Την Πέμπτη 25 Ιουνίου με τους φίλους και τα μέλη του Συλλόγου μας παρακολουθήσαμε στο θέατρο “΄Αλσος” το μιούζικαλ των δημιουργών Μιχάλη Ρέππα και Θανάση Παπαθανασίου “Του αγοριού απέναντι”, με τα αθάνατα τραγούδια του Μίμη Πλέσσα!
Μια βραδιά με άρωμα καλοκαιριού, νοσταλγία και πολύ κέφι!
Ευχαριστούμε όλες και όλους για την συμμετοχή!
Σύλλογος Γυναικών Μαραθώνα



























