spot_img
28.3 C
Rafina
Σάββατο, 27 Ιουνίου, 2026
spot_img
Αρχική Blog Σελίδα 752

Δόμνα Μιχαηλίδου για: Κοινωνική Αντιπαροχή – Μίσθωση και Τριτεκνική Ιδιότητα

0

«Από σήμερα το βράδυ, το νομοσχέδιο για την κοινωνική αντιπαροχή, κοινωνική μίσθωση, τριτεκνική ιδιότητα και άλλες διατάξεις είναι πια νόμος του Κράτους. Από σήμερα, διαθέτουμε δύο νέα εργαλεία για την αντιμετώπιση της στεγαστικής κρίσης, από σήμερα οι τρίτεκνες οικογένειες και οι οικογένειες με παιδιά με αναπηρία βγαίνουν θεσμικά ενισχυμένες», τόνισε η Υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου μετά την ψήφιση του σχετικού σχεδίου νόμου, στην Ολομέλεια της Βουλής.

Απαντώντας στους ισχυρισμούς της αντιπολίτευσης, η Υπουργός ανέπτυξε τα δύο καινοτόμα και άμεσα υλοποιήσιμα προγράμματα που θα αυξήσουν την προσφορά κατοικίας, θα πιέσουν προς τα κάτω τις τιμές των ενοικίων, ενώ παράλληλα θα δημιουργήσουν κι ένα αξιόλογο απόθεμα κοινωνικών κατοικιών. Αναφερόμενη στην Κοινωνική Αντιπαροχή η κ. Μιχαηλίδου υπογράμμισε ότι:«Επαναφέρουμε την Κοινωνική Αντιπαροχή και προτείνουμε μια σειρά τροποποιητικών διατάξεων, ώστε να γίνει πιο λειτουργική, αποδοτικότερη και αποτελεσματική, κυρίως όμως να γίνει υλοποιήσιμη».

Επεσήμανε,επίσης, την πρωτοποριακή σύμπραξη των Υπουργείων Εθνικής Άμυνας και Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας,που αφορά την αξιοποίηση ανενεργών στρατοπέδων για την ανέγερση χιλιάδων διαμερισμάτων,τα οποία θα διατεθούν κατά το 25% για την κάλυψη στεγαστικών αναγκών στελεχών των ενόπλων δυνάμεων, ενώ το υπόλοιπο 75% θα διατεθεί στο ΥΚΟΙΣΟ, για να καλύψει στεγαστικές ανάγκες των πολιτών με κοινωνικό μίσθωμα.

Όπως σημείωσε η Υπουργός: «Πρόκειται για μια μεγάλη κοινωνική επένδυση. Θα δημιουργηθούν, τουλάχιστον, 2.000 διαμερίσματα, δηλαδή τουλάχιστον 1.500 κοινωνικές κατοικίες, με εθνική και κοινοτική χρηματοδότηση από το ΥΚΟΙΣΟ και με κατασκευή του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας».

Στην τοποθέτησή της, ανέδειξε ότι αρχικός στόχος της κοινωνικής αντιπαροχής είναι η ανέγερση έως και 5.000 κατοικιών, από τις οποίες οι κοινωνικές κατοικίες θα είναι τουλάχιστον 1.500. Ενώ, σε βάθος χρόνου, η δυναμική θα είναι μεγαλύτερη: «Ο αριθμός 20.000 νέων διαμερισμάτων στην αγορά των ακινήτων είναι ένας ρεαλιστικός στόχος. Μιλάμε, δηλαδή, για τουλάχιστον 5000 κοινωνικές κατοικίες».

Συνεχίζοντας σχετικά με το πλέγμα μέτρων της στεγαστικής πολιτικής, διευκρίνισε εμφατικά ότι: «Τα χαμηλότοκα δάνεια του προγράμματος «Σπίτι μου», δηλαδή αυτά που η αντιπολίτευση χαρακτηρίζει “μέγγενη των κόκκινων δανείων”, είναι κατά το 75% άτοκα και το υπόλοιπο 25% με κυμαινόμενο επιτόκιο από 1 έως 4%, που οι δανειολήπτες μπορούν να διαπραγματευτούν. Τα δάνεια αυτά έδωσαν την δυνατότητα, μέχρι τώρα, σε 21.000 οικογένειες να αποκτήσουν το δικό τους σπίτι».

Στα βέλη της αντιπολίτευσης, η Υπουργός προέταξε τον αναμφισβήτητο κοινωνικό χαρακτήρα του νέου νόμου: «Η Κοινωνική Αντιπαροχή είναι και Αντιπαροχή και Κοινωνική. Το διασφαλίζει ο νόμος και όχι οι υπουργικές αποφάσεις που θα εξειδικεύουν. Σύμφωνα, λοιπόν, με το Νόμο, είναι Αντιπαροχή γιατί το δημόσιο διατηρεί την πλήρη κυριότητα, τουλάχιστον, του 30% του κτιρίου. Ο ανάδοχος προκύπτει μέσα από πλειοδοτικό διαγωνισμό. Το 30% μπορεί να γίνει 40% ή και περισσότερο. Και είναι Κοινωνική διότι διασφαλίζει κοινωνικό μίσθωμα ουσιωδώς χαμηλότερο σε σχέση με αντίστοιχο μίσθωμα στις συνθήκες της αγοράς».

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε η Υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας και στη διάταξη για την απόδοση ισοβιότητας της τριτεκνικής ιδιότητας στους γονείς, οι οποίοι δεν χάνουν τα δικαιώματα τους, όταν ενηλικιωθεί το τρίτο παιδί τους «Δεν πρόκειται για μια συμβολική διάταξη. Κάνουμε το αυτονόητο σε μια χώρα που αντιμετωπίζει ένα οξύ δημογραφικό πρόβλημα. Θα εξετάσουμε και θα εξαντλήσουμε κάθε δυνατότητα για να στηρίξουμε, να διευκολύνουμε και να ενδυναμώσουμε τις τρίτεκνες οικογένειες. Να αναγνωρίσουμε έμπρακτα τη συνεισφορά τους στην εθνική μας προσπάθεια για αντιμετώπιση του Δημογραφικού, στέλνοντας ταυτόχρονα ένα μήνυμα προς τη νέα γενιά για τη δημιουργία οικογένειας και την απόκτηση παιδιών».

Κλείνοντας, η κα Μιχαηλίδου σημείωσε και για τις Δομές Βραχυχρόνιας Φιλοξενίας των Ατόμων με Αναπηρία: «Η θεσμοθέτησή τους έρχεται να ανταποκριθεί στην έκκληση των οικογενειών και να καλύψει μια υπαρκτή ανάγκη. Όλοι γνωρίζουμε πόσο δύσκολο είναι για τις οικογένειες των Ατόμων με Αναπηρία να ανταποκριθούν στις ανάγκες τις καθημερινότητας, πόσο μάλλον σε έκτακτες ανάγκες. Οι Δομές Βραχυχρόνιας Φροντίδας έρχονται να καλύψουν αυτήν την ανάγκη. Κατάλληλα οργανωμένες και στελεχωμένες με το εξειδικευμένο προσωπικό θα παρέχουν προσωρινή φιλοξενία και την απαραίτητη φροντίδα στα άτομα με αναπηρία όταν οι οικογένειές τους αδυνατούν να το πράξουν».

ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Κέντρο Πληροφόρησης Εργαζόμενων & Ανέργων: Άδεια σχολικής παρακολούθησης

0

Η ΓΣΕΕ μέσω του Κέντρου Πληροφόρησης Εργαζόμενων & Ανέργων (www.kepea.gr) στο πλαίσιο έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς, υπενθυμίζει ότι προβλέπεται η χορήγηση από τον εργοδότη άδειας σχολικής παρακολούθησης για τους γονείς παιδιών μέχρι 18 ετών, τα οποία παρακολουθούν μαθήματα στοιχειώδους ή μέσης εκπαίδευσης.
Βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας :

– δικαιούχοι της άδειας σχολικής παρακολούθησης των παιδιών και εν γένει της παρουσίας τους στο σχολείο είναι όλοι οι εργαζόμενοι γονείς, πλήρους ή μερικής απασχόλησης

– η διάρκεια της άδειας είναι μέχρι τέσσερις (4) εργάσιμες ημέρες για κάθε ημερολογιακό έτος

– η άδεια σχολικής παρακολούθησης χορηγείται αυτοτελώς για κάθε παιδί που είναι μαθητής-μαθήτρια , ανεξάρτητα από το εάν ο άλλος ο γονέας εργάζεται ή όχι και ανεξάρτητα από τον αριθμό των εργαζομένων στην επιχείρηση

– η άδεια χορηγείται χωρίς περικοπή των αποδοχών και δεν συμψηφίζεται με τις άλλες άδειες που χορηγούνται στους εργαζόμενους

– οι εργαζόμενοι γονείς δικαιούνται να απουσιάζουν ορισμένες ώρες ή ολόκληρη την ημέρα

– εφόσον και οι δύο γονείς εργάζονται αποφασίζουν ποιος από τους δυο θα κάνει χρήση της άδειας αυτής ή εφόσον επιθυμούν την από κοινού της χρήση, αποφασίζουν και ενημερώνουν με υπεύθυνη δήλωσή τους για πόσο χρόνο ο καθένας θα κάνει χρήση της άδειας, που πάντως δεν μπορεί συνολικά να υπερβαίνει τις τέσσερις (4) ημέρες συνολικά και για τους δύο γονείς

– εφόσον ισχύουν ευνοϊκότερες ρυθμίσεις βάσει νόμου, ΣΣΕ ή Κανονισμών Εργασίας, εφαρμόζονται αυτές

– στη στοιχειώδη εκπαίδευση ανήκει και το νηπιαγωγείο, η φοίτηση στο οποίο με βάση το νόμο είναι πλέον διετής για τα νήπια, που συμπληρώνουν την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής ηλικία τεσσάρων (4) ετών

– η άδεια σχολικής παρακολούθησης μπορεί να χορηγείται και κατά την ημέρα του αγιασμού, με την έναρξη της σχολικής χρονιάς, καθώς και κατά τις ημέρες των σχολικών εορτών ή εκδηλώσεων, επειδή ο γονέας μπορεί να ενημερωθεί και κατά τις ημέρες αυτές για θέματα λειτουργίας και οργάνωσης του σχολείου, για τον προγραμματισμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας, για την επίδοση του παιδιού, ενώ μπορεί να ενημερώσει και να συζητήσει γενικότερα θέματα ή προβλήματα που αφορούν τη φοίτηση, τη συμπεριφορά, την ένταξη του παιδιού στην σχολική μονάδα ή την αλληλεπίδραση με τα άλλα παιδιά, ζητήματα που είναι επίσης πολύ σημαντικά για την ψυχοκοινωνική του ανάπτυξη και υγεία

– Την εν λόγω άδεια δικαιούνται επίσης και οι γονείς παιδιών με αναπηρία, ανεξαρτήτως της ηλικίας τους, που φοιτούν σε δομή ειδικής εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας ή είναι ενταγμένα και παρακολουθούν προγράμματα σε Κέντρα Διημέρευσης Ημερήσιας Φροντίδας ατόμων με αναπηρίες, Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης ατόμων με αναπηρίες και ειδικά εκπαιδευτήρια.

Τα σωματεία, τα κατά τόπους Εργατικά Κέντρα και οι Ομοσπονδίες δύναμης της ΓΣΕΕ είναι σε επαγρύπνηση για τις καταγγελίες των εργαζόμενων.

Η ΓΣΕΕ θα συνεχίσει να έχει στη διάθεση των συνδικάτων και των εργαζομένων σε όλη την επικράτεια για κάθε ζήτημα πληροφόρησης, στήριξης και συλλογικής δράσης:

• το Κέντρο Πληροφόρησης Εργαζόμενων και Ανέργων της ΓΣΕΕ, ΚΕΠΕΑ/ΓΣΕΕ www.kepea.gr

• το Δίκτυο Υπηρεσιών Πληροφόρησης & Συμβουλευτικής Εργαζόμενων και Ανέργων του Ινστιτούτου Εργασίας της ΓΣΕΕ, ΙΝΕ/ΓΣΕΕ https://www.inegsee.gr/diktio-ipiresion-pliroforisis-simvouleftikis-ergazomenon-anergon/

Η ΓΣΕΕ εύχεται σε όλους τους γονείς και τα παιδιά τους υγεία, καλή δύναμη και καλή αρχή!

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΣΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ

Στην Αθήνα το Final Four 2026 της Euroleague

0

Το ΟΑΚΑ επικράτησε του Βελιγραδίου – Για τέταρτη φορά στην Ελλάδα η κορυφαία διοργάνωση

Η Αθήνα θα φιλοξενήσει το Final Four της Euroleague 2026, καθώς στην ψηφοφορία που διεξήχθη το πρωί της Τετάρτης μεταξύ των μετόχων της διοργάνωσης, το ΟΑΚΑ επικράτησε του Βελιγραδίου.

Μετά από πολύμηνες συζητήσεις και διαπραγματεύσεις, αποφασίστηκε ότι η τελική φάση θα διεξαχθεί από τις 22 έως τις 24 Μαΐου 2026 στο γήπεδο του ΟΑΚΑ, το οποίο φέρει πλέον την ονομασία Telekom Center Athens.

Αξιοσημείωτο είναι ότι για πρώτη φορά στα χρονικά η διαδικασία έγινε με μυστική ψηφοφορία, ώστε να διασφαλιστεί η ενότητα και η συνοχή της Euroleague.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, η ελληνική πρόταση έλαβε 8 ψήφους, η σερβική πλευρά συγκέντρωσε 3, ενώ 2 ομάδες ψήφισαν λευκό.

Αυτό θα είναι το τέταρτο Final Four που διεξάγεται σε ελληνικό έδαφος, μετά από εκείνα σε Πειραιά (1993), Θεσσαλονίκη (2000) και Αθήνα (2007).

Η επιλογή της Αθήνας αναμένεται να δώσει νέα πνοή τόσο στο ελληνικό μπάσκετ όσο και στον αθλητικό τουρισμό της χώρας, με χιλιάδες φιλάθλους να προγραμματίζουν ήδη το ταξίδι τους.

 

Σαββατοκύριακο με 2 παραστάσεις στη Νέα Μάκρη

Σαββατοκύριακο με 2 παραστάσεις στη Νέα Μάκρη
Στο πλαίσιο του “18ου Διαδημοτικού Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου Δήμων Αττικής”, το Πολιτιστικό & Αθλητικό Πάρκο Νέας Μάκρης υποδέχεται 2 σπουδαίες παραστάσεις με δωρεάν είσοδο.
Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2025 (8.30μμ): “Μύγα τσε τσε” των Ρέι Κούνεϊ & Τζον Τσάπμαν από το Θεατρικό εργαστήρι Δήμου Νίκαιας Ρέντη «Ρεν δία Λέξις».
Το έργο θα παρουσιαστεί σε σκηνοθεσία Παναγιώτη Ναρλή, μουσική επιμέλεια Γιάννη Δημητρίου.
Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2025 (8.30μμ): “Ράφτης κυριών” του Ζώρζ Φεντώ από το Θεατρικό εργαστήρι Δήμου Μοσχάτου-Ταύρου.
Το έργο έχει διασκευαστεί για τον κινηματογράφο και την τηλεόραση και ανεβαίνει στη θεατρική σκηνή μέχρι την εποχή μας.

Νέος Βουτζάς: Παναγιώτης Καλφαντής ”Οι δρόμοι μας θα είναι μονίμως διαλυμένοι και τριτοκοσμικοί” – rpn

Μας ενημερώνει με πολύ γραφυρό αλλά και επιστημονικό τρόπο ο πολιτικός μηχανικός και π.αντιδήμαρχος Ραφήνας Πικερμίου, Παναγιώτης Καλφαντής:
”Στη φωτογραφία βλέπετε “τομή οδοστρώματος” που έκανε η COSMOTE Telekom για να περάσει οπτική ίνα.
Μιλάμε για το σύνολο του οικισμού του Νέου Βουτζά , στον οποίο στο τμήμα του Δήμου Μαραθώνα επισκευάσθηκαν πλήρως τα οδοστρώματα πριν 3-4 χρόνια και στο τμήμα του Δήμου Ραφήνας ολοκληρώνεται τώρα οι επισκευές διότι προτάχθηκαν , από την τότε διοίκηση , τα έργα κατασκευής των δικτυών αποχέτευσης .
Η “αποκατάσταση” σε χαντάκι 10 εκ πλάτους συντελείται σε ¨παραγέμισμα¨ με ότι υλικό βρει ο εργολάβος , χωρίς καμία συμπύκνωση αφού δεν χωράει στην τομή δονητικός κόπανος και τέλος “πασάλειμμα” με ασφαλτική στρώση κυκλοφορίας 3-4 εκ. πάχους .. η οποία επίσης δεν μπορεί να συμπυκνωθεί διότι θα έπρεπε να έχει διαστρωθεί σε πλάτος 50-60 εκ ώστε να διέλθει δονητικός οδοστρωτήρας , όπως προβλέπουν οι πρότυπες τεχνικές προδιαγραφές επισκευών οδοστρωμάτων ! Αυτού του είδους η αποκατάσταση σε 2-3 χρόνια θα έχει καταστραφεί με αποτέλεσμα την διάβρωση ,υποσκαφή και καταστροφή της ασφάλτου και την μέγιστη επικινδυνότητα διέλευσης για τις μοτοσυκλέτες.
Μιας και η COSMOTE Telekom είναι πλέον γερμανική εταιρεία (όμιλος Deutsche Telekom), ερωτώνται … στη Γερμανία, έτσι αποκαθιστούν τους δρόμους που σκάβουν; Γιατί δεν αποκαθιστούν και στην Ελλάδα σωστά τους δρόμους μετά το σκάψιμο, όπως κάνουν στη Γερμανία;
Ο Δήμος Μαραθώνα στις 31-7-2025 διέκοψε τις εργασίες λόγω μη συμμόρφωσης με την άδεια τομής που χορήγησε στην εταιρεία … αλλά οι εργασίες συνεχίζονται με αυτό τον απαράδεκτο τρόπο.Γιατι??
Δυστυχώς, οι ΔΕΚΟ λειτουργούν με τόσο ανεύθυνο και ζημιογόνο τρόπο, ώστε έχουν καταντήσει κανονική “μάστιγα”: καταστρέφουν ανελέητα και ανεξέλεγκτα το οδικό δίκτυο όλων των πόλεων.
Ο Δήμος Αλίμου στις αρχές του 2025 ψήφισε νέο Κανονισμό για τις “τομές” στους δρόμους και τα πεζοδρόμια της πόλης, βάζοντας πιο αυστηρούς όρους, ωστόσο η Αποκεντρωμένη Διοίκηση έκρινε ότι οι δήμοι δεν έχουν ρητή νομοθετική εξουσιοδότηση για θέσπιση τέτοιων κανονισμών ,ακύρωσε την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αλίμου και η COSMOTE προσέφυγε στο Συμβούλιο της Επικρατείας για να τους ακυρώσει .
ΤΕΛΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Όσα χρήματα και να πληρώνουμε για ασφαλτοστρώσεις, είναι “πεταμένα λεφτά”. Οι δρόμοι μας θα είναι μονίμως διαλυμένοι και τριτοκοσμικοί. Γιατί τριτοκοσμικός είναι ο τρόπος που τους μεταχειρίζονται οι ΔΕΚΟ και οι εργολάβοι τους.
Καινούριοι δρόμοι, μέσα σε 1-2 χρόνια θα μοιάζουν με βομβαρδισμένο τοπίο, εξαιτίας των ασύστολων παρεμβάσεων των εταιρειών αυτών (ΕΥΔΑΠ, ΔΕΔΔΗΕ, Φυσικό Αέριο ,εταιρείες τηλεφωνίας, κ.λπ.)”

Ένας χρόνος χωρίς τον Δημήτρη Καρασταμάτη – rpn

Κι όμως πέρασε ένας χρόνος από την 10η Σεπτεμβρίου του 2024 που η δυσάρεστη είδηση για το φευγιό του Δημήτρη στενοχώρησε όλη τη Ραφήνα και το Πικέρμι γιατί ήταν πολύ αγαπητός σε όλον τον κόσμο.
Ο Σύλλογος Κρητών Ραφήνας Πικερμίου δεν τον ξεχνά:
”Πέρασε κιόλας ένας χρόνος…
Όμως για μας δεν έφυγες ποτέ…
Δημήτρη μας αγαπημένε δεν θα σε ξεχάσουμε ποτέ…”
https://rpn.gr/pige-alloy-na-paixei-tis-moysikes-toy-o/

Ραφήνα: Εγγραφές νέων μελών στον Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων του 1ου Γυμνασίου – rpn

Η διαδικασία ξεκινά αύριο, αμέσως μετά τον Αγιασμό

Ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων του 1ου Γυμνασίου Ραφήνας ανοίγει τις εγγραφές νέων μελών για τη σχολική χρονιά 2025-2026. Η διαδικασία θα ξεκινήσει αύριο, αμέσως μετά τον Αγιασμό, στον χώρο του σχολείου.

Η παρουσία και η ενεργή συμμετοχή των γονέων θεωρείται πολύτιμη, καθώς μέσα από τον Σύλλογο:

  • στηρίζονται οι μαθητές και το σχολείο τους,
  • διοργανώνονται δράσεις και εκδηλώσεις,
  • ενισχύεται η συλλογική φωνή και η κοινή εκπροσώπηση της σχολικής κοινότητας.

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου θα βρίσκεται στον χώρο του σχολείου για πληροφορίες και εγγραφές, καλώντας όλους τους γονείς και κηδεμόνες να συμμετάσχουν ενεργά στη νέα σχολική χρονιά.

«Σας περιμένουμε με χαρά!», καταλήγει το μήνυμα του Δ.Σ.

 

Σκηνικό άγριας Δύσης στο πάρκο Τρίτση – συμπλοκή περίπου 30 Ρομά – rpn

0

Βροχή από σφαίρες τα ξημερώματα στο πάρκο Τρίτση

Συμπλοκή με συμμετοχή περίπου 30 Ρομά – 17 κάλυκες τεσσάρων διαμετρημάτων στα χέρια της ΕΛ.ΑΣ.

Σκηνικό άγριας Δύσης στήθηκε τα ξημερώματα της Τετάρτης στο Ίλιον, μέσα στο πάρκο “Αντώνης Τρίτσης”, κοντά στον Πύργο Βασιλίσσης.

Γύρω στις 2:00, φύλακας σε εγκαταστάσεις προσκόπων ειδοποίησε την αστυνομία για μεγάλη συμπλοκή, στην οποία συμμετείχαν περίπου τριάντα Ρομά. Μέσα σε λίγα λεπτά, η ένταση κορυφώθηκε και οι πρωταγωνιστές έβγαλαν όπλα, με αποτέλεσμα να πέσουν πυροβολισμοί.

Περιπολικά της Άμεσης Δράσης που έσπευσαν στο σημείο δεν βρήκαν κανέναν από τους εμπλεκομένους, εντόπισαν όμως διάσπαρτους κάλυκες στο έδαφος. Συνολικά περισυνελέγησαν 17 κάλυκες τεσσάρων διαφορετικών διαμετρημάτων, οι οποίοι μεταφέρθηκαν στα εγκληματολογικά εργαστήρια για εξέταση.

Παρά τις έρευνες που πραγματοποιήθηκαν στην ευρύτερη περιοχή, οι δράστες δεν εντοπίστηκαν, ενώ η αστυνομία συνεχίζει τις αναζητήσεις.

(φωτο αρχείου)

 

Ραφήνα Πικέρμι: Πρόγραμμα Αγιασμού στα σχολεία την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου – rpn

Ο Δήμος Ραφήνας Πικερμίου ανακοινώνει ότι την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου θα
πραγματοποιηθεί η τελετή Αγιασμού σε όλα τα σχολεία Ραφήνας & Πικερμίου, για την
έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2025-2026.

ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΟΙ ΩΡΕΣ ΑΓΙΑΣΜΟΥ
Στα σχολεία :
1ο & 4ο Νηπιαγωγείο Ραφήνας ΚΑΙ 1ο & 4ο Δημοτικό Ραφήνας: Ώρα αγιασμού 09:00 π.μ.
2ο Νηπιαγωγείο Ραφήνας ΚΑΙ 2ο Δημοτικό Ραφήνας: Ώρα αγιασμού 09:15 π.μ.
3ο Νηπιαγωγείο Ραφήνας ΚΑΙ 3ο Δημοτικό Ραφήνας: Ώρα αγιασμού 09:30 π.μ.
1ο & 2ο Νηπιαγωγείο Πικερμίου ΚΑΙ 1ο & 2ο Δημοτικό Πικερμίου : Ώρα αγιασμού 08.30 π.μ.

Ο Αγιασμός για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς των Νηπιαγωγείων θα τελεστεί στα προαύλια
των αντίστοιχων Δημοτικών Σχολείων

Παράρτημα 1ου Νηπιαγωγείου Ραφήνας «Π. ΜΕΤΑΞΑ» : Ώρα αγιασμού 10:30 π.μ.

Γυμνάσιο & Λύκειο Ραφήνας: Ώρα αγιασμού 10 : 30 π.μ.

Γυμνάσιο Πικερμίου : Ώρα αγιασμού 09.00 π.μ.

Λύκειο Πικερμίου : Ώρα αγιασμού 10.00 π.μ.

Ειδικά Σχολεία Ραφήνας (Νηπιαγωγείο, Δημοτικό, Γυμνάσιο) : Ώρα αγιασμού 08.30 π.μ.
ΕΠΑΛ μαζί με εργαστήρια Ραφήνας: Ώρα αγιασμού 10.00 π.μ.
ΕΠΑΛ απογευματινό Ραφήνας: Ώρα αγιασμού 18:30

Ραφήνα: Ενημέρωση για τα Ευρωπαϊκά Προγράμματα που θα υλοποιηθούν φέτος στο 1ο Γυμνάσιο – rpn

Την Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2025, στις 12:00 μ.μ., θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας σύντομη ενημέρωση σχετικά με τα Ευρωπαϊκά Προγράμματα που θα υλοποιηθούν κατά τη διάρκεια του τρέχοντος σχολικού έτους στο 1ο Γυμνάσιο Ραφήνας.

Συγκεκριμένα θα παρουσιαστούν:

  • τα προγράμματα Erasmus KA122 και KA210,
  • οι δράσεις e-twinning και European Blue Schools,
  • η Αδελφοποίηση Σχολείων,
  • καθώς και η πρόταση του ΚΠΕ Αργυρούπολης για διεθνική συνεργασία με την Κύπρο.

Η παρουσία των γονέων/κηδεμόνων, των οποίων τα παιδιά ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν, είναι απαραίτητη.