spot_img
13.8 C
Rafina
Παρασκευή, 5 Δεκεμβρίου, 2025
spot_img

Οι πέντε «χρυσοί» κανόνες για να μην πέσουμε θύματα υποτιθέμενων προσφορών την Black Friday

 

 

 

O θεσμός της Black Friday, κατά τον οποίο τα καταστήματα που συμμετέχουν διαφημίζουν πολύ δελεαστικές προσφορές σε επιλεγμένα προϊόντα για περιορισμένο αριθμό ημερών, αντιμετωπίζεται από πολλούς καταναλωτές ως ευκαιρία για αγορές.

Η Ενωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδος συστήνει στους  καταναλωτές να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικοί και να μη δελεάζονται από φαινομενικά εντυπωσιακές προσφορές. Ειδικά τη φετινή χρονιά, με την ακρίβεια να επιβαρύνει στον μέγιστο βαθμό τους οικογενειακούς προϋπολογισμούς, η ιεράρχηση των αναγκών και η έρευνα αγοράς καθίστανται πιο αναγκαίες από ποτέ.

Η ΕΕΚΕ προτείνει την τήρηση πέντε κανόνων που διασφαλίζουν ότι οι καταναλωτές δεν θα πέσουν θύματα “προσφορών”:

  1. Να κάνουν έρευνα αγοράς και να ελέγχουν όχι μόνο την τιμή (αρχική και νέα) αλλά και την ποιότητα των προϊόντων. Επίσης να αναζητούν στο διαδίκτυο την τιμή του προϊόντος που πρόκειται να επιλέξουν βάσει κωδικού ή αριθμού μοντέλου, ώστε να είναι βέβαιοι ότι η τιμή που έχουν εντοπίσει είναι η πιο συμφέρουσα
  2. Να οριοθετήσουν τις ανάγκες τους και να προγραμματίσουν με λίστα τις αγορές που πρόκειται να κάνουν, οι οποίες  θα συμβαδίζουν με τον προσωπικό ή οικογενειακό τους προϋπολογισμό αποφεύγοντας αλόγιστες δαπάνες
  3. Να ενημερωθούν για τις λεπτομέρειες και τους όρους της συναλλαγής τους όταν αγοράζουν προϊόντα με δόσεις. Ιδίως για αγορές με πιστωτική κάρτα, να είναι πάντα ενημερωμένοι για τους όρους και τις προϋποθέσεις της συγκεκριμένης αγοράς
  4. Τα προϊόντα πρέπει να φέρουν την αρχική τιμή και την τιμή προσφοράς (όχι το ποσοστό έκπτωσης). Προσοχή! Στις προσφορές συχνά αναγράφεται ότι δεν γίνονται αλλαγές, γι’ αυτό εάν μετανιώσετε, δεν έχετε τη δυνατότητα αλλαγής
  5. Να ζητάνε πάντα την απόδειξη για τα προϊόντα που έχουν αγοράσει. Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό και θελήσουν να το επιστρέψουν ή να το αλλάξουν, η επίδειξη της απόδειξης είναι απαραίτητη.

Καλό θα ήταν να γνωρίζουν όλοι ότι η  καταναλωτική φρενίτιδα που με τεχνικές marketing δημιουργούν μεγάλοι παράγοντες του εμπορίου (Βlack Friday, άνοιγμα καταστημάτων τις Κυριακές, λευκές νύκτες κ.λπ.) έχει ως αποτέλεσμα την υποσυνείδητη άσκηση ψυχολογικής πίεσης στον καταναλωτή, ο οποίος αισθάνεται ότι “πρέπει” να εκμεταλλευτεί τις προσφορές σπεύδοντας στα μαγαζιά.

Για οποιοδήποτε πρόβλημα, παράπονο ή καταγγελία, που αφορά τις συναλλαγές σας, μπορείτε να απευθύνεστε στην ΕΕΚΕ ( τηλ. 210-8817730,  ιστοσελίδα www.eeke.gr, mail  info@eeke.gr, facebook  www.facebook.com/enosikatanaloton/)

 

Αν θέλετε να ενημερώνεστε για όλα τα νέα κάντε like στην σελίδα μας στο facebook ΕΔΩ

Αυτή την εβδομάδα

Η Κινηματογραφική Λέσχη Ραφήνας από το Κιότο της Ιαπωνίας στο Χονγκ Κονγκ – rpn

Η ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΡΑΦΗΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙΟΤΟ ΤΗΣ ΙΑΠΩΝΙΑΣ...

Πάνω από 1.000 κεραυνοί σε μία ώρα στο λιμάνι της Ραφήνας (video) – rpn

Η Αττική βρέθηκε ξανά στο επίκεντρο της κακοκαιρίας, με...

Νέος Βουτζάς: Οι πυρόπληκτοι διεκδικούν δικαστικά την επιστροφή χρημάτων για το νερό από τον δήμο Ραφήνας Πικερμίου – rpn

ΕΞΩΡΑΪΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΝΕΟΥ ΒΟΥΤΖΑ «Η ΠΡΟΟΔΟΣ» ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 5/12/25 Με μια σύντομη, και...

Χρήστος Τσεμπέρης: «Κατήφορος χωρίς πυξίδα»

Η ανάρτηση του Χρήστου Τσεμπέρη στο προσωπικό του προφίλ...

Ελλάδα 2.0: Βουλιάζουμε στις ίδιες δικαιολογίες

Η Ελλάδα ξαναβρέθηκε στο ίδιο έργο. Δρόμοι που γίνονται...

ΝΕΑ

Η Κινηματογραφική Λέσχη Ραφήνας από το Κιότο της Ιαπωνίας στο Χονγκ Κονγκ – rpn

Η ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΡΑΦΗΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙΟΤΟ ΤΗΣ ΙΑΠΩΝΙΑΣ...

Πάνω από 1.000 κεραυνοί σε μία ώρα στο λιμάνι της Ραφήνας (video) – rpn

Η Αττική βρέθηκε ξανά στο επίκεντρο της κακοκαιρίας, με...

Χρήστος Τσεμπέρης: «Κατήφορος χωρίς πυξίδα»

Η ανάρτηση του Χρήστου Τσεμπέρη στο προσωπικό του προφίλ...

Ελλάδα 2.0: Βουλιάζουμε στις ίδιες δικαιολογίες

Η Ελλάδα ξαναβρέθηκε στο ίδιο έργο. Δρόμοι που γίνονται...

Τι πρέπει να κάνεις αν σε “πιάσουν” κεραυνοί μέσα στο αυτοκίνητο

Κάθε χρόνο σε όλον τον κόσμο σκοτώνονται περίπου 24.000 άνθρωποι, από κεραυνούς. Τραυματίζονται περίπου...

Θα επιβιώσει η Eurovision από τη μεγαλύτερη κρίση στην ιστορία της;

Η μεγαλύτερη κρίση στην ιστορία της Eurovision φαίνεται πως είναι σε...

RPN.GR