Η ζημιά περιορίζεται σε μικρές γρατζουνιές στο άβαφο κάτω μέρος του πίνακα και θεωρείται επιφανειακή, με το έργο να είναι αποκαταστάσιμο. Ωστόσο, οι πίνακες του Ρόθκο είναι ιδιαίτερα ευάλωτοι λόγω της τεχνικής τους, που δεν περιλαμβάνει παραδοσιακό βερνίκι προστασίας, και της χρήσης σύνθετων σύγχρονων υλικών. Αυτό καθιστά ακόμη και τις μικρότερες φθορές ορατές και σημαντικές για την αισθητική του έργου.
Το μουσείο έχει ήδη ξεκινήσει τη διαδικασία αποκατάστασης με τη βοήθεια ειδικών συντηρητών από την Ολλανδία και το εξωτερικό, ενώ παράλληλα εξετάζει τις επόμενες ενέργειες. Υπάρχει συζήτηση για το ποιος θα αναλάβει το κόστος της αποκατάστασης, καθώς όλα τα μουσεία έχουν ασφάλιση, αλλά στο παρελθόν το συγκεκριμένο μουσείο έχει ζητήσει αποζημίωση από επισκέπτες για ζημιές σε εκθέματα.
Το συμβάν εγείρει επίσης ερωτήματα για την ασφάλεια και την επίβλεψη σε μουσεία που ανοίγουν δημόσια τους χώρους αποθήκευσης έργων τέχνης, καθώς και για την προστασία πολύτιμων έργων σε τέτοιους χώρους. Παρόμοια περιστατικά έχουν συμβεί και στο παρελθόν, όπως η βανδαλιστική επίθεση σε έργο του Ρόθκο στο Tate Modern του Λονδίνου το 2012.



































