Κάτοικος της Ραφήνας εκφράζει την δυσαρέσκειά του απέναντι σε εταιρεία τηλεφωνίας για την αδιαφορία τους σχετικά με κομμένα καλώδια λόγω πτώσης δέντρου. Ακολουθεί η επιστολή του, την οποία δημοσιεύουμε αυτούσια. Τα στοιχεία του είναι στην διάθεσή μας:
”ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ COSMOTE για το κομενο καλώδιο ΟΤΕ ΑΠΟ τις 5/12/2025 απο πτώση δενδρου από τις 5/12/2025.
Στις 5/12/2025 επεσε ενα δένδρο στην οδό Ελ. Βενιζελου από οικόπεδο που δεν έχει σπίτια, χτύπησε σε ένα ΙΧ και εκοψε το καλώδιο του ΟΤΕ που περέχει επικοινωνία σε σπίτια.
Προσπάθησα να δώσω την βλάβη μέσω κινητού, μιας και δεν ειχαμε τηλ. αλλά το σύστημα της Ιδιωτικής Cosmote για τις βλάβες μέσω chat δεν μπορει να ανταποκριθεί στις ανάγκες των κακοκαιριών.
Δεν παρέπεμπε σε υπάλληλο!!! να εξηγηθεί ακριβώς τι εχει συμβεί. αναφερόταν σε ρούτερ κλπ.
Ο δήμος Ραφήνας Πικερμίου ανταποκρίθηκε άμεσα την άλλη μερα εκοψαν τα κλαριά που ήταν στον δρόμο.
η COSMOTE δεν εχει ανταποκριθεί εως τώρα, παρότι τελικά δοθηκε η βλάβη.
Αντί της COSMOTE ήρθε ο ΔΕΔΔΗΕ !!! που πιθανά ειδοποιήθηκε από τον Δήμο.”




































