Εξηγήσεις για την αλλαγή μεθόδου κατασκευής σήραγγας στη Γραμμή 4 του Μετρό
Εξηγήσεις για την κατασκευή 160 μέτρων σήραγγας με διαφορετική μέθοδο στο εργοτάξιο της Γραμμής 4 του Μετρό στην Κατεχάκη έδωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος. Σύμφωνα με τον ίδιο, ο ανάδοχος προχώρησε σε αλλαγή της μεθόδου κατασκευής χωρίς να ενημερώσει το υπουργείο και τον αρμόδιο φορέα.
Ο κ. Ταχιάος διευκρίνισε πως «δεν πρόκειται για λάθος σήραγγα», αλλά για μία σήραγγα που ήταν προγραμματισμένο να κατασκευαστεί, καθώς δεν υπήρχε διαθέσιμος χώρος για αμαξοστάσιο. Τόνισε επίσης ότι η σήραγγα, διαμέτρου 18 μέτρων, δεν κατασκευάζεται με μετροπόντικα, αλλά με συμβατικές μεθόδους.
Ο υφυπουργός εξήγησε ότι ο ανάδοχος προχώρησε σε εκσκαφή 149 μέτρων χωρίς να ακολουθήσει την προβλεπόμενη μελέτη. Η «Ελληνικό Μετρό» υποχρέωσε τον ανάδοχο να επιστρέψει στην αρχική μελέτη, επισημαίνοντας πιθανά ζητήματα ασφαλείας.
Σχετικά με τον κίνδυνο καθίζησης στην περιοχή, ο κ. Ταχιάος διαβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει κίνδυνος, καθώς οι δονήσεις και οι μετακινήσεις της οδού Κατεχάκη παρακολουθούνται διαρκώς. Παράλληλα, διεξάγεται Ένορκη Διοικητική Εξέταση (ΕΔΕ) για να διαπιστωθεί ο λόγος καθυστέρησης στην επιστροφή στην αρχική μελέτη.