spot_img
29.4 C
Rafina
Κυριακή, 28 Ιουνίου, 2026
spot_img
Αρχική Blog Σελίδα 3150

Ίλιον: Προφυλακιστέοι οι τρεις μαθητές για τον βιασμό του 15χρονου

0
Στη φυλακή οδηγούνται οι τρεις από τους τέσσερις ανήλικους κατηγορούμενους για τον ομαδικό βιασμό συνομήλικου τους στο Ίλιον.

Ο τέταρτος ανήλικος αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους, λόγω ηλικίας, καθώς για λίγες μέρες δεν είχε συμπληρώσει το 15ο έτος της ηλικίας του. Στον ανήλικο επιβλήθηκαν οι όροι της παρακολούθησης από κοινωνικό λειτουργό και της εμφάνισης στο ΑΤ της περιοχής του.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι ανήλικοι στην απολογία τους αποδέχτηκαν εν μέρει τις πράξεις που τους αποδίδονται, αρνούμενοι ωστόσο ότι διέπραξαν βιασμό σε βάρος του 15χρονου.

Οι κατηγορούμενοι έκαναν λόγο για σεξουαλικές πράξεις στο πλαίσιο του ερωτικού πειραματισμού, με εναλλασσόμενους ρόλους, αρνήθηκαν όμως ότι άσκησαν βία ή απειλή στον παθόντα.

Ωστόσο οι υπερασπιστικοί ισχυρισμοί τους δεν έπεισαν ανακρίτρια και εισαγγελέα ανηλίκων, οι οποίοι ομόφωνα τους έκριναν προσωρινά κρατούμενους.

Οι υπόλοιποι δυο κατηγορούμενοι ζήτησαν νέα προθεσμία, συναινώντας στην κράτηση τους για μια επιπλέον ημέρα και θα απολογηθούν την Τρίτη.

Μενού για το Χριστουγεννιάτικο τραπέζι σας σήμερα στην ”Κατσαρόλα”

0

ΑΝ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ, ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΝΟΥ “ΓΙΟΡΤΙΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙ”. ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 7 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΚΑΙ ΑΝΗΜΕΡΑ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 12 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ.

Καλέστε στο 22944 01808 για να κλείσετε το τραπέζι σας και για παραγγελίες. Πλατεία Ελευθ.Βενιζέλου (δίπλα στα ΕΛΤΑ Ραφήνας).

Μελομακάρονα και κουραμπιέδες καθημερινά!

 

ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: Καθημερινά 09:00 – 21:00
Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο 09:00 έως αργά το βράδυ
DELIVERY: 13.00 – 17:00
Η Κατσαρόλα σερβίρει καθημερινά:

Πρωϊνό – brunch 09:00 -11:30

Μεσημεριανό: 12:30-21:00

Βραδινό Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο 19:00 έως αργά το βράδυ

Δευτέρα ως Πέμπτη ουζάκι ή τσιπουράκι με μεζέ μόνο τρία ευρώ το άτομο από τις 5 έως τις 11

 

ΚΥΡΙΑΚΗ: Ανοικτά από τις 8.30 π.μ

Ρουμανία: Ένας 53χρονος από τη Λάρισα ο νεκρός του τουριστικού λεωφορείου

0

Τα αίτια του τροχαίου δυστυχήματος στο Βουκουρέστι, με ένα νεκρό και 22 τραυματίες, τρεις εκ των οποίων σε σοβαρή κατάσταση, ερευνούν οι ρουμανικές αρχές.

Το τουριστικό λεωφορείο που είχε ξεκινήσει από τον Βόλο και την Λάρισα, με 47 Έλληνες επιβαίνοντες, παραβίασε το όριο ύψους, σε κεντρικό δρόμο, στο Βουκουρέστι και προσέκρουσε σε μεταλλική δοκό για τη σήμανση.

Τα τοπικά ΜΜΕ εξακολουθούν να κάνουν λόγο για ένα νεκρό και 22 τραυματίες εκ των οποίων μία γυναίκα σε κρίσιμη κατάσταση, ενώ επικαλούνται μαρτυρίες επιβατών σύμφωνα με τις οποίες υπήρχε μόνο ένας οδηγός στο λεωφορείο.

Ο άνδρας που έχασε τη ζωή του στο τραγικό δυστύχημα είναι από τη Λάρισα και είναι 53ων ετών, σύμφωνα με το onlarissa. Ο  άτυχος Ν.Χ.,  είχε επιβιβαστεί με τη γυναίκα του -η οποία είναι μεταξύ των τριών σοβαρά τραυματιών- στο λεωφορείο προκειμένου να πάνε ταξίδι αναψυχής τις ημέρες των Χριστουγέννων, όμως δυστυχώς αυτό, έμελλε να είναι το τελευταίο του.

Η αδελφή του, Βάσω Χλόψιου, συγκλονίζει: «Τον αδελφό μου τον απεγκλώβισαν πρώτο. Η νύφη μου αυτή τη στιγμή ζει από θαύμα. Έφυγε ο αδερφός μου για να αφήσει τη νύφη μου για να τραβήξει το Γολγοθά και να μεγαλώσει τα παιδιά της. Θα θρηνούσα και τη νύφη μου. Θα μου τους φέρναν και τους δύο σε “κουτιά”.

Αιχμές

Η κ. Χλόψιου, μιλώντας στον Σκάι, άφησε αιχμές για τον οδηγό λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «αυτό το ότι βάζουν τους άπειρους τους οδηγούς, αυτό με τρελαίνει…» ενώ ζήτησε ενημέρωση, υποστηρίζοντας πως η οικογένεια βρίσκεται στο σκοτάδι. «Να μάθουμε τι γίνεται. Θέλουμε τη σωρό του αδελφού μου εδώ. Μας είπαν ότι θέλει μεγάλη διαδικασία, πέντε με έξι μέρες. Αυτό το πράγμα είναι αδιανόητο δε γίνεται» είπε χαρακτηριστικά.

Εξέφρασε παράπονο και για τις αρχές λέγοντας «θέλω βοήθεια για τα παιδιά. Να στείλουν κάποιον να συμπαρασταθεί. Δεν υπάρχει αυτό το πράγμα που ζούμε. Στη μητέρα μου που έχει χάσει το παιδί της και στα παιδιά που έχουν χάσει τον πατέρα».

Επιστρέφουν στην Ελλάδα οι πρώτοι ταξιδιώτες

Σύμφωνα με την Ελληνίδα πρέσβη στη Ρουμανία Σοφία Γαμματά, η οποία μίλησε στην ίδια πηγή, οι 16 επιβάτες που είναι καλά στην υγεία τους επιστρέφουν αεροπορικώς στην Ελλάδα με πτήση Βουκουρέστι-Αθήνα στις 10:45, ενώ άλλα δύο άτομα το απόγευμα.

Σύμφωνα με πληροφορίες από το τουριστικό γραφείο, που έχει έδρα τη Λάρισα, 6 άτομα επιβιβάστηκαν στο λεωφορείο από το Βόλο, 24 από τη Λάρισα (22 πελάτες και δύο άτομα προσωπικό του γραφείου) και 17 από τη Θεσσαλονίκη. Συνολικά, μαζί με τον οδηγό, επέβαιναν 48 άτομα με σκοπό να γιορτάσουν τα Χριστούγεννα στην πρωτεύουσα της Ρουμανίας.

Σύμφωνα με την γραμματέα Επικοινωνίας της πρεσβείας στο Βουκουρέστι, Ελένη Κωστούλα, από τους 23 τραυματίες οι 16 παραμένουν στο νοσοκομείο, ενώ μία εξ αυτών έχει πέσει σε κώμα. Όπως είπε στην ΕΡΤ, οι υπόλοιποι ασθενείς έχουν μεταφερθεί σε ξενοδοχείο της περιοχής. Στο νοσοκομείο παραμένουν και δύο έφηβοι, οι οποίοι είναι καλά στην υγεία τους αλλά συνοδεύουν τον τραυματισμένο πατέρα τους.

Το σημείο «καρμανιόλα»

Το τουριστικό λεωφορείο είχε ξεκινήσει από τον Βόλο και την Λάρισα, με 47 επιβαίνοντες,  παραβίασε το όριο ύψους και προσέκρουσε σε μεταλλική δοκό για τη σήμανση. Η μεταλλική δοκός συνέθλιψε την οροφή του λεωφορείου, ενώ τα παράθυρα του πούλμαν θρυμματίστηκαν.

Πρόκειται για ένα σημείο καρμανιόλα, καθώς η πινακίδα ναι μεν προειδοποιεί για το μέγιστο ύψος που πρέπει να έχουν τα οχήματα που θέλουν να περάσουν κάτω από τη γέφυρα, κάτι που φαίνεται όμως πως δεν αντιληπτό από αρκετούς με αποτέλεσμα να σημειώνονται συνεχώς τροχαία.

Ο υπόγειος δρόμος Pasajul Unirii, άνοιξε τον περασμένο Σεπτέμβριο, ύστερα από την ανακατασκευή του που διήρκησε 77 μέρες και στοίχισε 14 εκατομμύρια λέι (2,85 εκατ. ευρώ). Στην είσοδο του υπάρχει η μοιραία μεταλλική μπάρα, η οποία προειδοποιεί τους οδηγούς για το μέγιστο ύψος των 3,5 μέτρων.

Στις 8 Σεπτεμβρίου 2022, μόλις τέσσερις μέρες έπειτα από τα εγκαίνια της υπόγειας διάβασης έγινε ένα τροχαίο ατύχημα που θυμίζει αρκετά το δυστύχημα που συνέβη πριν από λίγο. Τούρκος οδηγός φορτηγού τύπου ΤΙR προσέκρουσε στην ίδια μεταλλική μπάρα και κατέστρεψε την οροφή της καμπίνας του φορτηγού του, χωρίς ο ίδιος να κινδυνέψει.

Ο δήμαρχος του Τομέα 4 του Βουκουρεστίου, Daniel Băluță, ανέφερε τότε ότι ήθελε οι οδηγοί να υπακούουν στην πινακίδα και τους κανόνες. Έγραψε ξεκάθαρα «απαγόρευση ύψους 3,5 μέτρων» στην είσοδο της υπόγειας διάβασης Unirii στον λογαριασμό του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πως το περιστατικό συνέβη επειδή ο οδηγός προσπάθησε να περάσει με ένα TIR ύψους 4,2 μέτρων μη προσέχοντας την πινακίδα. Ο Băluță επεσήμανε ότι αυτό το απαγορευτικό σήμα υπήρχε και πριν από τις εργασίες συντήρησης.

Στο GPS τα ρίχνει ο οδηγός

Για την ώρα άγνωστα παραμένουν τα αίτια του δυστυχήματος, ενώ διερευνάται το αν ο οδηγός είχε αναπτύξει ταχύτητα κατά την πρόσκρουση και αν δεν είδε την σήμανση για το ύψος των οχημάτων. Ο οδηγός, έκανε αλκοτέστ και το αποτέλεσμα ήταν αρνητικό. Θα εξεταστεί επίσης για χρήση ναρκωτικών.

Μιλώντας στους αστυνομικούς, ο οδηγός αποκάλυψε ότι προσπαθούσε να κατευθυνθεί προς το Παλάτι του Κοινοβουλίου και πως ακολούθησε τις οδηγίες του Google Maps το οποίο του πρότεινε τη διαδρομή μέσω του περάσματος Unirii.

Πώς μία… τυρόπιτα έσωσε τον δεύτερο οδηγό

Ο δεύτερος οδηγός, ακύρωσε το ταξίδι του λίγες ώρες πριν την αναχώρηση, καθώς του συνέβη ένα απίστευτο περιστατικό, το οποίο του έσωσε τη ζωή.

Ο ίδιος μίλησε στο thenewspaper.gr και εξήγησε τι ακριβώς έγινε: Οπως εξομολογείται, έπαθε τροφική δηλητηρίαση από μία τυρόπιτα και έτσι τηλεφώνησε στο τουριστικό πρακτορείο για να ακυρώσει τη συμμετοχή του στην εκδρομή. Ο ίδιος δεν μπορεί να πιστέψει το κακό που έγινε μέσα σε λίγα λεπτά, σε έναν πολύ γνωστό προορισμό για τους περισσότερους επαγγελματίες οδηγούς τουριστικών λεωφορείων.

«Από θαύμα γλίτωσα. Πού να ήξερα, μία ατυχία που έπαθα, η δηλητηρίαση, ότι μπορούσε να μου σώσει τη ζωή» λέει σοκαρισμένος από το δυστύχημα.

Πηγή; in.gr

Παγώνει η Βόρεια Αμερική, ρεκόρ υψηλών θερμοκρασιών στην Ευρώπη

0

Την ίδια στιγμή που η Βόρεια Αμερική επηρεάζεται από εξαιρετικά χαμηλές τιμές θερμοκρασίας, η Ευρώπη βίωσε την Παρασκευή 23/12 μια από τις θερμότερες ημέρες των τελευταίων τουλάχιστον 150 ετών για τέλη Δεκεμβρίου.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το meteo του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών, η Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία της Γαλλίας Météo-France δημοσίευσε ότι καταρρίφθηκαν ρεκόρ θερμοκρασίας για τον μήνα Δεκέμβριο σε 17 μετεωρολογικούς σταθμούς με ιστορικό καταγραφών άνω των 80 ετών. Τα θερμόμετρα στη νότια ηπειρωτική Γαλλία και στην Κορσική έδειξαν έως 22,5 βαθμούς Κελσίου και στη Βόρεια Γαλλία έως και 16 ° C, ενώ στο Παρίσι 15,7 ° C.

Πρόκειται για την 11η φορά φέτος που η Γαλλία επηρεάζεται από εξαιρετικά υψηλές για την εποχή τιμές θερμοκρασίας και είναι η δεύτερη συνεχόμενη χρονιά που καταρρίπτονται ρεκόρ θερμοκρασίας τον Δεκέμβριο.

Δεν επηρεάζουν μόνο τη Γαλλία όμως οι θερμές αέριες μάζες που έχουν κατακλύσει την Ευρώπη.

Ρεκόρ θερμοκρασιών καταρρίφθηκαν επίσης στη Βόρεια Ισπανία, στο Βέλγιο, στη Γερμανία και στην Ιταλία (Σαρδηνία).

Στην Ελλάδα, οι χαμηλές θερμοκρασίες των προηγούμενων ημερών έδωσαν τη θέση τους σε υψηλότερες τιμές, οι οποίες στα βόρεια είναι υψηλότερες από τη μέση τιμή της περιόδου 1991-2020.

Αντίθετα, οι ταχέως κινούμενες, από την περιοχή του Καναδά, πολικές αέριες μάζες έχουν πλέον καλύψει το μεγαλύτερο μέρος της Βόρειας Αμερικής.

Σε αρκετές περιοχές των κεντρικών και βόρειων πολιτειών των ΗΠΑ η θερμοκρασία έχει πέσει στους -20 με -40 βαθμούς Κελσίου. Ενδεικτικό του πόσο νότια έχουν μεταφερθεί οι πολικές αέριες μάζες είναι το γεγονός ότι στα παράκτια τμήματα του Τέξας, στον Κόλπο του Μεξικού, η θερμοκρασία πλησίασε τους -7 βαθμούς Κελσίου. Αξιοσημείωτο επίσης, αποτελεί το γεγονός ότι με το πέρασμα του ψυχρού μετώπου η θερμοκρασία σε πολλές περιοχές κατέγραψε πτώση της τάξης των 22-25 βαθμών Κελσίου σε λιγότερο από 30 λεπτά.

Αναμένεται η μεταφορά των πολικών αερίων μαζών πιο ανατολικά προς την ανατολική ακτή των ΗΠΑ, όπου και θα εντοπίζονται οι σημαντικότερες αρνητικές θερμοκρασιακές αποκλίσεις. Επιπροσθέτως αναμένονται σφοδρές χιονοπτώσεις σε περιοχές που βρίσκονται πλησίον και ανατολικά των Μεγάλων Λιμνών, στα σύνορα των ΗΠΑ με τον Καναδά.

Πηγή: ΑΠΕ

Ποιος και πότε στόλισε το πρώτο χριστουγεννιάτικο δέντρο στην Αθήνα

0

Στην Ελλάδα το έθιμο του έλατου ως χριστουγεννιάτικη διακόσμηση ήρθε για πρώτη φορά με τον Βαυαρό Βασιλιά Όθωνα το 1833 και – σε αντίθεση με την υπόλοιπη Ευρώπη – άργησε να εξαπλωθεί στην χώρα μας

Αρχικά στολίστηκε στα ανάκτορα του Ναυπλίου και εν συνεχεία στην Αθήνα. Στις  24 Δεκεμβρίου 1843 στήθηκε για πρώτη φορά χριστουγεννιάτικο δέντρο σε ελληνικό σπίτι και συγκεκριμένα στο αρχοντικό του διπλωμάτη Ιωάννη Παπαρρηγόπουλου, στην οδο Κυδαθηναίων στην Πλάκα.

Ο Παπαρηγόπουλος ήταν διπλωμάτης της Ρωσίας, νομικός, ιατρός, Φιλικός και αγωνιστής του 1821 και αργότερα σύμβουλος της Επικρατείας στην Ελλάδα.

Ioannis Paparrigopoulos 1868 025.JPG

Το έλατο στηνόταν στην κεντρική σάλα του σπιτιού. Είχε ύψος δύο μέτρα και ήταν στολισμένο με κεράκια και στολίδια που είχε φέρει ο διπλωμάτης από τη Ρωσία.

Μάλιστα, ήταν το αξιοθέατο των εορτών καθώς οι Αθηναίοι έκαναν ουρές για να το θαυμάσουν και να ευχηθούν χρόνια πολλά στην οικογένεια και τον «νοικοκύρη του σπιτιού».

Λέγεται μάλιστα ότι στο λαμπερό ρεβεγιόν Τη νύχτα των Χριστουγέννων τού 1843- στα «αποκαλυπτήρια» του χριστουγενιάτικου δέντρου – ήταν προσκαλεσμένος και ο στρατηγός Μακρυγιάννης. Όταν αντίκρισε το στολισμένο έλατο, γύρισε προς τον οικοδεσπότη και του είπε: «Ωραίο είναι, κυρ Γιάννη. Αλλά τα δένδρα μου δεν τ’ αφήνω να φυτρώσουν μέσα στην κάμαρα. Μόνον τ’ άρματά μου φυτρώνουν»!

Σταδιακά, το χριστουγεννιάτικο δέντρο ως βασικός εορταστικός διάκοσμος άρχισε να εξαπλώνεται στην αθηναϊκή αστική κοινωνία. Μόλις την δεκαετία του τριάντα κάποια αστικά σπίτια άρχισαν να στολίζουν χριστουγεννιάτικο δέντρο, ενώ μεταπολεμικά το έθιμο διαδόθηκε ταχύτατα τόσο στις πόλεις όσο και στην ύπαιθρο χώρα.

Με πληροφορίες από Wikipedia

Πηγή: skai.gr

Κιβωτός του Κόσμου: Ως ύποπτος για ασέλγεια καλείται ο πατέρας Αντώνιος

0

Με την ιδιότητα του υπόπτου για τη διάπραξη κακουργηματικής ασέλγειας σε βάρος δύο ανηλίκων φιλοξενούμενων στην Κιβωτό του Κόσμου, καλείται να δώσει εξηγήσεις ο πατέρας Αντώνιος, μετά τις καταγγελίες του 19χρονου σήμερα νεαρού που άνοιξε πρώτος το «κουβάρι» των αποκαλύψεων και του 15χρονου από τη δομή του Βόλου.

Ο πατέρας Αντώνιος ο οποίος έλαβε ήδη την κλήση από τους δύο εισαγγελείς ανηλίκων, θα πρέπει να δώσει εξηγήσεις και για το αδίκημα σε βαθμό πλημμελήματος της ηθική αυτουργίας σε σωματικές βλάβες ανηλίκων στις δομές αφού φέρεται πως ήταν εκείνος που «υπαγόρευε», τις κακοποιητικές συμπεριφορές σε βάρος των παιδιών, με τους ξυλοδαρμούς, τις σκληρές τιμωρίες, την απομόνωση και την καταναγκαστική εργασία.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, όσα γίνονταν στις δομές ανά την Ελλάδα, δεν ήταν τυχαία ή μεμονωμένα περιστατικά αλλά αποτελούσαν τη «γραμμή» που υπήρχε στα στελέχη της Κιβωτού για τους τρόπους διαπαιδαγώγησης και ελέγχου των παιδιών.

Τέσσερα αδικήματα

Εκτός του πατέρα Αντώνιου, άλλοι έξι υπάλληλοι της «Κιβωτού», καλούνται να δώσουν εξηγήσεις στους εισαγγελείς για πρόκληση σωματικών βλαβών στα παιδιά αναφορικά με τις βίαιες μεθόδους σωφρονισμού και πειθαρχίας που τους επέβαλαν.

Επίσης, άλλη μία υπάλληλος επαρχιακής δομής η οποία έχει κληθεί ως ύποπτη για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο καθώς, φέρεται, να μην μετέφερε σε γιατρό ή νοσοκομείο, ως όφειλε, παιδάκι που είχε τραυματιστεί.

Από την έρευνα που διενεργήθηκε, οι δύο εισαγγελείς ανηλίκων, αξιολογώντας τις μαρτυρικές καταθέσεις αλλά και τα υπόλοιπα στοιχεία που συγκέντρωσαν, φαίνεται πως διαπίστωσαν επαρκείς ενδείξεις σε βάρος του πατέρα Αντώνιου και των υπολοίπων επτά υπαλλήλων της δομής (3 σε Αθήνα και από 2 σε Χίο και Βόλο).

Οι καταγγελίες αφορούν την τελευταία τριετία, από το 2020 έως και το 2022 οπότε και ξεκίνησε η έρευνα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η προκαταρκτική εξέταση των δύο εισαγγελέων ανηλίκων κατέληξε σε επαρκείς ενδείξεις ότι ο ιερέας και οι 7 υπάλληλοι της Κιβωτού έχουν διαπράξει, κατά περίπτωση, τέσσερα αδικήματα.

Ο πατέρας Αντώνιος θεωρείται ύποπτος για κατάχρηση σε ασέλγεια ανηλίκου κατά συρροή και κατ’ εξακολούθηση, σε βαθμό κακουργήματος , μετά τις δύο καταγγελίες σε βάρος του από το 19χρονο ο οποίος υποστηρίζει ότι «όλο αυτό άρχισε όταν ήταν 16 ετών μέχρι που έφυγε» και από το 15χρονο από το Βόλο που μιλά για σεξουαλική κακοποίησή του σε ηλικία 13 ετών.

«Ήταν ένας άνθρωπος που τον είχα θεοποιήσει στο μυαλό μου, τον λάτρευα, τον αγαπούσα σαν πατέρα μου και όταν έγινε ό,τι έγινε, απλά σοκαρίστηκα, απογοητεύτηκα, αυτός ήταν ο λόγος που δεν μπορούσα να αντιδράσω. Έναν άνθρωπο που τον λατρεύεις και τον έχεις πάνω απ’ όλους, οτιδήποτε σου κάνει δεν μπορείς να αντιδράσεις», έχει δηλώσει ο 19χρονος, διευκρινίζοντας πάντως με την καταγγελία του δεν θέλει να ακυρώσει το συνολικό έργο της Κιβωτού.

Έλαβαν κλήσεις

Πληροφορίες αναφέρουν ότι πατέρας Αντώνιος και οι περισσότεροι από τους υπαλλήλους της δομής που πλέον δεν εργάζονται σε αυτήν, έχουν πάρει κλήση για να περάσουν την πόρτα του εισαγγελικού γραφείου μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα. Όλοι αναμένεται να ζητήσουν προθεσμία για να ενημερωθούν για το σε βάρος τους υλικό της δικογραφίας πριν καταθέσουν τις εξηγήσεις τους.

Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι μέχρι το 2019 και την ψήφιση του νέου Ποινικού Κώδικα, πράξεις σε βάρος ανηλίκων, όπως η απομόνωση και ο εξαναγκασμός σε εργασία, διώκονταν και τιμωρούνταν ως κακουργήματα αλλά, πλέον είναι πλημμελήματα.

Κρατούμενος έπεσε στη θάλασσα – Μεγάλη επιχείρηση του Λιμενικού

0

Άκαρπες είναι οι έρευνες του Λιμενικού για τον εντοπισμό ατόμου που έπεσε στη θάλασσα, κοντά στις 2:30 τα ξημερώματα από το πλοίο «Νήσος Σάμος», το οποίο έπλεε ανοιχτά των Ψαρών.

Το πλοίο εκτελούσε το δρομολόγιο από Πειραιά για ΨαράΧίοΜυτιλήνη και πριν λίγο αποδεσμεύτηκε από τις έρευνες προκειμένου να συνεχίσει την πορεία του.

Από τις 4:00 το πρωί της παραμονής των Χριστουγέννων στις έρευνες συμμετέχει και ελικόπτερο Super Puma.

Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, ο άνδρας ήταν κρατούμενος και με συνοδεία αστυνομίας γινόταν η μεταγωγή του στις φυλακές της Χίου.

Πηγή: ΕΡΤ 

Ηλιούπολη: Επεισόδια στο δικαστήριο για την υπόθεση της μαστροπείας με τον αστυνομικό

0

Πανδαιμόνιο επικράτησε στην αίθουσα που διεξάγεται η δίκη για την υπόθεση μαστροπείας και βιασμού της 19χρονης από την Ηλιούπολη.

Μετά την ανακοίνωση της αθωωτικής απόφασης για τον αστυνομικό που κατηγορούνταν ότι εξέδιδε με τη βία την 19χρονη, και τον πατέρα που κατηγορούνταν ότι βίαζε την κοπέλα από τα 11 χρόνια της, υπήρξαν αντιδράσεις και αποδοκιμασίες από το κοινό.

Το δικαστήριο διέκοψε, και στη συνέχεια εκτυλίχθηκαν σκηνές απαράδεκτες για την ελληνική Δικαιοσύνη. Δυνάμεις των ΜΑΤ εισήλθαν μέσα στην αίθουσα που διεξαγόταν η δίκη.

Δεν άργησαν να αρχίσουν να σπρώχνουν και να χτυπούν με γκλομπ κόσμο που βρισκόταν στην αίθουσα για να παρακολουθήσει τη δίκη, ενώ στη συνέχεια όπως φαίνεται και στο παρακάτω βίντεο ξεκίνησαν κυνήγι στους διαδρόμους των δικαστηρίων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το κοινό εξαγριώθηκε γιατί η υπόθεση ήταν δίδυμη και η αθωωτική απόφαση για τον αστυνομικό αφορούσε μια 25 χρονη που επίσης τον είχε καταγγείλλει. Γι αυτήν την υπόθεση ο αστυνομικός αθωώθηκε, αλλά κρίθηκε ένοχος για την υπόθεση της 19χρονης.

Μεταξύ των δυο αποφάσεων επικράτησε πανδαιμόνιο.

Φολέγανδρος: Ισόβια στον δολοφόνο της Γαρυφαλλιάς

0

Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, ο δράστης κρίθηκε ένοχος για την τέλεση εγκληματικής πράξης σε ήρεμη ψυχική κατάσταση και δεν του αναγνωρίστηκαν ελαφρυντικά oπως αναφέρει το syrostoday.gr.

Την ικανοποίησή του για την απόφαση του δικαστηρίου εξέφρασε με δηλώσεις του ο δικηγόρος της οικογένειας της άτυχης Γαρυφαλλιάς, κ. Κούγιας.

Τέλος, ο δικηγόρος υπεράσπισης του δράστης, κ. Μαντάς δήλωσε ότι σέβονται απόλυτα την ετυμηγορία του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου, υποστηρίζοντας παράλληλα ότι θα καταθέσουν έφεση επί της πρωτόδικης απόφασης.

Μετά την καταδικαστική σε βάρος του απόφαση και την επιβολή των ισοβίων, ο 30χρονος δολοφόνος θα αναχωρήσει φρουρούμενος από την Σύρο για να οδηγηθεί σε φυλακές για να εκτίσει την ποινή του.

Με βάση το σκεπτικό του δικαστηρίου, το έγκλημα διαπράχθηκε έξω από το αυτοκίνητο με δυο σπρωξίματα (το ένα στο αυτοκίνητο και το δεύτερο εκεί που βρέθηκαν τα προσωπικά αντικείμενα της Γαρυφαλλιάς). Το λεκτικό επεισόδιο μεταξύ των δυο ξεκίνησε μέσα στο αυτοκίνητο.

Το δικαστήριο αποφάσισε ομόφωνα ότι τα τραύματα στο πρόσωπο του θύματος προέρχονται πιθανότατα πάλι από τον δράστη. Παράλληλα ο δράστης κατηγορείται ότι δεν έγινε άμεση προσπάθεια διάσωσης του θύματος. Τα λίγα ευρήματα που βρέθηκαν στο σημείο του εγκλήματος μαρτυρούν ότι έγινε πάλη μεταξύ των δυο πλευρών.

Το δικαστήριο απέρριψε τους ισχυρισμούς των συνηγόρων υπεράσπισης περί μειωμένου καταλογισμού του δράστη, αν και παραδέχεται ότι επισκεπτόταν κάποιον ψυχίατρο, χωρίς όμως να παρουσιάσει ποτέ κατά την διάρκεια της ζωής του, κάποιο σοβαρό ψυχικό επεισόδιο.

Επίσης το δικαστήριο ομόφωνα απέρριψε το άρθρο 36 για απαλλαγή, καθώς δεν είχε εκδηλώσει ποτέ επιθετική συμπεριφορά, ενώ απέρριψε και την αιτίαση περί βρασμού ψυχής.