίκηση, οι καλλιτέχνες και οι δεκάδες εργαζόμενοι προσφέρουμε επί πολλά έτη υψηλό επίπεδο ψυχαγωγίας και διασκέδασης σεβόμενοι πάντοτε την τήρηση των νόμων. Είναι προφανές ότι η προσπάθεια τήρησης του αντικαπνιστικού νόμου είναι συνεχής και αδιάκοπη, μέσα σε πραγματικά δύσκολες συνθήκες αφού δύσκολος ο έλεγχος εκατοντάδων πελάτων που διασκεδάζουν.

Μεμονωμένα, περιστατικά όπως αυτό που έλαβε σήμερα δημοσιότητα δεν μπορούν να ακυρώσουν τις συνεχείς προσπάθειες που καταβάλουμε όλοι μας. Η παρέμβαση του Υπουργού Υγείας κ. Θάνου Πλεύρη ενδυναμώνει την προσπάθεια της πολιτείας και την δική μας για την πλήρη απάλειψη του καπνίσματος στα κέντρα διασκέδασης.

Είμαστε σίγουροι ότι και με την δική σας συμβολή θα καταφέρουμε τα καταφέρουμε!

Χρόνια πολλά και ευτυχισμένο το νέο έτος!»

Γκάγκα: Δεν εφαρμόζεται το μέτρο , η ΕΛΑΣ είναι υπεύθυνη για την τήρηση του αντικαπνιστικού νόμου

«Δεν επιτρέπεται το κάπνισμα στους κλειστούς χώρους και πρέπει να το δούμε, γιατί έχει ατονήσει και δεν εφαρμόζεται το μέτρο. Έχει μείνει λίγο πίσω», είπε η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας Μίνα Γκάγκα, με αφορμή τη συζήτηση που άνοιξε μετά την επιβολή προστίμου στο νυχτερινό κέντρο που εμφανίζεται η Δέσποινα Βανδή, όταν ο σύντροφός της εμφανίστηκε σε φωτογραφία να καπνίζει.

Η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας σημείωσε ότι «η αστυνομία είναι υπεύθυνη για την τήρηση του μέτρου», ενώ επεσήμανε πως η τήρηση του είναι σημαντική καθώς «το κάπνισμα δεν είναι υπόθεση μόνο όσοι καπνίζουν, γιατί έχουμε και τους παθητικούς καπνιστές που επιβαρύνονται».

Τη Δευτέρα ο υπουργός Υγείας, Θάνος Πλεύρης, με αφορμή μια φωτογραφία με τον σύντροφο της Δέσποινας Βανδή να καπνίζει σε νυχτερινό κέντρο, ξεκίνησε τις διαδικασίες για να επιβληθεί πρόστιμο στο μαγαζί για μη τήρηση του αντικαπνιστικού νόμου, μολονότι στην πραγματικότητα αυτός δεν εφαρμόζεται, πλέον, σχεδόν πουθενά!

Συγκεκριμένα, ο κ. Πλεύρης σε ανάρτησή του στα social media, κοινοποίησε φωτογραφία στην οποία εμφανίζεται ο σύντροφος της Δέσποινας Βανδή, Βασίλης Μπισμπίκης να κρατά τσιγάρο στο νυχτερινό κέντρο που εμφανίζεται η αγαπημένη του, απολαμβάνοντάς την, πάνω στη σκηνή.

Όπως έγραψε χαρακτηριστικά ο υπουργός Υγείας, «με βάση αυτήν την φωτογραφία κινείται η διαδικασία να επιβληθεί το πρόστιμο στο μαγαζί και σε όσους παρανομούν». «Ο νόμος ισχύει για όλους και το κάπνισμα στον εσωτερικό χώρο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ», τονίζει.

Αναλυτικά η ανάρτηση του Θάνου Πλεύρη:

Μεγάλη επιχείρηση της ΕΛΑΣ – Όπλα, εκρηκτικά, πυρομαχικά μεταξύ των ευρημάτων

0

Στη σύλληψη 14 ατόμων  οδήγησε εκτεταμένη έρευνα της Αστυνομίας σε περιοχές της Φλώρινας, κατά την οποία εντοπίστηκαν, μεταξύ άλλων, υποπολυβόλα πολεμικά τυφέκια, πιστόλια, κυνηγετικά όπλα, περίστροφα, χειροβομβίδες, 8.800 γραμμάρια πυρίτιδα και φυσίγγια.

Η αστυνομική επιχείρηση έγινε από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Φλώρινας, μετά από εικοσαήμερη έρευνα, στο πλαίσιο επιχειρησιακού σχεδιασμού της Διεύθυνσης Αστυνομίας Φλώρινας.

Οι συλληφθέντες, ελληνικής υπηκοότητας, ηλικίας από 44 έως 77 ετών, αντιμετωπίζουν κατηγορίες για παραβάσεις του νόμου περί όπλων, πυρομαχικών, εκρηκτικών υλών, εκρηκτικών μηχανισμών, της νομοθεσίας περί προστασίας Αρχαιοτήτων και εν γένει Πολιτιστικής Κληρονομιάς και περί Τελωνειακού Κώδικα, κατά περίπτωση.

Εις βάρος τους σχηματίστηκαν σχετικές ποινικές δικογραφίες.

Τα ευρήματα των Αρχών

Συγκεκριμένα, ύστερα από μεθοδευμένες αστυνομικές έρευνες και αξιοποίηση στοιχείων από τους ανωτέρω αστυνομικούς, πραγματοποιήθηκαν συνολικά 13 έρευνες σε οικίες και σε 1 αποθήκη των προαναφερόμενων συλληφθέντων στην ευρύτερη περιοχή της Φλώρινας, όπου βρέθηκαν συνολικά και κατασχέθηκαν:

2 υποπολυβόλα,
14 πολεμικά τυφέκια,
19 πιστόλια,
17 κυνηγετικά όπλα,
10 περίστροφα,
8 κιλά και 800 γραμμάρια πυρίτιδα,
8 χειροβομβίδες και 1 οπλοβομβίδα,
3.240 φυσίγγια,
11 κάλυκες φυσιγγίων,
8 βλήματα διαφόρων τύπων,
43 γεμιστήρες,
8 ξιφολόγχες,
16 κροτίδες,
1 taser,
διάφορα εξαρτήματα οπλισμού, ακαριαίο πυραγωγό σχοινίο, 2 σπρέι πιπεριού, 20 φυσίγγια κρότου, 179 πακέτα αφορολόγητων τσιγάρων και ένα παλαιό νόμισμα.

Για την υπόθεση, προηγήθηκε συστηματική έρευνα, συλλογή και αξιοποίηση στοιχείων, που συνδυαστικά οδήγησαν στον εντοπισμό και στη σύλληψη των ανωτέρω.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ., «οι αστυνομικοί έλεγχοι εντάσσονται στο πλαίσιο στοχευμένων δράσεων και έχουν σκοπό τόσο την αντιμετώπιση της εγκληματικότητας όσο και την εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών, ενώ παρόμοιοι έλεγχοι θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση σε όλες τις περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας».




</div>