Μεγάλα προβλήματα που είχαν να κάνουν με την στάθμη της θάλασσας αντιμετωπίστηκαν στον σταθμό του Μετρό που κατασκευάστηκε στο λιμάνι του Πειραιά.
Ο σταθμός «Πειραιάς» είναι ο πρώτος στη χώρα μας που κατασκευάστηκε κάτω από τη θάλασσα.
Η μεγαλύτερη πρόκληση αφορούσε στην απομόνωση της θάλασσας, ενώ έπρεπε να αποτραπεί η άνωση των υπόγειων υδάτων που ασκούσαν μεγάλη πίεση από τον πυθμένα προς την επιφάνεια του σταθμού.
Ακόμα, ήταν αναγκαίο να επιλυθεί το πρόβλημα της γειτνίασης του εργοταξίου με το διατηρητέο κτίριο του ΗΣΑΠ που χρησιμοποιείται σε καθημερινή βάση από χιλιάδες ανθρώπους, όπως και η διέλευση του κεντρικού αγωγού αποχέτευσης της ΕΥΔΑΠ μέσα από το έργο.
Τα πράγματα περιέπλεξε και ο υπόγειος ποταμός κάτω από την οδό Κόνωνος, ο οποίος κατέστησε αναγκαία τη «μετατόπιση» του σταθμού κατά 7,5 μέτρα σε σχέση με την αρχική του χωροθέτηση.
Υπενθυμίζεται ότι η ολοκλήρωση της επέκτασης της Γραμμής 3 αποτελεί ένα νευραλγικής σημασίας έργο σταθερής τροχιάς, που ύστερ από αρκετή καθυστέρηση, αλλάζει την εικόνα της πόλης, δίνοντας ανάσα στο κυκλοφοριακό πρόβλημα του Πειραιά.
Συνολικά η Γραμμή 3 «Δημοτικό Θέατρο – Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο» αριθμεί πλέον 27 σταθμούς, με την απόσταση από το λιμάνι μέχρι το αεροδρόμιο να υπολογίζεται σε μόλις 55 λεπτά.