spot_img
13.8 C
Rafina
Παρασκευή, 5 Δεκεμβρίου, 2025
spot_img

Το Μετρό πάει στο “Σταύρος Νιάρχος” – Πού θα κατασκευαστούν οι νέοι σταθμοί

 

 

 

Ευκολότερη πρόσβαση στο ΚΠΙΣΝ θα απολαμβάνουν οι επισκέπτες, μετά τη νέα επέκταση η οποία βρίσκεται ψηλά στην ατζέντα του υπουργείου.

Στις νέες επεκτάσεις του Μετρό αναφέρθηκε πριν από λίγες ημέρες ο Υπουργών Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Μία από αυτές είναι η δημιουργία διακλάδωσης της Γραμμής 1 (πράσινη) του Μετρό από το σταθμό του Θησείου ως το Φάληρο μέσω της Καλλιθέας, με στόχο την εξυπηρέτηση του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ).

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό της Αττικό Μετρό, η νέα γραμμή θα έχει μήκος περίπου 3,5 χλμ., με αφετηρία τον σταθμό του Θησείου, καταλήγοντας υπογείως στο ΚΠΙΣΝ. Οι ενδιάμεσοι σταθμοί θα βρίσκονται επί της λεωφόρου Θησέως, σε Χαμοστέρνας, Πλατεία Διαβάκη και Λόφο Φιλαρέτου/Τζιτζιφιές, που θα εξυπηρετούν περί του 65.000 επιβάτες σε καθημερινή βάση.

Το κόστους του έργου ανέρχεται σε περίπου 450 εκατ. ευρώ, με το υπουργείο να έχει δώσει προτεραιότητα στη συγκεκριμένη επέκταση, χρηματοδοτώντας τις απαραίτητες μελέτες. Ο λόγος που η νέα διακλάωση βρίσκεται ψηλά στην ατζέντα του υπουργείου έγκειται στη μεγάλη ανάγκη σύνδεσης των μέσω σταθερής τροχιάς με το ΚΠΣΙΝ, το οποίο εκτιμάται ότι δέχεται κοντά στους 20.000.000 επισκέπτες τον χρόνο.

Εφόσον το έργο ολοκληρωθεί θα αποτελεί την πρώτη επέκταση της γραμμής του ΗΣΑΠ από το 1957, όταν και έφτασε στην Κηφισιά, όπως και η πρώτη επέκταση γραμμής μέσω διακλάδωσης στο δίκτυο Μετρό της πρωτεύουσας.

Σημειώνεται ότι μελλοντικά υπάρχει η σκέψη η Γραμμή 1 να διασχίσει και τη Λεωφ. Συγγρού φτάνοντας στο Παλαιό Φάληρο, χωρίς, ωστόσο, να αποτελεί άμεση προτεραιότητα.

Αυτή την εβδομάδα

Νέος Βουτζάς: Οι πυρόπληκτοι διεκδικούν δικαστικά την επιστροφή χρημάτων για το νερό από τον δήμο Ραφήνας Πικερμίου – rpn

ΕΞΩΡΑΪΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΝΕΟΥ ΒΟΥΤΖΑ «Η ΠΡΟΟΔΟΣ» ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 5/12/25 Με μια σύντομη, και...

Χρήστος Τσεμπέρης: «Κατήφορος χωρίς πυξίδα»

Η ανάρτηση του Χρήστου Τσεμπέρη στο προσωπικό του προφίλ...

Ελλάδα 2.0: Βουλιάζουμε στις ίδιες δικαιολογίες

Η Ελλάδα ξαναβρέθηκε στο ίδιο έργο. Δρόμοι που γίνονται...

Τι πρέπει να κάνεις αν σε “πιάσουν” κεραυνοί μέσα στο αυτοκίνητο

Κάθε χρόνο σε όλον τον κόσμο σκοτώνονται περίπου 24.000 άνθρωποι, από κεραυνούς. Τραυματίζονται περίπου...

ΝΕΑ

Χρήστος Τσεμπέρης: «Κατήφορος χωρίς πυξίδα»

Η ανάρτηση του Χρήστου Τσεμπέρη στο προσωπικό του προφίλ...

Ελλάδα 2.0: Βουλιάζουμε στις ίδιες δικαιολογίες

Η Ελλάδα ξαναβρέθηκε στο ίδιο έργο. Δρόμοι που γίνονται...

Τι πρέπει να κάνεις αν σε “πιάσουν” κεραυνοί μέσα στο αυτοκίνητο

Κάθε χρόνο σε όλον τον κόσμο σκοτώνονται περίπου 24.000 άνθρωποι, από κεραυνούς. Τραυματίζονται περίπου...

Θα επιβιώσει η Eurovision από τη μεγαλύτερη κρίση στην ιστορία της;

Η μεγαλύτερη κρίση στην ιστορία της Eurovision φαίνεται πως είναι σε...

Μεγάλο Ρέμα, μεγάλες καθυστερήσεις: Το λιμάνι γεμίζει λάσπη και η Ραφήνα αγανάκτηση

Απίστευτες εικόνες και ακόμη πιο απίστευτα βίντεο, έρχονται από...

RPN.GR