spot_img
31.3 C
Rafina
Τρίτη, 23 Ιουνίου, 2026
spot_img
Αρχική Blog Σελίδα 42

Ψυχολογία: Μιλάμε ή απλώς ακουγόμαστε; Η αλήθεια πίσω από την Οικογενειακή Επικοινωνία

0

Στην καθημερινότητα μιας οικογένειας, η επικοινωνία συχνά θεωρείται δεδομένη. Μιλάμε, ανταλλάσσουμε πληροφορίες, δίνουμε συμβουλές και οδηγίες. Όμως, πόσο συχνά πραγματικά ακούμε ο ένας τον άλλον; Η ουσιαστική επικοινωνία δεν είναι απλώς η ανταλλαγή λέξεων αλλά είναι η βάση πάνω στην οποία χτίζεται η συναισθηματική ασφάλεια και η υγιής κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών και των εφήβων. Τίθεται η βάση για την ποιότητα της σχέσης του γονέα και του παιδιού.

Όταν μέσα στην οικογένεια υπάρχει ενσυναίσθηση και ενεργητική ακρόαση, τα μέλη νιώθουν ότι γίνονται κατανοητά και αποδεκτά. Αυτό ενισχύει την αυτοεκτίμηση, βελτιώνει τις κοινωνικές δεξιότητες και λειτουργεί προστατευτικά απέναντι σε δυσκολίες, όπως το άγχος και η κατάθλιψη. Ιδιαίτερα στην εφηβεία, η δυνατότητα έκφρασης συναισθημάτων και προβληματισμών χωρίς φόβο κριτικής είναι καθοριστική για τη διαμόρφωση της προσωπικότητας.

Αντίθετα, η δυσλειτουργική επικοινωνία μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο. Η συνεχής κριτική, η έλλειψη διαλόγου και οι ανεπίλυτες συγκρούσεις δημιουργούν ένα περιβάλλον έντασης και ανασφάλειας. Τα παιδιά και οι έφηβοι που μεγαλώνουν σε τέτοιες συνθήκες συχνά δυσκολεύονται να εκφραστούν, απομονώνονται συναισθηματικά και ενδέχεται να εμφανίσουν αυξημένη επιθετικότητα ή άλλες συναισθηματικές δυσκολίες. Παράλληλα, η αδυναμία επικοινωνίας στο σπίτι έχει συνδεθεί ακόμη και με φαινόμενα όπως ο διαδικτυακός εκφοβισμός.

Η καλή επικοινωνία δεν απαιτεί τελειότητα, αλλά πρόθεση. Μικρές αλλαγές, όπως το να ακούμε χωρίς να διακόπτουμε, να δείχνουμε κατανόηση και να αποφεύγουμε την άμεση κριτική, μπορούν να κάνουν μεγάλη διαφορά. Η οικογένεια δεν χρειάζεται να είναι ένας χώρος όπου απλώς «ακουγόμαστε», αλλά ένας ασφαλής τόπος όπου πραγματικά επικοινωνούμε.

Γιατί τελικά, το να νιώθεις ότι σε ακούνε και σε κατανοούν, είναι ίσως η πιο ουσιαστική μορφή φροντίδας.

Λουκοπούλου Ευθυμία, Ψυχολόγος

Κέντρο Ημέρας για την Υποστήριξη της Οικογένειας ΘΑΛΠΟΣ

Στο μικροσκόπιο της Δικαιοσύνης Πολεοδομικές Υπηρεσίες της Αττικής – Συλλήψεις και παράνομες συναλλαγές χιλιάδων ευρώ

Σημαντικές διαστάσεις λαμβάνει η υπόθεση του κυκλώματος διαφθοράς που εξαρθρώθηκε από την Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων της ΕΛ.ΑΣ. και φέρεται να δρούσε σε πολεοδομικές υπηρεσίες της Αττικής, επηρεάζοντας κρίσιμες διοικητικές διαδικασίες έναντι χρηματικών ανταλλαγμάτων.

Η αστυνομική έρευνα οδήγησε στη σύλληψη έξι μελών της οργάνωσης, ενώ στη δικογραφία περιλαμβάνονται ακόμη 30 ταυτοποιημένα άτομα, μεταξύ των οποίων δημόσιοι υπάλληλοι, μηχανικοί, αρχιτέκτονες και επιχειρηματίες.

Σύμφωνα με τα στοιχεία των αρχών, η εγκληματική οργάνωση είχε αναπτύξει δομημένη δράση τουλάχιστον από τον Οκτώβριο του 2025, με σαφή ιεραρχία και κατανομή ρόλων.

Τα μέλη της φέρονται να παρενέβαιναν σε υποθέσεις πολεοδομικού ενδιαφέροντος με στόχο:

Την ταχύτερη ή παράτυπη έκδοση οικοδομικών αδειών
Τη νομιμοποίηση αυθαίρετων κατασκευών
Τη μείωση πολεοδομικών προστίμων
Την έκδοση ευνοϊκών γνωμοδοτήσεων
Την επίσπευση εκκρεμών φακέλων και διαδικασιών
Οι οικονομικές απαιτήσεις κυμαίνονταν από 1.000 έως 30.000 ευρώ ανά υπόθεση, ενώ μέχρι στιγμής έχουν καταγραφεί 29 περιπτώσεις δωροληψίας και παράβασης καθήκοντος.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει ο τρόπος με τον οποίο επικοινωνούσαν οι εμπλεκόμενοι. Σύμφωνα με την έρευνα, απέφευγαν να αναφέρονται ευθέως σε χρήματα και χρησιμοποιούσαν κωδικές λέξεις όπως «καφές», «εργαλεία», «σχέδια» και «χαρτιά».

Παράλληλα, προτιμούσαν προσωπικές συναντήσεις σε χώρους που θεωρούσαν ασφαλείς, όπως χώροι στάθμευσης, καταστήματα εστίασης και οχήματα, προκειμένου να συμφωνούνται οι παράνομες αμοιβές και να πραγματοποιούνται οι συναλλαγές.
Τα ευρήματα των αρχών
Η αστυνομική επιχείρηση πραγματοποιήθηκε επ’ αυτοφώρω κατά τη διάρκεια παράδοσης φακέλου με 3.000 ευρώ, γεγονός που οδήγησε στην άμεση επέμβαση των αστυνομικών.

Από τις έρευνες που ακολούθησαν σε κατοικίες και επαγγελματικούς χώρους κατασχέθηκαν:

334.895 ευρώ σε μετρητά
Ηλεκτρονικοί υπολογιστές
Κινητά τηλέφωνα
Εξωτερικός σκληρός δίσκος
Ατζέντες και χειρόγραφες σημειώσεις
Σύμβαση μίσθωσης θυρίδας θησαυροφυλακίου
Οι πρώτες αντιδράσεις των δήμων
Οι αποκαλύψεις προκάλεσαν έντονο προβληματισμό στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, με τους δήμους που συνδέονται με την υπόθεση να προχωρούν σε άμεσες ενέργειες.

Στο Γαλάτσι, η δημοτική αρχή προχώρησε στην απομάκρυνση της Γενικής Γραμματέως του Δήμου μετά την ενημέρωση για την εμπλοκή της στην υπόθεση, επιδιώκοντας να διασφαλίσει την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών και το κύρος του δήμου.

Στην Κηφισιά, η δημοτική διοίκηση υποστήριξε ότι είχε εντοπίσει εδώ και καιρό προβλήματα στη λειτουργία της Υπηρεσίας Δόμησης και είχε ήδη ενεργοποιήσει εσωτερικούς μηχανισμούς ελέγχου και διοικητικές παρεμβάσεις.

Από την πλευρά του Αμαρουσίου, οι τοπικές αρχές επανέλαβαν τη θέση τους υπέρ της πλήρους διαφάνειας, υπογραμμίζοντας ότι συνεργάζονται με τις αρμόδιες υπηρεσίες και ότι θα ακολουθηθούν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες εφόσον προκύψουν πειθαρχικές ή άλλες ευθύνες.

Οι συλληφθέντες έχουν οδηγηθεί στη Δικαιοσύνη, ενώ οι έρευνες συνεχίζονται για τον εντοπισμό τυχόν επιπλέον εμπλεκομένων και την πλήρη χαρτογράφηση του δικτύου διαφθοράς.

Η Ραφήνα συνεχίζει και δέχεται το σύνολο των πτήσεων των αεροσκαφών- Η Τσεβά έχει καταγγείλει το γεγονός στην ΥΠΑ και το αεροδρόμιο;

”Οι Πανελλαδικές Εξετάσεις ολοκληρώθηκαν χθες. Και όμως, τίποτα δεν έχει αλλάξει στη Ραφήνα, την Κεντρική και τη Βόρεια Αρτέμιδα, όπου συνεχίζεται κανονικά και σήμερα (9.6.2026) η ίδια κατάσταση με τις υπερπτήσεις και τη σχεδόν αποκλειστική χρήση του δυτικού διαδρόμου του αεροδρομίου.
Καταγγέλλουμε για άλλη μια φορά ότι κατά τη διάρκεια των Πανελλήνιων Εξετάσεων, χρησιμοποιείτο αποκλειστικά ο δυτικός διάδρομος της Ραφήνας για τις πτήσεις των αεροσκαφών, ώστε να προστατευθούν οι μαθητές σχολείων της παραλίας της Αρτέμιδας από τον θόρυβο των αεροσκαφών εις βάρος των μαθητών της Ραφήνας. Μια τακτική επαίσχυντη και προκλητική, αφού μαθητές που έδιναν Πανελλαδικές υπήρχαν και στη Ραφήνα και στις ίδιες περιοχές που τελικά φορτώθηκαν όλο το βάρος των υπερπτήσεων.
Οι εξετάσεις τελείωσαν. Η Ραφήνα όμως συνεχίζει και δέχεται το σύνολο των πτήσεων των αεροσκαφών ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ (9.6.2026). Και απευθύνομαι στη δημοτική αρχή : Επικοινωνήσατε με το αεροδρόμιο και την ΥΠΑ; Γιατί στις Πανελλήνιες Εξετάσεις ο ΔΑΑ στέλνει όλες τις πτήσεις στη Ραφήνα; Γιατί μετά το πέρας των εξετάσεων συνεχίζει και πράττει το ίδιο; Οι μαθητές της παραλίας της Αρτέμιδας έχουν περισσότερα δικαιώματα από τους μαθητές της Κεντρικής και Βόρειας Αρτέμιδας και της Ραφήνας;
Και κυρίως, ποια είναι η στάση της δημοτικής αρχής μπροστά σε μια κατάσταση που επιβαρύνει συστηματικά τις ίδιες περιοχές;
Κα. Τσεβά, έχετε καταγγείλει το γεγονός αυτό στην ΥΠΑ και το αεροδρόμιο ; Γιατί αυτή τη στiγμή τα αεροσκάφη ΔΕΝ χρησιμοποιούν τον ανατολικό διάδρομο, ενώ χρησιμοποιούν παράνομα τον δυτικό; Υπάρχει επίσημη ενημέρωση ή οποιαδήποτε παρέμβαση από τον Δήμο για την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί; Διότι αυτή τη στιγμή η Ραφήνα και οι γύρω περιοχές συνεχίζουν να δέχονται το σύνολο της αεροπορικής κίνησης, χωρίς καμία εξήγηση και χωρίς καμία ενημέρωση προς τους πολίτες. Το θέμα βέβαια και προφανώς αφορά και την ΥΠΑ και ΑΠΑ αναφορικά με τη διαχείριση της εναέριας κυκλοφορίας στην περιοχή. Με ποια κριτήρια λαμβάνονται αυτές οι αποφάσεις και γιατί δεν υπάρχει καμία δημόσια εξήγηση για την επιβάρυνση συγκεκριμένων περιοχών;
Εδώ πλέον δεν μιλάμε για “διαχείριση ροής”. Μιλάμε για λογοδοσία.
Οι κάτοικοι απαιτούν άμεσες ενέργειες και απαντήσεις.”
Βάνα Κουτρομάνου- κάτοικος Ραφήνας

Φεστιβάλ Δήμου Μαραθώνος 2026: Οι εκπλήξεις δεν σταματούν!

Φεστιβάλ Μαραθώνα 2026

Έρχονται -μεταξύ άλλων- και πάντα με ελεύθερη είσοδο:

Στέφανος Κορκολής

Γιάννης Ζουγανέλης

Γιάννης Γιοκαρίνης, Νίκος Ζιώγαλας, Βασίλης Καζούλης & Λάκης Παπαδόπουλος

Παναγιώτης Πετράκης

Μανωλης Καραντίνης – Γεράσιμος Ανδρεάτος

Μείνετε συντονισμένοι!

Οι εκπλήξεις δεν σταματούν και στις 4 κοινότητες του Δήμου μας.

Πολιτισμός & Αθλητισμός Δήμου Μαραθώνος

Ραφήνα: Ανακοίνωση του υπουργείου Ναυτιλίας/ΛΣ για την πρόσκρουση του Andros King στον λιμενοβραχίονα του λιμανιού

Τις απογευματινές ώρες χθες, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή της Ραφήνας ότι το επιβατηγό – οχηματαγωγό (Ε/Γ-Ο/Γ) πλοίο «ΑΝΔΡΟΣ ΚΙΝΓΚ» Ν.Α. 635, κατά τη διαδικασία χειρισμών πρόσδεσής του στο λιμάνι της Ραφήνας , προσέκρουσε με τον βολβό πλώρης στον βόρειο λιμενοβραχίονα, προκαλώντας μερική κατάρρευση μέρους αυτού. Το πλοίο, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από το λιμάνι της Άνδρου προς το λιμάνι της Ραφήνας με 283 επιβάτες, 67 Ι.Χ.Ε. οχήματα, 13 φορτηγά, και 10 δίκυκλα, κατέπλευσε αυτοδύναμα στο λιμάνι, όπου αποβιβάστηκαν οι επιβάτες και εκφορτώθηκαν τα οχήματα με ασφάλεια. Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ραφήνας, που διενεργεί την προανάκριση, αρχικά απαγορεύτηκε ο απόπλους του πλοίου, ενώ μετά την προσκόμιση του βεβαιωτικού αξιοπλοΐας από τον νηογνώμονα που το παρακολουθεί, επετράπη η συνέχιση των πλόων. Από το περιστατικό δεν αναφέρθηκε τραυματισμός και δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση.

 

Νέοι κανόνες στάθμευσης από τη δημοτική αρχή; Δάσκαλε που εδίδασκες και νόμον δεν εκράτεις!

Αν κάποιος αναζητά παραδείγματα σωστής οδικής συμπεριφοράς, μάλλον πρέπει να κοιτάξει αλλού. Γιατί στην πόλη μας φαίνεται πως ορισμένοι αιρετοί έχουν αποφασίσει να εγκαινιάσουν μια νέα σχολή… κυκλοφοριακής αγωγής, με πρακτικά μαθήματα απευθείας πάνω στο οδόστρωμα.

Ο λόγος για ακόμη έναν αντιδήμαρχο της δημοτικής αρχής Τσεβά, ο οποίος, σύμφωνα με τις καταγγελίες και τη φωτογραφία που κυκλοφορεί, επέλεξε να σταθμεύσει το εκπαιδευτικό όχημά του στη μέση κεντρικού δρόμου της Ραφήνας, δημιουργώντας ένα εντυπωσιακό παράδειγμα προς μίμηση – ή μάλλον προς αποφυγή.

Και επειδή η τελειότητα κρύβεται στις λεπτομέρειες, το όχημα φέρεται να κλείνει και την πρόσβαση στους κάδους απορριμμάτων. Έτσι, όποιος θέλει να πετάξει τα σκουπίδια του πρέπει πρώτα να περάσει… θεωρητικές εξετάσεις ΚΟΚ και στη συνέχεια πρακτική δοκιμασία ελιγμών.

Το ενδιαφέρον βέβαια είναι ότι πρόκειται για εκπαιδευτικό όχημα. Δηλαδή, αν αυτό είναι το μάθημα, ποια ακριβώς είναι η εξέταση; Να παρκάρεις πάνω στη διάβαση, να κλείνεις τη γωνία ή να αφήνεις το αυτοκίνητο στη μέση του δρόμου με αλάρμ και τη γνωστή ελληνική φράση «δύο λεπτάκια μόνο»;

Βέβαια, δεν είναι η πρώτη φορά που στελέχη της δημοτικής αρχής απασχολούν την τοπική κοινωνία για τις πρωτότυπες αντιλήψεις τους γύρω από τον δημόσιο χώρο. Προηγήθηκε, θυμίζουμε, η υπόθεση με τον αντιδήμαρχο και την καφετέρια, όπου – σύμφωνα με όσα καταγγέλλονται – διάφορα εμπόδια εμφανίζονταν μπροστά από το κατάστημα, λες και οι θέσεις στάθμευσης είχαν αποκτήσει ιδιοκτήτη.(Παράπτωμα που επισύρει βαριά πρόστιμα)

Φαίνεται λοιπόν ότι κάποιοι θεωρούν πως οι κανόνες ισχύουν για όλους τους υπόλοιπους. Γιατί όταν ο απλός πολίτης παρκάρει παράνομα κινδυνεύει με κλήση. Όταν όμως το κάνει αιρετός, ίσως πρόκειται για… πιλοτική εφαρμογή νέου κανονισμού.

Και κάπου εδώ έρχεται στο μυαλό η σοφία του λαού. Εκείνη η παλιά παροιμία που λέει πως «αν είσαι και παπάς, με την αράδα σου θα πας». Μόνο που στην προκειμένη περίπτωση, κάποιοι φαίνεται πως δεν περιμένουν την αράδα. Προτιμούν να παρκάρουν κατευθείαν μπροστά της.

Οι πολίτες πάντως παρακολουθούν, σχολιάζουν και βγάζουν τα δικά τους συμπεράσματα. Γιατί το καλό παράδειγμα δεν δίνεται με ανακοινώσεις και λόγια. Αλλά με πράξεις.

Κατερίνα Τράση

(Το άρθρο έχει σατιρικό και παραπολιτικό χαρακτήρα και εκφράζει σχολιασμό επί δημόσιας καταγγελίας.)

Νέα Μάκρη – Πολιτιστικές Απόπειρες: «Ελεύθεροι Πολιορκημένοι» Αφιέρωμα στα 200 χρόνια από την Έξοδο του Μεσολογγίου

«Ελεύθεροι Πολιορκημένοι» του Διονυσίου Σολωμού, σε μια βραδιά ΑΦΙΕΡΩΜΑ στα 200 χρόνια από την Έξοδο του Μεσολογγίου 13/6 ,21.00

Μια νέα εκδήλωση στον χώρο μας !

Με νέους ταλαντούχους καλλιτέχνες και δημιουργούς!

Η θεατρική ομάδα Terra et Corpus, σε συνεργασία με τις Πολιτιστικές Απόπειρες,
παρουσιάζει το έργο «Ελεύθεροι Πολιορκημένοι» του Διονυσίου Σολωμού, σε
μια βραδιά αφιερωμένη στα 200 χρόνια από την Έξοδο του Μεσολογγίου.

Μέσα από το ανυπέρβλητο αλλά ημιτελές έργο του εθνικού μας ποιητή, η παράσταση
επιχειρεί μια σύγχρονη σκηνική προσέγγιση της θυσίας, της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και
της ακατάλυτης ανάγκης για ελευθερία και αυτοδιάθεση.

Πρόκειται για μια ποιητική τελετουργία που φωτίζει τον αγώνα του ανθρώπου απέναντι σε κάθε μορφή καταπίεσης· μια σκηνική λειτουργία που ξεκινά συμβολικά στο χάραμα της Κυριακής των Βαΐων και ολοκληρώνεται με την ανάσταση των ανθρώπων και του πνεύματος.

Συμμετέχουν : Ειρήνη Λιλάκου, Ιάκωβος Πράσινος, Γιώργος Μπάρδης

Δραματουργική επεξεργασία – σκηνική σύλληψη: Γεώργιος Μπάρδης

Σάββατο 13 Ιουνίου 2026 Ώρα έναρξης: 21:00

Πολιτιστικές Απόπειρες Λεωφόρος Μαραθώνος

26Α, Νέα Μάκρη Κρατήσεις: 22940 98 500

Μήνυμα: 697 097 49 59

Στέλιος Πέτσας από την Παλλήνη: «3η Θητεία – Αυτοδυναμία!»- φωτογραφίες RPN

Μια ιδιαίτερα θερμή και μαζική πολιτική εκδήλωση πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Δευτέρας 8 Ιουνίου στον φιλόξενο και εξαιρετικά καλαίσθητο χώρο του Μουσείου Οίνου Μάρκου στην Παλλήνη, όπου ο βουλευτής Ανατολικής Αττικής της Νέας Δημοκρατίας και πρώην υπουργός Στέλιος Πέτσας συναντήθηκε με φίλους, στελέχη και υποστηρικτές του, σε μια συγκέντρωση με έντονο πολιτικό ενδιαφέρον και ισχυρούς συμβολισμούς για την επόμενη ημέρα της παράταξης.

Η προσέλευση του κόσμου ήταν ιδιαίτερα μεγάλη, με πολίτες από όλη την Ανατολική Αττική να δίνουν το «παρών», επιβεβαιώνοντας τους ισχυρούς δεσμούς που διατηρεί ο κ. Πέτσας με την εκλογική του περιφέρεια. Το κλίμα καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης ήταν θερμό, ενώ η ομιλία του πρώην υπουργού καταχειροκροτήθηκε πολλές φορές από τους παρευρισκόμενους.

Με κεντρικό σύνθημα «3η θητεία, αυτοδυναμία!», ο Στέλιος Πέτσας έδωσε το πολιτικό στίγμα της επόμενης περιόδου, απευθύνοντας κάλεσμα ενότητας, συστράτευσης και νίκης στις επόμενες εθνικές εκλογές. Από το βήμα της εκδήλωσης έθεσε το πλαίσιο της πορείας της Νέας Δημοκρατίας προς τις επόμενες εκλογικές αναμετρήσεις, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για καθαρές πολιτικές απαντήσεις, αυτοκριτική όπου απαιτείται και διαμόρφωση ενός νέου οράματος για την Ελλάδα του 2030.

Ο βουλευτής Ανατολικής Αττικής τόνισε ότι η Νέα Δημοκρατία εξακολουθεί να αποτελεί την κυρίαρχη πολιτική δύναμη της χώρας, παρά τη φθορά που συνεπάγονται επτά χρόνια διακυβέρνησης. Αναφέρθηκε εκτενώς στα αποτελέσματα της κυβερνητικής πολιτικής σε τομείς όπως η οικονομία, η μείωση των φόρων, η ενίσχυση της απασχόλησης, η ασφάλεια, η προστασία των συνόρων, η διεθνής θέση της χώρας και η εθνική άμυνα.

Παράλληλα, προχώρησε σε αυτοκριτική αποτίμηση της κυβερνητικής πορείας, επισημαίνοντας ότι η αναγνώριση λαθών δεν αποτελεί στοιχείο εσωστρέφειας αλλά πράξη πολιτικής ωριμότητας και αυτογνωσίας. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, η αλήθεια και η ειλικρίνεια είναι εκείνες που μπορούν να επανασυσπειρώσουν όλους τους πολίτες που εμπιστεύθηκαν τη Νέα Δημοκρατία και τον Κυριάκο Μητσοτάκη στις εκλογές του 2019 και του 2023.

Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στην ανάγκη η πολιτική πυξίδα της παράταξης να δείχνει «μπροστά και δεξιά», αναδεικνύοντας ως βασικές προτεραιότητες την προάσπιση της εθνικής κυριαρχίας, την περαιτέρω ενίσχυση της αποτρεπτικής ισχύος της χώρας, τη δημοσιονομική σταθερότητα, τη μείωση της φορολογίας, τη φύλαξη των συνόρων, τη θεσμική ανανέωση, την αντιμετώπιση του δημογραφικού προβλήματος και την ενίσχυση της κοινωνικής πολιτικής.

Κλείνοντας την ομιλία του, ο Στέλιος Πέτσας απηύθυνε κάλεσμα συστράτευσης σε όλα τα στελέχη, τα μέλη και τους φίλους της παράταξης, θέτοντας ως στόχο μια νέα εκλογική νίκη της Νέας Δημοκρατίας, μια ισχυρή και αισιόδοξη Ελλάδα και μια αυτοδύναμη κυβέρνηση με πρωθυπουργό τον Κυριάκο Μητσοτάκη.

Μετά το πέρας της ομιλίας, οι παρευρισκόμενοι παρέμειναν για αρκετή ώρα στον χώρο της εκδήλωσης, απολαμβάνοντας εκλεκτά κρασιά και νόστιμους μεζέδες, προσφορά των διοργανωτών. Τα πολιτικά «πηγαδάκια» κυριάρχησαν μέχρι αργά το βράδυ, με τις συζητήσεις να περιστρέφονται γύρω από την τρέχουσα πολιτική επικαιρότητα, τον πιθανό χρόνο διεξαγωγής των επόμενων εκλογών, τις νέες πολιτικές κινήσεις που εμφανίζονται στον δημόσιο διάλογο, αλλά και τα ζητήματα που απασχολούν καθημερινά τους πολίτες της Ανατολικής Αττικής. Δείτε πολλές φωτογραφίες πατώντας εδώ

 

ΟΠΕΚΕΠΕ: Στη φυλακή τρεις κατηγορούμενοι για το κύκλωμα παράνομων επιδοτήσεων στην Κοζάνη

0

Στη φυλακή οδηγούνται τρεις από τους κατηγορούμενους που φέρονται να εμπλέκονται στην υπόθεση παράνομων επιδοτήσεων του ΟΠΕΚΕΠΕ στην περιοχή της Κοζάνης, μετά τις απολογίες τους ενώπιον των αρμόδιων δικαστικών Αρχών.

Η απόφαση για την προσωρινή τους κράτηση ελήφθη με σύμφωνη γνώμη Ευρωπαίου ανακριτή και εισαγγελέα, στο πλαίσιο της διερεύνησης της υπόθεσης που αφορά φερόμενο κύκλωμα παράνομης διαχείρισης αγροτικών επιδοτήσεων.

Ποιοι κρίθηκαν προφυλακιστέοι

Μετά την ολοκλήρωση της απολογητικής διαδικασίας, προσωρινά κρατούμενοι κρίθηκαν ο φερόμενος ως αρχηγός της εγκληματικής οργάνωσης, ένας υπάλληλος Κέντρου Υποδοχής Δηλώσεων (ΚΥΔ) καθώς και ένας παραγωγός που φέρεται να εμπλέκεται στην υπόθεση.

Αντίθετα, οι υπόλοιποι έντεκα κατηγορούμενοι αφέθηκαν ελεύθεροι με την επιβολή περιοριστικών όρων. Ανάλογα με την περίπτωση, τους επιβλήθηκαν απαγόρευση εξόδου από τη χώρα και χρηματικές εγγυήσεις που κυμαίνονται από 5.000 έως 15.000 ευρώ.

Βαρύ κατηγορητήριο

Η ποινική δίωξη που έχει ασκηθεί αφορά σειρά σοβαρών αδικημάτων, τα οποία σχετίζονται με τη φερόμενη δράση οργανωμένου κυκλώματος με στόχο την παράνομη είσπραξη κοινοτικών ενισχύσεων.

Μεταξύ των αδικημάτων περιλαμβάνονται η συγκρότηση, η ένταξη και η διεύθυνση εγκληματικής οργάνωσης, η απάτη σε βάρος ευρωπαϊκών και εθνικών πόρων, καθώς και η νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες, γνωστή ως ξέπλυμα μαύρου χρήματος.

Συνεχίζονται οι έρευνες

Οι δικαστικές και ελεγκτικές Αρχές συνεχίζουν την ανακριτική διαδικασία, εξετάζοντας όλα τα στοιχεία που έχουν συγκεντρωθεί για τη δράση του κυκλώματος και την έκταση της ζημίας που ενδεχομένως προκλήθηκε σε βάρος των ευρωπαϊκών και εθνικών πόρων.

Η υπόθεση θεωρείται ιδιαίτερα σοβαρή, καθώς συνδέεται με τη διαχείριση αγροτικών επιδοτήσεων και την προστασία των κοινοτικών κονδυλίων, ενώ δεν αποκλείεται η έρευνα να επεκταθεί και σε άλλα πρόσωπα ή περιοχές, εφόσον προκύψουν νέα στοιχεία.

Νέα Μάκρη: Καλοκαιρινή γιορτή για την επέτειο των 100 χρόνων από την ίδρυση του Δημοτικού Σχολείου

Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 1ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Μάκρης

Ανακοίνωση – Πρόσκληση:

Ένας αιώνας σύμβολο, παιδείας, μνήμης και συνέχειας!

Όλα ξεκίνησαν όταν τον Μάιο του 2025, μέλη του συλλόγου γονέων πρότειναν στον τότε διευθυντή κο Κωνσταντίνος Πατούρης να αφιερωθεί η σχολική χρονιά 2025-2026 στα 100 χρόνια από την ίδρυση του σχολείου μας!

Ο σύλλογος διδασκόντων αγκάλιασε την ιδέα μας και έτσι φέτος η καλοκαιρινή γιορτή του σχολείου είναι αφιερωμένη στην επέτειο των 100 χρόνων από την ίδρυση του Δημοτικού Σχολείου Νέας Μάκρης!

Σας περιμένουμε όλους την Παρασκευή 12/6/2026 και ώρα 19:30 για μια ξεχωριστή εκδήλωση!