spot_img
10.1 C
Rafina
Πέμπτη, 18 Δεκεμβρίου, 2025
spot_img

Τέλος από σήμερα ο Δακτύλιος για το καλοκαίρι – Πότε επιστρέφει – rpn

 

 

 

Από σήμερα, Παρασκευή 18 Ιουλίου, αίρονται τα μέτρα του Δακτυλίου στο κέντρο της Αθήνας, σηματοδοτώντας την καθιερωμένη θερινή παύση του. Αυτό σημαίνει ότι όλα τα οχήματα μπορούν πλέον να κυκλοφορούν ελεύθερα, χωρίς περιορισμούς, εντός των ορίων του μικρού Δακτυλίου.

Η εφαρμογή του Δακτυλίου είχε ξεκινήσει στις 14 Οκτωβρίου 2024 και αναμένεται να επανέλθει στα μέσα Οκτωβρίου 2025, σύμφωνα με την ισχύουσα υπουργική απόφαση. Η παύση κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού γίνεται παραδοσιακά λόγω της μειωμένης κυκλοφοριακής πίεσης που προκαλείται από τις θερινές άδειες και τη μείωση του πληθυσμού στο κέντρο της πόλης.


Ποια είναι τα όρια του Δακτυλίου

Ο Μικρός Δακτύλιος ορίζεται από τις εξής οδούς και λεωφόρους:

Λ. Αλεξάνδρας – Ζαχάρωφ – Λ. Μεσογείων – Φειδιππίδου – Μιχαλακοπούλου – Σπ. Μερκούρη – Βρυάξιδος – Υμηττού – Ηλ. Ηλιού – Αμβρ. Φραντζή – Λ. Ανδρέα Συγγρού – Χαμοστέρνας – Πειραιώς – Ιερά Οδός – Λ. Κωνσταντινουπόλεως – Αχιλλέως – Πλ. Καραϊσκάκη – Καρόλου – Μάρνη – Πατησίων – Λ. Αλεξάνδρας.

Σημειώνεται πως στις περιμετρικές λεωφόρους και οδούς του Δακτυλίου δεν ισχύουν οι περιορισμοί κυκλοφορίας.


Υπενθύμιση για τη λειτουργία του Δακτυλίου

Κατά τις περιόδους εφαρμογής του, ο Μικρός Δακτύλιος λειτουργεί με το σύστημα μονών – ζυγών, δηλαδή επιτρέπεται η κυκλοφορία Ι.Χ. και ελαφρών φορτηγών με βάση το τελευταίο ψηφίο της πινακίδας τους:

  • Τις μονές ημέρες κυκλοφορούν όσα οχήματα έχουν μονό αριθμό
  • Τις ζυγές ημέρες, όσα έχουν ζυγό αριθμό

Ποιοι εξαιρούνται

Από τους περιορισμούς εξαιρούνται:

  • Οχήματα που διαθέτουν ειδική άδεια κυκλοφορίας
  • Επαγγελματικά και κρατικά οχήματα με ειδικές προδιαγραφές
  • Ηλεκτρικά, υβριδικά, και οχήματα χαμηλών ρύπων που πληρούν τα σχετικά περιβαλλοντικά κριτήρια

Οι εξαιρέσεις δίνονται κατόπιν αιτήματος και έγκρισης από τη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής, σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση ΦΕΚ 5627/Β΄/2024.


Έρευνες για την κυκλοφορία στην Αττική

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, το κυκλοφοριακό παραμένει ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα στην Αττική. Μάλιστα, ένας στους τρεις εργαζόμενους χρειάζεται έως και μία ώρα για να φτάσει στην εργασία του, ενώ η κατάργηση ή αναμόρφωση του Δακτυλίου παραμένει αντικείμενο συζήτησης.

 

Αυτή την εβδομάδα

Ραφήνα: Λευκή Νύχτα μαζί με Vapeon και Project Insurance και τα έσοδα στον μαθητή που δίνει μάχη – rpn

ΛΕΥКH NYXTA στη Ραφήνα την Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου στις...

Με τους καύσωνες να επιδεινώνονται, η Ισπανία δημιουργεί δίκτυο «κλιματικών καταφυγίων»

Αντιμέτωπη με μια «νέα πραγματικότητα» στο κλίμα του πλανήτη,...

Η Γερμανία ενέκρινε αγορές αμυντικού υλικού ύψους 50 δισ. – Έκρηξη στρατιωτικών δαπανών το 2025

Το γερμανικό ομοσπονδιακό κοινοβούλιο (Bundestag) στη Γερμανία ενέκρινε στρατιωτικές...

Ο Νίκος Παππάς χτύπησε δημοσιογράφο και ο Πολάκης… διαφωνεί με τη διαγραφή του

Ο ευρωβουλευτής Νίκος Παππάς επιτέθηκε και γρονθοκόπησε δημοσιογράφο και...

ΝΕΑ

Με τους καύσωνες να επιδεινώνονται, η Ισπανία δημιουργεί δίκτυο «κλιματικών καταφυγίων»

Αντιμέτωπη με μια «νέα πραγματικότητα» στο κλίμα του πλανήτη,...

Η Γερμανία ενέκρινε αγορές αμυντικού υλικού ύψους 50 δισ. – Έκρηξη στρατιωτικών δαπανών το 2025

Το γερμανικό ομοσπονδιακό κοινοβούλιο (Bundestag) στη Γερμανία ενέκρινε στρατιωτικές...

Ο Νίκος Παππάς χτύπησε δημοσιογράφο και ο Πολάκης… διαφωνεί με τη διαγραφή του

Ο ευρωβουλευτής Νίκος Παππάς επιτέθηκε και γρονθοκόπησε δημοσιογράφο και...

Το 1ο Γυμνάσιο Ραφήνας πάει εκπαιδευτική εκδρομή σε Βουδαπέστη και Βιέννη – rpn

Τη στήριξή του σε μια σημαντική εκπαιδευτική πρωτοβουλία του...

Ραφήνα: Χριστουγεννιάτικη γιορτή από τον Φιλαρμονικό Πολιτιστικό Σύλλογο – rpn

Ο Φιλαρμονικός Πολιτιστικός Σύλλογος Ραφήνας - Πικερμίου έχει την...

RPN.GR