spot_img
26.7 C
Rafina
Κυριακή, 28 Ιουνίου, 2026
spot_img
Αρχική Blog Σελίδα 111

Μετρό: Ποιοι σταθμοί κλείνουν νωρίτερα από τις 17 Μαΐου

0

Αλλαγές στη λειτουργία της Γραμμής 2 του Μετρό φέρνουν τα έργα συντήρησης που ξεκινούν από την Κυριακή 17 Μαΐου, με τέσσερις σταθμούς να κλείνουν καθημερινά νωρίτερα από το συνηθισμένο.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ, οι σταθμοί «Σεπόλια», «Αττική», «Σταθμός Λαρίσης» και «Μεταξουργείο» θα κλείνουν στις 21:40 από Κυριακή έως και Πέμπτη, λόγω τεχνικών εργασιών συντήρησης στη Γραμμή 2 («Κόκκινη Γραμμή»).

Ο σταθμός «Αττική» θα παραμένει ανοιχτός μόνο για τη λειτουργία της Γραμμής 1 του ΗΣΑΠ, στη διαδρομή Κηφισιά – Πειραιάς.

Πώς θα κινούνται οι συρμοί

Κατά τη διάρκεια των εργασιών, τα δρομολόγια στη Γραμμή 2 θα πραγματοποιούνται στα εξής τμήματα:

  • «Ανθούπολη – Άγιος Αντώνιος»
  • «Ομόνοια – Ελληνικό»

Με απλά λόγια: το κομμάτι ανάμεσα σε «Σεπόλια» και «Μεταξουργείο» θα βγαίνει προσωρινά εκτός λειτουργίας τις βραδινές ώρες. Ναι, το γνωστό «προλαβαίνω το τελευταίο Μετρό ή όχι;» αποκτά νέο επίπεδο δυσκολίας.

Οι τελευταίοι συρμοί πριν το κλείσιμο

Οι τελευταίες αναχωρήσεις θα πραγματοποιούνται ως εξής:

Προς Ελληνικό

  • Από «Άγιος Αντώνιος»: 21:28
  • Από «Σεπόλια»: 21:30
  • Από «Αττική»: 21:32
  • Από «Σταθμός Λαρίσης»: 21:33
  • Από «Μεταξουργείο»: 21:34

Προς Ανθούπολη

  • Από «Σύνταγμα»: 21:31
  • Από «Ομόνοια»: 21:34
  • Από «Μεταξουργείο»: 21:36
  • Από «Σταθμός Λαρίσης»: 21:37
  • Από «Αττική»: 21:39
  • Από «Σεπόλια»: 21:41

Προσωρινή λεωφορειακή γραμμή Χ19

Για την εξυπηρέτηση των επιβατών, ο ΟΑΣΑ θα θέσει σε λειτουργία την προσωρινή λεωφορειακή γραμμή Χ19 «Στ. Μετρό Ομόνοια – Στ. Μετρό Αγ. Αντώνιος».

Η γραμμή θα λειτουργεί από Κυριακή έως Πέμπτη, από τις 21:40 έως τη λήξη της κυκλοφορίας του Μετρό.

Στάσεις προς «Άγιο Αντώνιο»

  • Στ. Ομόνοια
  • Στ. Μεταξουργείο
  • Στ. Λαρίσης
  • Κάδμου
  • Στ. Αγ. Αντώνιος

Στάσεις προς «Ομόνοια»

  • Στ. Αγ. Αντώνιος
  • Κάδμου
  • Στ. Λαρίσης προς Σύνταγμα
  • Περόκε
  • Στ. Ομόνοια

Σε ανακοίνωσή της, η ΣΤΑΣΥ επισημαίνει ότι οι ρυθμίσεις κρίνονται απαραίτητες για την υλοποίηση σημαντικών έργων που στόχο έχουν τη βελτίωση των καθημερινών μετακινήσεων του επιβατικού κοινού.

Τα ζώδια σήμερα, Δευτέρα 18 Μαΐου

0
  • Η Δευτέρα σου Κριέ μου, ξεκινά με μια απρόσμενη επικοινωνία που αλλάζει τον προγραμματισμό σου. Η σύνοδος Ερμή – Ουρανού στον 3ο οίκο σου φέρνει νέα που αφορούν αδέλφια ή στενούς συγγενείς, αλλά και μια ξαφνική πρόταση για ένα σύντομο ταξίδι. Θα νιώσεις το μυαλό σου να «τρέχει» με χίλια. Πρόσεξε την παρορμητικότητα στον λόγο σου· οι ιδέες σου είναι λαμπρές, αλλά ο τρόπος που θα τις επικοινωνήσεις πρέπει να είναι συγκροτημένος για να μην παρεξηγηθείς από το περιβάλλον σου.
  • Για εσένα Ταύρε μου, η σημερινή Δευτέρα επικεντρώνεται στην ασφάλεια και τις αξίες σου. Η σύνοδος Ερμή – Ουρανού στον 2ο οίκο σου φέρνει ανατροπές σε ζητήματα που θεωρούσες δεδομένα. Θα κληθείς να διαχειριστείς μια πληροφορία που αφορά την υλική σου κατάσταση. Μην πανικοβληθείς από τις γρήγορες αλλαγές. Αντιθέτως, χρησιμοποίησε την πρακτική σου σκέψη για να προσαρμοστείς. Η ημέρα απαιτεί ευελιξία, κάτι που ίσως σε δυσκολέψει, αλλά το αποτέλεσμα θα σε δικαιώσει αν εμπιστευτείς το ένστικτό σου.
  • Φίλε μου Δίδυμε, είσαι ο πρωταγωνιστής της Δευτέρας! Η σύνοδος Ερμή – Ουρανού πραγματοποιείται στο δικό σου ζώδιο, χαρίζοντάς σου μια πρωτοφανή πνευματική διαύγεια και λάμψη. Σήμερα θα νιώσεις ότι οι άλλοι σε ακούν με προσοχή και ότι οι απόψεις σου γίνονται αποδεκτές με ενθουσιασμό. Είναι η κατάλληλη στιγμή να προχωρήσεις σε ριζικές αλλαγές στην εμφάνισή σου ή στον τρόπο που παρουσιάζεις τον εαυτό σου. Η ενέργειά σου είναι μεταδοτική, αλλά πρόσεξε την υπερένταση που μπορεί να σου φέρει αυπνία.
  • Η σημερινή Δευτέρα Καρκίνε μου, έχει έναν πιο εσωτερικό χαρακτήρα για εσένα. Η σύνοδος Ερμή – Ουρανού στον 12ο οίκο σου ενεργοποιεί το υποσυνείδητό σου και σου φέρνει αποκαλύψεις μέσω ονείρων ή ξαφνικών συνειδητοποιήσεων. Μπορεί να μάθεις ένα μυστικό που θα σε βοηθήσει να καταλάβεις καταστάσεις του παρελθόντος. Είναι σημαντικό να ακούσεις τη διαίσθησή σου και να μην πιεστείς να βγεις στο προσκήνιο αν νιώθεις την ανάγκη να απομονωθείς. Η ψυχική σου ηρεμία είναι προτεραιότητα σήμερα, γι’ αυτό απόφυγε τις πολλές κοινωνικές υποχρεώσεις.
  • Η σημερινή Δευτέρα, φίλε μου Λέοντα, σε βρίσκει στο επίκεντρο του κοινωνικού σου κύκλου. Η σύνοδος Ερμή – Ουρανού στον 11ο οίκο σου φέρνει ξαφνικές προσκλήσεις και νέες γνωριμίες με άτομα που έχουν πρωτοποριακές ιδέες. Θα νιώσεις την ανάγκη να μοιραστείς τα οράματά σου και θα βρεις υποστηρικτές εκεί που δεν το περιμένεις. Μια είδηση από έναν φίλο μπορεί να ανατρέψει τα σχέδιά σου για το απόγευμα, αλλά η αλλαγή αυτή θα αποδειχθεί εξαιρετικά ευχάριστη και ανανεωτική για την ψυχολογία σου.
  • Σήμερα Δευτέρα Παρθένε μου, η προσοχή σου στρέφεται στην κοινωνική σου εικόνα και την καταξίωση. Η σύνοδος Ερμή – Ουρανού στον 10ο οίκο σου φέρνει ξαφνικές αλλαγές στην πορεία της καριέρας σου ή στην εικόνα που έχουν οι άλλοι για εσένα. Μια είδηση που αφορά ένα πρόσωπο κύρους θα σε επηρεάσει άμεσα. Πρόσεξε να μην αντιδράσεις σπασμωδικά σε σχόλια που θα ακούσεις. Η ημέρα απαιτεί να δείξεις την ικανότητά σου να προσαρμόζεσαι σε νέα δεδομένα με ταχύτητα και απόλυτη ψυχραιμία.
  • Μια ημέρα γεμάτη έμπνευση και διεύρυνση οριζόντων ξημερώνει για εσένα, Ζυγέ μου. Η σύνοδος Ερμή – Ουρανού στον 9ο οίκο σου φέρνει ξαφνικές ειδήσεις από το εξωτερικό ή νέα που αφορούν νομικά ζητήματα και σπουδές. Σήμερα Δευτέρα θα νιώσεις μια έντονη επιθυμία να σπάσεις τα δεσμά της καθημερινότητας και να αναζητήσεις τη γνώση. Μια φιλοσοφική συζήτηση μπορεί να σου ανοίξει νέους δρόμους σκέψης. Αξιοποίησε την ημέρα για να προγραμματίσεις ένα ταξίδι ή για να ξεκινήσεις μια νέα εκπαιδευτική δραστηριότητα που θα αλλάξει την κοσμοθεωρία σου.
  • Η σημερινή Δευτέρα Σκορπιέ μου, είναι βαθιά και μεταμορφωτική. Η σύνοδος Ερμή – Ουρανού στον 8ο οίκο σου φέρνει ξαφνικές αποκαλύψεις για οικονομικά ζητήματα τρίτων ή για βαθιά θαμμένα συναισθήματα. Θα έχεις μια απρόσμενη διαίσθηση που θα σε οδηγήσει στην αλήθεια μιας κατάστασης. Είναι μια καλή στιγμή να κόψεις δεσμούς με το παρελθόν που δεν σε εξυπηρετούν πια. Πρόσεξε την τάση σου για απόλυτες κρίσεις· η αλήθεια που θα ανακαλύψεις σήμερα χρειάζεται ψύχραιμη διαχείριση για να μην προκληθούν εντάσεις που δεν θα μπορείς να ελέγξεις.
  • Αγαπητέ μου Τοξότη, η προσοχή σου σήμερα Δευτέρα στρέφεται αποκλειστικά στους άλλους. Η σύνοδος Ερμή – Ουρανού στον 7ο οίκο σου φέρνει ξαφνικές ανατροπές στις σταθερές σου σχέσεις και συνεργασίες. Μια είδηση από έναν συνεργάτη ή μια απρόσμενη πρόταση για μια νέα σύμπραξη θα σε βγάλει από τη ρουτίνα σου. Θα νιώσεις την ανάγκη για περισσότερη ελευθερία μέσα στις αλληλεπιδράσεις σου. Πρόσεξε τις απότομες αντιδράσεις σου σε λόγια τρίτων· η ημέρα απαιτεί διπλωματία, ακόμα και αν οι πληροφορίες που λαμβάνεις σε ξαφνιάζουν ή σε ενθουσιάζουν υπερβολικά.
  • Η καθημερινότητά σου δέχεται ισχυρές δονήσεις σήμερα Δευτέρα, φίλε μου Αιγόκερε. Η σύνοδος Ερμή – Ουρανού στον 6ο οίκο σου φέρνει ξαφνικές αλλαγές στο πρόγραμμα της δουλειάς σου ή στις υποχρεώσεις σου στο σπίτι. Μπορεί να χρειαστεί να διαχειριστείς μια βλάβη σε μια ηλεκτρονική συσκευή ή μια ξαφνική είδηση από έναν συνάδελφο. Η πειθαρχία σου θα δοκιμαστεί, αλλά η ικανότητά σου να δίνεις πρακτικές λύσεις θα σε σώσει. Πρόσεξε το νευρικό σου σύστημα· η υπερβολική ενασχόληση με τις λεπτομέρειες μπορεί να σου προκαλέσει άγχος.
  • Υδροχόε μου, η Δευτέρα είναι μια από τις πιο τυχερές ημέρες του μήνα για εσένα! Η σύνοδος Ερμή – Ουρανού στον 5ο οίκο σου πυροδοτεί τη δημιουργικότητα, τη χαρά και την ανάγκη για έκφραση. Θα νιώσεις μια έκρηξη έμπνευσης που θα σε οδηγήσει σε νέα χόμπι ή καλλιτεχνικές αναζητήσεις. Μια ξαφνική είδηση που αφορά ένα παιδί ή ένα δημιουργικό σχέδιο θα σε γεμίσει χαρά. Η ενέργειά σου είναι μαγνητική και οι γύρω σου θέλουν να βρίσκονται κοντά σου. Απόλαυσε την κάθε στιγμή και άφησε τον εαυτό σου να πειραματιστεί.
  • Αγαπητέ μου Ιχθύ, η προσοχή σου σήμερα Δευτέρα στρέφεται στο σπίτι και την οικογένεια. Η σύνοδος Ερμή – Ουρανού στον 4ο οίκο σου φέρνει ξαφνικές ειδήσεις από συγγενείς ή ανατροπές που αφορούν το χώρο του σπιτιού. Μια ιδέα για μια ανακαίνιση ή μια αλλαγή τόπου διαμονής μπορεί να πέσει στο τραπέζι αναπάντεχα. Θα νιώσεις την ανάγκη να αλλάξεις κάτι στη βάση σου για να νιώσεις πιο ελεύθερος. Πρόσεξε την κυκλοθυμία σου· οι αλλαγές μπορεί να σε αγχώσουν προσωρινά, αλλά η τελική έκβαση θα είναι προς το συμφέρον της ψυχικής σου ηρεμίας.

Μαρμάρι με χαμόγελα και συγκίνηση για τους μαθητές της Γ’ τάξης του 1ου Γυμνασίου Ραφήνας

Μια ξεχωριστή ημέρα γεμάτη όμορφες στιγμές, γέλια και δυνατές αναμνήσεις έζησαν οι μαθητές της Γ’ τάξης του 1ου Γυμνασίου Ραφήνας, στην μονοήμερη εκδρομή που πραγματοποιήθηκε στο Μαρμάρι την Παρασκευή 15 Μαΐου.

Λίγο πριν πέσει η αυλαία της σχολικής χρονιάς και οι μαθητές αποχαιρετήσουν το Γυμνάσιο, η εκδρομή αποτέλεσε μια ευκαιρία για χαλάρωση, διασκέδαση και ακόμα πιο δυνατούς δεσμούς ανάμεσα στους συμμαθητές και τους εκπαιδευτικούς τους.

Με σύμμαχο τον καλό καιρό, οι μαθητές απόλαυσαν τη θάλασσα, τη βόλτα με το πλοίο και στιγμές ξεγνοιασιάς που – όπως συμβαίνει πάντα σε αυτές τις ηλικίες – μένουν χαραγμένες για χρόνια. Άλλωστε, οι τελευταίες σχολικές εκδρομές έχουν πάντα μια γλυκόπικρη γεύση: λίγο ενθουσιασμό για το επόμενο βήμα, λίγο συγκίνηση γιατί κλείνει ένας σημαντικός κύκλος.

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Γυμνασίου Ραφήνας, μέσα από το μήνυμά του, ευχήθηκε στους μαθητές καλή πρόοδο και κάθε επιτυχία στη νέα πορεία που ανοίγεται μπροστά τους.

«Μια όμορφη ημέρα γεμάτη χαμόγελα, παρέα και όμορφες στιγμές, λίγο πριν αποχαιρετήσουμε τα αγαπημένα μας “τριτάκια” και κλείσει αυτό το ξεχωριστό σχολικό ταξίδι», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Σύλλογος.

Για τους μαθητές της Γ’ τάξης, το κουδούνι του Ιουνίου δεν σηματοδοτεί απλώς το τέλος μιας χρονιάς, αλλά το τέλος μιας ολόκληρης εποχής. Και κάπως έτσι, μια απλή μονοήμερη στο Μαρμάρι μετατράπηκε σε μία από εκείνες τις μικρές στιγμές που τελικά μένουν για πάντα.

Κεφαλονιά: Συγκλονίζει η φωτογραφία από τον τάφο της Μυρτούς – «Θα πάμε να την βρούμε», λέει ο πατέρας της

0

Βαρύ είναι το κλίμα στην Κεφαλονιά μετά το μνημόσυνο για τις 40 ημέρες από τον θάνατο της 19χρονης Μυρτούς, που έχασε τη ζωή της έπειτα από χρήση κοκαΐνης σε δωμάτιο ξενοδοχείου. Η υπόθεση εξακολουθεί να προκαλεί οργή και σοκ στην τοπική κοινωνία, ενώ οι άνδρες που βρίσκονταν μαζί της και την εγκατέλειψαν σε ημιλιπόθυμη κατάσταση σε κεντρική πλατεία του νησιού παραμένουν προφυλακισμένοι, περιμένοντας τη δίκη.

Συγκίνηση προκαλούν οι εικόνες από τον τάφο της 19χρονης, ο οποίος γέμισε λουλούδια, φωτογραφίες και αφιερώσεις από συγγενείς και φίλους. Οι γονείς της έχουν τοποθετήσει επεξεργασμένες φωτογραφίες της με φτερά αγγέλου, θέλοντας – όπως λένε – να αποτυπώσουν την αγνότητα και την καλοσύνη της.

Ο πατέρας της Μυρτούς, μιλώντας στην εκπομπή «Το Πρωινό» του ANT1, λύγισε μπροστά στην κάμερα και περιέγραψε τον αβάσταχτο πόνο που βιώνει η οικογένεια από την ημέρα που έχασαν το παιδί τους.

«Οι σαράντα ημέρες ήταν από μια κόλαση η κάθε μέρα. Από τη στιγμή που άκουσα ότι η Μυρτώ πέθανε, το ρολόι σταμάτησε εκεί. Αυτό που ένιωσα την πρώτη ημέρα, θα το νιώθω μέχρι να πεθάνω», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Σε μία από τις πιο φορτισμένες στιγμές της συνέντευξης, ο ίδιος αποκάλυψε πως εκείνος και η σύζυγός του περιμένουν έστω να δουν την κόρη τους στον ύπνο τους.

«Παρακαλάμε και εγώ και η μαμά της να τη δούμε στον ύπνο μας γιατί στον ξύπνιο μας δεν θα την δούμε ποτέ. Και άμα δεν έρθει ούτε στον ύπνο μας, έχουμε και άλλη λύση. Αφού δεν έρχεται αυτή, θα πάμε εμείς να την βρούμε», είπε με σπασμένη φωνή.

Παράλληλα, εξέφρασε την οργή του για τα σχόλια και τις συζητήσεις γύρω από την προσωπική ζωή της κόρης του, ξεκαθαρίζοντας πως – όπως είπε – επιχειρείται να μετατοπιστεί η ευθύνη από τους κατηγορούμενους στο ίδιο το θύμα.

«Κοντεύει να είναι κατηγορούμενο το παιδί μου. Αντί να ασχολούνται με αυτούς που φταίνε, ασχολούνται με το αν ήταν βαμμένη ή αχτένιστη. Αυτό είναι το έγκλημα», τόνισε.

Ο πατέρας της 19χρονης εμφανίστηκε επίσης εξοργισμένος με το νομικό πλαίσιο για τις ποινές, λέγοντας πως αισθάνεται ότι η Δικαιοσύνη δεν προστατεύει επαρκώς την κοινωνία από παρόμοια εγκλήματα.

Η υπόθεση της Μυρτούς έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις στην Κεφαλονιά αλλά και σε ολόκληρη τη χώρα, με πολλούς να κάνουν λόγο για ακόμη μία τραγωδία που φέρνει στο προσκήνιο τη διακίνηση ναρκωτικών και την αδιαφορία απέναντι σε ανθρώπους που βρίσκονται σε κίνδυνο.

Η Νέα Μάκρη εορτάζει τους Πολιούχους της – Το Πρόγραμμα για 20 και 21/5

Το πρόγραμμα εορτασμού των Πολιούχων Νέας Μάκρης την Τετάρτη 20 & την Πέμπτη 21 Μαΐου 2026

 

Κοινωνικός Τουρισμός: Έως σήμερα η υποβολή ενστάνσεων κατά των προσωρινών αποτελεσμάτων του Προγράμματος

Μέχρι σήμερα, Δευτέρα (18/05) και ώρα 23:59, οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν ενστάσεις κατά των προσωρινών αποτελεσμάτων του Προγράμματος Κοινωνικού Τουρισμού.

Η διαδικασία αφορά όσους υπέβαλαν αίτηση συμμετοχής και επιθυμούν να προσβάλουν τα προσωρινά αποτελέσματα, καταθέτοντας μία μόνο ένσταση, με σαφή και τεκμηριωμένη αιτιολόγηση. Οι ενστάσεις μπορούν να σχετίζονται, μεταξύ άλλων, με λάθη στη μοριοδότηση ή με ζητήματα που αφορούν τις προϋποθέσεις συμμετοχής.

Η υποβολή πραγματοποιείται ηλεκτρονικά μέσω gov.gr, ακολουθώντας τη διαδρομή: Αρχική – Εργασία και Ασφάλιση – Αποζημιώσεις και Παροχές – Προγράμματα Κοινωνικού Τουρισμού (ΔΥΠΑ), και συνοδεύεται από τα απαραίτητα δικαιολογητικά σε ψηφιακή μορφή.

Όπως διευκρινίζεται, οι ενστάσεις που δεν κατατίθενται μέσω της ηλεκτρονικής διαδικασίας δεν γίνονται δεκτές, ενώ κάθε αίτημα πρέπει να είναι απόλυτα συνδεδεμένο με τον λόγο απόρριψης που έχει καταγραφεί στα προσωρινά αποτελέσματα.

Σημειώνεται ότι το πρόγραμμα της ΔΥΠΑ αφορά συνολικά 300.000 επιταγές κοινωνικού τουρισμού για την περίοδο 2026-2027, με προϋπολογισμό που ανέρχεται σε 50 εκατομμύρια ευρώ.

Τα πλοία της Ραφήνας και τα δελφίνια υποδέχτηκαν το Andros King (video)

Ξεχωριστές στιγμές εκτυλίχθηκαν το απόγευμα στο Λιμάνι Ραφήνας, όταν οι μπουρούδες των πλοίων ήχησαν δυνατά για να καλωσορίσουν το νέο πλοίο της γραμμής, το «Andros King».

Η ατμόσφαιρα στο λιμάνι ήταν ιδιαίτερα συγκινητική, καθώς το νέο πλοίο έκανε την εμφάνισή του στη γραμμή υπό το βλέμμα επιβατών και πληρωμάτων. Οι παρατεταμένοι ήχοι από τις μπουρούδες των πλοίων δημιούργησαν ένα ξεχωριστό σκηνικό, τηρώντας μια παλιά ναυτική παράδοση που ακολουθείται κάθε φορά που ένα νέο πλοίο εντάσσεται σε ακτοπλοϊκή γραμμή.

Το «Andros King» ξεκινά πλέον τα δρομολόγιά του, ενισχύοντας τη σύνδεση των Κυκλάδων και δίνοντας νέα δυναμική στη γραμμη από τη Ραφήνα. Ένα συμβολικό καλωσόρισμα, που δείχνει τον σεβασμό και τη συναδελφικότητα ανάμεσα στα πληρώματα των πλοίων.

Όσοι βρέθηκαν στο λιμάνι δεν έκρυψαν τον ενθουσιασμό τους, με αρκετούς να καταγράφουν τη στιγμή στα κινητά τους, καθώς οι ήχοι από τις μπουρούδες αντήχησαν σε όλη την περιοχή.

Στη ναυτική παράδοση, το καλωσόρισμα νέου πλοίου με τις μπουρούδες θεωρείται μια άτυπη «τελετή υποδοχής» και ένα συμβολικό «καλό ταξίδι» για τη νέα πορεία του στη γραμμή. Ακολουθεί βίντεο. Παρατηρήστε τα δελφίνια στην πλώρη.

Ρόδος: Μάνα και κόρη νεκρές σε φρικτό τροχαίο

0

Ανείπωτη τραγωδία σημειώθηκε στη Ρόδο, όπου μια 54χρονη γυναίκα και η 20χρονη κόρη της έχασαν τη ζωή τους σε σφοδρό τροχαίο δυστύχημα στην Εθνική Οδό Ρόδου – Λίνδου.

Το αυτοκίνητο στο οποίο επέβαιναν οι δύο γυναίκες συγκρούστηκε, υπό συνθήκες που παραμένουν μέχρι στιγμής αδιευκρίνιστες, με δεύτερο όχημα. Η σύγκρουση ήταν τόσο σφοδρή ώστε το ΙΧ ανατράπηκε και μετατράπηκε σε άμορφη μάζα σιδερικών.

Οι εικόνες από το σημείο του δυστυχήματος είναι σοκαριστικές, με διαλυμένες λαμαρίνες, ανοιγμένους αερόσακους και συντρίμμια να έχουν σκορπιστεί στο οδόστρωμα.

Η επέμβαση της Πυροσβεστικής ήταν άμεση. Πυροσβέστες επιχείρησαν να απεγκλωβίσουν τις δύο γυναίκες κόβοντας τις λαμαρίνες του οχήματος, ωστόσο όταν ανασύρθηκαν ήταν ήδη χωρίς τις αισθήσεις τους.

Από το δεύτερο αυτοκίνητο τραυματίστηκαν ελαφρά τρία άτομα, τα οποία μεταφέρθηκαν προληπτικά στο νοσοκομείο της Ρόδου για τις πρώτες βοήθειες και εξετάσεις.

Σύμφωνα με μαρτυρίες κατοίκων και διερχόμενων οδηγών, το όχημα στο οποίο επέβαιναν η μητέρα και η κόρη φέρεται να κινούνταν με πράσινο φανάρι και να επιχείρησε να εισέλθει σε παράδρομο, όταν δέχθηκε τη σφοδρή πρόσκρουση από δεύτερο όχημα που, κατά τις ίδιες πληροφορίες, κινούνταν με μεγάλη ταχύτητα.

Η Τροχαία Ρόδου διερευνά τα ακριβή αίτια και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες σημειώθηκε το δυστύχημα, ενώ η τοπική κοινωνία παραμένει συγκλονισμένη από τον τραγικό χαμό των δύο γυναικών.

Στέργιος Τσίρκας: «Η ασφάλεια όλων μας, αποτελεί προτεραιότητα»

Σε σημερινή του (17/5) ανάρτηση στα Κοινωνικά Δίκτυα και σχετικά με ημερίδα στο Σινέ Αλίκη, ο Δήμαρχος Μαραθώνος Στέργιος Τσίρκας, αναφέρει τα εξής:

«Πάρα πολύ ενδιαφέρουσα, κατατοπιστική και χρήσιμη ήταν η σημερινή ημερίδα μας ενημέρωσης για τις σύγχρονες μορφές εξαπάτησης, την ενδοοικογενειακή βία και την παραβατικότητα των ανηλίκων, στο Σινέ Αλίκη.

Ευχαριστώ θερμά τους εξαίρετους ειδικούς που μας μετέφεραν εμπειρία με ουσία, το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και την ΕΛ.ΑΣ για τη συνεργασία τους και τον Εξωραϊστικό Σύλλογο Νέου Βουτζά “Η ΠΡΟΟΔΟΣ” για την υλοποίηση της πρωτοβουλίας.

Η γνώση είναι το πιο σημαντικό βήμα για την αντιμετώπιση αυτών των επίκαιρων και σοβαρών κοινωνικών προβλημάτων και ο Δήμος Μαραθώνος δε θα σταματήσει να προχωρά σε εκδηλώσεις που θα την προσφέρουν στους πολίτες.

Θα επιμείνουμε, επίσης, για την ενίσχυση του Αστυνομικού Τμήματος Νέας Μάκρης και για τη λειτουργία αστυνομικού τμήματος στον Μαραθώνα.

Η ασφάλεια όλων μας αποτελεί προτεραιότητα».

Eurovision 2026: Δύο Έλληνες στην ομάδα της νικήτριας από τη Βουλγαρία

0

Η μεγάλη έκπληξη της 70ης Eurovision, η Ντάρα με το «Bangaranga» που έφεραν την πρώτη νίκη της Βουλγαρίας στον διαγωνισμό τραγουδιού, φέρει την υπογραφή μιας εξαιρετικής διεθνούς δημιουργικής ομάδας, στην οποία ανήκουν και δύο επιτυχημένοι Έλληνες.

Ειδικότερα, πέρα από την ίδια την Ντάρα, το τραγούδι συνυπογράφουν ο διακεκριμένος Έλληνας συνθέτης και παραγωγός, Δημήτρης Κοντόπουλος, ο πολυβραβευμένος Ρουμάνος hitmaker, Monoir, και η Νορβηγίδα δημιουργός, Anne Judith Stokke Wik, γνωστή για τις επιτυχημένες συνεργασίες της στον χώρο της K-Pop.

Την ελληνική παρουσία στο νικητήριο τραγούδι συμπληρώνει η πολύ έμπειρη Βικτώρια Χαλκίτη, η οποία είχε αναλάβει τη φωνητική προετοιμασία της Ντάρα, ενώ συμμετείχε και στα φωνητικά επί σκηνής.