Αποφοίτηση Λυκείου Μαραθώνα 2026: Καλό ταξίδι στη ζωή, παιδιά!
Σήμερα (23/6) το βράδυ, ο προαύλιος χώρος του Μουσείου Μαραθωνίου Δρόμου «πλημμύρισε» από χαμόγελα, συγκίνηση και όνειρα για το μέλλον.
Οι μαθητές της Γ’ Λυκείου Μαραθώνα γιόρτασαν την αποφοίτησή τους μαζί με τους καθηγητές και τις οικογένειές τους, κλείνοντας ένα όμορφο σχολικό κεφάλαιο και ανοίγοντας τα φτερά τους για το επόμενο!
Μέσα σε κλίμα βαθιάς συναισθηματικής φόρτισης, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων πρόσφερε στους αποφοίτους όμορφα αναμνηστικά δώρα.
Στην γιορτή παρευρέθηκε ο Αντιδήμαρχος Ευάγγελος Κυπαρίσσης
❤️ Ένα μεγάλο μπράβο στον Σύλλογο Διδασκόντων και στο Διοικητικό συμβούλιο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου, στην Πρόεδρο, Αστερία Μπούσουλα, για τον άψογο συντονισμό καθώς και στον Ηλία Ρούση για την ηχητική κάλυψη της βραδιάς.
Συγχαρητήρια σε όλους τους τελειόφοιτους!
Να κυνηγάτε πάντα τα όνειρά σας με πεισμα και αισιοδοξία.
Καλό δρόμο στη ζωή σας!
Δελτίο Τύπου
Μουσείο Μαραθωνίου Δρόμου


































