Στο δρόμο για τις εθνικές εκλογές του 2027 εγκαινιάζουμε μια νέα μορφή αμφίδρομης επικοινωνίας συζητώντας με «Απογευματινό Πολιτικό Καφέ».
Μια ευκαιρία, σε κάθε Δήμο και κάθε δημοτική κοινότητα, να ακούσετε εσείς τις θέσεις μου και, κυρίως, να ακούσω εγώ από εσάς, βάζοντας κοινές προτεραιότητες από τώρα μέχρι την κάλπη, για όλα τα θέματα που θα καθορίσουν την πορεία της Πατρίδας και της Ανατολικής Αττικής, τον τόπο που ζούμε και αγαπάμε.
Ξεκινάμε από την Κεντρική Πλατεία Αχαρνών καλώντας τους συμπολίτες μας από το Μενίδι, τους Θρακομακεδόνες και την Βαρυμπόμπη στον πρώτο απογευματινό πολιτικό καφέ, αυτή την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026 στις 7μμ.
Σας περιμένω όλες και όλους!
Στέλιος Πέτσας Βουλευτής Ανατολικής Αττικής Νέας Δημοκρατίας


































