Υγιεινά εύκολα και θρεπτικά αβγοmuffins από την διατροφολόγο μας Χριστίνα Κουτζαβεκιάρη

197

Είστε έτοιμοι για τα πιο λαχταριστά και θρεπτικά αλμυρά muffins;

 

 

Υλικά:

✓Ασπράδια αβγών

✓Τυρί χαμηλών λιπαρών

✓Λαχανικά επιλογής σας (εγώ έβαλα μανιτάρια και πολύχρωμες πιπεριές)

✓Γαλοπούλα (προαιρετικά)

Εκτέλεση: Σε μια πλαστική φόρμα για ατομικές μερίδες μάφινς βάλτε το τυρί χαμηλών λιπαρών τη γαλοπούλα και τα λαχανικά. Γεμίστε τα ¾ της φόρμας με τα ασπράδια και τοποθετήστε τα στο φούρνο για 30 λεπτά.

Υ.Γ: Είναι υπέροχα και για παιδάκια που τρώνε δύσκολα αβγά!