spot_img
14.7 C
Rafina
Παρασκευή, 5 Δεκεμβρίου, 2025
spot_img

Τα σούπερ μάρκετ σταματούν τις προσφορές και μικραίνουν τις συσκευασίες

 

 

 

Ενώ μειώνονται οι πωλήσεις, ο τζίρος των S/M αυξάνεται, γεγονός που οφείλεται στις ανατιμήσεις πολλών προϊόντων.

Την ίδια ώρα το Ινστιτούτο Καταναλωτών με ανακοίνωσή του υποστηρίζει ότι μειώνονται οι ποσότητες των προϊόντων σχεδόν σε όλες τις συσκευασίες.

Το ΙΝΚΑ σημειώνει ότι αν και είναι νόμιμη διαδικασία, ωστόσο πρόκειται για ένα «τέχνασμα της βιομηχανίας και της βιοτεχνίας» ενώ προσθέτει στην ανακοίνωση, ότι μετά από ελέγχους που πραγματοποίησε, διαπίστωσε ότι μειώνονται οι ποσότητες στις συσκευασίες προϊόντων.

Επιπλέον, αναφέρει ότι υπάρχει μείωση των ποσοτήτων, σχεδόν σε όλες τις συσκευασίες προϊόντων, όχι μόνο στα τρόφιμα, αλλά και στα είδη περιποίησης, στα χαρτικά, απορρυπαντικά, καλλυντικά, ζωοτροφές «και γενικά όπου αυτό είναι εφικτό, ακόμα και στα αγροτικά προϊόντα του πρωτογενούς τομέα (τσουβάλια καλαμπόκι, σόγια, κριθάρι μπάλες τριφύλλι)».

Για εξαπάτηση των καταναλωτών μίλησε ο πρόεδρος του ΙΝΚΑ, Γιώργος Λεχουρίτης στην εκπομπή «Ανοιχτή επικοινωνία» στο Open TV, καθώς, όπως κατήγγειλε, εν μέσω ακρίβειας πολλές επιχειρήσεις προχωρούν σε άμεσες ή έμμεσες αυξήσεις σε προϊόντα, μειώνοντας παράλληλα την ποσότητα στις συσκευασίες.

«Μιλάμε για εξαπάτηση των καταναλωτών. Βεβαίως είναι νόμιμο αλλά δεν είναι ηθικό να μειώνουν την ποσότητα στις συσκευασίες των προϊόντων, έχοντας είτε την ίδια τιμή είτε ακριβότερη», υπογράμμισε ο κ. Λεχουρίτης.
Όπως είπε, μάλιστα, αυτό το… τρικ εφαρμόζεται σε όλα τα προϊόντα της αγοράς.«Σε φρούτα, λαχανικά, κονσέρβες, όσπρια, μακαρόνια, χαρτιά υγείας, τροφές, σκυλοτροφές, γατοτροφές, κρουασάν», τόνισε.

Παρατηρούνται αυξήσεις 23 έως 83% σε βασικά προϊόντα και φαινόμενα αισχροκέρδειας σε σούπερ μάρκετ. Η εντεινόμενη ακρίβεια αποτρέπει πλέον τους καταναλωτές από την αγορά συγκεκριμένων καταναλωτικών αγαθών.

Να σημειωθεί ότι κατά την έντονα πληθωριστική περίοδο που διανύουμε (με 11,6% για τον Ιούλιο και 11,4% τον Αύγουστο), η μείωση πωλήσεων σε όγκο αντικατοπτρίζει την πραγματική κατανάλωση, καθότι η αύξηση σε αξία – τζίρο προέρχεται κυρίως από την αύξηση των τιμών στα προϊόντα.

Κάντε like στην σελίδα μας στο facebook ΕΔΩ για  να μαθαίνετε όλα τα νέα και να ειδοποιήστε για όλες τις ζωντανές μας μεταδόσεις

Αυτή την εβδομάδα

Χρήστος Τσεμπέρης: «Κατήφορος χωρίς πυξίδα»

Η ανάρτηση του Χρήστου Τσεμπέρη στο προσωπικό του προφίλ...

Ελλάδα 2.0: Βουλιάζουμε στις ίδιες δικαιολογίες

Η Ελλάδα ξαναβρέθηκε στο ίδιο έργο. Δρόμοι που γίνονται...

Τι πρέπει να κάνεις αν σε “πιάσουν” κεραυνοί μέσα στο αυτοκίνητο

Κάθε χρόνο σε όλον τον κόσμο σκοτώνονται περίπου 24.000 άνθρωποι, από κεραυνούς. Τραυματίζονται περίπου...

Θα επιβιώσει η Eurovision από τη μεγαλύτερη κρίση στην ιστορία της;

Η μεγαλύτερη κρίση στην ιστορία της Eurovision φαίνεται πως είναι σε...

ΝΕΑ

Χρήστος Τσεμπέρης: «Κατήφορος χωρίς πυξίδα»

Η ανάρτηση του Χρήστου Τσεμπέρη στο προσωπικό του προφίλ...

Ελλάδα 2.0: Βουλιάζουμε στις ίδιες δικαιολογίες

Η Ελλάδα ξαναβρέθηκε στο ίδιο έργο. Δρόμοι που γίνονται...

Τι πρέπει να κάνεις αν σε “πιάσουν” κεραυνοί μέσα στο αυτοκίνητο

Κάθε χρόνο σε όλον τον κόσμο σκοτώνονται περίπου 24.000 άνθρωποι, από κεραυνούς. Τραυματίζονται περίπου...

Θα επιβιώσει η Eurovision από τη μεγαλύτερη κρίση στην ιστορία της;

Η μεγαλύτερη κρίση στην ιστορία της Eurovision φαίνεται πως είναι σε...

Μεγάλο Ρέμα, μεγάλες καθυστερήσεις: Το λιμάνι γεμίζει λάσπη και η Ραφήνα αγανάκτηση

Απίστευτες εικόνες και ακόμη πιο απίστευτα βίντεο, έρχονται από...

Η Θύελλα Ραφήνας μας προσκαλεί σε Χριστουγεννιάτικο γλέντι στο ‘Ασπρο Γίδι – rpn

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΓΛΕΝΤΙ Η Ραφήνα ετοιμάζεται να φορέσει τα...

RPN.GR