Συγκλονισμένη είναι η τοπική κοινωνία στην Αττική και το πανελλήνιο από την τραγική είδηση του θανάτου ενός 12χρονου αγοριού, το οποίο βρέθηκε νεκρό στο σπίτι του, υπό συνθήκες που διερευνώνται από τις Αρχές.
Το παιδί εντοπίστηκε από μέλος της οικογένειάς του, κρεμασμένο, με μπροστά του ανοιχτή την οθόνη του tablet, ενώ δίπλα του βρέθηκε και το κινητό του τηλέφωνο. Το σοκαριστικό περιστατικό συνέβη μέσα στο ίδιο του το δωμάτιο, αφήνοντας τους γονείς και τους συγγενείς σε κατάσταση σοκ.
Οι αστυνομικές αρχές έχουν ξεκινήσει εκτεταμένες έρευνες για να διαπιστωθούν τα αίτια της τραγωδίας. Ένα από τα σενάρια που εξετάζονται είναι η πιθανή συμμετοχή του παιδιού σε κάποιο επικίνδυνο διαδικτυακό «challenge» που κυκλοφορούν κατά καιρούς στα social media, τα οποία έχουν στο παρελθόν συσχετιστεί με αντίστοιχα τραγικά περιστατικά σε διάφορες χώρες.
Παράλληλα, εξετάζεται και το ενδεχόμενο ο 12χρονος να ήταν θύμα σχολικού εκφοβισμού (bullying). Σύμφωνα με πληροφορίες από το περιβάλλον του, ο μικρός είχε εκμυστηρευτεί στο παρελθόν πως δεχόταν πιέσεις και προσβολές από συμμαθητές του, κάτι που ενδεχομένως να επηρέασε την ψυχολογία του.
Τα ψηφιακά μέσα του παιδιού, δηλαδή το tablet και το κινητό του, έχουν ήδη κατασχεθεί από τις Αρχές και εξετάζονται από τα εγκληματολογικά εργαστήρια. Στόχος είναι να εντοπιστούν τυχόν στοιχεία ή ψηφιακά ίχνη που θα μπορούσαν να ρίξουν φως στα τελευταία βήματα του παιδιού πριν τον θάνατό του – όπως συνομιλίες, επισκέψεις σε ιστοσελίδες, ή εφαρμογές που ενδεχομένως να σχετίζονται με διαδικτυακή παρενόχληση ή ψυχολογική επιβάρυνση.
Το τραγικό αυτό περιστατικό αναζωπυρώνει τη συζήτηση γύρω από την ανάγκη για αυξημένη επίβλεψη των παιδιών στο διαδίκτυο, την έγκαιρη αναγνώριση σημείων ψυχικής επιβάρυνσης, και την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού με σοβαρότητα και άμεσες παρεμβάσεις.
Οι έρευνες συνεχίζονται με ιδιαίτερη προσοχή, ενώ αναμένονται τα αποτελέσματα της ιατροδικαστικής εξέτασης και της ψηφιακής ανάλυσης, ώστε να διαπιστωθούν οι ακριβείς συνθήκες που οδήγησαν στον τραγικό χαμό του 12χρονου.



































