spot_img
26.5 C
Rafina
Παρασκευή, 26 Ιουνίου, 2026
spot_img
Αρχική Blog Σελίδα 3181

Ραφήνα: Στο “Ντελικανιδάκι” τα χριστουγεννιάτικα εδέσματα έχουν την τιμητική τους

0

Στο “Ντελικανιδάκι” τα χριστουγεννιάτικα εδέσματα έχουν την τιμητική τους.

Με αγνές παραδοσιακές σπιτικές συνταγές βγαλμένες από τα κιτάπια των γιαγιάδων μας, θα βρείτε ξεχωριστές γεύσεις που θα σας ταξιδέψουν στον τόπο μας, την Κρήτη.

Παραδοσιακά πατούδα και σταφιδωτά νηστίσιμα, ζουρναδάκια, ξεροτήγανα σπιτικά μυρωδάτα, μελομακάρονα και κουραμπιέδες, κουμπανάκια (κρητικοί λουκουμάδες).

όπως και τη “Ζουμερούλα” μας, τη σπιτική μας σοκολατόπιτα, το “Τούβλο της Αγάπης”,

Cheesecake ανθότυρου, Μους χαρουπιού με μπισκότο πετιμέζι, καθώς και άλλα πολλά γλυκά ψυγείου σπιτικά, που σας περιμένουν να τα δοκιμάσετε.

Κάθε μέρα ο καφές μας συνοδεύεται από υπέροχες χειροποίητες γλυκές και αλμυρές παραδοσιακές σπιτικές  λιχουδιές.

Αλ.Φλέμινγκ 37, Ραφήνα

τηλ επικ. 2294028515

Εδά που φτάξανε οι γιορτές

και πρέπει να χαρούμε

τσ’ απο καρδιάς ο ένας τ΄αλλού

“Χρόνια Πολλά” να πούμε.

Στο ΕΣΠΑ νέo έργo σε Ραφήνα και Πικέρμι για το δίκτυο ύδρευσης, ύψους 9 εκατ. ευρώ

0

Δύο νέα έργα, σε Ερέτρια και Ραφήνα-Πικέρμι, συνολικού προϋπολογισμού 33,5 εκατ. ευρώ εντάσσονται στο ΕΣΠΑ με απόφαση του Υφυπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Γιάννη Τσακίρη.

 

Συγκεκριμένα ο Ειδικός Γραμματέας Διαχείρισης Προγραμμάτων ΕΤΠΑ & ΤΑ, κ. Γιώργος Ζερβός υπέγραψε στις 05-12-2022 τις δύο παρακάτω νέες εντάξεις:

Η πρώτη αφορά την Ένταξη της Πράξης «ΑΠΟΧΈΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΛΥΜΆΤΩΝ (ΕΕΛ) ΟΙΚΙΣΜΟΎ ΕΡΕΤΡΙΑΣ» στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014-2020» και στον Άξονα Προτεραιότητας «ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ – ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΤΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΟΡΩΝ (ΤΗΣ)»

Αντικείμενο του έργου είναι η οριστική επίλυση του προβλήματος της διαχείρισης των λυμάτων του οικισμού Ερέτριας του Δήμου Ερέτριας.

Ειδικότερα, με την προτεινόμενη χρηματοδότηση του έργου θα δοθεί οριστική λύση στο πρόβλημα συλλογής, μεταφοράς, επεξεργασίας και διάθεσης των λυμάτων του εν λόγω οικισμού.

Το ποσό της δημόσιας δαπάνης ανέρχεται σε 24.537,73 €.

Η δεύτερη αφορά την Ένταξη της Πράξης «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΗΛΕΕΛΕΓΧΟΥ-ΤΗΛΕΧΕΙΡΙΣΜΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΩΝ ΔΗΜΟΥ ΡΑΦΗΝΑΣ-ΠΙΚΕΡΜΙΟΥ» στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014-2020» και στον Άξονα Προτεραιότητας «ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ – ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΤΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΟΡΩΝ (ΤΣ)»

ΥΠΟΕΡΓΟ 1: «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗΣ ΔΙΑΡΡΟΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΠΙΚΕΡΜΙΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΡΑΦΗΝΑΣ-ΠΙΚΕΡΜΙΟΥ»

• Προμήθεια, εγκατάσταση και θέση σε λειτουργία 27 Σταθμών Ελέγχου (ΤΣΕ-ΣΜΔ) για την παρακολούθηση, τον τηλεέλεγχο και τον τηλεχειρισμό λειτουργικά κρίσιμων παραμέτρων (παροχή, πίεση, στάθμη, ποιοτικά χαρακτηριστικά) στο εξωτερικό (αντλιοστάσια και δεξαμενές), & εσωτερικό δίκτυο ύδρευσης της Δ.Ε. Πικερμίου

• Προμήθεια, εγκατάσταση και θέση σε λειτουργία Περιφερειακού Σταθμού Ελέγχου (ΠΣΕ) για την παρακολούθηση του συνόλου του εγκατεστημένου συστήματος.

• Την αναβάθμιση του Κεντρικού Συστήματος Ελέγχου (ΚΣΕ) που έχει ήδη εγκατασταθεί το Δήμο Ραφήνας – Πικερμίου, με στόχο τη συγκέντρωση όλων των καινούργιων στοιχείων από τις προτεινόμενες τοπικές εγκαταστάσεις.

ΥΠΟΕΡΓΟ 2: «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΕΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΩΛΕΙΩΝ ΠΟΣΙΜΟΥ ΝΕΡΟΥ Δ.Ε. ΡΑΦΗΝΑΣ»

Το φυσικό αντικείμενο του υποέργου περιλαμβάνει:

• Την εγκατάσταση 11.100 ψηφιακών υδρόμετρων καταναλωτών στο σύνολο των καταναλωτών της Δ.Ε. Ραφήνας με το σχετικό λογισμικό και εξοπλισμό τηλεμετρίας. Η κατηγορία αυτών των εγκαταστάσεων κωδικοποιείται με τον χαρακτηρισμό ΥΔΡ (Ηλεκτρονική Καταγραφή υδρομέτρων καταναλωτών Δικτύου Ύδρευσης).

• Την προμήθεια οργάνων μέτρησης διαρροών, όπως τροχήλατος ανιχνευτής αγωγών και ψηφιακός συσχετιστής

• Την αναβάθμιση του Κεντρικού Συστήματος Ελέγχου (ΚΣΕ) που έχει ήδη εγκατασταθεί στο Δήμο με στόχο τη συγκέντρωση όλων των στοιχείων από τα ψηφιακά υδρόμετρα και τη συνολική επεξεργασία τους με σκοπό την άμεση και σφαιρική παρουσίαση των ισοζυγίων νερού, την διαχείριση του συστήματος υπό καθεστώς λειψυδρίας, την ανάλυση δεδομένων για διαχείριση των αποθεμάτων, τη χάραξη στρατηγικής, την πρόγνωση της ζήτησης, την υποστήριξη αποφάσεων και κανόνων λειτουργίας των υδατικών πόρων.

Επίσης, η συνολική εποπτεία των Δικτύων θα είναι εφικτή μέσω Φορητών Σταθμών Ελέγχου (ΦΣΕ) τύπου laptop.

Η δημόσια δαπάνη της πράξης ανέρχεται σε 9.014.740,48 €.

Κάντε like στην σελίδα μας στο facebook ΕΔΩ για  να μαθαίνετε όλα τα νέα και να ειδοποιήστε για όλες τις ζωντανές μας μεταδόσεις

Καλαμάτα – Εντοπίστηκαν δύο νεκροί σε νταμάρι

0

Συναγερμός σήμανε στην Καλαμάτα, καθώς ένας άνδρας 70 ετών και μια γυναίκα 69 ετών εντοπίστηκαν νεκροί σήμερα το μεσημέρι στην περιοχή των Λεΐκων.

Σύμφωνα με πληροφορίες πρόκειται για ανδρόγυνο και εικάζεται ότι έπεσαν από μεγάλο ύψος από το νταμάρι που υπάρχει στην περιοχή.

Στο σημείο έσπευσε η Αστυνομία και απέκλεισε τον χώρο.

Aπό τις πρώτες πληροφορίες γίνεται λόγος για διπλή αυτοκτονία, με τον 70χρονο να φέρεται να έχει πέσει από πολύ μεγάλο ύψος με αποτέλεσμα το θανάσιμο τραυματισμό του και τη σύζυγό του να κείτεται νεκρή σε άλλο σημείο του νταμαριού.

Οι σοροί των δυο νεκρών, όπως αναφέρει η ΕΡΤ,  έχουν μεταφερθεί στο Γενικό Νοσοκομείο Καλαμάτας με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.

Προσοχή: Αύριο Σάββατο 10/12 οι εκδηλώσεις και το άναμμα του δέντρου στο Πικέρμι λόγω έκτακτων καιρικών φαινομένων- ΟΧΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ

0

Δώδεκα τοπικοί σύλλογοι του Πικερμίου διοργανώνουν αύριο Σάββατο 10 Δεκεμβρίου στην πλατεία Έβερτ(κεντρική πλατεία) φανταστική εκδήλωση και άναμμα δέντρου, ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ όπως είχε προγραμματιστεί, λόγω έκτακτων καιρικών φαινομένων. Ακολουθεί το πλήρες πρόγραμμα – οι ώρες είναι οι ίδιες- και οι 12 σύλλογοι που θα συμμετέχουν. Καλή διασκέδαση!

 

Έκτακτο δελτίο επιδείνωσης του καιρού – Βροχές και ισχυροί άνεμοι

0

Επιδείνωση αναμένεται να παρουσιάσει ο καιρός το απόγευμα του Σαββάτου (10-12-2022) από τα βορειοδυτικά και βαθμιαία έως και το βράδυ της Κυριακής (11-12-2022) στην υπόλοιπη χώρα.

Σύμφωνα με το έκτακτο δελτίο επιδείνωσης του καιρού που εξέδωσε η ΕΜΥ, κύρια χαρακτηριστικά θα είναι οι κατά τόπους ισχυρές βροχές και καταιγίδες που θα συνοδεύονται τοπικά από χαλαζοπτώσεις και τους θυελλώδεις νότιους ανέμους.

Πιο συγκεκριμένα:

1. Από το απόγευμα του Σαββάτου (10-12-2022) ισχυρές βροχές και καταιγίδες προβλέπονται στα νησιά του Ιονίου, την Ήπειρο, τη δυτική Στερεά, από το βράδυ στη δυτική Πελοπόννησο, τη δυτική Μακεδονία, τα δυτικά τμήματα της Θεσσαλίας, την κεντρική Στερεά και από τη νύχτα στην ανατολική Πελοπόννησο (κυρίως στα νότια τμήματά της).

Σημειώνεται ότι τα φαινόμενα κατά τη διάρκεια της νύχτας στην Ήπειρο, τη δυτική Στερεά, τη δυτική Πελοπόννησο και τα δυτικά τμήματα της Θεσσαλίας θα είναι ιδιαίτερα έντονα.

2. Την Κυριακή (11-12-2022) ισχυρές βροχές και καταιγίδες προβλέπονται

  • α) στις προαναφερθείσες περιοχές μέχρι νωρίς το απόγευμα
  • β) στην ανατολική Μακεδονία, τη Θράκη και τα νησιά του ανατολικού Αιγαίου από τις προμεσημβρινές μέχρι και τις βραδινές ώρες
  • γ) στα Δωδεκάνησα από το απόγευμα μέχρι αργά τη νύχτα
  • δ) στις Κυκλάδες και την Κρήτη τις μεσημβρινές και απογευματινές ώρες

3. Θυελλώδεις νότιοι άνεμοι 7 με 8 και την Κυριακή κυρίως στο κεντρικό και βόρειο Αιγαίο τοπικά έως 9 μποφόρ.

Τζανάκης: “Η μισή Ελλάδα είναι άρρωστη”

0

«Η μισή Ελλάδα είναι άρρωστη» είπε ο καθηγητής Πνευμονολογίας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Κρήτης, Νίκος Τζανάκης για την έξαρση των ιώσεων και τον κορονοϊό. Ανέφερε ότι κάθε μέρα καταγράφονται 20.000-30.000 κρούσματα και παράλληλα υπάρχει ο αναπνευστικός – συγκυτιακός ιός (RSV) και η γρίπη

«Ο συγκυτιακός ιός έχει μια διαφορά από τον κορονοϊό: είναι πολύ πιο σημαντική η μεταδοτικότητά του με τις επιφάνειες, επομένως απαιτείται στα σχολεία και στους παιδότοπους αντισηψία στις επιφάνειες και τα παιχνίδια» είπε στον ΣΚΑΪ.

Μεταξύ άλλων ανέφερε ότι δεν πρέπει να υπάρχει καθησυχασμός, καθώς ο RSV προσβάλει και μεγάλες ηλικίες. «Μεγάλοι άνθρωποι, με υπόστρωμα σε νοσήματα, νοσούν βαριά με αποτέλεσμα να οδηγούνται στα νοσοκομεία» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Σύμμαχος στη μάχη κατά των ιών φαίνεται να είναι το εμβόλιο για τον κορονοϊό και αυτό της γρίπης, το οποίο εμπεριέχει το στέλεχος «Η3Ν2» που υπάρχει και στη γρίπη. Έτσι δημιουργείται μια ασπίδα μεγάλης προστασίας, όπως δήλωσε στη συνέχεια ο καθηγητής.

Σε κατ’οίκον περιορισμό ο αστυνομικός για τον πυροβολισμό του 16χρονου Ρομά

0

Σε κατ’οίκον περιορισμό θα παραμείνει ο αστυνομικός, καθώς υπήρξε διαφωνία μεταξύ εισαγγελέα και ανακριτή για την προφυλάκισή του.

Αρμόδιο όργανο για να αποφασίσει είναι πλέον το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών.

Ο ίδιος θα αφεθεί ελεύθερος και θα παραμείνει σε κατ’ οίκον περιορισμό μέχρι να αποφασίσει το αρμόδιο συμβούλιο εντός πέντε ημερών.

Λίγο πριν τις 9:00 o αστυνομικός της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. οδηγήθηκε στο γραφείο του ανακριτή. Απολογήθηκε για 50 λεπτά και μετά οδηγήθηκε στον εισαγγελέα.

Η μεταφορά του 34χρονου αστυνομικού από τη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης στα δικαστήρια έγινε κάτω από άκρα μυστικότητα. Τον συνόδευε ο διευθυντής της διεύθυνσης Αστυνομίας Θεσσαλονίκης. Εισήλθε στο κτίριο από την πίσω πλευρά και οδηγήθηκε κατευθείαν στο γραφείο του ανακριτή.

Σε βάρος του κατηγορούμενου αστυνομικού είχε ασκηθεί ποινική δίωξη από την εισαγγελέα πρωτοδικών Κυριακή Κλιάμπα για απόπειρα ανθρωποκτονίας με ενδεχόμενο δόλο (κακούργημα) και εκτέλεση παράνομου πυροβολισμού ακινητοποίησης ή εξουδετέρωσης (πλημμέλημα).

Η βασική υπερασπιστική γραμμή του κατηγορούμενου αστυνομικού είναι ότι ενήργησε υπό συνθήκες νόμιμης άμυνας, λόγω του κινδύνου που – όπως υποστηρίζει – διέτρεχαν οι προπορευόμενοι συνάδελφοί του όταν ο ανήλικος οδηγός επιχείρησε να τους εμβολίσει με το αγροτικό του αυτοκίνητο.

Όσον αφορά στους πυροβολισμούς, ισχυρίζεται ότι στόχευσε χαμηλά προς τα ελαστικά, κι όχι προς το μέρος του οδηγού.

Δίκη για το Μάτι: «Πτώματα σε κατάσταση Πομπηίας. Καμένα μωρά, καμένες μανάδες. Καίγανε τα πάντα»

0

Συνεχίζεται σήμερα (9/12) η δίκη για την πυρκαγιά στο Μάτι.

Στο βήμα του μάρτυρα βρέθηκαν δύο γυναίκες που έχασαν οικείους τους χωρίς να μπορέσουν να κάνουν το παραμικρό για να αποτρέψουν τους θανάτους, αφού,όπως είπαν, ουδείς τους ενημέρωσε για την επικινδυνότητα της φωτιάς.

Η κ. Ευανθία Σιδέρη, που έχασε την μητέρα και το σύζυγο της από την φωτιά, περιέγραψε την κατάσταση με τους απανθρακωμένους ανθρώπους σαν «Πομπηία», ενώ όπως ανέφερε μετά από αυτά που βίωσε «και που σώθηκα είναι σαν να έχω πεθάνει».

«Γύρω στις έξι παρά βλέπω καπνό. Τρέχω στο κομπιούτερ.. κλειστό. Είχε κοπεί το ρεύμα. Η κόρη μου μυρίζει καπνό και επειδή είχε μια παλαιότερη εμπειρία παθαίνει κρίση πανικού. “Θα καούμε, θα πεθάνουμε!”. Εγώ πάγωσα. Βγαίνουμε έξω. Αυτοκίνητα παντού .. Έτρεχε μπροστά η κόρη μου η Περσεφόνη, πίσω εγώ και η μητέρα μου και πιο πίσω ο άντρας μου. Κάποια στιγμή τον χάσαμε. Μπήκαμε στο μονοπάτι. Η μαμά μου εκείνη την ώρα μου λέει “δε θα τα καταφέρω, άφησε με”. Της λέω πάμε. Φτάνουμε στα σκαλοπατάκια και ξαφνικά η κόρη μου φωνάζει “μαμά καίγεσαι!”. Πετάω ρούχα και πέφτω στη θάλασσα, βλέπω δευτερόλεπτα πριν την κόρη μου να αρπάζει τη μάνα μου και να την τραβάει στη θάλασσα. Τις έχασα. Έπεσε μαύρο πέπλο παντού. Βρήκα μια ξέρα και κάθισα. Ούρλιαζα για ώρες. Και που σώθηκα είναι σαν να έχω πεθάνει.. Καμένα μωρά, καμένες μανάδες. Καίγανε τα πάντα. Ήταν ένα πράγμα ασύλληπτο. Ήμασταν μόνοι μας τελείως. Μετά από ώρες ήρθε ένα μεγάλο καΐκι. Να γίνεται χαμός. “Τους καμένους πρώτα!” να φωνάζουν. Ήρθε ο άντρας μου κατάμαυρος, μου λέει “αγάπη μου” και λιποθύμησε. Παίρνω την κόρη μου τηλέφωνο, μου λέει δε βρίσκω τη γιαγιά. Άρχισα να ψάχνω σε ξέρες, μέσα στη θάλασσα. Τα είδα όλα. Πτώματα σε κατάσταση Πομπηίας. Τη χάσαμε τη μητέρα μου και ο άντρας μου, μερικούς μήνες μετά κατέρρευσε από αυτό και πέθανε στο νοσοκομείο.. Ζητώ δικαίωση για τη μνήμη της μητέρας μου, του αντρούλη μου, της Χρύσας Σπηλιώτη που ήταν φίλη μου για όλους όσους χάθηκαν άδικα».

Στην δική της κατάθεση η κ. Μαγδαληνή Τσέκου, που άνοιξε την σημερινή διαδικασία, περιέγραψε πως είδε για τελευταία φορά τον πατέρα της όταν χωρίστηκαν έξω από το σπίτι τους στο Μάτι για να σωθούν.

Η γυναίκα που το σπίτι της είναι μόλις 200 μέτρα κοντά στην Λεωφόρο Μαραθώνος κατέθεσε ότι πήρε τους γονείς της να φύγουν όταν είδε να μαυρίζει ο ουρανός και φλόγες να πλησιάζουν. «Ο αέρας ήταν πολύ δυνατός. Έμοιαζε να πηγαίνει Νέα Μάκρη. Η φωτιά δεν περνάει ποτέ τη Μαραθώνος, λέγαμε. Η φωτιά δυναμώνει. Ένα κουκουνάρι περνάει την Μαραθώνος. Ο πατέρας μου φωνάζει “φεύγουμε τώρα!”. Μαζέψαμε χαρτιά. Είχε κοπεί το ρεύμα. Κάποια στιγμή οι φλόγες έρχονται πιο κοντά. “Μπροστά εσύ με τη μαμά κι εγώ από πίσω σας με το αμάξι”, μου λέει. Ραντεβού στη Ραφήνα..Φεύγω με το αμάξι και τη μητέρα μου. Ο δρόμος είναι γεμάτος φωτιά. Ένας άνθρωπος πηδάει στο καπό του αυτοκινήτου. Τον έβαλα μέσα. Μπροστά μας φωτιά. Μου λέει “πέρνα θα καούμε”. Του λέω “αν περάσω με το αμάξι θα πάρουμε φωτιά”. Πήδηξε κι έφυγε με κατεύθυνση στη θάλασσα. Δεν ξέρω τι απέγινε. Εγώ έκανα αναστροφή, βγήκα στο αντίθετο ρεύμα της Μαραθώνος κι αρχίζω να καλώ τον πατέρα μου. Δεν το σηκώνει. Κόσμος φωνάζει. “Η φωτιά θα σας κάψει, τρέξτε μη μένετε εδώ!”. Σε όλη τη διαδρομή δεν έχω δει κανέναν υπεύθυνο. Καμία σειρήνα, καμία καμπάνα, κάτι! Μόνο άνθρωποι φώναζαν. Στη διασταύρωση με τη Ραφήνα, παίρνω ξανά τον πατέρα μου. Δεν το σηκώνει..»

Όπως είπε η μάρτυρας, κάποια στιγμή επειδή διασώστης απάντησε στο τηλέφωνο του πατέρα της, έμαθαν πως τον πήγαν στον Ευαγγελισμό. «Είχε 85% εξωτερικά εγκαύματα και 35% εσωτερικά, ήταν από τις χειρότερες περιπτώσεις. Τον διασωλήνωσαν. Μας είπαν να περιμένουμε. Ο πατέρας μου έφυγε στις 27 Ιουλίου. Από εκείνο το απόγευμα που φύγαμε από το σπίτι, δεν κατάφερα να του ξαναμιλήσω ποτέ. Ο πατέρας μου προσπάθησε να βοηθήσει μια οικογένεια που είχαν ένα ανάπηρο άνθρωπο. Εγκλωβίστηκαν μέσα στο αμάξι, που είχε πάρει φωτιά. Ο πατέρας μου σύρθηκε στο έδαφος. Αυτό συνέβη στις 19.30 και μέχρι τις 21.00 κείτονταν κάτω. Τα ξέρω αυτά, γιατί η γειτόνισσα κατάφερε να επιβιώσει και έδωσε συνέντευξη και τα έμαθα. Ο ανάπηρος σύζυγός της απανθρακώθηκε μαζί με την τετραμελή οικογένεια στης οποίας το αμάξι βρισκόταν. Αργότερα πέθανε κι εκείνη από επιπλοκές».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ασπρόπυργος: “Είναι εμπρησμός” λέει ο ιδιοκτήτης του εργοστασίου

0

Ολοκληρωτική καταστροφή υπέστη το εργοστάσιο πολυεστερικών στον Ασπρόπυργο το οποίο από νωρίς το πρωί τυλίχθηκε στις φλόγες με τις αρχές να υποψιάζονται ότι πρόκειται για κακόβουλη ενέργεια. Στο κατεστραμμένο εργοστάσιο βρέθηκε ο ρεπόρτερ της ΕΡΤ, Κώστας Παπαδόπουλος, ο οποίος συνομίλησε με τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης που μετρούσε 35χρονια ζωής, ο οποίος εμφανώς σοκαρισμένος δήλωσε πως πρόκειται για εμπρησμό.

«Ήταν καθαρά εμπρησμός. Έχουν ανοίξει τη μεσοτοιχία από το διπλανό κτήριο και μπήκανε μέσα για να βάλουνε φωτιά» είπε στον ρεπόρτερ της ΕΡΤ ο οποίος όπως είπε ενημερώθηκε από συγγενικά του πρόσωπα για την φωτιά που κατέστρεφε τους κόπους μιας ζωής.

Το πρωί της Παρασκευής είχε σταλεί προειδοποίηση στους κάτοικους της ευρύτερης περιοχής να καταφύγουν σε εσωτερικούς χώρους με κλειστά παράθυρα και πόρτες για να προφυλαχθούν από τις τοξικές αναθυμιάσεις.

Ερωτηθείς για το αν υποψιάζεται ποιος μπορεί να ευθύνεται για αυτόν τον εμπρησμό στην επιχείρησή του που βρίσκεται στον Ασπρόπυργο, επί της λεωφόρου ΝΑΤΟ, ο ιδιοκτήτης απάντησε ότι πιστεύει ότι «είναι από τους Ρομά» που εδώ και μέρες διαμαρτύρονται και βανδαλίζουν περιουσίες μετά τον βαρύτατο τραυματισμό του 16χρονου στη Θεσσαλονίκη.

Στο σημείο παραμένου 30 πυροσβέστες για την αποφυγή του κινδύνου ανάφλεξης. Να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη επιχείρηση πολυεστερικών βρίσκεται δίπλα ακριβώς από την επιχείρηση των ελαστικών που ομάδα Ρομά πυρπόλησε χθες (8/12).

Η ατμόσφαιρα όπως μεταδίδει ο ρεπόρτερ της ΕΡΤ είναι αποπνικτική ενώ κατά τη διάρκεια της φωτιάς, σε απόσταση αρκετών μέτρων, η ορατότητα ήταν πολύ δύσκολη από τους καπνούς.

Πηγή: ΕΡΤ

Διαμαρτυρία με πανό και συνθήματα στην πρεμιέρα του Γιώργου Κιμούλη

0

Διαμαρτυρία πραγματοποιήθηκε χθες βράδυ απόψε, λίγο πριν την έναρξη της παράστασης «Η Συνάντηση» στο Θέατρο Αμαλία με το Γιώργο Κιμούλη στον πρωταγωνιστικό ρόλο.

Η παράσταση «Η Συνάντηση» σε σκηνοθεσία Γιώργου Κιμούλη, έκανε χθες πρεμιέρα στη Θεσσαλονίκη, με συγκεντρωμένα άτομα που συγκεντρώθηκαν έξω από το θέατρο να φωνάζουν συνθήματα κατά του γνωστού ηθοποιού, για τον οποίο είχε υπάρξει πριν από μήνες καταγγελία για άσκηση σωματικής και λεκτικής βίας από τη Ζέτα Δούκα.

Μάλιστα ο Γιώργος Κιμούλης αρνούμενος τις καταγγελίες έχει κινηθεί νομικά κατά της ίδιας, αλλά και της Δώρας Χρυσικού και του Νίκου Ψαρρά, που ανέφεραν ότι ήταν μπροστά σε πολλά από τα περιστατικά που εκείνη κατήγγειλε και δήλωναν πρόθυμοι να καταθέσουν στις αρμόδιες αρχές εφόσον κληθούν.