Οι Χειμερινές Εκπτώσεις 2025 είναι πλέον σε πλήρη εξέλιξη, με τα καταστήματα να παραμένουν ανοιχτά σήμερα Κυριακή, 19 Ιανουαρίου, προσφέροντας μια εξαιρετική ευκαιρία στους καταναλωτές να αξιοποιήσουν τις προσφορές και να πραγματοποιήσουν συμφέρουσες αγορές. Οι εμπορικές επιχειρήσεις θα λειτουργούν από τις 11:00 το πρωί έως τις 18:00 το απόγευμα, ενώ τα εμπορικά κέντρα θα έχουν διευρυμένο ωράριο, έως τις 20:00 το βράδυ. Η σημερινή Κυριακή είναι η πρώτη της χρονιάς όπου τα καταστήματα παραμένουν ανοιχτά, με δεύτερη προγραμματισμένη για την επόμενη εβδομάδα.
Η χειμερινή περίοδος εκπτώσεων ξεκίνησε επισήμως τη Δευτέρα 13 Ιανουαρίου και θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου. Κατά τη διάρκειά της, οι καταναλωτές έχουν σχεδόν επτά εβδομάδες για να βρουν προϊόντα σε χαμηλότερες τιμές. Οι εκπτώσεις καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα ειδών, από ρούχα και υποδήματα έως ηλεκτρονικά είδη και είδη σπιτιού, καθιστώντας αυτή την περίοδο ιδανική για οικονομικές αγορές.
Τα Σούπερ Μάρκετ την Κυριακή
Ελάχιστα σούπερ μάρκετ θα λειτουργούν σήμερα. Τα καταστήματα Σκλαβενίτης θα παραμείνουν κλειστά, εκτός από το υποκατάστημα στο Smart Park, ενώ κλειστά θα είναι και τα MyMarket και ΑΒ Βασιλόπουλος. Αντίθετα, τα LIDL θα λειτουργούν από τις 11:00 το πρωί έως τις 20:00 το βράδυ. Επιπλέον, τα σούπερ μάρκετ τύπου “shop & go” θα είναι διαθέσιμα με διευρυμένα ωράρια.
Οι Προσδοκίες της Αγοράς
Η αγορά υποδέχεται τις χειμερινές εκπτώσεις με αισιοδοξία, χάρη σε μια σειρά θετικών παραγόντων. Οι αυξήσεις σε μισθούς και συντάξεις, η σταθεροποίηση του πληθωρισμού στα τρόφιμα και ο ευνοϊκός καιρός για αγορές χειμερινών ειδών δημιουργούν ελπίδες για αυξημένο τζίρο. Οι επιχειρηματίες του λιανικού εμπορίου προσδοκούν ότι οι συνολικές πωλήσεις το δίμηνο των εκπτώσεων θα ξεπεράσουν τα 6 δισ. ευρώ.
Ωστόσο, οι αυξήσεις στις τιμές ενοικίων και ενέργειας εξακολουθούν να επηρεάζουν αρνητικά το διαθέσιμο εισόδημα, περιορίζοντας τις δαπάνες σε μη βασικά προϊόντα. Ακόμη, παραμένει αβέβαιο αν η θετική αγοραστική κίνηση των εορτών θα συνεχιστεί. Πολλοί καταναλωτές χρησιμοποίησαν πιστωτικές κάρτες ή την επιλογή “buy now, pay later” για τις αγορές τους, γεγονός που μπορεί να επηρεάσει τις δαπάνες τους τους επόμενους μήνες.
Σε κάθε περίπτωση, η περίοδος των εκπτώσεων παραμένει μια σημαντική ευκαιρία τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τις επιχειρήσεις, ενισχύοντας την εμπορική δραστηριότητα και φέρνοντας μια απαραίτητη τόνωση στην αγορά μετά τις γιορτές.