Ραφήνα: Η ”Ηλιαχτίδα” μεγαλώνει και αναζητά Λογοθεραπευτή – αγγελία εργασίας

Δήμος Μαραθώνος: Προθεσμία για τα δικαιολογητικά εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση – ειδικό ποσοστό
Μέχρι και την Τρίτη 23-09-2025 καλούνται οι υποψήφιοι των Πανελλαδικών Εξετάσεων του Δήμου Μαραθώνος να υποβάλουν στις αρμόδιες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης τα δικαιολογητικά που αναφέρονται στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις, για την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με το ειδικό ποσοστό.
Η εισαγωγή με ειδικό ποσοστό αφορά -μεταξύ άλλων- τους υποψηφίους:
του Δήμου Θήρας, της Περιφερειακής Ενότητας Θήρας,
του Δήμου Ιητών, της Περιφερειακής Ενότητας Θήρας,
του Δήμου Αμοργού, της Περιφερειακής Ενότητας Νάξου,
του Δήμου Θέρμου, της Περιφερειακής Ενότητας Αιτωλοακαρνανίας,
του Δήμου Πεντέλης, της Περιφερειακής Ενότητας Βορείου Τομέα Αθηνών,
της Πολεοδομικής Ενότητας Πατήματος Χαλανδρίου, του Δήμου Χαλανδρίου της Περιφερειακής Ενότητας Βορείου Τομέα Αθηνών,
του Δήμου Μαραθώνος, της Περιφερειακής Ενότητας Ανατολικής Αττικής,
της Δημοτικής Ενότητας Πικερμίου, του Δήμου Ραφήνας – Πικερμίου, της Περιφερειακής Ενότητας Ανατολικής Αττικής
Κάλεσμα του Υπουργείου Παιδείας για την Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού
Στο πλαίσιο του εορτασμού της 12ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού 2025, η οποία εναρμονίζεται, όπως κάθε χρόνο, με την Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, η Διεύθυνση Φυσικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού καλεί όλες τις σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, την Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2025, να υλοποιήσουν αθλητικές δράσεις και δραστηριότητες, εντός ή/και εκτός του σχολικού χώρου, καθ΄ όλη τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου, με κοινό σύνθημα «Κινούμαι, Ενεργώ, Δημιουργώ».
Με στόχο την ανάδειξη, εκτός των άλλων, της παιδαγωγικής αξίας του σχολικού αθλητισμού και την καλλιέργεια των αξιών και αρετών που απορρέουν από αυτόν, προτείνεται ο φετινός εορτασμός να αφιερωθεί στη σύνδεση του σχολικού αθλητισμού με την έννοια του «ενεργού πολίτη», υιοθετώντας μια ολιστική προσέγγιση που εναρμονίζεται με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (ΣΒΑ) του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών, δεδομένου ότι ο αθλητισμός, πέρα από τη φυσική άσκηση/δραστηριότητα για τη θωράκιση της υγείας και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής, αποτελεί ισχυρό εργαλείο για την ανάπτυξη δεξιοτήτων, την κοινωνική σύνδεση και την ενεργό συμμετοχή στον δημόσιο βίο.
Απολογιστικό: 4ης «ΠΟΡΕΙΑΣ της ΓΑΛΙΛΑΙΑΣ» – «Κανείς μόνος στην ασθένεια»
Η 4η «ΠΟΡΕΙΑ της ΓΑΛΙΛΑΙΑΣ», αγκάλιασε για μια ακόμη φορά τον άνθρωπο που πάσχει, για να μην είναι «Κανείς μόνος στην ασθένεια».
Η 4η «ΠΟΡΕΙΑ της ΓΑΛΙΛΑΙΑΣ» πραγματοποιήθηκε με την συμμετοχή της Εκκλησίας, εκπροσώπων της Πολιτείας, τοπικών φορέων, συλλόγων, εθελοντών και πλήθους κόσμου, και σε μια κίνηση αλληλεγγύης και αγκαλιάς με αγάπη στον άνθρωπο που πάσχει.
Φέτος, την ΠΟΡΕΙΑ φιλοξένησε ο Δήμος Ραφήνας – Πικερμίου, με τη Δήμαρχο κα Δήμητρα Τσεβά Μήλα να τονίζει πως «η ΓΑΛΙΛΑΙΑ δεν είναι απλώς μια δομή υγείας, αλλά μια μεγάλη οικογένεια που στέκεται δίπλα στον άρρωστο, στον φροντιστή και στην οικογένεια με αξιοπρέπεια, φροντίδα και αγάπη».
Την τελετή έναρξης της ΠΟΡΕΙΑΣ, τίμησε με την παρουσία του ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος, ο οποίος με λόγια καρδιάς μίλησε για τη σπουδαιότητα «να μπορεί κάθε ασθενής στη χώρα μας που έχει ανάγκη να λαμβάνει ποιοτικές υπηρεσίες Ανακουφιστικής Φροντίδας ανεξάρτητα από την εθνικότητα, το θρήσκευμα, την οικονομική και κοινωνική του κατάσταση» αλλά και για τη στράτευση αγάπης και προσφοράς από πολλούς, για την υλοποίηση του έργου της «ΓΑΛΙΛΑΙΑΣ».
Ο Πρόεδρος της «ΓΑΛΙΛΑΙΑΣ», Σεβ. Μητροπολίτης Μεσογαίας & Λαυρεωτικής κ. Νικόλαος μίλησε για τη διαδρομή της Μονάδας εδώ και 15 χρόνια, τη δύναμη της συνεργασίας της διεπιστημονικής ομάδας, των 120 εθελοντών και των οικογενειών που στηρίζουν το έργο της και βέβαια την διαχρονική στήριξη των 8 δήμων της περιοχής. Ανακοίνωσε επίσης το όραμα για τη δημιουργία Μονάδων Μακροχρόνιας Φροντίδας για ασθενείς με καρκίνο, νόσο του κινητικού νευρώνα, αλλά και Πάρκινσον.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκε και ο Υφυπουργός Υγείας κ. Μάριος Θεμιστοκλέους, ο οποίος σημείωσε πως η «ΓΑΛΙΛΑΙΑ» προσφέρει όχι μόνο φροντίδα υγείας αλλά και ανθρώπινη παρουσία, τρυφερότητα, σεβασμό και ανακούφιση. Τόνισε, επίσης, τη σημασία του θεσμικού πλαισίου που δημιουργήθηκε το 2022 για την ενσωμάτωση της Ανακουφιστικής Φροντίδας στο ΕΣΥ. Επίσης, ευχαρίστησε την «ΓΑΛΙΛΑΙΑ», που χάραξε το δρόμο της Ανακουφιστικής Φροντίδας στη χώρα μας και ανακοίνωσε ότι το Υπουργείο Υγείας προχωρά στη δημιουργία κλινών Ανακουφιστικής Φροντίδας σε νοσοκομεία όλης της χώρας.
Στη συνέχεια της τελετής έναρξης, την οποία παρουσίασε η δημοσιογράφος κα Βίκυ Φλέσσα, ακολούθησε συμβολική ΠΟΡΕΙΑ όλων των συμμετεχόντων μέχρι το Πάρκο Καραμανλή, όπου και πραγματοποιήθηκε μουσική εορταστική συναυλία των Χρήστου Θηβαίου και Παναγιώτη Μάργαρη, μια ευγενική χορηγία του Δήμου Ραφήνας – Πικερμίου.
Πολλές ευχαριστίες οφείλουμε στο Δήμο Ραφήνας – Πικερμίου για τη φιλοξενία της 4ης «ΠΟΡΕΙΑ της ΓΑΛΙΛΑΙΑΣ», στη Φιλαρμονική του Δήμου Ραφήνας – Πικερμίου, στους τοπικούς συλλόγους (Σύλλογο Τριγλιωτών Ραφήνας, Λύκειο Ελληνίδων Ραφήνας, Σύλλογο Ρουμελιωτών Βορειοανατολικής Αττικής «ο Αθανάσιος Διάκος», Σύλλογο Ηπειρωτών Ν. Μάκρης- Μαραθώνα- Ραφήνας- Πικερμίου «Η Αγία Ειρήνη», Πολιτιστικό Σύλλογο Πικερμίου «Δεινοθήριο»), στους 7 Δήμους Συνδιοργάνωσης των Μεσογείων και της Λαυρεωτικής, στα Σώματα Ασφαλείας και στους διάφορους Φορείς για την ενεργή συμμετοχή τους, καθώς και στα παιδιά των Κατηχητικών της Ι. Μητροπόλεως Μεσογαίας και Λαυρεωτικής, σε όλους τους χορηγούς της εκδήλωσης (Pemptousia, ALUMIL, ΕυΔημος, Σάμινθος, Savvy Partners,The Smiling Hippo, Thrace Group, Viewmaster Events, Οικογένεια Χριστοδούλου, Market In, Κουτσοποδιώτης Ιωάννης, Δημήτριος Συριανός, Μυλωνάς Λος ΙΚΕ, Δημήτριος Δόρτας, Aνδρέας Καραμανλής) αλλά και σε όλους τους παρευρισκόμενους που μας στήριξαν με την παρουσία τους.
Όλοι μαζί γίναμε στην ΠΟΡΕΙΑ αυτή «ένα» για να αγκαλιάσουμε τον άνθρωπο στην πιο ευάλωτη στιγμή του, για να μην είναι: «Κανείς μόνος στην ασθένεια».
Δελτίο Τύπου
Δόμνα Μιχαηλίδου για τη β’ φάση του Προγράμματος Προσβασιμότητα κατ’ οίκον
Το Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας ανακοινώνει την έναρξη της β’ φάσης του προγράμματος «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον».
Πρόκειται για το πρώτο στοχευμένο χρηματοδοτικό εργαλείο που επιδοτεί παρεμβάσεις για την προσαρμογή κατοικιών και επαγγελματικών χώρων στις ανάγκες ατόμων με αναπηρία.
Μετά την ολοκλήρωση της α’ φάσης, όσοι έχουν ήδη προεγκριθεί καλούνται να δηλώσουν: το ακίνητο στο οποίο θα πραγματοποιηθεί η παρέμβαση (κύρια ή και δευτερεύουσα κατοικία ή και επαγγελματική στέγη), τη σχέση τους με το ακίνητο (ιδιοκτησία, μίσθωση, φιλοξενία, παραχώρηση), τις παρεμβάσεις που επιθυμούν να υλοποιήσουν, καθώς και να αναρτήσουν τα απαιτούμενα δικαιολογητικά του μηχανικού.
Η Υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Δόμνα Μιχαηλίδου, δήλωσε: «Το κράτος, για πρώτη φορά, χρηματοδοτεί στοχευμένες παρεμβάσεις, όπως ράμπες και αναβατόρια, για να εξασφαλιστεί η απρόσκοπτη πρόσβαση των ατόμων με αναπηρία στην καθημερινότητά τους. Οι επιλέξιμες δράσεις σχεδιάστηκαν σε συνεργασία με την αναπηρική κοινότητα, ώστε να ανταποκρίνονται πραγματικά στις ανάγκες των ανθρώπων με αναπηρία και χρόνιες παθήσεις».
Όπως έχει ήδη ανακοινώσει ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ο προϋπολογισμός του προγράμματος ενισχύεται με επιπλέον εθνικούς πόρους, προκειμένου να καλυφθεί ο μεγάλος όγκος αιτήσεων και να ωφεληθούν περισσότεροι πολίτες. Παράλληλα, το Υπουργείο προχωρά σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να ανοίξει εκ νέου η διαδικασία υποβολής των αιτήσεων, ώστε να δοθεί η δυνατότητα συμμετοχής και σε νέους δικαιούχους.
Το πρόγραμμα παρέχει επιχορήγηση έως και 14.500 ευρώ, με προκαταβολή 50% και πλήρως ψηφιακή διαδικασία μέσω της πλατφόρμας prosvasimotita.minscfa.gov.gr
Οι επιλέξιμες δαπάνες περιλαμβάνουν τεχνικές διαμορφώσεις, ράμπες, αναβατόρια, αυτοματισμούς, εξειδικευμένο εξοπλισμό, καθώς και τις αμοιβές μηχανικών για την πιστοποίηση των εργασιών.
Η διαδικασία ολοκληρώνεται με τη γ’ φάση, η οποία αφορά την υποβολή δικαιολογητικών που αποδεικνύουν την πραγματοποίηση των παρεμβάσεων. Μετά τον έλεγχο, καταβάλλεται στον ωφελούμενο το υπόλοιπο 50% της επιχορήγησης.
Το πρόγραμμα υλοποιείται από την ΕΕΤΑΑ, χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, και απευθύνεται σε άτομα με αναπηρία άνω του 67% και συγκεκριμένα εισοδηματικά κριτήρια.
Η προθεσμία για την ολοκλήρωση της β’ φάσης ορίζεται για τις 3 Νοεμβρίου 2025.
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ



