spot_img
15.4 C
Rafina
Κυριακή, 21 Δεκεμβρίου, 2025
spot_img
Αρχική Blog Σελίδα 5450

Φωτιά στις Πλαταίες Βοιωτίας – Ισχυροί άνεμοι πνέουν στην περιοχή

0

Ισχυρή πυροσβεστική δύναμη από τη Θήβα μεταβαίνει σε αγροτική περιοχή μεταξύ των Πλαταιών στη Βοιωτία και Ερυθρών της Αττικής για πυρκαγιά που σημειώθηκε για άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία σε ελαιώνα.

Στην περιοχή πνέουν ισχυροί άνεμοι και η φωτιά σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες επεκτείνεται προς το βουνό.

(video) Εκπαιδευτικός Οργανισμός “ΟΡΟΣΗΜΟ” Ραφήνας. Σχολιασμός θεμάτων Μαθηματικών προσανατολισμού.

0

Τις εκφωνήσεις των θεμάτων μπορείτε να τις δείτε  ΕΔΩ

Τα θέματα σχολιάζουν οι μαθηματικοί του Εκπαιδευτικού Οργανισμού “ΟΡΟΣΗΜΟ” Ραφήνας 

  • Ελένη Λιάκουρα
  • Θανάσης Μαλάκης 
  • Γιώργος Καπράλος

Ανακοίνωση ημερομηνίας εκλογών Τριγλίας Ραφήνας

0

Μετά το πέρας της Γενικής Συνέλευσης της 09/06/2019, όπου τα μέλη του Α.Ο. Τριγλίας Ραφήνας υπερψήφισαν τον απολογισμό του απελθόντος Δ.Σ. και το απάλλαξαν από κάθε ευθύνη, ορίσθηκε τόσο η Εφορευτική Επιτροπή, όσο και η ημερομηνία διεξαγωγής των εκλογών.

Μέλη της Εφορευτικής Επιτροπής ορίσθηκαν από τα μέλη της Γ.Σ. οι: Συνοδινός Κωνσταντίνος, Ρεντζούλη Ειρήνη και Μαρία Πηλού.

Ημερομηνία για την διεξαγωγή των εκλογών ορίσθηκε η Πέμπτη 13 Ιουνίου από τις 7 έως τις 9 το απόγευμα, στα γραφεία του συλλόγου, Δημοτικό Γήπεδο Ραφήνας.

Υποψηφιότητα τόσο για το Δ.Σ., όσο και για την Ελεγκτική Επιτροπή μπορεί να υποβάλλει όποιο μέλος επιθυμεί έως και την Τετάρτη 12 Ιουνίου. Για περισσότερες πληροφορίες μπορούν να καλέσουν στα τηλέφωνα 6906-639641 και 6944-433132.

Εκπαιδευτικός Οργανισμός “Ορόσημο” Ραφήνας Ενδεικτικές απαντήσεις στα αρχαία ελληνικά προσανατολισμού.

0

Για να δείτε τα σημερινά θέματα πατήστε ΕΔΩ

Απαντήσεις

Γνωστό

Α1.

α. 1:Λ, 2:Σ, 3:Σ, 4:Λ, 5:Σ

β. 1: Ἅτε δὴ οὖν οὐ πάνυ τι σοφὸς ὢν ὁ Ἐπιμηθεὺς ἔλαθεν αὑτὸν καταναλώσας τὰς δυνάμεις εἰς τὰ ἄλογα · λοιπὸν δὴ ἀκόσμητον ἔτι αὐτῷ ἦν τὸ ἀνθρώπων γένος, καὶ ἠπόρει ὅτι χρήσαιτο.

    2: ἔρχεται Προμηθεὺς ἐπισκεψόμενος τὴν νομήν

    3: Ἀπορίᾳ οὖν σχόμενος ὁ Προμηθεὺς ἥντινα σωτηρίαν τῷ ἀνθρώπῳ εὕροι

    4: Τῷ δὲ Προμηθεῖ εἰς μὲν τὴν ἀκρόπολιν τὴν τοῦ Διὸς οἴκησιν οὐκέτι ἐνεχώρει εἰσελθεῖν

    5: καὶ ἐκ τούτου εὐπορία μὲν ἀνθρώπῳ τοῦ βίου γίγνεται

Β1. • Αναφορά ετυμολογική στο όνομα του Επιμηθέα

• Σχολιασμός των φράσεων : Ἅτε δὴ οὖν οὐ πάνυ τι σοφὸς ὢν ὁ Ἐπιμηθεὺς, ο Επιμηθέας αντικειμενικά (ἃτε οὐ ὢν:αιτιολογική μετοχή αντικειμενικής αιτιολογίας) ΄δεν ήταν σοφός.

• ἔλαθεν :του διέφυγε , συνεπώς ήταν επιπόλαιος.

• καταναλώσας :ξόδεψε , χωρίς τους απαραίτητους υπολογισμούς.

• καὶ ἠπόρει ὅτι χρήσαιτο :Δεν ήξερε τί να κάνει, αποδεικνύει την έλλειψη προνοητικότητας καθώς και τη δυσκολία ανάληψης ευθυνών στην αντιμετώπιση προβλημάτων. (ευθυνόφοβος)

• Ἀποροῦντι δὲ αὐτῷ :Ο ενεστώτας δείχνει τη διάρκεια στο γεγονός ότι δεν μπορούσε να αντιμετωπίσει το πρόβλημα που δημιούργησε.

Β2. «ἔντεχνος σοφία»: το επίθετο «ἔντεχνος» υποδηλώνει αυτόν που είναι μέσα στα όρια της τέχνης, τον έμπειρο, τον επιδέξιο. Στη φράση «ἔντεχνος σοφία», η λέξη «σοφία» υποδηλώνει τη σοφία που εμπεριέχει την τέχνη, τη σοφία που συμπορεύεται με την τέχνη, τις τεχνικές γνώσεις. Αρχικά η έννοια της σοφίας έχει κυρίως να κάνει με τη δεξιότητα και την εμπειρία σε κάποια τέχνη, την αρχιτεκτονική, τη γλυπτική, τη μεταλλουργία, την ιατρική, κ.τ.λ. Ο προσδιορισμός «ἔντεχνος» επιτρέπει εδώ στον Πρωταγόρα να διευκρινίσει, επομένως, πως αυτού του είδους τη σοφία εννοεί και όχι αυτή που συνδέουμε με τη γνώση των επιστημών και τη φιλοσοφία, δηλαδή τις θεωρητικές γνώσεις. Ως προς τις καλές τέχνες, η έντεχνη σοφία δεν σχετίζεται με τη σύλληψη της ιδέας ενός καλλιτεχνικού έργου, αλλά με την αναγκαιότητα χρήσης τεχνικών γνώσεων και εργαλείων για τη δημιουργία κάποιων από αυτά (πχ. Αρχιτεκτονική, γλυπτική). Κατανοούμε, λοιπόν, τον όρο ως τεχνογνωσία, η οποία επιτρέπει στον άνθρωπο να προβεί σε επινοήσεις και εφαρμογές σωτήριες για τη ζωή του που προωθούν την εν γένει παρουσία του στον κόσμο. Ειδικότερα, η τεχνογνωσία συνδέεται με τις τεχνικές δεξιότητες και την κατασκευαστική ικανότητα του ανθρώπου. Αυτό σημαίνει ότι ο άνθρωπος είναι σε θέση να συλλάβει και να οργανώσει τη διαδικασία της εργασίας, η οποία συμπυκνώνει με τον καλύτερο τρόπο το άλμα του πρώην, απλώς «ζωικού οργανισμού» σε ήδη άνθρωπο που αποδεσμεύεται σταδιακά από τις αλυσίδες της βιολογικής νομοτέλειας και προ-νοεί για τις επόμενες στιγμές της ζωής του. Συνδεδεμένη με τη διαδικασία της εργασίας είναι η διαδικασία κατασκευής και επινόησης, καλλιέργειας και αγωγής. Με την κατασκευαστική και επινοητική ικανότητα ο άνθρωπος δίνει υπόσταση στους σχεδιασμούς του και τα ευρήματα του νου του, κατασκευάζοντας σπίτια, σκεύη, εργαλεία, όπλα, αλλά και προβαίνει σε επινοήσεις συμβολικών συστημάτων όπως η γλώσσα, η γραφή, η αρίθμηση, που διευρύνουν τα όρια της ελευθερίας του σε σχέση με τη βιολογική αιτιότητα. Με την καλλιέργεια (γης, γραμμάτων, τεχνών και καλών τεχνών) και την αγωγή διαμορφώνει σκόπιμα τις προϋποθέσεις για παραγωγή έργων και μέσων και για νέες δημιουργίες μέσα από την αξιοποίηση εργαλείων και γνώσεων τεχνικής. Όμως, η συνολική διαδικασία γίνεται συγχρόνως και τρόπος αγωγής της φύσης του, τρόπος εξέλιξης και διαμόρφωσής του, καθώς περιέρχεται στη θέση να ελέγξει τα πάθη του, να τιθασεύσει το ένστικτο και να οργανώσει τις άμυνες του εαυτού του στον αγώνα επιβίωσης. Τα δώρα του Προμηθέα συνετέλεσαν στο να αποκτήσει ο άνθρωπος «τὴν περὶ τὸν βίον σοφίαν», χρήσιμες δηλαδή γνώσεις, προκειμένου να αντισταθμίσει τις ελλείψεις των εφοδίων που είχαν δοθεί στα υπόλοιπα έμβια όντα. Ο Πρωταγόρας όμως θεωρεί σκόπιμο να αναφέρει στο σημείο αυτό της αφήγησης ότι ο Προμηθέας δεν μπόρεσε να δώσει στους ανθρώπους την πολιτική τέχνη, το υψηλότερο και καλύτερο δώρο, φυλαγμένο από τον ίδιο τον Δία, αλλά με την πράξη κλοπής περιορίστηκε στο δώρο της τεχνογνωσίας, ευεργετικό βέβαια, αλλά κατώτερο. Γίνεται σαφές ότι η πολιτική τέχνη είναι ανώτερη κατάκτηση, η οποία στον μύθο χαρακτηρίζει την κοινότητα των θεών και όχι των ανθρώπων, και αποτελεί στοιχείο εξουσίας του Δία απέναντι στους άλλους θεούς και τον κόσμο. Η παρουσίασή τους ως δώρων των θεών και όχι ως ανακαλύψεων του ανθρώπου μπορεί να θεωρηθεί και ως ένδειξη σεβασμού προς αυτούς και προσπάθεια αποφυγής ύβρης εκ μέρους των ανθρώπων. Ιδιαίτερης σημασίας είναι η άποψη που συνάγεται από τον μύθο και αποδίδεται στον Πρωταγόρα ότι στην προϊστορία του ανθρώπινου γένους προηγήθηκε η κατάκτηση τεχνικής πρόσφορης για τον βιοπορισμό του και ακολούθησε η κατάκτηση της πολιτικής τέχνης. Άρα η κατάκτηση της τεχνικής από τον άνθρωπο, που χαρακτηρίζεται σαν τιτανική πράξη κλοπής, συνέβη σε μια πρώιμη φάση, προκοινωνική και δείχνει τις τότε δυνατότητες του ανθρώπινου πνεύματος. Αντίθετα, η πολιτική ήταν ακόμη απρόσιτη σχεδόν στο ανθρώπινο πνεύμα και κατακτήθηκε σε υστερότερη στιγμή της ιστορίας του ανθρώπου και αφού είχαν διαμορφωθεί οι κατάλληλες συνθήκες.

Β3. α.Σ, β.Σ, γ.Λ, δ.Σ, ε.Λ

Β4. εἱμαρμένη: μερίδιο ἐξιέναι:εισιτήριο ἒσχε:σχήμα κλέπτει: κλεψύδρα λαθών:λήθη

Β5. Προμηθέας ο φιλάνθρωπος θεός.Θυσιάζεται για το ανθρώπινο γένος υπομένοντας το φρικτό του μαρτύριο δεμένος στο βράχο. Σε α ενικό πρόσωπο στον Προμηθέα Δεσμώτη ομολογεί τις αγαθοεργίες του : «τι τέχνες και τεχνάσματα σκαρφίστηκα» οικειοποιείται την ιατρική τέχνη, «τα πολυάριθμα είδη της μαντικής ταξινόμησα…απ’τα όνειρα ξεχώρισα…κι ερμήνευσα τα αινίγματα» παρουσιάζεται ως καθοδηγητής των ανθρώπων στη μαντική. Στους στίχους 500-503 η εύρεση και η επεξεργασία των μετάλλων είναι και αυτή δική του υπόδειξη στους ανθρώπους. Δικαίως διατυπώνει πως «όλες οι τέχνες οι ανθρώπινες είναι δωρεές του Προμηθέα». Στον Πρωταγόρα ήλθε να ελέγξει την μοιρασιά «ἐπισκεψόμενος τήν νομήν». Η αμηχανία του Επιμηθέα γίνεται δικό του πρόβλημα «Ἀπορίᾳ οὖν σχόμενος ὁ Προμηθεὺς ἥντινα σωτηρίαν τῷ ἀνθρώπῳ εὕροι». Προβαίνει σε παράνομη πράξη για το καλό του ανθρώπου «κλέπτει…δωρεῖται…», «λαθών εἰσέρχεται». Γενναιόδωρα και χωρίς κάποιο αντάλλαγμα δίνει τα δώρα του στους ανθρώπους αδιαφορώντας για τις συνέπειες «δίδωσιν ἀνθρώπῳ» και γίνεται η αιτία ευπορίας στη ζωή των ανθρώπων «καὶ ἐκ τούτου εὐπορία μὲν ἀνθρώπῳ τοῦ βίου γίγνεται». Τέλος θα επωμιστεί και την ευθύνη για το λάθος του Επιμηθέα «δι᾽ Ἐπιμηθέα ὕστερον, ᾗπερ λέγεται, κλοπῆς δίκη μετῆλθεν». Άγνωστο

Γ1. Εγώ, βέβαια, δεν είμαι ειδικός (ή: είμαι απλός άνθρωπος), ξέρω όμως ότι είναι πάρα πολύ καλό να διδάσκεται κανείς την αρετή (ή: το σωστό) από την ίδια του τη φύση και κατά δεύτερον να τη (ή: το) διδάσκεται περισσότερο από όσους πραγματικά (ή: αληθινά) γνωρίζουν καλά κάτι σωστό παρά από όσους κατέχουν την τέχνη της εξαπάτησης. Ίσως λοιπόν δε μιλώ με λόγια σοφά και επιδέξια (ή: σαν αυτά των σοφιστών)· γιατί ούτε αυτό επιδιώκω.

Γ2. Ο Ξενοφών εκφράζει τις επικρίσεις του εναντίον των σοφιστών. Κατά τη γνώμη του, ενώ ισχυρίζονται ότι οδηγούν με τη διδασκαλία τους νέους στην αρετή, πετυχαίνουν το αντίθετο («φασὶ μὲν ἐπ’ ἀρετὴν ἄγειν οἱ πολλοὶ τοὺς νέους, ἄγουσι δ’ ἐπὶ τοὐναντίον»). Κατ’ αρχάς, δεν υπάρχει κάποιος που να τον έχουν οδηγήσει στην αρετή ούτε η διδασκαλία τους βασίζεται σε συγγράμματα που θα οδηγούσαν κάποιον στην αρετή («οὔτε γὰρ [ἂν] ἄνδρα που ἑωράκαμεν ὅντιν’ οἱ νῦν σοφισταὶ ἀγαθὸν ἐποίησαν, οὔτε γράμματα παρέχονται ἐξ ὧν χρὴ ἀγαθοὺς γίγνεσθαι»). Αντίθετα, μολονότι δημιουργούν προσδοκίες στους μαθητές τους ότι θα μάθουν κάτι σημαντικό, όσα γράφουν είναι αφενός ανούσια («περὶ μὲν τῶν ματαίων πολλὰ αὐτοῖς γέγραπται») και εξεζητημένα («τὰ μὲν ῥήματα αὐτοῖς ἐζήτηται»), αφετέρου τους οδηγούν σε ασήμαντες ηδονές και όχι στην αρετή (« αἱ μὲν ἡδοναὶ κεναί, ἀρετὴ δ’ οὐκ ἔνι»), με αποτέλεσμα να χάνεται χρόνος από το να μάθουν οι νέοι κάτι χρήσιμο («διατρίβειν δ’ ἄλλως παρέχει τοῖς ἐλπίσασί τι ἐξ αὐτῶν μαθήσεσθαι [μάτην] καὶ ἑτέρων κωλύει χρησίμων καὶ διδάσκει κακά»). Εστιάζουν περισσότερο στα λόγια παρά σε σοβαρές απόψεις, ενώ παράλληλα («ὑπὸ τῶν ἐξαπατᾶν τέχνην ἐχόντων»).

Γ3. α. ἄνδρα: ἄνδρας γράμματα: γράμμα ὅντινα: οὕστινας ὧν: οὗ β. ἑωράκαμεν: ἴδωμεν ἐποίησαν: ποιήσωσι(ν) παρέχονται: παράσχωσι(ν)

Γ4.α. Υπόθεση: εἰ ἔχοιεν: εἰ + ευκτική Απόδοση: οὐκ ἂν παιδεύσειε: δυνητική ευκτική Απλή σκέψη του λέγοντος Μετατροπή στο προσδοκώμενο: Υπόθεση: ἐάν, ἄν, ἤν + υποτακτική: ἐὰν ἔχωσι(ν) Απόδοση: οριστική μέλλοντα: οὐ παιδεύσει β. Η σύνταξη είναι παθητική και έχουμε φαινόμενο αττικής σύνταξης. Μετατρέπεται σε ενεργητική σύνταξη: Αὐτοὶ (ή: Οὗτοι) πολλὰ γεγράφασι(ν).

Εκπαιδευτικός Οργανισμός “ΟΡΟΣΗΜΟ” Ραφήνας

Φιλόλογοι Καινουργιάκης Ρένος – Σκούφου Θεοδώρα

Είκοσι εκατ. ευρώ στους δήμους για καταφύγια αδέσποτων ζώων!

0

Χρηματοδότηση για την κατασκευή καταφυγίων αδέσποτων ζώων ή για την αναβάθμιση ήδη υφιστάμενων χώρων εξασφαλίζουν οι δήμοι, μέσω νέας πρόσκλησης του προγράμματος «ΦιλόΔημος ΙΙ», με αρχικό προϋπολογισμό 20 εκατ. ευρώ.

Η πρόσκληση ενεργοποιείται με απόφαση του υπουργού Εσωτερικών, Αλέξη Χαρίτση και αφορά στη χρηματοδότηση των δήμων και των Νομικών Προσώπων αυτών για την «Κατασκευή, επισκευή, συντήρηση και εξοπλισμό εγκαταστάσεων καταφυγίων αδέσποτων ζώων συντροφιάς». Στόχος είναι η αναβάθμιση των εν λόγω υφιστάμενων υποδομών, αλλά και η δημιουργία νέων, σύγχρονων, λειτουργικών, φιλικών στο περιβάλλον και προσβάσιμων στους πολίτες, δομών φιλοξενίας, όπως επιτάσσει η Ευρωπαϊκή Σύμβαση για την Προστασία των Ζώων Συντροφιάς.

«Με το Πρόγραμμα αυτό, οι δήμοι όλης της χώρας αποκτούν για πρώτη φορά σύγχρονες υποδομές για τη φιλοξενία και την προστασία των αδέσποτων ζώων συντροφιάς, σύμφωνα με τους ευρωπαϊκούς κανόνες και πρακτικές, αλλά και όπως αρμόζει στις αξίες και τον πολιτισμό μας. Η ευζωία των μικρών μας φίλων συνιστά ηθικό καθήκον και κοινωνική επιταγή», δήλωσε σχετικά ο κ. Χαρίτσης.

Σύμφωνα με την πρόσκληση, η κατασκευή εγκατάστασης καταφυγίου αδέσποτων ζώων συντροφιάς συνίσταται στην εκ θεμελίων κατασκευή, στη διαμόρφωση και επισκευή υφιστάμενων δομών, καθώς και στην προσθήκη κτιριακών εγκαταστάσεων σε ήδη υφιστάμενη εγκατάσταση καταφυγίου. Αναφορικά με την επισκευή και συντήρηση των υφιστάμενων καταφυγίων των δήμων, ενδεικτικά μπορούν να πραγματοποιηθούν παρεμβάσεις που αποσκοπούν στην αναβάθμιση, ήτοι αντικατάσταση σκεπής και δαπέδων, ενίσχυση της μόνωσης των κτιρίων, ώστε να διασφαλίζεται η προστασία από τις ακραίες καιρικές συνθήκες, η κατασκευή ιατρείου μικρών ζώων, η τοποθέτηση αυτόματων ταϊστρών και ποτίστρων, ο εξοπλισμός παρασκευής τροφής και καθαρισμού σκευών και χώρων, η επέκταση του καταφυγίου με επισκευή υφιστάμενων εγκαταστάσεων, η βελτίωση χώρου παρασκευής και αποθήκευσης τροφής, η διαμόρφωση κατάλληλου χώρου για απομόνωση των ζώων (σε περίπτωση λοιμωδών νοσημάτων), η κατασκευή κατάλληλων υποδομών αποχέτευσης και  παροχέτευσης των όμβριων υδάτων της εγκατάστασης του καταφυγίου κ.ά.

Το πρόγραμμα υλοποιείται έως την 31η Δεκεμβρίου 2020.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ένωση Γονέων Σπάτων Αρτέμιδας : Βραβεία Διαγωνισμού Ζωγραφικής

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε και φέτος ο διαγωνισμός ζωγραφικής για τους μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης των σχολείων του Δήμου μας, που συνδιοργάνωσε η Ένωση και ο Οργανισμούς Παιδείας-Πολιτισμού και Περιβάλλοντος του Δήμου μας «Ο Ξενοφών».
Φέτος ο διαγωνισμούς είχε θέμα «Η πόλη των ονείρων μου» .
Οι μαθητές των σχολείων μας, αγκάλιασαν και φέτος τον διαγωνισμό και ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας, συμμετείχαν στο διαγωνισμό, επιστρατεύοντας την ευαισθησία τους, τη φαντασία τους, τις ιδέες και φυσικά το ταλέντο τους.
Το αποτέλεσμα είναι για άλλη μια φορά μοναδικό. Όλα τα έργα των παιδιών μας θα εκτεθούν στο 3ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδας, την Παρασκευή 14 Ιουνίου, 6μμ έως τις 10μμ, παράλληλα με τις εκδηλώσεις της 8ης βραδιάς χορού. Οι βραβεύσεις των έργων που ξεχώρισαν θα πραγματοποιηθούν στις 8 μμ, κατά τη διάκρεια της βραδιάς χορού.  
Η κριτική επιτροπή του διαγωνισμού, για άλλη μια φορά την αποτελούν οι
Κωνσταντίνα Κώτσιου, ζωγράφος-χαράκτρια, αν. Καθηγήτρια ΑΣΚΤ
Περικλής Αντωναρόπουλος, ζωγράφος- εκπαιδευτικός, μέλος του Εικ.Επιμελητηρίου
Χάρης Γκολφινόπουλος, ζωγράφος, μέλος του Εικ.Επιμελητηρίου

Έργα που βραβεύονται:
Κωνσταντίνα Καραγιάννη Α1 1ου Δημοτικού Σπάτων
Γεωργία Μοστράτου Α2 1ου Δημοτικού Σπάτων
Σταυρούλα Τράντα & Ευαγγελία Σταματάκη Α2 7ου Δημοτικού Αρτέμιδας
Δημήτρης Γκίκας  Β 7ου Δημοτικού Αρτέμιδας
Βασιλικη Παπαμιχαήλ Β2 1ου Δημοτικού Σπάτων
Παναγιώτης Καραγεώργος Γ 4ου Δημοτικού Αρτέμιδας
Μαριλύδα Δεληγιάννη Γ1 3ου Δημοτικού Αρτέμιδας
Τζένη Λαμπροπούλου Γ1 7ου Δημοτικού Αρτέμιδας
Ίριδα Χριστοφυλλάκη Γ2 7ου Δημοτικού Αρτέμιδας
Ιάκωβος Απέργης Δ 6ου Δημοτικού Αρτέμιδας
Ευγενία Καράντζαλου Δ1 2ου Δημοτικού Αρτέμιδας
Αγησίλαος Κίντης & Γαρυφαλιά Παναγιωτάκη Δ1 7ου Δημοτικού Αρτέμιδας
Δήμητρα Σαραντινού  Δ3 2ου Δημοτικού Σπάτων
Τσαλίκη Μαρία Δ2 7ου Δημοτικού Αρτέμιδας
Κωνσταντίνα Στεφανοπούλου Ε 6ου Δημοτικού Αρτέμιδας
Στέφανος Ζαχόπουλος Ε 5ου Δημοτικού Αρτέμιδας
Μιχάλης Ζερβός ΣΤ1 7ου Δημοτικού Αρτέμιδας
Ενές Ντερβίσα ΣΤ 5ου Δημοτικού Αρτέμιδας
Γεωργία Παγώνης ΣΤ2 1ου Δημοτικού Σπάτων
Αλεξάνδρα Παραδαλού ΣΤ1 4ου Δημοτικού Αρτέμιδας

Συνάντηση την Τετάρτη 12 Ιουνίου του νέου Περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλη με την απερχόμενη Περιφερειάρχη Ρ. Δούρου

0

O νέος Περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης θα συναντηθεί με την απερχόμενη Περιφερειάρχη Ρ. Δούρου προκειμένου να ενημερωθεί  για θέματα που αφορούν στη λειτουργία της Περιφέρειας.

 Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί στην Περιφέρεια στις 3 το μεσημέρι της ερχόμενης Τετάρτης 12 Ιουνίου 2019 (Λ. Συγγρού 15-17). 

Άλιμος: Συναγερμός της αστυνομίας στην παραλία «Bikini» για τον εντοπισμό τρίχρονου κοριτσιού που είχε χαθεί

0

Μεγάλη κινητοποίηση της αστυνομίας πραγματοποιήθηκε χθες το απόγευμα στην πλαζ «BIKINI» στον Άλιμο, όταν γονείς έχασαν το τρίχρονο κοριτσάκι τους. Η μικρή ξέφυγε από την προσοχή τους με αποτέλεσμα να επικρατήσει πανικός στην παραλία. Ευτυχώς, λίγη ώρα αργότερα το κοριτσάκι βρέθηκε σε κάποιο σημείο της παραλίας που ήταν γεμάτη κόσμο, λόγω του καύσωνα.

Μάλιστα στην παραλία έφτασαν αμέσως αστυνομικοί της ομάδας ΔΙΑΣ και περιπολικά της Άμεσης Δράσης. Επειδή στο σημείο που βρέθηκε η μικρή, βρισκόταν μια παρέα 8 Πακιστανών, οι αστυνομικοί τους θεώρησαν ύποπτους και τους προσήγαγαν στο Τμήμα Ασφάλεια Αλίμου. Οι 8 Πακιστανοί αφέθηκαν ελεύθεροι αφού δεν προέκυψε κάτι σε βάρος τους.

Η Αστυνομία συστήνει στους γονείς να μην αφήνουν ούτε μια στιγμή τα παιδιά από τα μάτια τους, ειδικά αν βρίσκονται σε πολυσύχναστες παραλίες.

Στέλιος Κερασίδης: Ο 6χρονος σολίστας του πιάνου κατακτά τον κόσμο με τις νότες του

0

Το «παιδί – θαύμα» που έχει σαρώσει πανελλήνια και διεθνή βραβεία στη μουσική, παίζει Μπαχ και γράφει δικά του κομμάτια

Είναι ένα παιδί 6 ετών. Ένα μικρόσωμο αγοράκι πρώτης δημοτικού που παίζει, τρέχει και κάνει ζαβολιές όπως κάθε άλλο εξάχρονο παιδί. Με μια διαφορά: ότι φέρει ένα μουσικό βιογραφικό που εντυπωσιάζει αναλογικά με την ηλικία του. Επτά παγκόσμια και δύο πανελλήνια βραβεία σε διαγωνισμούς πιάνου, ρεσιτάλ σε ιστορικές αίθουσες του κόσμου (Carnegie Hall, Royal Albert Hall, Musikverein), σύμπραξη σε concerto με ορχήστρα από ηλικία 4 ετών, εμφανίσεις σε δημοφιλείς τηλεοπτικές εκπομπές, πρωταγωνιστικός ρόλος σε τηλεοπτικό σποτ, μια δική του πιανιστική σύνθεση που έγινε ήδη viral.

O μικρός Στέλιος Κερασίδης γεννήθηκε σε ένα σπίτι περικυκλωμένο από μουσική. Με τον πατέρα του σολίστ και καθηγητή πιάνου, ο Στέλιος ανέπτυξε από μωρό μια ιδιαίτερη ευαισθησία στους ήχους, πειραματιζόταν έντονα με τα πλήκτρα και πολύ σύντομα κατέκτησε το «απόλυτο αυτί» – ένα ισχυρό «όπλο» για κάθε μουσικό. Σε ηλικία 2 ετών μπορούσε ήδη να τραγουδήσει με απόλυτη ακρίβεια τις νότες σε οποιοδήποτε μουσικό κομμάτι άκουγε, ενώ στα 3 του βρέθηκε στη σκηνή για την πρώτη του μαθητική συναυλία.

Στα 4 του ξεκινάει η συμμετοχή του σε πιανιστικούς διαγωνισμούς στην Ελλάδα και το εξωτερικό με εντυπωσιακά αποτελέσματα. Κερδίζει βραβεία με τις υψηλότερες δυνατές βαθμολογίες, προσκαλείται σε υψηλού επιπέδου φεστιβάλ, και λαμβάνει διθυραμβικά σχόλια για το ταλέντο και την ξεχωριστή μουσικότητα του από κορυφαίους καθηγητές και σολίστ παγκοσμίως. Αμερική, Γερμανία, Αυστρία, Αγγλία, Βέλγιο και Ιταλία είναι μερικοί από τους σταθμούς όπου ο μικρός Στέλιος ταξίδεψε και διακρίθηκε πιανιστικά. Γίνεται και επίσημα ο νεότερος Έλληνας μουσικός που δίνει ρεσιτάλ στο Carnegie Hall της Νέας Υόρκης, το Royal Albert Hall στο Λονδίνο και το Musikverein στη Βιέννη. Η δημοφιλία του εκτοξεύεται όταν τερματίζει δεύτερος στον τελικό του τηλεοπτικού σόου «Ελλάδα έχεις ταλέντο», γεγονός που τον καθιστά έναν από τους νεότερους φιναλίστ του τηλεοπτικού παιχνιδιού παγκοσμίως. Τώρα, ο Στέλιος ετοιμάζεται να συμπράξει με μια από τις κορυφαίες ορχήστρες της χώρας μας σε μια ιδιαίτερη συναυλία.

Γνωρίσαμε το πολυβραβευμένο παιδί-θαύμα του πιάνο και μιλήσαμε για τις διεθνώς αναγνωρισμένες σολιστικές του ικανότητες, αλλά και για τις συνθετικές του ανησυχίες.

ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ

«Κάθε βράδυ όταν με πήγαινε η μαμά μου στο κρεβάτι να κοιμηθώ ερχόταν ο μπαμπάς μου και μου έβαζε μουσική. Άφηνε εκεί ανοιχτό το ηχείο να παίζει για ώρες… Μόνο έτσι με έπαιρνε ο ύπνος. Αν δεν άκουγα τις μελωδίες του Bach και του Chopin δεν κοιμόμουν!»

ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ

«Να πω την αλήθεια δεν ξέρω πόσα βραβεία έχω. Δεν τα μετράω καν. Έχει γεμίσει ο τοίχος πάνω από το πιάνο μου και δεν χωράει πολλά ακόμη. Εγώ αγαπώ τη μουσική, δεν με νοιάζουν και πολύ τα βραβεία. Από αίθουσες μου άρεσε περισσότερο αυτή η καινούργια στο Αμβούργο η Elbphilharmonie. Τέτοιο κτίριο δεν έχω ξαναδεί. Σαν διαστημόπλοιο είναι! Πάντως το καλύτερο ταξίδι μου ήταν στη Νέα Υόρκη με τους ουρανοξύστες και στις Βρυξέλλες. Εκεί έχουν τα καλύτερα τρενάκια. Πάντα ο μπαμπάς μου μετά από τους διαγωνισμούς με πάει σε λούνα πάρκ. Είναι φανταστικά!»

TΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΣΥΝΘΕΤΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΔΕΛΦΕΣ ΤΟΥ

«Αγαπώ πολύ την αδερφή μου γι’ αυτό ονόμασα το κομμάτι Βερόνικα. Εκείνη σκεφτόμουν όταν έβγαζα τη μελωδία στο πιάνο. Είναι η πιο γλυκιά αδερφή του κόσμου. Καμιά φορά βέβαια τσακωνόμαστε, αλλά μετά πάλι αγαπιόμαστε. Θέλω να της γράψω κι αλλά κομμάτια αλλά τώρα γράφω ένα για τη μικρή μου αδερφή, την Αναστασία. Είναι μωρό ακόμη, αλλά πιστεύω θα χαρεί πολύ μόλις το ακούσει».Δείτε βίντεο ΕΔΩ

Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ

«Μελετάω σχεδόν κάθε μέρα, περίπου δυο ώρες. Πιο πολύ από όλους τους συνθέτες μου αρέσει ο Bach. Από πιανίστες ο αγαπημένος μου είναι ο Glenn Gould. Είναι μοναδικός! Το όνειρο μου είναι όταν μεγαλώσω να γίνω επαγγελματίας πιανίστας και να παίζω όπως εκείνος. Στους φίλους μου στο σχολείο λέω πως δεν είναι κακό αν δεν τους αρέσει το πιάνο. Δεν υπάρχει μόνο η μουσική. Μπορεί σε κάποιον να αρέσει κάτι άλλο. Και τα μαθηματικά είναι τέλεια για παράδειγμα. Ή τα αθλήματα. Στη Βερόνικα αρέσει η ρυθμική γυμναστική. Το σημαντικό νομίζω είναι όλοι να βρουν κάτι που αγαπούν αληθινά.

Εικόνα προφίλ του χρήστη stelios_kerasidis
  • Στα ρεσιτάλ αισθάνομαι κάπως περίεργα, αλλά δεν φοβάμαι. Προσπαθώ να μείνω συγκεντρωμένος και να μην τρομάζω από το κόσμο, το θόρυβο, τα φώτα και τις κάμερες. Σκέφτομαι μόνο τη μουσική μου και τίποτα άλλο. Δεν είναι εύκολο, αλλά συνήθως τα καταφέρνω. Στο τέλος όταν με χειροκροτούν νοιώθω πολύ όμορφα και κάνω πάντα βαθιά υπόκλιση.

-Όταν δεν μελετάω πιάνο μου αρέσει να κάνω ποδήλατο να παίζω με τα LEGO μου, να κολυμπάω στη θάλασσα, να παίζω κρυφτό με τους φίλους μου και να πηγαίνω σινεμά. Τρελαίνομαι για πίτσα και παγωτά. Σε κάθε μας ταξίδι ψάχνουμε να βρούμε ποιο μαγαζί έχει την καλύτερη πίτσα αλλά νομίζω την καλύτερη από όλες την κάνει η μαμά μου!

Δήμος Ραφήνας – Πικερμίου : Πρόσληψη εποχικού προσωπικού ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για την αντιπυρική περίοδο 2019

0

Στο Δήμο Ραφήνας-Πικερμίου, προσλήφθηκαν για την αντιπυρική περίοδο :

  • 6 οδηγοί πυροσβεστικού οχήματος ΔΕ
  • 6 εργάτες δασοπυρόσβεσης ΥΕ

Περισσότερα ΕΔΩ