spot_img
11.9 C
Rafina
Πέμπτη, 18 Δεκεμβρίου, 2025
spot_img

Οικονόμου: Δεν μπορεί η Ν. Μάκρη να είναι προορισμός με υπεραστικό λεωφορείο – rpn

 

 

 

Τα δύο δισ. ευρώ προσεγγίζει το πρόγραμμα ανανέωσης του στόλου των λεωφορείων σε Αττική και Θεσσαλονίκη, όπως επισήμανε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Βασίλης Οικονόμου, κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, για την πορεία υλοποίησης των έργων που είναι στην ευθύνη του υπουργείου.

«Πρόκειται για ένα τεράστιο πρόγραμμα υπέρ της δημόσιας συγκοινωνίας», ανέφερε ο Βασίλης Οικονόμου και πρόσθεσε ότι γίνεται μια συστηματική και τεράστια προσπάθεια στήριξης της δημόσιας συγκοινωνίας.

Το νέο λεωφορείο θα δώσει απαντήσεις στην κριτική που ασκείται τα τελευταία χρόνια για τον πεπαλαιωμένο στόλο με λεωφορεία 25ετίας, είπε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών και κάλεσε τους βουλευτές να μπουν στα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία, στα οποία η εικόνα είναι «τελείως διαφορετική».

«Θα σεβαστούμε τον άνθρωπο που χρησιμοποιεί τη δημόσια συγκοινωνία. Ο λαός, τα χαμηλά και μεσαία εισοδήματα χρησιμοποιούν τη δημόσια συγκοινωνία και δεν θα τον υποτιμήσουμε τον πολίτη. Θα τον σεβαστούμε, είτε είναι στη Νέα Μάκρη, που εκεί είναι το ΚΤΕΛ βέβαια. Αν θέλετε και τη γνώμη μου, αλλά και είναι και μια κεντρική επιλογή πλέον, δεν μπορεί να είναι η Νέα Μάκρη προορισμός με υπεραστικό λεωφορείοΔεν είμαστε Αττική του 1950. Ακόμα έχουμε υπεραστικό λεωφορείο στο Λαύριο και στη Νέα Μάκρη. Η Αττική είναι μια ενότητα. Και έτσι στους νέους συγκοινωνιακούς χάρτες που θα σας παρουσιάσουμε το επόμενο διάστημα, τώρα είναι σε εξέλιξη η μελέτη που γίνεται για την Αθήνα και την Αττική, που θα ολοκληρωθεί το δειγματοληπτικό της σκέλος, τον Σεπτέμβριο, Οκτώβριο, θα υπάρξει νέος σχεδιασμός. Μέχρι τα μέσα του 2025 θα παρουσιάσουμε το σχέδιο για τον συγκοινωνιακό χάρτη της Αττικής, ο οποίος δεν μπορεί να έχει ξεχασμένες περιοχές», είπε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών και πρόσθεσε:

«Δεν μπορεί τα Μέγαρα να είναι ξεχασμένη περιοχή. Είναι μια ολότητα την οποία αντιμετωπίζουμε με νέο πνεύμα. Έχουμε νέα μέσα στα χέρια μας. Και για τον συγκοινωνιακό χάρτη της Θεσσαλονίκης και της Αθήνας, δεν μπορεί να ισχύσει άλλο το παραδοσιακό μοντέλο. Παίρνω το λεωφορείο από τη Λούτσα και πάω στην Αθήνα. Τελείωσαν αυτά. Τότε γιατί έφτιαξαν τον προαστιακό, γιατί έφτιαξαν το μετρό, γιατί έφτιαξαν τα μέσα σταθερής τροχιάς και συμφωνώ απόλυτα, ότι τα μέσα σταθερής τροχιάς είναι η εξέλιξη και το μέλλον».

Αυτή την εβδομάδα

Μεθυσμένος οδήγησε ο Διαμαντής Καραναστάσης – πρόστιμο 350€ και αφαίρεση διπλώματος για έναν μήνα – rpn

H Τροχαία Αθηνών σταμάτησε τον πρώην βουλευτή Διαμαντή Καραναστάση...

Γκάλοπ αντιδημάρχων στον Δήμο Ραφήνας–Πικερμίου: Αποτύπωση λειτουργίας και προσδοκιών

Μετά τη δημοσίευση στην εφημερίδα POLIS των αναλυτικών αποτελεσμάτων...

Πεδίο μάχης οι Βρυξέλλες – Οι αγρότες στους δρόμους – Επεισόδια, φωτιές και δακρυγόνα

Τεταμένη παραμένει η ατμόσφαιρα έξω από το Ευρωκοινοβούλιο στις...

Υψώθηκε η ελληνική σημαία στη φρεγάτα «ΚΙΜΩΝ» – Ξεκινά μία νέα εποχή ισχύος για το Πολεμικό Ναυτικό

Σε πανηγυρικό κλίμα παραδόθηκε την Πέμπτη στο Πολεμικό Ναυτικό...

ΝΕΑ

Γκάλοπ αντιδημάρχων στον Δήμο Ραφήνας–Πικερμίου: Αποτύπωση λειτουργίας και προσδοκιών

Μετά τη δημοσίευση στην εφημερίδα POLIS των αναλυτικών αποτελεσμάτων...

Πεδίο μάχης οι Βρυξέλλες – Οι αγρότες στους δρόμους – Επεισόδια, φωτιές και δακρυγόνα

Τεταμένη παραμένει η ατμόσφαιρα έξω από το Ευρωκοινοβούλιο στις...

Παρακολουθήστε ζωντανά το Δημοτικό Συμβούλιο Ραφήνας Πικερμίου από το RPN.GR

Παρακολουθήστε την διά ζώσης δημόσια συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου...

Μάτι Ραφήνα: Aπαλλαγή του ΕΝΦΙΑ σε ακίνητα πυρόπληκτων – rpn

Παρεμβάσεις στο θέμα της πληρωμής ενοικίων και της καταβολής...

RPN.GR