Τοπικό Συμβούλιο Πικερμίου 18/10: Οι κάτοικοι διαφωνούν με την κυκλοφοριακή μελέτη και αντιδρούν στις επερχόμενες μονοδρομήσεις στην Διώνη!

638

Οι κάτοικοι της Διώνης, αγανακτισμένοι με το ενδεχόμενο να μονοδρομηθούν οι βασικοί οδικοί άξονες του οικισμού τους, κατέθεσαν την εντονότατη διαμαρτυρία τους στο Συμβούλιο της Κοινότητας Πικερμίου, κατά την χθεσινή του συνεδρίασή της 18ης Οκτωβρίου.

Έχοντας συλλέξει μέχρι εκείνη την ώρα, πλέον των 200 συναινετικών υπογραφών, κατέθεσαν στο Συμβούλιο μία ενημερωτική επιστολή μαζί με τα αιτήματα και τις προτάσεις τους.

Το Κοινοτικό Συμβούλιο αφουγκραζόμενο την δυσαρέσκεια των κατοίκων και αντιλαμβανόμενο την σοβαρότητα της υπόθεσης, άμεσα επιλήφθηκε του θέματος, εκτός ημερησίας διατάξεως και αφού διαβάστηκε η επιστολή των κατοίκων και συζήτησε μαζί τους, αποφάσισε ομόφωνα την στήριξή του στα δίκαια και λογικά αιτήματά τους.

Χαρακτηριστικά ακούστηκε ότι οι πέριξ κάτοικοι, που βιώνουν την καθημερινότητα της περιοχής, γνωρίζουν καλύτερα τις ανάγκες τους, ενώ κάτοικοι του Ντραφίου που παρέστησαν στη συνεδρίαση, συμπαραστεκόμενοι στο πρόβλημα της Διώνης, υπενθύμισαν ότι και αυτοί πριν από λίγα χρόνια βίωσαν μία παρόμοια κατάσταση με μία αντίστοιχα αλλοπρόσαλλη κυκλοφοριακή μελέτη, η οποία τελικά δεν εφαρμόστηκε ποτέ (αν και είχε δαπανηθεί ένα σοβαρό ποσό για την κατασκευή των πινακίδων σήμανσης του ΚΟΚ).

Αυτό που τελικά οι κάτοικοι της Διώνης απαίτησαν και το Κοινοτικό Συμβούλιο ομόφωνα αποδέχτηκε, συνοψίζεται όπως παρακάτω:

• Την με κάθε μέσον άμεση αναστολή της απόφασης 230/2019 του Δημοτικού Συμβουλίου (που αφορά στην αποδοχή και έγκριση της επίμαχης κυκλ. Μελέτης) και την αμέριστη υποστήριξη του παραπάνω αιτήματος από το Κοινοτικό Συμβούλιο Πικερμίου.

• την ανεύρεση μιας έγκριτης μελετητικής εταιρείας με ουσιαστική αποδεδειγμένη έμπρακτη εξειδίκευση σε τομείς «Κυκλοφοριακές μελέτες, Σχεδιασμός Κόμβων, Μελέτες οδικής ασφάλειας, Μελέτες οδικής ανάπλασης» και την κατά το νόμο και την τέχνη της συγκοινωνιακής επιστήμης, ορθή επανεξέταση του καθημερινού προβλήματος της οδού «Αδαμοπούλου» ως συνέχεια της συγκέντρωσης των δυο καθοδικών κυκλοφοριακών ροών του οικισμού, με τρόπο ώστε να διατηρηθεί και ενισχυθεί η Περιφερειακή Κυκλοφοριακή Ροή Εισόδου-Εξόδου του Οικισμού και η δημιουργία μιας Νέας Χάραξης της συνέχειά της ώστε ανεμπόδιστα, ελεύθερα και με οδική ασφάλεια να συνδεθεί επαρκώς με την Λεωφόρο Μαραθώνος. Κ.Τ